Skrevet av Emne: KAMP: Nottingham Forest vs Leeds United 29/12-13 kl 1600 The City Ground  (Lest 47572 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: KAMP: Nottingham Forest vs Leeds United 29/12-13 kl 1600 The City Ground
« Svar #270 på: Desember 31, 2013, 13:47:54 »
...kom over diskusjonen om Austin og alle hans feilpasninger.

Da er det greit med noen fakta fra Forestkampen:)
- langt mer aktivit med i kampen mot slutten, så spesielt sluttkjørt kan han vel ikke kalles. Det hjalp kanskje å få Byram og hanandrevingen (:)) inn også

LUFCdata
88% - Percentage of complete passes made by #Leeds' Rodolph Austin, the highest of any player who started at the City Ground


Artig med statistikk. Austin var ikke akkurat fantastisk men hevet seg helt klart utover i 2. omgang.  Syntes vi eide kampen  på 1-1. Utilgivelig av Paddy å invitere til 2-1 og kaptein Austins utblåsning var helt på sin plass... 

Austin er oppskrytt etter min mening. Imgenting å gjøre fremover i en kreativ posisjon, mer i veien for McCormack.

Han blir aldri noen playmaker. Putt han bak i en sittende posisjon hvor han kan vinne ballen, og slippe den direkte videre.

Ã… skylde på Kenny er jo bare vas. Er vel 25 mål denne sesongen han burde tatt før denne.


Jeg merker meg med fryd denne jeg: "hanandrevingen"   :D

Utrolig irriterende at det kommer inn folk på laget som man umulig kan uttale navnet på, som foreksempel handerreandrefinnen på V-et-eller-annet!   ;)

Godt nyttår!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Makan til vrøvl ang. Kennys plassering. Det er et stjernetreff av Derbyshire, hverken mer eller mindre.
Dessuten står ikke PK på 5-meter'n, men ca 4, om man skal være pirkete. EOD.

lojosang

...kom over diskusjonen om Austin og alle hans feilpasninger.

Da er det greit med noen fakta fra Forestkampen:)
- langt mer aktivit med i kampen mot slutten, så spesielt sluttkjørt kan han vel ikke kalles. Det hjalp kanskje å få Byram og hanandrevingen (:)) inn også

LUFCdata
88% - Percentage of complete passes made by #Leeds' Rodolph Austin, the highest of any player who started at the City Ground


Artig med statistikk. Austin var ikke akkurat fantastisk men hevet seg helt klart utover i 2. omgang.  Syntes vi eide kampen  på 1-1. Utilgivelig av Paddy å invitere til 2-1 og kaptein Austins utblåsning var helt på sin plass...  

Austin er oppskrytt etter min mening. Imgenting å gjøre fremover i en kreativ posisjon, mer i veien for McCormack.

Han blir aldri noen playmaker. Putt han bak i en sittende posisjon hvor han kan vinne ballen, og slippe den direkte videre.

Ã… skylde på Kenny er jo bare vas. Er vel 25 mål denne sesongen han burde tatt før denne.


Jeg merker meg med fryd denne jeg: "hanandrevingen"   :D

Utrolig irriterende at det kommer inn folk på laget som man umulig kan uttale navnet på, som foreksempel handerreandrefinnen på V-et-eller-annet!   ;)

Godt nyttår!

Aktivit skal kun drikkes til pinniekjøttet og ribbia. Hvis Austin har vært borti den slags mot Forest er det ikke rart det ble litt dill. Snodig likevel at han da ikke klarte å karve opp forsvaret deres. Det anis at det ble i overkant mye fighting sprit.

Og Jon, som keeper er det faktisk ikke bare lov, men anbefalt å gå over streken i ny og ne. Spesielt når ballen er ute på 30 meter.
« Siste redigering: Januar 01, 2014, 06:23:29 av lojosang »
- Leif Olav