Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1419810 ganger)

0 medlemmer og 17 gjester leser dette emnet.

Trulsaren

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino?
« Svar #30 på: Januar 31, 2014, 23:49:04 »
...og melder videre at fans har parkert bilene sine forran inngangen/utgangen til ER, slik at eierne ikke kan forlate..
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino?
« Svar #31 på: Januar 31, 2014, 23:49:46 »
Huuuuffdaa...

J-R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino?
« Svar #32 på: Januar 31, 2014, 23:50:30 »
Jævla kaos heile opplegget!!

Trulsaren

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino?
« Svar #33 på: Januar 31, 2014, 23:50:34 »
Bilder, for de som er interessert:

https://twitter.com/YO8Whites
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino?
« Svar #34 på: Februar 01, 2014, 08:36:48 »
McD har gjort en dårligere og dårligere jobb og fortjente sparken. Tidspunktet og måten det ble gjort på var tvilsom.
Cellino har utvilsomt penger siden 6 millioners bud på McC ble avslått.
Kanskje Leeds trenger en sjef som røsker litt opp?
Det som han har blitt dømt for tidligere, og sonet for, skal ikke ha noen relevans.
Han har ledet Cagliari i over 20 år og stabilisert klubben i Serie A. Mannen er utålmodig med managere, men har lang erfaring med å lede en fotballklubb på toppnivå.
Jeg gir han ivertfall sjansen til å vise hva han vil/kan.

MOT
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino?
« Svar #35 på: Februar 01, 2014, 08:39:00 »
McD har gjort en dårligere og dårligere jobb og fortjente sparken. Tidspunktet og måten det ble gjort på var tvilsom.
Cellino har utvilsomt penger siden 6 millioners bud på McC ble avslått.
Kanskje Leeds trenger en sjef som røsker litt opp?
Det som han har blitt dømt for tidligere, og sonet for, skal ikke ha noen relevans.
Han har ledet Cagliari i over 20 år og stabilisert klubben i Serie A. Mannen er utålmodig med managere, men har lang erfaring med å lede en fotballklubb på toppnivå.
Jeg gir han ivertfall sjansen til å vise hva han vil/kan.

MOT

Støttes. Dette blir spennende, PL here we come..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ibmroald

Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino?
« Svar #36 på: Februar 01, 2014, 08:49:05 »
Han har aldr holdt ut et år med en manager, rekorden er 9 måneder. De fleste får sparken innen 6 måneder. Kan umulig si at det er positivt at vi trolig skal ha to managere neste år, året etter der osv? Dette er trolig det verste som har skjedd Leeds siden nedrykket fra Premier League. Ett skritt frem og to tilbake er heller en regel enn et unntak når det gjelder klubben vår. Jeg er så LEI
 

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino?
« Svar #37 på: Februar 01, 2014, 09:04:16 »
TV2 melder at det står en folkemengde (ukjent antall) som skal "ta" Cellino..  Ukjent hvor de fikk den infoen fra...

Sikkert fra igår, mange bilder på Twitter!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

geirlufc

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #38 på: Februar 01, 2014, 10:27:36 »
Er det i det hele tatt noe positivt å hente ut av dette tenker jeg her nå på morningen, etter en noe slitsom dag som Leeds United supporter..?!
Behandlingen av BMcD er trist.  Sponsorer som nå trekker seg er fatalt og kan vise seg å bli kostbar siden mesteparten av disse pengene var til å drifte akademiet... (Hvem trenger vel et ungdomsakademi når man får så mye fint for penger...) Det er altså (masse)flukt av sponsorer.  Er man ikke avhengige av gode sponsor inntekter heller nå? 
Og det å sparke en manager like før et lokal oppgjør, og rett før vinduet stenger kan vel ikke være mye gjennomtenkt. Og at en mafialiknende korn-millionær ligger an til å kjøpe opp klubben i våre hjerter...?!?  Hmmm. Gleder med til å høre hva som kommer på pressekonferansen senere...

Når det gjelder Cellino, så er det vel muligens mye skittkasting og rykter...?  Hvis det hadde vært så ille som alle skulle ha det til, hadde han vel ikke vært der han er i dag..? Det tenker nå jeg her morgenen med kaffekoppen og sigaretten godt plantet der hvor de hører hjemme...mulig det er tidlig enda

I følge ryktene har Leeds slått tilbake ca 60m kr for salg av Rossmac.   Han blir! Det er jo gode nyheter!  Det kan jo hende at til og med Cellino har lært seg litt underveis og at dette sletts ikke blir så ille som alle frykter.  For Leeds United spiller jo ikke bra om dagen (selv om det tok seg litt opp mot Leicester så er det altfor ustabilt)  Og her er det resultatene som teller.  Ikke hvem som eier klubben...! Eller?  Hvordan den drives videre herfra er vel muligens mer viktig  Så lenge de som sitter i toppen holder seg unna banen, og utnevner en manager som får arbeidsro og midler til å forsterke troppen, så skal man sletts meg ikke ta alle de sorgene på forskudd...bare man ikke i mellomtiden faller enda et hakk da.
Og det er jo en del som er veldig glade i Cellino hjemme i  pastailandet Italia.  Men dømmekraften hans er vel å sette spørsmålstegn ved.  Det har gått mange managere ut dørene med han ved roret. Altfor mange.  Og så lenge Cellino klarer å oppføre seg og behandler folk rettferdig i fremtiden, ja så velger jeg å gi dette en sjanse.
Jeg har ikke annet valg.  For det til syvende og sist er det vel det som skjer på banen som teller! :o
"Marching on" til kiste-lokket faller på!

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #39 på: Februar 01, 2014, 10:58:19 »
Cellino har penger.

Cellino har klart å holde et bakgårdskatter fra korsika i toppdivisjonen i Italia i en årrekke.

Cellino krever suksess.

Cellino har makt og midler til selv å være hovedsponsor.

Cellino har fler venner enn fiender.

Cellino er en fargerik italiener.



Hvis vi ønsker en ren ledelse med kredibilitet så se til Real Santander i spansk 3.divisjon.


Cellino må rydde:
GFH Capital har mistet all troverdighet. Finansmijløet i Gulfen var langt viktigere enn Leeds United.
Spillerne og trenerapparatet er desillusjonert.
Denne snuoperasjonen krever mye penger og vilje. Har Cellino vilje nok?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #40 på: Februar 01, 2014, 11:01:16 »
Denne snuoperasjonen krever mye penger og vilje. Har Cellino vilje nok?

Og har han penger nok?

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #41 på: Februar 01, 2014, 11:04:11 »
Denne snuoperasjonen krever mye penger og vilje. Har Cellino vilje nok?

Og har han penger nok?


Jepp penger har han, men må kanskje ofre Cagliari spekuleres det i.


Han flyttet sitt agricultural company til miami i 2005 og driver nå globalt med enorm inntjening. Cellino kalles MAIS-KONGEN!  ( fritt oversatt ).  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #42 på: Februar 01, 2014, 11:07:47 »
Penger, ja, men er mais-penger NOK til å skyte Leeds United opp i topflight PL?

Jeg mener - og arrester meg gjerne om jeg tar feil - det er jo ikke akkurat noe oljekjeltring fra Russland dette her, på godt og vondt :)

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #43 på: Februar 01, 2014, 11:15:09 »
Penger, ja, men er mais-penger NOK til å skyte Leeds United opp i topflight PL?

Jeg mener - og arrester meg gjerne om jeg tar feil - det er jo ikke akkurat noe oljekjeltring fra Russland dette her, på godt og vondt :)
Nei, men det er noe annet enn blakke arabere...

Josch

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #44 på: Februar 01, 2014, 11:19:50 »
-Det var ingen STOR folkemengde utenfor ER i går kveld (bilder på nettet). overdrevet av mediene.
-Behandling av BMD.: Cellino har selvsagt satt som betingelse at Festa blir trener. Det ville jeg også gjort hvis jeg spyttet inn millioner av pund => slik blir alle managere "dårlig" behandlet. Eiere betaler og de bestemmer selvsagt.
-Sponsorer trekker seg: Ja, men de var jo en del av gruppen som mislykkes med overtakelsen! De er nok vonbrotne nå. dette har kanskje Cellion regnet ut i forveien og har en plan klar.? Ikke krise?
-Enig i at Cellino har fått for mye pepper. man kan ikke si at Cagliari har vært vanstyrt!
-han har sparket 36 managere (37 nå!). Kanskje har dette vært nøvendig?=> handlingens mann!!?
-At Ross blir værende tyder på at Festa vil beholde ham , at man har råd til å si nei til 6 mill, og  man unngår harnisk blant fansen! Et godt tegn på flere måter.
-Fotballen: Det blir spennende å se hvordan man tar utfordringen nå direkt på banen etter ett døgn! Jeg savner noen latinske kloke, tekniske spillere  til Leeds (noe a la Becchio,  Zola, etc , ). Håper italieneren har et godt kontaktnett, og at nye spillere  matcher  den masete ch.ship  spillestilen . Warnock/BMD sto for noe veldig "engelsk" og skulle bare ha britiske spillere.
-Festa kjenner England  fra før (3 cupfinaler m boro/P.smouth = ++++++

Torpe-do

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #45 på: Februar 01, 2014, 11:26:42 »
Penger, ja, men er mais-penger NOK til å skyte Leeds United opp i topflight PL?

Jeg mener - og arrester meg gjerne om jeg tar feil - det er jo ikke akkurat noe oljekjeltring fra Russland dette her, på godt og vondt :)
Nei, men det er noe annet enn blakke arabere...

Helt sant. Faktisk vil jeg strekke meg så langt og si at det aller, aller meste er bedre enn blakke arabere. Dette sier jeg i skyggen av måten de har gjennomført dette salget på. Høyst kritikkverdig slik jeg ser det. "We're in it for the long haul", "build a sustainable future for Leeds United" og lignende fraser har vel ikke vært sjeldent i senere tid.  Og når en ser på de alvorlige løftebruddene de har prestert å gjennomført, jo da mener jeg det er best at de overlater roret til noen andre.

Det virket så lovende....

Bromancer

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #46 på: Februar 01, 2014, 11:32:17 »
Hva skjer dersom Cellino ikke står på FL's "fit-and-proper"? Han må vel ha tatt høyde for dette og lagt en plan? Eller havner vi tilbake hos Gulf Clueless House?

Gufrias

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #47 på: Februar 01, 2014, 11:36:17 »
Er det i det hele tatt noe positivt å hente ut av dette tenker jeg her nå på morningen, etter en noe slitsom dag som Leeds United supporter..?!
Behandlingen av BMcD er trist.  Sponsorer som nå trekker seg er fatalt og kan vise seg å bli kostbar siden mesteparten av disse pengene var til å drifte akademiet... (Hvem trenger vel et ungdomsakademi når man får så mye fint for penger...) Det er altså (masse)flukt av sponsorer.  Er man ikke avhengige av gode sponsor inntekter heller nå? 
Og det å sparke en manager like før et lokal oppgjør, og rett før vinduet stenger kan vel ikke være mye gjennomtenkt. Og at en mafialiknende korn-millionær ligger an til å kjøpe opp klubben i våre hjerter...?!?  Hmmm. Gleder med til å høre hva som kommer på pressekonferansen senere...

Når det gjelder Cellino, så er det vel muligens mye skittkasting og rykter...?  Hvis det hadde vært så ille som alle skulle ha det til, hadde han vel ikke vært der han er i dag..? Det tenker nå jeg her morgenen med kaffekoppen og sigaretten godt plantet der hvor de hører hjemme...mulig det er tidlig enda

I følge ryktene har Leeds slått tilbake ca 60m kr for salg av Rossmac.   Han blir! Det er jo gode nyheter!  Det kan jo hende at til og med Cellino har lært seg litt underveis og at dette sletts ikke blir så ille som alle frykter.  For Leeds United spiller jo ikke bra om dagen (selv om det tok seg litt opp mot Leicester så er det altfor ustabilt)  Og her er det resultatene som teller.  Ikke hvem som eier klubben...! Eller?  Hvordan den drives videre herfra er vel muligens mer viktig  Så lenge de som sitter i toppen holder seg unna banen, og utnevner en manager som får arbeidsro og midler til å forsterke troppen, så skal man sletts meg ikke ta alle de sorgene på forskudd...bare man ikke i mellomtiden faller enda et hakk da.
Og det er jo en del som er veldig glade i Cellino hjemme i  pastailandet Italia.  Men dømmekraften hans er vel å sette spørsmålstegn ved.  Det har gått mange managere ut dørene med han ved roret. Altfor mange.  Og så lenge Cellino klarer å oppføre seg og behandler folk rettferdig i fremtiden, ja så velger jeg å gi dette en sjanse.
Jeg har ikke annet valg.  For det til syvende og sist er det vel det som skjer på banen som teller! :o

Jeg er så enig som det går an å bli!
Hekta på Leeds siden 1974

J-R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #48 på: Februar 01, 2014, 12:31:20 »
Er det i det hele tatt noe positivt å hente ut av dette tenker jeg her nå på morningen, etter en noe slitsom dag som Leeds United supporter..?!
Behandlingen av BMcD er trist.  Sponsorer som nå trekker seg er fatalt og kan vise seg å bli kostbar siden mesteparten av disse pengene var til å drifte akademiet... (Hvem trenger vel et ungdomsakademi når man får så mye fint for penger...) Det er altså (masse)flukt av sponsorer.  Er man ikke avhengige av gode sponsor inntekter heller nå? 
Og det å sparke en manager like før et lokal oppgjør, og rett før vinduet stenger kan vel ikke være mye gjennomtenkt. Og at en mafialiknende korn-millionær ligger an til å kjøpe opp klubben i våre hjerter...?!?  Hmmm. Gleder med til å høre hva som kommer på pressekonferansen senere...

Når det gjelder Cellino, så er det vel muligens mye skittkasting og rykter...?  Hvis det hadde vært så ille som alle skulle ha det til, hadde han vel ikke vært der han er i dag..? Det tenker nå jeg her morgenen med kaffekoppen og sigaretten godt plantet der hvor de hører hjemme...mulig det er tidlig enda

I følge ryktene har Leeds slått tilbake ca 60m kr for salg av Rossmac.   Han blir! Det er jo gode nyheter!  Det kan jo hende at til og med Cellino har lært seg litt underveis og at dette sletts ikke blir så ille som alle frykter.  For Leeds United spiller jo ikke bra om dagen (selv om det tok seg litt opp mot Leicester så er det altfor ustabilt)  Og her er det resultatene som teller.  Ikke hvem som eier klubben...! Eller?  Hvordan den drives videre herfra er vel muligens mer viktig  Så lenge de som sitter i toppen holder seg unna banen, og utnevner en manager som får arbeidsro og midler til å forsterke troppen, så skal man sletts meg ikke ta alle de sorgene på forskudd...bare man ikke i mellomtiden faller enda et hakk da.
Og det er jo en del som er veldig glade i Cellino hjemme i  pastailandet Italia.  Men dømmekraften hans er vel å sette spørsmålstegn ved.  Det har gått mange managere ut dørene med han ved roret. Altfor mange.  Og så lenge Cellino klarer å oppføre seg og behandler folk rettferdig i fremtiden, ja så velger jeg å gi dette en sjanse.
Jeg har ikke annet valg.  For det til syvende og sist er det vel det som skjer på banen som teller! :o

Jeg er så enig som det går an å bli!
Me to! MOT!

sportcarl1

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #49 på: Februar 01, 2014, 12:34:28 »
jag är beredd att ge cellino en chans, är inte hans fel hur som helst att han är ägare till LU, är det någon man skall klaga på så är det i så fall GFH, det är ju de som bestämmer vem de säljer till
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #50 på: Februar 01, 2014, 12:42:52 »
Cellino har penger.

Cellino har klart å holde et bakgårdskatter fra korsika i toppdivisjonen i Italia i en årrekke.

Cellino krever suksess.

Cellino har makt og midler til selv å være hovedsponsor.

Cellino har fler venner enn fiender.

Cellino er en fargerik italiener.



Hvis vi ønsker en ren ledelse med kredibilitet så se til Real Santander i spansk 3.divisjon.


Cellino må rydde:
GFH Capital har mistet all troverdighet. Finansmijløet i Gulfen var langt viktigere enn Leeds United.
Spillerne og trenerapparatet er desillusjonert.
Denne snuoperasjonen krever mye penger og vilje. Har Cellino vilje nok?
Cagliari er vel lokalisert på øyen Sardinia om jeg ikke tar helt feil.  ::)

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #51 på: Februar 01, 2014, 12:50:25 »
Cellino har penger.

Cellino har klart å holde et bakgårdskatter fra korsika i toppdivisjonen i Italia i en årrekke.

Cellino krever suksess.

Cellino har makt og midler til selv å være hovedsponsor.

Cellino har fler venner enn fiender.

Cellino er en fargerik italiener.



Hvis vi ønsker en ren ledelse med kredibilitet så se til Real Santander i spansk 3.divisjon.


Cellino må rydde:
GFH Capital har mistet all troverdighet. Finansmijløet i Gulfen var langt viktigere enn Leeds United.
Spillerne og trenerapparatet er desillusjonert.
Denne snuoperasjonen krever mye penger og vilje. Har Cellino vilje nok?
Cagliari er vel lokalisert på øyen Sardinia om jeg ikke tar helt feil.  ::)
Riktig. Jeg havnet i Frankriket i min iver.

Prospective Leeds owner Massimo Cellino claims he had “no choice” but to sack manager Brian McDermott. The controversial Italian businessman has placed former Middlesbrough and Portsmouth defender Gianluca Festa in charge for today’s derby at Elland Road against Huddersfield.
Cellino, 57, is close to taking a 75 per cent stake in the Championship club, subject to Football League approval. And Cagliari owner Cellino has taken no time in dispensing with the services of McDermott, just nine months into his three-year contract at Elland Road.
In an exclusive interview, Cellino said: “I spoke with Brian earlier in the week and gave him the chance for the challenge. I don’t know him, but told him I would be coming in and he would have the chance to build something special and work with a lot of money.
“In the end we didn’t have any choice though because he did everything to get fired. He gave me no choice.
“He started an argument with everyone. He was talking with the papers, with everyone, which was not fair. He made it impossible. I want a coach for the club, not a manager.”
Cellino was cagey when asked whether former Middlesbrough defender Gianluca Festa, a close ally, would be replacing McDermott at the Yorkshire club on a permanent basis.
“Gianluca is a nice guy but he wasn’t in my plans before all of this … Leeds are a special club who have had difficult times. But what is beyond question is that the club’s fans are very, very special.”
Festa, 44, turned up twice at Leeds’ Thorp Arch training ground this week to observe training. Cellino then ordered McDermott to allow Festa into the Leeds’ dugout for Tuesday’s 1-1 draw against Ipswich, a request the manager refused. Festa also sat on the players’ table for lunch at the training ground this week.

http://www.sportingintelligence.com/2014/02/01/exclusive-cellino-claims-mcdermott-had-to-go-festa-in-temporary-control-at-leeds-010201/?

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #52 på: Februar 01, 2014, 13:36:49 »
Cellino har penger.

Cellino har klart å holde et bakgårdskatter fra korsika i toppdivisjonen i Italia i en årrekke.

Cellino krever suksess.

Cellino har makt og midler til selv å være hovedsponsor.

Cellino har fler venner enn fiender.

Cellino er en fargerik italiener.



Hvis vi ønsker en ren ledelse med kredibilitet så se til Real Santander i spansk 3.divisjon.


Cellino må rydde:
GFH Capital har mistet all troverdighet. Finansmijløet i Gulfen var langt viktigere enn Leeds United.
Spillerne og trenerapparatet er desillusjonert.
Denne snuoperasjonen krever mye penger og vilje. Har Cellino vilje nok?
Cagliari er vel lokalisert på øyen Sardinia om jeg ikke tar helt feil.  ::)
Riktig. Jeg havnet i Frankriket i min iver.

Prospective Leeds owner Massimo Cellino claims he had “no choice” but to sack manager Brian McDermott. The controversial Italian businessman has placed former Middlesbrough and Portsmouth defender Gianluca Festa in charge for today’s derby at Elland Road against Huddersfield.
Cellino, 57, is close to taking a 75 per cent stake in the Championship club, subject to Football League approval. And Cagliari owner Cellino has taken no time in dispensing with the services of McDermott, just nine months into his three-year contract at Elland Road.
In an exclusive interview, Cellino said: “I spoke with Brian earlier in the week and gave him the chance for the challenge. I don’t know him, but told him I would be coming in and he would have the chance to build something special and work with a lot of money.
“In the end we didn’t have any choice though because he did everything to get fired. He gave me no choice.
“He started an argument with everyone. He was talking with the papers, with everyone, which was not fair. He made it impossible. I want a coach for the club, not a manager.”
Cellino was cagey when asked whether former Middlesbrough defender Gianluca Festa, a close ally, would be replacing McDermott at the Yorkshire club on a permanent basis.
“Gianluca is a nice guy but he wasn’t in my plans before all of this … Leeds are a special club who have had difficult times. But what is beyond question is that the club’s fans are very, very special.”
Festa, 44, turned up twice at Leeds’ Thorp Arch training ground this week to observe training. Cellino then ordered McDermott to allow Festa into the Leeds’ dugout for Tuesday’s 1-1 draw against Ipswich, a request the manager refused. Festa also sat on the players’ table for lunch at the training ground this week.

http://www.sportingintelligence.com/2014/02/01/exclusive-cellino-claims-mcdermott-had-to-go-festa-in-temporary-control-at-leeds-010201/?


Jeg tror Cellino fortest mulig bør sende ut en pressemelding om hva han tenker og hans intensjon...husk at denne saken er som alle andre saker: den har minst 1 side......

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #53 på: Februar 01, 2014, 13:55:57 »
Cellino har penger.

Cellino har klart å holde et bakgårdskatter fra korsika i toppdivisjonen i Italia i en årrekke.

Cellino krever suksess.

Cellino har makt og midler til selv å være hovedsponsor.

Cellino har fler venner enn fiender.

Cellino er en fargerik italiener.



Hvis vi ønsker en ren ledelse med kredibilitet så se til Real Santander i spansk 3.divisjon.


Cellino må rydde:
GFH Capital har mistet all troverdighet. Finansmijløet i Gulfen var langt viktigere enn Leeds United.
Spillerne og trenerapparatet er desillusjonert.
Denne snuoperasjonen krever mye penger og vilje. Har Cellino vilje nok?
Cagliari er vel lokalisert på øyen Sardinia om jeg ikke tar helt feil.  ::)
Riktig. Jeg havnet i Frankriket i min iver.

Prospective Leeds owner Massimo Cellino claims he had “no choice” but to sack manager Brian McDermott. The controversial Italian businessman has placed former Middlesbrough and Portsmouth defender Gianluca Festa in charge for today’s derby at Elland Road against Huddersfield.
Cellino, 57, is close to taking a 75 per cent stake in the Championship club, subject to Football League approval. And Cagliari owner Cellino has taken no time in dispensing with the services of McDermott, just nine months into his three-year contract at Elland Road.
In an exclusive interview, Cellino said: “I spoke with Brian earlier in the week and gave him the chance for the challenge. I don’t know him, but told him I would be coming in and he would have the chance to build something special and work with a lot of money.
“In the end we didn’t have any choice though because he did everything to get fired. He gave me no choice.
“He started an argument with everyone. He was talking with the papers, with everyone, which was not fair. He made it impossible. I want a coach for the club, not a manager.”
Cellino was cagey when asked whether former Middlesbrough defender Gianluca Festa, a close ally, would be replacing McDermott at the Yorkshire club on a permanent basis.
“Gianluca is a nice guy but he wasn’t in my plans before all of this … Leeds are a special club who have had difficult times. But what is beyond question is that the club’s fans are very, very special.”
Festa, 44, turned up twice at Leeds’ Thorp Arch training ground this week to observe training. Cellino then ordered McDermott to allow Festa into the Leeds’ dugout for Tuesday’s 1-1 draw against Ipswich, a request the manager refused. Festa also sat on the players’ table for lunch at the training ground this week.

http://www.sportingintelligence.com/2014/02/01/exclusive-cellino-claims-mcdermott-had-to-go-festa-in-temporary-control-at-leeds-010201/?


Jeg tror Cellino fortest mulig bør sende ut en pressemelding om hva han tenker og hans intensjon...husk at denne saken er som alle andre saker: den har minst 1 side......

Enig at den burde komme snart og det gjør den. Etter seieren i dag?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MOT

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #54 på: Februar 01, 2014, 13:58:15 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 2m
Statement says GFH has "agreed to sell a 75 per cent stake in the club to Eleonora Sport Ltd, a company owned by the Cellino family"

offisielt:
http://www.leedsunited.com/news/article/y18k159fs2j61hfjr99foifin/title/a-statement-from-gfh-capital

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #55 på: Februar 01, 2014, 14:00:42 »
A STATEMENT FROM GFH CAPITAL


Following recent media reports and speculation, GFH Capital would like to confirm that it has agreed to sell a 75 per cent stake in the club to Eleonora Sport Ltd, a company owned by the Cellino family who have many years experience in football and who plan to invest substantially in the club including the re acquisition of Elland Road. Eleonora will be working on completing the required Football League approval.
The Cellino Family is a well known Italian sports family, who have owned Serie A side Cagliari since 1992. They come to English football with an ambition to support Leeds United financially to take it to the Premier League and a belief that the club can sustain top-flight status.
Since the agreement, Leeds United is in discussion with Elenora Sport Ltd. on a number of issues concerning the Club matters including the structure of the management of the first team.
- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/y18k159fs2j61hfjr99foifin/title/a-statement-from-gfh-capital#sthash.0G1Rt27w.dpuf
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

baste

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #56 på: Februar 01, 2014, 14:02:07 »
Vel, bare å se hvordan dette går. MOT

Sleivind

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #57 på: Februar 01, 2014, 14:14:30 »
Hva skjer dersom Cellino ikke står på FL's "fit-and-proper"? Han må vel ha tatt høyde for dette og lagt en plan? Eller havner vi tilbake hos Gulf Clueless House?

Da står Farnan & Co klare til å overta.

Mike Farnan ‏@FarnanM 46m Need to keep calm today this is just another process that will fail for all of the reasons written about. #lufc

Mike Farnan ‏@FarnanM 44m As per my statement we continue to seek dialogue and have substantial backing with offers of support increasing by the minute #keepthefaith

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #58 på: Februar 01, 2014, 14:16:55 »
Hva skjer dersom Cellino ikke står på FL's "fit-and-proper"? Han må vel ha tatt høyde for dette og lagt en plan? Eller havner vi tilbake hos Gulf Clueless House?

Da står Farnan & Co klare til å overta.

Mike Farnan ‏@FarnanM 46m Need to keep calm today this is just another process that will fail for all of the reasons written about. #lufc

Mike Farnan ‏@FarnanM 44m As per my statement we continue to seek dialogue and have substantial backing with offers of support increasing by the minute #keepthefaith

Folk med penger melder seg på!


LEEDS SKAL REDDES!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #59 på: Februar 01, 2014, 14:26:44 »
Hva skjer dersom Cellino ikke står på FL's "fit-and-proper"? Han må vel ha tatt høyde for dette og lagt en plan? Eller havner vi tilbake hos Gulf Clueless House?

Da står Farnan & Co klare til å overta.

Mike Farnan ‏@FarnanM 46m Need to keep calm today this is just another process that will fail for all of the reasons written about. #lufc

Mike Farnan ‏@FarnanM 44m As per my statement we continue to seek dialogue and have substantial backing with offers of support increasing by the minute #keepthefaith

Folk med penger melder seg på!


LEEDS SKAL REDDES!  :)

Prat, prat, prat. Drittlei av alle statements, backing, penger og alt som vi ALDRI har sett noe til. Hvis de her gutta hadde penger, og har villet kjøpe, så hadde de gjort det. Hvorfor står de på gangen og surker? Denne klubben har vært til salgs i 10 år. Hvorfor har de ikke kjøpt den?

Money talks, og italieneren har ihvertfall det på det tørre. Han prater ikke, han handler.

Haigh, Farnan, Pearson, hvem vet hva de heter alle sammen. Prater i ett, men aldri lagt en eneste krone på bordet for kjøp av aksjer i klubben.