Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1419653 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #750 på: Februar 07, 2014, 13:05:58 »
Dette er det beste som har skjedd Leeds siden 1992. Fantastisk å få inn en tøff italiener som tørr å ta avgjørelser.

Håper du får rett, Anders!   :)

Jeg velger dog å vente med å sprette champisen til

a) overtakelsen et godkjent, signed, sealed and delivered


b) vi har fått noen flere pekepinner på om lederstilen til Cellino passer engelsk fotball og Leeds United.

Det er lov å drømme...

mvh Jon
 

Viktig poeng!
Ingenting er signert ennå mellom GFH og Cellino viss jeg har forstått rett.
Tipper vi får endelig svar i slutten av neste uke.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #752 på: Februar 07, 2014, 15:21:06 »
Og oppe i alt dette rotet fortsetter BmD ufortrødent som manager og skal skaffe oss resultater.....for ei heksegryte!!!
Yeboahs vitne

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #753 på: Februar 07, 2014, 15:33:32 »
Lurer på hvem han har tenkt å ansette som CEO...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gufrias

Sv: Re: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #754 på: Februar 07, 2014, 15:37:36 »
det virker som Cellini er det beste alternativet. Pest eller kolera, neimen ikke lett å velge...

nok en eier som mest sannsynlig trenger en fotballklubb å hvitvaske penger gjennom...
Det er ikke så enkelt som at

Rik italiener + straffedømt = mafia.

Cellinos rikdom skriver seg fra kornforretningen som hans far bygde opp, og som hans generasjon har videreutviklet til et verdensomspennende konsern. De har nok ikke kommet dit ved å være snille, men jeg finner ingen mafiabeskyldninger utenfor våre egne fordommer.

Cellino er dømt for at bedriften solgte kornpartier som var mindre enn hva kundene betalte for, og for å ha stått bak bokføringsjuks i samme tidsrom. Han trakk seg deretter ut fra kornbissnissen.

Hans nåværende kontrovers med påtalemyndigheten handler om uregelmessigheter i forbindelse med Cagliaris nye stadion. Her kan jeg bare gjette detaljene: Smøring? Tatt av stadions byggevarer til sine private eiendommer (underslag)?

Det er ingen ting jeg har sett som tyder på at han har kriminelt utbytte å hvitvaske. (Kan jo ha det likevel, men da ville det ha lønt seg å gjøre det mer diskret.)

Og dette kommer fra en Cellino-skeptiker!
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #755 på: Februar 07, 2014, 15:38:53 »
Lurer på hvem han har tenkt å ansette som CEO...

Ryktes om sparkeadvokaten Farnell..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #756 på: Februar 07, 2014, 15:51:18 »
Lurer på hvem han har tenkt å ansette som CEO...

Ryktes om sparkeadvokaten Farnell..

Petter-Andre ‏@petter_andre  Â· 1h  
Unbelievable! @chris_farnell a Man Utd season ticket holder on Domestic abuse charges, is Cellino's choice for CEO???


...men Phil Hay knows otherwise :)

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  Â· 6m  
Can also confirm that if the deal goes through, Nooruddin will stay as chairman and Haigh will be CEO. #lufc


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #757 på: Februar 07, 2014, 15:54:08 »

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 8m 
Something has changed in the past few days. Original plan was for Chris Farnell to be CEO under Cellino. Now looks like Haigh's job.




 

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 9m 
Can also confirm that if the deal goes through, Nooruddin will stay as chairman and Haigh will be CEO. #lufc


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #758 på: Februar 07, 2014, 15:58:48 »
Enig i at i disse 'urotider' er mulighetene for 'stabilitet' et honnørord for meg!

tony west ‏@tonywest500  · 3m 
@PhilHayYEP same chairman and ceo/md? Sounds like a hint of stability is breaking out here!



...at italieneren uttalte seg om viktigheten av akademiet talte til hans favør...




Jeg er på glid...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #759 på: Februar 07, 2014, 16:04:52 »
@PhilHayYEP: In fact, role that back. CONFIRMED: #lufc and Massimo Cellino have exchanged contracts for the sale of 75 per cent of shares.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #760 på: Februar 07, 2014, 16:11:48 »
@PhilHayYEP: In fact, role that back. CONFIRMED: #lufc and Massimo Cellino have exchanged contracts for the sale of 75 per cent of shares.

Når alle nyhetene om GFH sine eskapader i handelen med det lokale næringslivet flommer over så må jeg si at dette var meget gode nyheter.

Nesten rart at Cellino har betalt penger for klubben. Bates var ille, men GFH har vært værre og Cellino redder deres ettermæle.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sølvreven

***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

sportcarl1

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #762 på: Februar 07, 2014, 16:22:41 »
Bekreftet. Forza Leeds....

http://www.leedsunited.com/news/article/16cr3klmb3cpp1xljskfrgkd8q/title/statements-from-our-owners
äntligen klart, kan man tolka det  som att cellino är godkänd av FA med?
 

marve

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #763 på: Februar 07, 2014, 16:26:17 »
Lurer på hvem han har tenkt å ansette som CEO...

Ryktes om sparkeadvokaten Farnell..

Petter-Andre ‏@petter_andre  Â· 1h  
Unbelievable! @chris_farnell a Man Utd season ticket holder on Domestic abuse charges, is Cellino's choice for CEO???


...men Phil Hay knows otherwise :)

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  Â· 6m  
Can also confirm that if the deal goes through, Nooruddin will stay as chairman and Haigh will be CEO. #lufc




Tror det er bra jeg at haigh fortsetter i klubben ,har jo gjort et bra stykke arbeid med å få med seg byen leeds det siste året .
Kan vell være greit å ha en som vet hvordan engelsk fotball fungerer også ,kansje  vi slipper slike tilstander som sist fredag .
Tror dette blir bra jeg . ;D
 


Gufrias

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #765 på: Februar 07, 2014, 17:08:11 »
Bekreftet. Forza Leeds....

http://www.leedsunited.com/news/article/16cr3klmb3cpp1xljskfrgkd8q/title/statements-from-our-owners
äntligen klart, kan man tolka det  som att cellino är godkänd av FA med?
Nei, det står "pending on Football League approval".
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #766 på: Februar 07, 2014, 17:08:24 »
@PhilHayYEP: Money was paid by Cellino yesterday and as far as GFH is concerned, deal is done. Everyone seems confident about FL approval.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

roaldv

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #768 på: Februar 07, 2014, 17:57:51 »
Endelig! Da kan vi kanskje snart spille litt ball igjen?  :)

RoarG

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #769 på: Februar 07, 2014, 19:20:32 »
Da er det opptil Ligaen å bestemme Leeds' skjebne. Ha i mente at Ligaen og Leeds ikke alltid har vært venner. -15 poeng, husker det?

http://roblufc.org/2014/02/07/football-league-attitude-to-leeds-still-tainted-by-hardakers-hatred-of-revie-by-rob-atkinson/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #770 på: Februar 07, 2014, 21:12:03 »
Nå har jeg tenkt og tenkt, i over en uke.. :) Tror, eller rettere sakt håper Cellino har sett, og som merkelig ingen andre har sett,  det potensiale som ligger i denne klubben, han har fått fatt i den siste ledige store med stor S,  har han penger og er villig til å bruke de kan dette bli bra!

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #771 på: Februar 07, 2014, 21:30:16 »
Nå har jeg tenkt og tenkt, i over en uke.. :) Tror, eller rettere sakt håper Cellino har sett, og som merkelig ingen andre har sett,  det potensiale som ligger i denne klubben, han har fått fatt i den siste ledige store med stor S,  har han penger og er villig til å bruke de kan dette bli bra!

Tror nok det er flere som har sett det, men vegret seg fordi det åpenbart vil kreve loads of money før vi kan realisere potensialet fullt ut.  :)

Det viktigste for klubben på kort sikt er at du holder deg langt unna Two Dogs i morgen mellom kl 13.15 og 15.10.  ;D
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #772 på: Februar 07, 2014, 22:12:59 »
Nå har jeg tenkt og tenkt, i over en uke.. :) Tror, eller rettere sakt håper Cellino har sett, og som merkelig ingen andre har sett,  det potensiale som ligger i denne klubben, han har fått fatt i den siste ledige store med stor S,  har han penger og er villig til å bruke de kan dette bli bra!

Tror nok det er flere som har sett det, men vegret seg fordi det åpenbart vil kreve loads of money før vi kan realisere potensialet fullt ut.  :)

Det viktigste for klubben på kort sikt er at du holder deg langt unna Two Dogs i morgen mellom kl 13.15 og 15.10.  ;D

Det er greit, holder meg vekke men vil opplyse at det er stor fare for at jeg dukker opp på neste tv-kamp ;D


Mr.Obba

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #773 på: Februar 07, 2014, 22:27:03 »
Får håpe at dette går iorden for Leeds United! Klubben trenger penger og økonomisk støtte ! Nå :)
Mr.Obba

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #774 på: Februar 07, 2014, 23:01:10 »
Får håpe at dette går iorden for Leeds United! Klubben trenger penger og økonomisk støtte ! Nå :)

Ny på forumet? Velkommen!  :)
Jon R.

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #775 på: Februar 07, 2014, 23:04:22 »
Nå har jeg tenkt og tenkt, i over en uke.. :) Tror, eller rettere sakt håper Cellino har sett, og som merkelig ingen andre har sett,  det potensiale som ligger i denne klubben, han har fått fatt i den siste ledige store med stor S,  har han penger og er villig til å bruke de kan dette bli bra!

Tror nok det er flere som har sett det, men vegret seg fordi det åpenbart vil kreve loads of money før vi kan realisere potensialet fullt ut.  :)

Det viktigste for klubben på kort sikt er at du holder deg langt unna Two Dogs i morgen mellom kl 13.15 og 15.10.  ;D

Det er greit, holder meg vekke men vil opplyse at det er stor fare for at jeg dukker opp på neste tv-kamp ;D


Den er god. Vi får fixe et kjøleskap til ØBS på bakrommet , så går det vel opp i opp!  ;D
Jon R.

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #776 på: Februar 08, 2014, 04:18:42 »
Nå har jeg tenkt og tenkt, i over en uke.. :) Tror, eller rettere sakt håper Cellino har sett, og som merkelig ingen andre har sett,  det potensiale som ligger i denne klubben, han har fått fatt i den siste ledige store med stor S,  har han penger og er villig til å bruke de kan dette bli bra!

Tror nok det er flere som har sett det, men vegret seg fordi det åpenbart vil kreve loads of money før vi kan realisere potensialet fullt ut.  :)

Det viktigste for klubben på kort sikt er at du holder deg langt unna Two Dogs i morgen mellom kl 13.15 og 15.10.  ;D

Det er greit, holder meg vekke men vil opplyse at det er stor fare for at jeg dukker opp på neste tv-kamp ;D



Hyggelig det Rudi, men hva i all verden er det du driver å surrer med i tigerstaden til stadighet  :-X
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #777 på: Februar 08, 2014, 09:32:02 »
Nå har jeg tenkt og tenkt, i over en uke.. :) Tror, eller rettere sakt håper Cellino har sett, og som merkelig ingen andre har sett,  det potensiale som ligger i denne klubben, han har fått fatt i den siste ledige store med stor S,  har han penger og er villig til å bruke de kan dette bli bra!

Tror nok det er flere som har sett det, men vegret seg fordi det åpenbart vil kreve loads of money før vi kan realisere potensialet fullt ut.  :)

Det viktigste for klubben på kort sikt er at du holder deg langt unna Two Dogs i morgen mellom kl 13.15 og 15.10.  ;D

Det er greit, holder meg vekke men vil opplyse at det er stor fare for at jeg dukker opp på neste tv-kamp ;D



Hyggelig det Rudi, men hva i all verden er det du driver å surrer med i tigerstaden til stadighet  :-X

OT, men kurs for noen uker siden og 50-årslag neste gang  :)

TallyHo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #778 på: Februar 08, 2014, 09:53:14 »
Optimist, endelig skjer det noe. GHF var blindvei, nå kan alt skje. Alt er bedre enn GHF. Forza Cellino !
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #779 på: Februar 08, 2014, 14:06:13 »
Cellino kan gjerne være in the dug out for min del.
Kan ikke bli stort verre enn den 1. omgangen idag mot Yeovil...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."