Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1419868 ganger)

0 medlemmer og 13 gjester leser dette emnet.

Kontakinte

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5760 på: August 21, 2017, 11:23:22 »
Rett og slett utrolig lykkelig  over at den klovnen er borte!
Tja, men vi skal ikke disse å glemme at han reddet klubben i den situasjon vi var i. Deretter ble det mye rart  ;)

En tidligere "hovedtrener" har sagt, at Cellino var den mest fotballfaglige eieren han hadde vært borti i sin karriere, de kunne sitte på kvelder å diskutere spillere og systemer. Problemet var at dagen derpå så husket Cellino absolutt ingen ting av det de hadde snakket om ;D. Ryktene sier at det gikk mye "hvitt" opp i nesa :o

Cellino blir aldri en redningsmann eller frelser i mine øyne. Hvis den beskrivelsen du nevnte stemmer så er han ikke bare en kjeltring og alkoholiker, men narkoman også.  ;) ;D Står for at jeg er glad klovnen er borte!
Alle er vi glade for hva vi har fått!!

Hallgeir *

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5761 på: August 25, 2017, 12:03:53 »
Da er det vel bare å ønske lykke til....

Sound familiar? Former Leeds owner Massimo Cellino makes stadium promise to Brescia fans.

Former Leeds United owner Massimo Cellino has grand hopes for new club Brescia.

Cellino sold Leeds to Andrea Radrizzani earlier this summer, and has since reinvested in the Serie B club.

He has bought a 61 per cent stake in the club, and hopes to lead them into the top flight.


Just like at Leeds, he has kicked off the new era with a big hope regarding a new stadium.

At Leeds he planned to buy stadium Elland Road - announcing it shortly after taking over in 2014.

He did not manage it during his three years at the club, who had leased it since 2004.

He hopes for different results in Italy.

Brescia are planning for a new stadium, and Cellino hopes to oversee the construction of a shiny new stadium.

He told a press conference, reported by La Presse: "If it is not 50,000, it will be 20,000, if it will not be gold, it will be silver, but I want to work for it."

Cellino may have to rely on outside investment rather than being able to fund it himself, but he is hoping to get fans onside early on.

His time at Leeds was controversial, and new owner Andrea Radrizzani has since managed to buy back Elland Road this summer.             

HITC

Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5762 på: August 25, 2017, 12:51:41 »
Syntes synd på Brescia fansen.

Blir artig å følge med hvor mange managere som vil komme å gå.  Passer nok bedre inn i det litt mer korrupte Italia Cellino.


Promotion 2010

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5763 på: September 10, 2017, 18:32:48 »




Cellino fikk lite til i Leeds!

I Cagliari fikk han ikke bygget stadionet grunnet mye fusk!

I Cagliari fikser nye eiere nytt stadion!


Meanwhile in Leeds.......
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5764 på: Oktober 30, 2017, 23:45:26 »
Phil Hay

Ex-#lufc owner Massimo Cellino given 12 month ban and £100k fine by FA over breach of agents regulations:
thefa.com/news/2017/oct/…

announcement follows Rule K Arbitration process. Hearing took place in July. Panel upheld the FA findings and sanctions.

original 18-month ban and £250k was reduced on appeal in January. Cellino has no shareholding/role at Leeds. Now owner of Brescia in Italy.



Pressemeldingen til FA:

Former Leeds owner Massimo Cellino suspended from football for 12 months

Monday 30 Oct 2017

 The FA
Former Leeds United owner Massimo Cellino

Former Leeds United owner Massimo Cellino has been suspended from all football activity for a period of 12 months and has been fined £100,000 by an FA Rule K Tribunal sitting as an Appeal Board.

These sanctions arise from breaches of The FA’s Football Agent Regulations relating to the transfer of Ross McCormack from Leeds to Fulham on 8 July 2014.

Cellino’s case was first heard before a Regulatory Commission in December 2016, which found him guilty of bringing the game into disrepute, banned him for 18 months and fined him £250,000.

Cellino appealed against that decision and his case was heard by an FA Appeal Board in January 2017, which upheld the decision of the Regulatory Commission on liability but reduced the ban to 12 months and the fine to £100,000.

Cellino challenged this decision by way of an FA Rule K Arbitration on grounds which included an allegation of apparent bias, on the basis that one member of the Appeal Board had been a member of The FA Council.

The FA disputed that contention but agreed to compromise the proceedings on the basis that Cellino’s appeal would be heard again by the Arbitration Tribunal, sitting as an FA Appeal Board.

That hearing took place on 27 July 2017. The Tribunal upheld the previous findings of the Regulatory Commission and imposed the sanctions set out above.

Written reasons of the Regulatory Commission and the Rule K Tribunal sitting as an Appeal Board can be found below.

Useful Resources

By FA Staff
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5765 på: Januar 17, 2018, 18:08:31 »
The Sack Race
@thesackrace

 October: Brescia sack Roberto Boscaglia
 January: Brescia re-hire Roberto Boscaglia
 No need to guess who the club's owner is...Massimo Cellino.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5766 på: Januar 17, 2018, 18:10:55 »
The Sack Race
@thesackrace

 October: Brescia sack Roberto Boscaglia
 January: Brescia re-hire Roberto Boscaglia
 No need to guess who the club's owner is...Massimo Cellino.

Huff. For en klovn!  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5767 på: Januar 17, 2018, 19:19:31 »
ikke lært av gamle feil og holder på i samme tempo.. føler med fansen :-\
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5768 på: Januar 17, 2018, 19:33:28 »
Og ironisk nok ligger Brescia på 17. plass på tabellen i serie B

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5769 på: Januar 17, 2018, 19:45:04 »
Og ironisk nok ligger Brescia på 17. plass på tabellen i serie B

auren
Av hvor mange lag?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5770 på: Januar 17, 2018, 19:46:41 »
Og ironisk nok ligger Brescia på 17. plass på tabellen i serie B

auren
Av hvor mange lag?
22 stk.. 3 poeng foran nest siste lag...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5771 på: Januar 17, 2018, 20:28:31 »
The Sack Race
@thesackrace

 October: Brescia sack Roberto Boscaglia
 January: Brescia re-hire Roberto Boscaglia
 No need to guess who the club's owner is...Massimo Cellino.

Huff. For en klovn!  ::)

auren

Ingen stor overraskelse.

Jeg føler bare oppgitthet over den mannen. Stor medfølelse til Brescia-fansen som må slite med Cellino framover.
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5772 på: Januar 17, 2018, 22:50:53 »
Heldigvis ikke vårt problem lenger.
Jon R.

Dennis

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5773 på: Januar 18, 2018, 08:17:44 »
Heldigvis ikke vårt problem lenger.

Heldigvis, men føler med Brescia. Det var ikke mye lys i tunnelen under denne narsissisten.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5774 på: April 28, 2019, 00:29:53 »
Tom Carnduff

EX-LEEDS UNITED PLAYER UPDATE:

Edgar Cani is currently playing Serie C football for Vibonese.

Played 22 games, rarely starts, scored twice.


EX-LEEDS UNITED PLAYER UPDATE:

Granddi N’Goyi currently plays for Sénart-Moissy in Championnat National 3 (FIFTH tier of French football).


EX-LEEDS UNITED PLAYER UPDATE:

Adryan isn’t doing as badly as the others. Playing for FC Sion in the Swiss Super League. Six goals and two assists in 17 games.

Sion are only out of the Europa League places on goal difference.


Just going to carry this on with players from that hilarious 2014/15 squad.

Tomasso Bianchi is back in Italy. The midfielder plays for Novara in Serie C - A. 

4 goals, 1 assist in 24 games. Novara are 9th in the table.


Brian Montenegro is at Olimpia in Paraguay. They won the title in the Primera División last season, although he didn’t play a game. He did get 71 minutes in the Copa Libertadores.

Spent the first-half of this season at Talleres in the Argentinian Primera División. Didn’t score.


Zan Benedicic is with Celje in Slovenia. 13 games, 1 goal, although the team are 4th in the table.

Apparently signed for Leyton Orient in 2017 (-). Never played for AC Milan in the end, Celje are the first of his seven clubs where he’s managed more than 10 appearances.


Casper Sloth is back in Denmark with Silkeborg IF, they are second in the table (only GD keeps them off top).

Played 24 games last season with 4 assists. However, only six appearances this campaign, three of them have been from the bench.


Dario Del Fabro is actually still contracted to Juventus but hasn’t featured for the senior team.

Currently on-loan at Cremonese in Serie B. 3 games, 1 goal. Played for Novara last season, didn’t get a reunion with Bianchi though. Cremonese are 11th in the table.


Andrea Tabanelli. The man that never got his move to Leeds in the end.

He’s at Lecce in Serie B. 7 goals and 2 assists in 23 games, not bad going. Spent time at Padova and Lecce last season, both got promoted from Serie C. Impressive.


Jordan Botaka is still with Sint-Truiden in Belgium, the team he signed for after leaving Leeds in 2017.

He’s their captain. Seven goals and five assists in 30 league games this season. They’re on the verge of securing a Europa League play-off qualification spot.



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5775 på: Mai 02, 2019, 10:26:06 »
Slimålen førte jammen meg Brescia opp en divisjon:

Phil Hay
‏
 
@PhilHayYEP
Elsewhere in the world, Cellino's Brescia promoted to Serie A.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5776 på: Mai 02, 2019, 19:03:01 »
Slimålen førte jammen meg Brescia opp en divisjon:

Phil Hay
‏
 
@PhilHayYEP
Elsewhere in the world, Cellino's Brescia promoted to Serie A.


auren

Med sene mål og mange ett-måls-seire gikk det gitt! Tror også de sier noe om nivået i 2.div i Italia!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5777 på: Mai 02, 2019, 19:13:59 »
Slimålen førte jammen meg Brescia opp en divisjon:

Phil Hay
‏
 
@PhilHayYEP
Elsewhere in the world, Cellino's Brescia promoted to Serie A.


auren

Med sene mål og mange ett-måls-seire gikk det gitt! Tror også de sier noe om nivået i 2.div i Italia!
Ett-målsseire med sene mål: musikk i mine ører. MC får det til ;).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5778 på: Mai 02, 2019, 20:47:42 »
Slimålen førte jammen meg Brescia opp en divisjon:

Phil Hay
‏
 
@PhilHayYEP
Elsewhere in the world, Cellino's Brescia promoted to Serie A.


auren

Med sene mål og mange ett-måls-seire gikk det gitt! Tror også de sier noe om nivået i 2.div i Italia!
Ett-målsseire med sene mål: musikk i mine ører. MC får det til ;).

3 opprykk til Serie A, kjempet om play off i ch ship, rettet opp økonomien i Leeds og Brescia. Begge var nesten konk.

Dette er selvsagt ikke godt nok for Cellino-haterne i Norge og England. Deres målestandard er hvor mange trenere han sparket. Det virker som det er en dødssynd å sparke trenere. Det er liksom det verste man kan gjøre på denne jord. Det er bra Leeds-supporterne vektlegger slike viktige ting når de vurderer en eier.

Gratulerer med opprykket , Brescia! Det er ikke synd på dere slik mange her har hevdet nå i to år. De vet ikke bedre. Dere er heldige.

Reaney

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5779 på: Mai 02, 2019, 22:57:01 »
Great man, Massimo Cellino!

asbfjell

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5780 på: Mai 02, 2019, 23:43:35 »
Great man, Massimo Cellino!

Det mest positive jeg kan si om Cellino er at han hadde vett nok til å selge klubben til Radrizzani.

Forøvrig betrakter jeg fyrens tid i Leeds som en gedigen pinlighet fra begynnelse til slutt.

Josch

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5781 på: Mai 03, 2019, 00:08:33 »
Great man, Massimo Cellino!

Det mest positive jeg kan si om Cellino er at han hadde vett nok til å selge klubben til Radrizzani.

Forøvrig betrakter jeg fyrens tid i Leeds som en gedigen pinlighet fra begynnelse til slutt.

Ha ha. Hadde man lagt til grunn det som som om Cellino her så hadde man blitt fullstendig hjernevasket. Norske fans leser for mye sprøyt om Cellino på britiske nettsider og aper etter dem. Dessverre. Når man har rykket opp tre ganger til Serie A og gjort Leeds bedre sportslig og økonomisk så er man milevis unna det som beskrives, selv om også jeg
velger Radrizzani. Cellino ville jo vært i Serie D om alt dette sprøytet var sant. Resultater og øknomisk vanstyre ble brukt mot Cellino når man hadde sjansen. Bare innrøm det.

auren

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5782 på: Mai 03, 2019, 09:11:02 »
Great man, Massimo Cellino!

Det mest positive jeg kan si om Cellino er at han hadde vett nok til å selge klubben til Radrizzani.

Forøvrig betrakter jeg fyrens tid i Leeds som en gedigen pinlighet fra begynnelse til slutt.

Ha ha. Hadde man lagt til grunn det som som om Cellino her så hadde man blitt fullstendig hjernevasket. Norske fans leser for mye sprøyt om Cellino på britiske nettsider og aper etter dem. Dessverre. Når man har rykket opp tre ganger til Serie A og gjort Leeds bedre sportslig og økonomisk så er man milevis unna det som beskrives, selv om også jeg
velger Radrizzani. Cellino ville jo vært i Serie D om alt dette sprøytet var sant. Resultater og øknomisk vanstyre ble brukt mot Cellino når man hadde sjansen. Bare innrøm det.

Det verste med Cellino var typen. En ufordragelig fyr som ikke hadde respekt for noen. Det viste han allerede før han hadde kjøpt klubben og i hele eierperioden sin. Han skal nok ha kudos for enkelte ting, men for min egen del blir han husket som en tyrann. Uten sammenligning for øvrig, men Hitler gjorde nok også noen positive ting for Tyskland under sin regjeringstid.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5783 på: Mai 03, 2019, 10:50:41 »
Great man, Massimo Cellino!

Det mest positive jeg kan si om Cellino er at han hadde vett nok til å selge klubben til Radrizzani.

Forøvrig betrakter jeg fyrens tid i Leeds som en gedigen pinlighet fra begynnelse til slutt.

Ha ha. Hadde man lagt til grunn det som som om Cellino her så hadde man blitt fullstendig hjernevasket. Norske fans leser for mye sprøyt om Cellino på britiske nettsider og aper etter dem. Dessverre. Når man har rykket opp tre ganger til Serie A og gjort Leeds bedre sportslig og økonomisk så er man milevis unna det som beskrives, selv om også jeg
velger Radrizzani. Cellino ville jo vært i Serie D om alt dette sprøytet var sant. Resultater og øknomisk vanstyre ble brukt mot Cellino når man hadde sjansen. Bare innrøm det.

At han gjorde noe bra retter ikke opp det inntrykket jeg har av han. Økonomien er vel ikke noe han skal ha ære for å ha rettet opp. Han raserte nesten akademiet, one man show i administrasjonen. Han ansatte Monk, heldigvis fikk han såpass resultater at han holdt en hel sesong. Men den endeløse rekken av ubruklige managere han ansatte før Monk er drepende for en klubb. Han skapte mye støy og kaos. Der er listen lang. Alkoholisert liten kjeltring. Det er en grunn til at han lykkes bedre i Italia..et korrupt land hvor de rike ikke trenger å følge de samme spillereglene som vanlige folk.

For meg er Cellinos tid i klubben kun en flau,trist og pinlig sorti!

auren

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5784 på: Mai 03, 2019, 10:54:37 »
Men den endeløse rekken av ubruklige managere han ansatte før Monk er drepende for en klubb.

Haha! Nå kom jeg på Hockaday. Den mest ubrukelige signeringen klubben har gjort i sin 100-årige historie. Det er nesten som man ikke tror det er sant. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Men akkurat nå lo jeg litt  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5785 på: Mai 03, 2019, 11:49:20 »
Men den endeløse rekken av ubruklige managere han ansatte før Monk er drepende for en klubb.

Haha! Nå kom jeg på Hockaday. Den mest ubrukelige signeringen klubben har gjort i sin 100-årige historie. Det er nesten som man ikke tror det er sant. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Men akkurat nå lo jeg litt  ;D

auren

Hockaday, Evans, Milanic og Uwe.

Fantastisk liste med førstnevnte som tidenes mest håpløse ansettelse.


Reaney

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5786 på: Mai 03, 2019, 13:29:09 »
Verste ansettelse: David O'Leary. Null trofeer med tidenes dyreste stall, og et hav av stjernespillere. Hodeløse signinger og et ettermæle (les boka) til å spy av.

Promotion 2010

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5787 på: Mai 03, 2019, 13:44:12 »
Verste ansettelse: David O'Leary. Null trofeer med tidenes dyreste stall, og et hav av stjernespillere. Hodeløse signinger og et ettermæle (les boka) til å spy av.


Følger deg litt på denne! Serieleder på vei inn i år 2000, semifinale i Champions League og årets lag fra januar til desember i 2001!

Deretter et stup uten like.

Synd han ledet det laget!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5788 på: Mai 03, 2019, 16:03:20 »
Slimålen førte jammen meg Brescia opp en divisjon:

Phil Hay
‏
 
@PhilHayYEP
Elsewhere in the world, Cellino's Brescia promoted to Serie A.


auren

Med sene mål og mange ett-måls-seire gikk det gitt! Tror også de sier noe om nivået i 2.div i Italia!
Ett-målsseire med sene mål: musikk i mine ører. MC får det til ;).

3 opprykk til Serie A, kjempet om play off i ch ship, rettet opp økonomien i Leeds og Brescia. Begge var nesten konk.

Dette er selvsagt ikke godt nok for Cellino-haterne i Norge og England. Deres målestandard er hvor mange trenere han sparket. Det virker som det er en dødssynd å sparke trenere. Det er liksom det verste man kan gjøre på denne jord. Det er bra Leeds-supporterne vektlegger slike viktige ting når de vurderer en eier.

Gratulerer med opprykket , Brescia! Det er ikke synd på dere slik mange her har hevdet nå i to år. De vet ikke bedre. Dere er heldige.
Hva han har gjort eller ikke gjort i Italia er naturligvis fullstendig irrelevant for ettermælet hans i Leeds United.

Dette er like selvfølgelig som at Billy Sharp ikke var noen suksess i Leeds selv om han scoret et og annet mål for oss og i bøtter og spann hos alle andre klubber enn vår.
« Siste redigering: Mai 03, 2019, 16:08:50 av Jon R »
Jon R.

Josch

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5789 på: Mai 03, 2019, 17:39:15 »
Slimålen førte jammen meg Brescia opp en divisjon:

Phil Hay
‏
 
@PhilHayYEP
Elsewhere in the world, Cellino's Brescia promoted to Serie A.


auren

Med sene mål og mange ett-måls-seire gikk det gitt! Tror også de sier noe om nivået i 2.div i Italia!
Ett-målsseire med sene mål: musikk i mine ører. MC får det til ;).

3 opprykk til Serie A, kjempet om play off i ch ship, rettet opp økonomien i Leeds og Brescia. Begge var nesten konk.

Dette er selvsagt ikke godt nok for Cellino-haterne i Norge og England. Deres målestandard er hvor mange trenere han sparket. Det virker som det er en dødssynd å sparke trenere. Det er liksom det verste man kan gjøre på denne jord. Det er bra Leeds-supporterne vektlegger slike viktige ting når de vurderer en eier.

Gratulerer med opprykket , Brescia! Det er ikke synd på dere slik mange her har hevdet nå i to år. De vet ikke bedre. Dere er heldige.
Hva han har gjort eller ikke gjort i Italia er naturligvis fullstendig irrelevant for ettermælet hans i Leeds United.

Dette er like selvfølgelig som at Billy Sharp ikke var noen suksess i Leeds selv om han scoret et og annet mål for oss og i bøtter og spann hos alle andre klubber enn vår.

Hvordan kan du vite at du representer hva folk i Leeds mener om Cellino? Så vidt jeg husker så var folk i Leeds ganske likegyldige til Cellino da de ble spurt av YEP. Er det dokumentert noe ettermæle noe sted? Det mindretall som mente noe hadde sterke meninger, men det var ikke noe massivt ønske blant flertallet  om å bli kvitt Cellino. Et mindretall kuppet debatten fordi de ropte høyest.

Det er ikke riktig at han bare gjort noe bra i Italia. Han rettet opp økonomien og Leeds kjempet om play off i 3. sesong, med fremgang hvert år. Har du lest Leeds' økonomiske helsetilstand for 2014? Gjør det.

Resultatene i Italia og England må ses sammen, altså han får resultater der han jobber. Det er ikke irrelevant. Dette må ses opp mot at han betraktes som udugelig på dette forum. Når fakta ikke stemmer med beskrivelsen så kan man lure på om man skal fortsette å tro på "eksperter" her. Jeg leser EN ting og observerer at faktum er noe helt annet.

Hadde jeg kun hatt tilgang til Luscos på en øde øy så ville jeg blitt totalt hjernevasket om Cellino.
« Siste redigering: Mai 03, 2019, 20:24:24 av Josch »