Januarvinduet-2014

Started by Leedsfan, December 29, 2013, 21:52:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

Vi mener at 5mill pund for Ross er galskap.....

QuoteCrystal Palace har kastet seg inn i kampen om Tom Ince, men skal ikke være villig til å betale de 35 millioner kronene som Blackpool vil ha for angriperen, skriver The Times.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Hører vi ingenting i dag så skal vi være glade..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ibster

Kato

Som vanlig en deadline-day der frykten for salg er større enn håpet om signeringer.

Trulsaren

Glad jeg ikke er Wolves-fan i dag! Sigurdarson (Molde - lån), Hennessey (Palace) og Doyle (QPR - lån) ut porten...

Håper bare vi kan holde våre spillere ut dagen, så er jeg fornøyd!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Leedsfan

Quote from: Trulsaren on January 31, 2014, 18:09:45
Glad jeg ikke er Wolves-fan i dag! Sigurdarson (Molde - lån), Hennessey (Palace) og Doyle (QPR - lån) ut porten...

Håper bare vi kan holde våre spillere ut dagen, så er jeg fornøyd!

De har jo også hentet spillere for noen millioner..

DenHviteYeboah

Quote from: Kato on January 31, 2014, 09:26:55
Som vanlig en deadline-day der frykten for salg er større enn håpet om signeringer.
Same old.. ;)