Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 624298 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #960 på: August 13, 2014, 23:35:55 »
@PhilHayYEP: No deal agreed yet but Leeds are actively pursuing Agard now. Story online in a bit. #lufc

Håper på denne også  ;D

Phil Hay
Two good sources told me today that Leeds and Rotherham have spoken about a deal for Kieran Agard since the weekend. #lufc



Dyktig og Målfarlig kantspiller.  ☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #961 på: August 13, 2014, 23:36:39 »
@PhilHayYEP: No deal agreed yet but Leeds are actively pursuing Agard now. Story online in a bit. #lufc

Håper på denne også  ;D

Agard høres mye bedre ut en Antenucci! Agard og to klasse-vinger og jeg får troa på topp 6  :)

auren

Er ikke Agard ving?
Endre

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #962 på: August 13, 2014, 23:39:13 »
Må jo være noen Leedsansatte som jobber mye overtid disse dagene...helt vilt på kjøpefronten.
MOT

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #963 på: August 13, 2014, 23:45:02 »
@PhilHayYEP: No deal agreed yet but Leeds are actively pursuing Agard now. Story online in a bit. #lufc

Håper på denne også  ;D

Agard høres mye bedre ut en Antenucci! Agard og to klasse-vinger og jeg får troa på topp 6  :)

auren

Er ikke Agard ving?

Ã… fanden! Tenkte på han franske spissen jeg.. Hva het han igjen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #964 på: August 13, 2014, 23:47:26 »
@PhilHayYEP: No deal agreed yet but Leeds are actively pursuing Agard now. Story online in a bit. #lufc

Håper på denne også  ;D

Agard høres mye bedre ut en Antenucci! Agard og to klasse-vinger og jeg får troa på topp 6  :)

auren

Er ikke Agard ving?

Ã… fanden! Tenkte på han franske spissen jeg.. Hva het han igjen?

auren

Delort?
MOT

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #965 på: August 13, 2014, 23:48:25 »
@PhilHayYEP: No deal agreed yet but Leeds are actively pursuing Agard now. Story online in a bit. #lufc

Håper på denne også  ;D

Agard høres mye bedre ut en Antenucci! Agard og to klasse-vinger og jeg får troa på topp 6  :)

auren

Er ikke Agard ving?

Ã… fanden! Tenkte på han franske spissen jeg.. Hva het han igjen?

auren

Delort?

Jepp.. Men gjerne både Delort OG Agard :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #966 på: August 14, 2014, 08:24:46 »
Får vi inn Agard fra Rotherham, som scoret godt med mål i forrige sesong- så er vi bra skodd
fremover på banen også.....mener vi har en god midtbane - og nå med 2 nye stoppere i Bellusci & Cooper ser dette lovende ut.

Nå må lages "fintunes"...men dette lover godt nå!  Cellino gir oss virkelig håp, håper laget setter seg
etter ca 10 kamper.....
 

vidarlufc

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #967 på: August 14, 2014, 08:57:29 »
Er det noken som vil ta seg tid til å lage ein oversikt over nye spelarar inn og gjerne heile troppen, fordelt på posisjonar, eller finnes denne oversikten ein plass her inne? 11 nye spelarar inn i sommar?!
Det meste er vel satt no og det er på tide å lære seg alle navna og litt om bakgrunnen :)
MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-

Kai

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #968 på: August 14, 2014, 09:09:34 »
Er det noken som vil ta seg tid til å lage ein oversikt over nye spelarar inn og gjerne heile troppen, fordelt på posisjonar, eller finnes denne oversikten ein plass her inne? 11 nye spelarar inn i sommar?!
Det meste er vel satt no og det er på tide å lære seg alle navna og litt om bakgrunnen :)

Du har jo denne:
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,20882.0.html

Ã…pningsinnlegget ble skrevet for et par dager siden, så Bellusci, Cooper og Sharp kan føyes til.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #969 på: August 14, 2014, 09:22:45 »
@PhilHayYEP: No deal agreed yet but Leeds are actively pursuing Agard now. Story online in a bit. #lufc

Håper på denne også  ;D

Phil Hay
Two good sources told me today that Leeds and Rotherham have spoken about a deal for Kieran Agard since the weekend. #lufc



Dyktig og Målfarlig kantspiller.  ☺


YEP:
"Whether Agard, the Millers’ top scorer last term with 26 goals, can be lured up the M1 remains to be seen.."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #970 på: August 14, 2014, 09:29:19 »
@PhilHayYEP: No deal agreed yet but Leeds are actively pursuing Agard now. Story online in a bit. #lufc

Håper på denne også  ;D

Phil Hay
Two good sources told me today that Leeds and Rotherham have spoken about a deal for Kieran Agard since the weekend. #lufc



Dyktig og Målfarlig kantspiller.  ☺


YEP:
"Whether Agard, the Millers’ top scorer last term with 26 goals, can be lured up the M1 remains to be seen.."

Oi. Var ikke det nøyaktig like mange mål som Paynter og Constantine hadde puta sesongen før vi kjøpte dem?  ;D
Regner med han hentes som ving, så da slipper han forhåpentligvis det værste scoringspresset.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #971 på: August 14, 2014, 09:38:20 »
@PhilHayYEP: No deal agreed yet but Leeds are actively pursuing Agard now. Story online in a bit. #lufc

Håper på denne også  ;D

Phil Hay
Two good sources told me today that Leeds and Rotherham have spoken about a deal for Kieran Agard since the weekend. #lufc



Dyktig og Målfarlig kantspiller.  ☺


YEP:
"Whether Agard, the Millers’ top scorer last term with 26 goals, can be lured up the M1 remains to be seen.."

Oi. Var ikke det nøyaktig like mange mål som Paynter og Constantine hadde puta sesongen før vi kjøpte dem?  ;D
Regner med han hentes som ving, så da slipper han forhåpentligvis det værste scoringspresset.

Hjelpe meg.... Constantine ja. Han hadde jeg helt glemt!  ;D

Det har vært noen spennende spillere i denne klubben vår!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tore

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #972 på: August 14, 2014, 10:44:03 »
Agard scoret ikke 26 mål forrige sesong fra vingposisjon ala Snodgrass, men som spiss. Har sett mange av målene hans og er veldig usikker på om dette er vingtypen vi trenger. Men kanskje han blir satset på som spiss..??
Tore
Marching on together...

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #973 på: August 14, 2014, 11:37:53 »
Fra The Times i dag:
Wigan are considering an approach for former Leeds forward Max Gradel, now on the books at St Etienne.

Hvis de kan, så kan vel vi!! >:(
DA snakker vi å ha ving......
 

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #974 på: August 14, 2014, 21:22:05 »
Sean Taylor ‏@seantaylorpress  1m
I'm hearing Rotherham have accepted a bid from Leeds for Kieran Agard #rufc #lufc #BristolCity

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #975 på: August 14, 2014, 21:31:44 »
Sean Taylor ‏@seantaylorpress  1m
I'm hearing Rotherham have accepted a bid from Leeds for Kieran Agard #rufc #lufc #BristolCity

å herregud!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #976 på: August 14, 2014, 21:52:35 »
Agard vet ikke noe, foreløpig, om interessen fra Leeds....twitrer P.Hay!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #977 på: August 14, 2014, 21:58:43 »
Ups & Ups!!

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #978 på: August 14, 2014, 22:21:24 »
Er agard spiss eller kant?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #979 på: August 14, 2014, 22:36:57 »
Er agard spiss eller kant?

Begge deler.  men tror han spiller mest spiss

Sean Taylor ‏@seantaylorpress  6m
RE Kieran Agard
Staff at one of the clubs & a source close to the player both seem to think a fee has been agreed

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #980 på: August 14, 2014, 22:43:55 »
Men da er vel saken i boks!  ;)

Indonesia Medio Club
ACCEPTED: Tawaran Leeds United untuk Kieran Agard telah diterima oleh Rotherham United #LUFC #RUFC

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #981 på: August 14, 2014, 22:45:46 »
LUFC Evans - No bid from Leeds for Agard
 
Rotherham United boss Steve Evans has said that Leeds United have expressed an interest in Kieran Agard but have yet to bid for the striker.

Evans also admitted that the millers have already turned down a bid from League One side Bristol City for the former Arsenal academy player and there are a number of other clubs interested in Agard, who scored 26 goals for Rotherham last season.

Speaking to BBC Radio Sheffield on Thursday morning, Evans said, "There are clubs interested in Kieran. There have been bids but as yet, none have met my satisfaction.

"The chairman has made it clear that Steve Evans will decide whether a bid is to be accepted and at this moment in time, no-one has put an offer in to me that I have been able to discuss with the chief executive and recommend to our chairman that he be sold.

"Leeds United have expressed an interest but I don`t think they have made a formal bid. Bristol City have had a bid turned down but they are not alone."

The 24-year-old turned down the offer of a new deal with Rotherham this summer and he is now in the final year of his contract.

Despite turning down a new deal, Agard has started both of Rotherham`s games so far this season.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=366818#ixzz3AOwufWLn
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #982 på: August 14, 2014, 23:16:22 »
Jeg liker humøret og oppturen blant fansen på twitter for tiden!

Phil Hay
@MattistutaG @seantaylorpress lol, what did we all do before twitter existed?

Wardy
@PhilHayYEP @MattistutaG @seantaylorpress Won trophies.

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #983 på: August 15, 2014, 08:46:54 »
Litt usikker på denne Agard. Kan fort være en late bloomer, men han blir altså 25 år senere i høst. Og han er altså ingen kantspiller, men spiss. Vet ikke om Leeds tenker å hente ham som spiss eller kant, men jeg mener spillere bør og skal brukes i posisjoner der de er best.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

gulle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #984 på: August 15, 2014, 08:56:43 »
Litt usikker på denne Agard. Kan fort være en late bloomer, men han blir altså 25 år senere i høst. Og han er altså ingen kantspiller, men spiss. Vet ikke om Leeds tenker å hente ham som spiss eller kant, men jeg mener spillere bør og skal brukes i posisjoner der de er best.

auren
Ja vi trenger vel ikke flere spisser?, men har vel nærmest desperat behov for raske vinger, håper han har kantegenskapene.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #985 på: August 15, 2014, 08:58:20 »
Litt usikker på denne Agard. Kan fort være en late bloomer, men han blir altså 25 år senere i høst. Og han er altså ingen kantspiller, men spiss. Vet ikke om Leeds tenker å hente ham som spiss eller kant, men jeg mener spillere bør og skal brukes i posisjoner der de er best.

auren
Ja vi trenger vel ikke flere spisser?, men har vel nærmest desperat behov for raske vinger, håper han har kantegenskapene.
Behovet for vinger kommer vel ann på hvilken formasjon som skal brukes.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #986 på: August 15, 2014, 09:32:10 »
Litt usikker på denne Agard. Kan fort være en late bloomer, men han blir altså 25 år senere i høst. Og han er altså ingen kantspiller, men spiss. Vet ikke om Leeds tenker å hente ham som spiss eller kant, men jeg mener spillere bør og skal brukes i posisjoner der de er best.

auren
Ja vi trenger vel ikke flere spisser?, men har vel nærmest desperat behov for raske vinger, håper han har kantegenskapene.
Behovet for vinger kommer vel ann på hvilken formasjon som skal brukes.
Greit å ha bredde i form av å kunne variere hvordan vi skal spille osv.. Vinger hadde gjort seg.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #987 på: August 15, 2014, 10:30:28 »
Litt usikker på denne Agard. Kan fort være en late bloomer, men han blir altså 25 år senere i høst. Og han er altså ingen kantspiller, men spiss. Vet ikke om Leeds tenker å hente ham som spiss eller kant, men jeg mener spillere bør og skal brukes i posisjoner der de er best.

auren
Ja vi trenger vel ikke flere spisser?, men har vel nærmest desperat behov for raske vinger, håper han har kantegenskapene.
Behovet for vinger kommer vel ann på hvilken formasjon som skal brukes.
Greit å ha bredde i form av å kunne variere hvordan vi skal spille osv.. Vinger hadde gjort seg.

Hvis man har "ThierryHenry" lignende spillere så trenger man "ikke" vinger. Aaron Lennon er en typisk ving. Ajose/Agard ligner vel på en vingspiss, og det er godt nok for meg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #988 på: August 15, 2014, 11:50:18 »
Phil Hay nå!

@PhilHayYEP: Your man @seantaylorpress was spot on - Leeds and Rotherham have agreed a fee for Kieran Agard. #lufc

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #989 på: August 15, 2014, 12:41:54 »
Phil Hay nå!

@PhilHayYEP: Your man @seantaylorpress was spot on - Leeds and Rotherham have agreed a fee for Kieran Agard. #lufc

åååååå herregud!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.