Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 624337 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Magnificent7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1020 på: August 15, 2014, 14:43:16 »
Så trodde vel kanskje Agard at her var det bare å fleske til . . .
Eller at Agard egentlig så muligheten for å gå rett inn på laget som noe urealistisk?
Da ligger vel disse mulighetene for Agard bedre an i Bristol City eller på noe lignende nivå . . .

Bare å slå fast igjen at man ikke kødder med Cellino. Go Cellino - forza Leeds!

Robert

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1021 på: August 15, 2014, 14:52:21 »
Altså, normalt sett ville jeg vært sint når en spiller ikke signerer, når man er kommet såpass langt i prosessen.
Men det er merkelig at jeg "automatisk" er enig med Cellino.
Ikke noe tvil om at den mannen virkelig vet hva han driver med. I hvert fall når det gjelder forhandlinger.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1022 på: August 15, 2014, 14:54:23 »
Liker at vi ikke bare signerer spiller og ikke har noe takhøyde på lønn. Her mister vi en spiller, som ikke har prestert på dette nivået, heller det en tilbake til gode gamle LEEDS dager. Da agenten til Seth Johnson håpet på £ 15.000 i uken, og gikk fra møtet med £ 37 500 i uken...ja ja..

We are back, We are LEEDS

DW

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1023 på: August 15, 2014, 14:57:15 »
Liker at vi ikke bare signerer spiller og ikke har noe takhøyde på lønn. Her mister vi en spiller, som ikke har prestert på dette nivået, heller det en tilbake til gode gamle LEEDS dager. Da agenten til Seth Johnson håpet på £ 15.000 i uken, og gikk fra møtet med £ 37 500 i uken...ja ja..

We are back, We are LEEDS

Meget edruelig..

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1024 på: August 15, 2014, 14:57:31 »
Phew..  :P

Graeme Bailey ‏@GraemeBailey  1 min
Blackpool have agreed deal for Nile Ranger. He could not wait for Leeds offer to materialise.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1025 på: August 15, 2014, 15:47:52 »
Phew..  :P

Graeme Bailey ‏@GraemeBailey  1 min
Blackpool have agreed deal for Nile Ranger. He could not wait for Leeds offer to materialise.
Dermed er han Somebody Else's Problem  :)
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1026 på: August 15, 2014, 16:01:09 »
Phew..  :P

Graeme Bailey ‏@GraemeBailey  1 min
Blackpool have agreed deal for Nile Ranger. He could not wait for Leeds offer to materialise.
tack så mycket att vi slipper honom
 

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1027 på: August 15, 2014, 16:51:17 »
At Cellino ikke er lett å knekke er sikkert greit.  Vi kan spekulere i hva som gikk galt til vi blir blå.  Jeg syns det er en vemmelig side av Cellino at han ikke klarer å la være å glefse i pressen( "didn't like his attitude..").

You got snubbed - shut up and go for next target.
« Siste redigering: August 15, 2014, 17:35:43 av Erik M »
 

Nørgaard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1028 på: August 15, 2014, 17:05:06 »
At Cellino ikke er lett å knekke er sikkert greit.  Vi kan spekulere i hva som gikk galt til vi blir blå.  Jeg syns det er en vemmelig side av Cellino at han ikke klarer å la være å glefse i pressen( "didn't like his attitude..").

You got snubbed - shut up and og for next target.

Meget enig. Just move on.

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1029 på: August 15, 2014, 18:31:38 »
Phew..  :P

Graeme Bailey ‏@GraemeBailey  1 min
Blackpool have agreed deal for Nile Ranger. He could not wait for Leeds offer to materialise.
tack så mycket att vi slipper honom

Veldig enig!

Ranger ville dessverre ha blitt et problem for klubben.
Super Leeds since 1968

Milou

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1030 på: August 15, 2014, 18:49:55 »
Jeg syns det er en vemmelig side av Cellino at han ikke klarer å la være å glefse i pressen( "didn't like his attitude..").

Er litt einig i dette, men samstundes er det eit signal til andre om at det ikkje blir gitt ved dørene.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1031 på: August 15, 2014, 18:59:42 »
At Cellino ikke er lett å knekke er sikkert greit.  Vi kan spekulere i hva som gikk galt til vi blir blå.  Jeg syns det er en vemmelig side av Cellino at han ikke klarer å la være å glefse i pressen( "didn't like his attitude..").

You got snubbed - shut up and go for next target.
Enig. Liker ikke Cellinos attitude der.
Hekta på Leeds siden 1974

Cannavaro

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1032 på: August 15, 2014, 19:40:46 »
Hehe - "didn`t like his attitude", at det kommer til orde for noen journalister -og blir publisert, skal bli en gjenganger iår tenker jeg.
Han vil sikkert mene mye om mangt, og være "outspoken".  Cellino er sikkert ærlig om dette og gir et stikk til agenten og spilleren. Han skjønner helt sikkert dette spillet etter å ha vært med i gamet i mange år.  Syns det er helt greit at Cellino mener sitt om spilleren, og gir blaffen om det kommer til pressen eller ikke.   Det er tross alt han som betaler for dette gildet........støtter Cellino for den meldinga der faktisk.
MFLU - Miracles For Leeds United

Josch

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1033 på: August 15, 2014, 19:45:16 »
At Cellino ikke er lett å knekke er sikkert greit.  Vi kan spekulere i hva som gikk galt til vi blir blå.  Jeg syns det er en vemmelig side av Cellino at han ikke klarer å la være å glefse i pressen( "didn't like his attitude..").

You got snubbed - shut up and go for next target.
Enig. Liker ikke Cellinos attitude der.
Jeg synes det er er greit av Cellino. Det er hans måte å være på og han har hatt suksess med det hittil. Spilleren ryker (kanskje) men det finnes tusen andre på hans nivå i England eller Europa. Det er ikke en verdensstjerne som ryker her!! Cellino & Co har ikke akkurat hatt problemer med å hente ok spillere til Leeds i det siste. Trolig har agenten noe skyld i dette.  :( :(

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1034 på: August 15, 2014, 19:55:21 »
At Cellino ikke er lett å knekke er sikkert greit.  Vi kan spekulere i hva som gikk galt til vi blir blå.  Jeg syns det er en vemmelig side av Cellino at han ikke klarer å la være å glefse i pressen( "didn't like his attitude..").

You got snubbed - shut up and go for next target.
Enig. Liker ikke Cellinos attitude der.
Jeg synes det er er greit av Cellino. Det er hans måte å være på og han har hatt suksess med det hittil. Spilleren ryker (kanskje) men det finnes tusen andre på hans nivå i England eller Europa. Det er ikke en verdensstjerne som ryker her!! Cellino & Co har ikke akkurat hatt problemer med å hente ok spillere til Leeds i det siste. Trolig har agenten noe skyld i dette.  :( :(
Uansett er det unødvendig med sleivkjeft til alle som han ikke blir enig med.
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1035 på: August 15, 2014, 20:37:08 »
At Cellino ikke er lett å knekke er sikkert greit.  Vi kan spekulere i hva som gikk galt til vi blir blå.  Jeg syns det er en vemmelig side av Cellino at han ikke klarer å la være å glefse i pressen( "didn't like his attitude..").

You got snubbed - shut up and go for next target.
Enig. Liker ikke Cellinos attitude der.
Jeg synes det er er greit av Cellino. Det er hans måte å være på og han har hatt suksess med det hittil. Spilleren ryker (kanskje) men det finnes tusen andre på hans nivå i England eller Europa. Det er ikke en verdensstjerne som ryker her!! Cellino & Co har ikke akkurat hatt problemer med å hente ok spillere til Leeds i det siste. Trolig har agenten noe skyld i dette.  :( :(
Uansett er det unødvendig med sleivkjeft til alle som han ikke blir enig med.
Dette er ikke en pertentlig English businessman!! Dette er en som ligger på grensen av loven og som driver et spill som om han pruter på en basar (snur ryggen til og gjør seg kostbar)! Jeg tror nok mye av dette er spill for Leeds' beste og ikke personlig ment. Et godt eks var utfallet av MMC: 11 mill til Leeds! Skulle ikke forundre meg om de blir enige om  en uke (jf. Cooper, Bellusci som først  var tapte saker) ;)

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1036 på: August 15, 2014, 21:47:37 »
Det er ingen unnskyldning eller gyldig forklaring av merkerlig oppførsel at Cellino er italiener.  Finnes mange "pertentlige", konservative, seriøse forretningsmenn i Italia.  Dårlig forklaring også at "sånn er han", "han er bare ærlig", etc.  En hevder at han har "suksess så langt" med sin form og stil.  Jeg har observert at tre høyprofil-overganger med meget lovende spillere invlovert har gått i vasken nærmest etter at de er bekreftet og der Cellino slenger med leppa etterpå. Ikke bra.

Jeg er redd denne mannen ikke har peiling på hvordan en klubb skal bygges/drives på tross av lang (og broket) erfaring.  Han har vist handlingsevne, betalingsevne og vilje og det er veldig bra.  Men det er ikke nok, slik flere her inne ser ut til å være tilfreds med, å rekruttere 8-9 spillere på et høyere nivå enn vi har ligget på de siste årene.  Disse må passe sammen, passe til engelsk fotball og passe inn i den spillestilen som velges og utvikles.  Her gjenstår det å se om han kan levere og om hurraropene fortsetter.
 

John I

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1037 på: August 15, 2014, 21:50:32 »
Leeds United @LeedsUtd1992 · 3 min ·  Mer   

RT @EmaGiulianelli: +++NEWS Adryan is very close to Leeds. Salerno confirms. All the details here: http://wp.me/p2WJnD-r2
  #lufc
Marching on together

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1038 på: August 15, 2014, 21:52:45 »
Leeds United @LeedsUtd1992 · 3 min ·  Mer   

RT @EmaGiulianelli: +++NEWS Adryan is very close to Leeds. Salerno confirms. All the details here: http://wp.me/p2WJnD-r2
  #lufc

Spilte veldig få kamper i fjor. Kan han være en redningsmann?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1039 på: August 15, 2014, 22:01:48 »
At Cellino ikke er lett å knekke er sikkert greit.  Vi kan spekulere i hva som gikk galt til vi blir blå.  Jeg syns det er en vemmelig side av Cellino at han ikke klarer å la være å glefse i pressen( "didn't like his attitude..").

You got snubbed - shut up and go for next target.
Enig. Liker ikke Cellinos attitude der.
Jeg synes det er er greit av Cellino. Det er hans måte å være på og han har hatt suksess med det hittil. Spilleren ryker (kanskje) men det finnes tusen andre på hans nivå i England eller Europa. Det er ikke en verdensstjerne som ryker her!! Cellino & Co har ikke akkurat hatt problemer med å hente ok spillere til Leeds i det siste. Trolig har agenten noe skyld i dette.  :( :(
Uansett er det unødvendig med sleivkjeft til alle som han ikke blir enig med.
Dette er ikke en pertentlig English businessman!! Dette er en som ligger på grensen av loven og som driver et spill som om han pruter på en basar (snur ryggen til og gjør seg kostbar)! Jeg tror nok mye av dette er spill for Leeds' beste og ikke personlig ment. Et godt eks var utfallet av MMC: 11 mill til Leeds! Skulle ikke forundre meg om de blir enige om  en uke (jf. Cooper, Bellusci som først  var tapte saker) ;)


Her kommer det tydelig frem at Agard ikke klarte å komme tidsnok til møtet med Leeds. Det er for dårlig.

But Agard’s switch from Rotherham fell apart in less than an hour as Leeds refused to meet the salary requested by him.

A source close to the deal told the YEP that the club were also annoyed by Agard’s failure to attend the meeting on time. Leeds had hoped to confirm his transfer before noon, allowing him to play against Middlesbrough this afternoon.

Leeds owner Massimo Cellino accused Agard of having a “bad attitude” but the player’s agent, Lee Payne of Full Contact, said United’s offer of personal terms had been unacceptable.

Payne told the YEP: “We just haven’t been able to agree personal terms.

“Leeds were hopeful of getting him signed in time to play (against Middlesbrough) but they were keeping their offer within a budget and we couldn’t agree to it.”



Man lar i hvert fall ikke Massimo vente! Det forteller litt om Agard og hans holdninger - kanskje!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

John I

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1040 på: August 15, 2014, 22:04:08 »
Leeds United @LeedsUtd1992 · 3 min ·  Mer   

RT @EmaGiulianelli: +++NEWS Adryan is very close to Leeds. Salerno confirms. All the details here: http://wp.me/p2WJnD-r2
  #lufc

Spilte veldig få kamper i fjor. Kan han være en redningsmann?  ::)

Brasiliansk midtbanespiller på 20 år og som for tiden er på utlån fra Flamengo.
Føyer seg inn i folden med unge og lovende spillere kanskje?
Marching on together

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1041 på: August 15, 2014, 22:06:54 »
Leeds United step up interest in Manchester United midfielder
BY SAM ROURKE â‹… AUGUST 15, 2014 â‹… POST A COMMENT
FILED UNDER  CELLINO, LEEDS, MANCHESTER UNITED, PETRUCCI
Leeds United are keen to make a season-long loan move for 22-year-old Manchester United midfielder Davide Petrucci, according to FLW sources.

Leeds are targeting a season-long loan move for Petrucci
Petrucci has made no appearances for the United first-team and has spent most of his time shipped out on-loan at different clubs.

The 22-year-old has had experience of playing in the Football League, making four appearances for Peterborough United in 2013 in a loan move, and then amassing five appearances for Charlton Athletic last season.

Leeds United owner Massimo Cellino is eager to add more players to his squad before the end of the summer transfer window, and is eyeing a move for the Italian midfielder.

The Italian joined the Old Trafford club in 2008 from Serie A side Roma, however has found first-team action hard to come by, and Petrucci is all but set to leave Louis Van Gaal’s side on loan.



9 kamper på to år? Lukter litt Wooton!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1042 på: August 15, 2014, 22:16:15 »
Leeds United set to move for Italian striker
BY SAM ROURKE â‹… AUGUST 15, 2014 â‹… POST A COMMENT

Leeds United are preparing a move for 30-year-old Italian striker Mirco Antenucci, according to Inside Futbol.

Antenucci is a target for Leeds United
Antenucci currently plies his trade in Italy’s Serie B with Ternana, and the striker is a top target for Leeds’ Italian owner Massimo Cellino.

The Yorkshire club would face competition from Italian side Latina Calcio for Antenucci’s signature,and Leeds’ director of football Nicola Salerno revealed it could be tough to sign the striker.

“Antenucci? The player is interesting, but a solution is difficult for economic reasons”, Salerno explained.

“In Italy, salary and costs are still above average”, He added
.

However, Massimo Cellino is prepared to push the boat out to land the Italian striker according to Inside Futbol, and could make a significant offer in the next few days.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1043 på: August 15, 2014, 22:35:33 »
Leeds United step up interest in Manchester United midfielder
BY SAM ROURKE â‹… AUGUST 15, 2014 â‹… POST A COMMENT
FILED UNDER  CELLINO, LEEDS, MANCHESTER UNITED, PETRUCCI
Leeds United are keen to make a season-long loan move for 22-year-old Manchester United midfielder Davide Petrucci, according to FLW sources.

Leeds are targeting a season-long loan move for Petrucci
Petrucci has made no appearances for the United first-team and has spent most of his time shipped out on-loan at different clubs.

The 22-year-old has had experience of playing in the Football League, making four appearances for Peterborough United in 2013 in a loan move, and then amassing five appearances for Charlton Athletic last season.

Leeds United owner Massimo Cellino is eager to add more players to his squad before the end of the summer transfer window, and is eyeing a move for the Italian midfielder.

The Italian joined the Old Trafford club in 2008 from Serie A side Roma, however has found first-team action hard to come by, and Petrucci is all but set to leave Louis Van Gaal’s side on loan.



9 kamper på to år? Lukter litt Wooton!  ::)

Han har visst signet for Charlton, så det var en dårlig story av den avisen…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1044 på: August 15, 2014, 22:36:07 »
Leeds United @LeedsUtd1992 · 3 min ·  Mer   

RT @EmaGiulianelli: +++NEWS Adryan is very close to Leeds. Salerno confirms. All the details here: http://wp.me/p2WJnD-r2
  #lufc

Meget spennende!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1045 på: August 15, 2014, 22:40:52 »
Leeds United @LeedsUtd1992 · 3 min ·  Mer   

RT @EmaGiulianelli: +++NEWS Adryan is very close to Leeds. Salerno confirms. All the details here: http://wp.me/p2WJnD-r2
  #lufc

Meget spennende!  :)

auren


Ser ut til å ha alt - fart, teknikk, overblikk og skudd:

https://m.youtube.com/watch?v=r5XuoVCmCao&sns=tw

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1046 på: August 15, 2014, 22:42:20 »
Leeds United step up interest in Manchester United midfielder
BY SAM ROURKE â‹… AUGUST 15, 2014 â‹… POST A COMMENT
FILED UNDER  CELLINO, LEEDS, MANCHESTER UNITED, PETRUCCI
Leeds United are keen to make a season-long loan move for 22-year-old Manchester United midfielder Davide Petrucci, according to FLW sources.

Leeds are targeting a season-long loan move for Petrucci
Petrucci has made no appearances for the United first-team and has spent most of his time shipped out on-loan at different clubs.

The 22-year-old has had experience of playing in the Football League, making four appearances for Peterborough United in 2013 in a loan move, and then amassing five appearances for Charlton Athletic last season.

Leeds United owner Massimo Cellino is eager to add more players to his squad before the end of the summer transfer window, and is eyeing a move for the Italian midfielder.

The Italian joined the Old Trafford club in 2008 from Serie A side Roma, however has found first-team action hard to come by, and Petrucci is all but set to leave Louis Van Gaal’s side on loan.



9 kamper på to år? Lukter litt Wooton!  ::)

Enig, skjønner ikke denne. Får ikke spille uansett.
Vi begynner vel å få en vel stor tropp med mange gode spillere, i motsetning til i fjor. Potensial for mange misfornøyde benkeslitere....?
MOT

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1047 på: August 15, 2014, 22:47:11 »
Leeds United @LeedsUtd1992 · 3 min ·  Mer   

RT @EmaGiulianelli: +++NEWS Adryan is very close to Leeds. Salerno confirms. All the details here: http://wp.me/p2WJnD-r2
  #lufc

Meget spennende!  :)

auren


Ser ut til å ha alt - fart, teknikk, overblikk og skudd:

https://m.youtube.com/watch?v=r5XuoVCmCao&sns=tw

 :)

In 2012, he was included in the list of the 101 best players born after 1991 compiled by Don Balón.

In his homeland, Adryan is nicknamed herdeiro de Zico meaning 'heir of Zico' and il nuovo Zico (the new Zico).[14]

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

arneg

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1048 på: August 15, 2014, 22:52:14 »
Kommer denne Brasilianeren som spilte i Italia så får jeg en fotball hard en.
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1049 på: August 15, 2014, 22:52:29 »
Ser ut til at han spiller i en fri rolle evt ving. Tror han kan funke bra på vingen i et tre-manns angrep.  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.