Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 624301 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2160 på: Februar 02, 2015, 17:40:22 »
Emanuele Giulianelli @EmaGiulianelli  ·  5m 5 minutes ago
+++ Breaking news. No more signings for Leeds after Edgar Cani. +++

Hmmm.. Hvor ble det av vingene, er de klippet?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2161 på: Februar 02, 2015, 17:40:57 »
Emanuele Giulianelli @EmaGiulianelli  ·  5m 5 minutes ago
+++ Breaking news. No more signings for Leeds after Edgar Cani. +++

Hmmm.. Hvor ble det av vingene, er de klippet?

auren


Tilbake til diamanten..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2162 på: Februar 02, 2015, 17:41:37 »
Emanuele Giulianelli @EmaGiulianelli  ·  5m 5 minutes ago
+++ Breaking news. No more signings for Leeds after Edgar Cani. +++

Hmmm.. Hvor ble det av vingene, er de klippet?

auren


Tilbake til diamanten..:)

Grøss og gru… Da blir det nedrykk…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2163 på: Februar 02, 2015, 17:43:16 »
Med diamanten blir det nedrykk ja. Men den tror jeg nok er forkastet å vi unngår nedrykk.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2164 på: Februar 02, 2015, 17:53:05 »
Det som definitivt for meg er en gåte er at man går vindu etter vindu uten å signere kanter da lsget skriker etter det. Selvom vi bomma stygt med kebe å stewart.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Eriksen55

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2165 på: Februar 02, 2015, 17:55:45 »
Cani fått no 10, Ngoyi no 6 nå.... Lurer på om det var kravet fra vår nye Albaner ??? :)

Tonge ut, vært fint med Bianchi, Norris, White og Dawson ( lån på han for å få mer matcinh) også..
Cani hadde vel ikke  nr 10 sine forrige klubber. Det har vel med spiss-plassen å gjøre. Kjenner ikke Cani, men han er  6ft 4in høy og spiller for Albania, som er på nivå med Norge (rett bak Norge i VM-kval).
Håper han er god i lufta og sterk i kroppen. Dette blir en spiller som skal komme i 2. omg når kampen står og vipper, tror jeg. Inn sammen med Morison eller istedet for ham. Han er i allefall høy nok . :) :)

Tenker Morison sin tid er over nå, og takk for det!

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2166 på: Februar 02, 2015, 17:58:12 »
PLAYER DATA

Name in home country:   Edgar Junior Çani
Date of birth:   Jul 22, 1989
Place of birth:   Tirana  Albania
Age:   25
Height:   1,92 m
Nationality:   Albania  Albania   
Italy  Italy
Position:   Striker - Centre Forward
Foot:   right
In the team since:   Feb 2, 2015
Contract until:   30.06.2015
on loan from:   Calcio Catania
Contract there until:   30.06.2018
Detailed position
Centre ForwardLeft Wing
Main position:
Centre Forward
Secondary positions:
Left Wing



Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2167 på: Februar 02, 2015, 18:05:28 »
Vi har altså fått inn vår nye Matt Smith ;)
Smith light er jeg redd!

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2168 på: Februar 02, 2015, 18:14:12 »
Forhåpentligvis bedre. Smith spiller idag i L1. Det er en grunn til det. Mindre beveglig mann skal man lete lenge etter. Når det er sagt ville han vært en fin impact spiller.
« Siste redigering: Februar 02, 2015, 18:16:17 av Annesj »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2169 på: Februar 02, 2015, 18:16:58 »
Selges Austin så konkluderer jeg med at Redfearn er under administrasjon, det vil si knapt styrer en dritt i kaos-leeds

Det er litt skuffende dersom Leeds selger en spiller som hovedtreneren ønsker å beholder. Det kan jo ha vært forhandlinger med Austin angående forlengelse uten at de er blitt enig og da bestemmes det over hodet på Redfearn at Austin selges, som med Warnock.

Det er ingenting med Leeds som tyder på at det er en harmonisk organisasjon, det er nok flere elementer i spillergruppen nå som rister på hodet



Snakket med Rudy i desember og spurte bl.a om han snart fikk ny kontrakt, svaret var at han ikke hadde hørt noe fra klubben og ikke visste hva fremtiden bringer. Skandale om en av våre aller viktigste spillere ikke blir værende i klubben.

Du syntes tydeligvis ikke det var skandale da Warnock ble solgt. Ingen tvil om at han har vært en av våre aller viktigste spillere inntil det salget ble et faktum.


auren

Nei ikke skandale i det hele tatt, men kan du begrunne hvorfor du mener han var så viktig og gjerne fortelle hvilke kamper du har sett hvor du mener han hevet laget?

Jeg har sett de fleste tv-sendte kampene. Og i disse kampene har han vært en av våre beste spillere. Når både Phil Hay, og flere andre sentrale personer rundt Leeds United, mente at han var vår viktigste / en av våre viktigste spillere denne høsten, så har jeg nok sett rett i de kampene. Jeg synes dog ikke Austin har vært så veldig god i høst. Han har tydeligvis fått et oppsving i prestasjoner etter at vi la om stilen, det samme med Murphy. Jeg mener ikke vi skal selge ham, da erstatteren (?) er skadet i flere uker.

Jeg vet at du har et mer personlig forhold til spilleren, etter han spilte i Brann, og helst vil se han videre i Leeds United. Men slik er det jo med både fans og managere - vi har våre egne favoritter. Slik som med McDermott og Noel Hunt, og Peter Reid (?) med Paul Okon  ;)

auren

Kan selvsagt ikke benekte de personlige relasjonene jeg har til Austin, men jeg vet hva han er god for blir han brukt riktig, det har han dessverre sjelden blitt gjort i LU pga den forbanna diamanten, men når han blir det er han enormt viktig for laget, dette har vi bl.a sett i de siste kampene etter vi har begynt å spille fotball.

Når det gjelder hva Haigh og resten av gjengen sier bryr jeg meg lite om det, har rett og slett for liten respekt for hva disse erkeengelske fotballkonservative såkalte "ekspertene" mener, og at Warnock, og Pearce for den saks skyld er borte mener jeg bare viser at vi er på rett vei, de var rett og slett for primitive.

Har du LUTV så gå inn å se hjemmekampen mot Fulham i sin helhet så kanskje du blir enig med meg ang Warnock :)
« Siste redigering: Februar 02, 2015, 18:20:19 av Rudi G. »

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2170 på: Februar 02, 2015, 18:34:58 »
Har ikke noe tro på at Cani kommer til og skåre mye mål.. Blir ikke optimist når en ser på statistikken hans igjennom karrieren. Tipper han er muggel.. Helt håpløst at Salerno ikke ser vi trenger en ving?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2171 på: Februar 02, 2015, 18:38:16 »
Det som ihvertfall er ganske sikkert er at hverken ngøyi, bamba eller cani er spillere redders har foreslått  ??? Kaaaanskje med unntak av bamba da han har en fortid i cc.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2172 på: Februar 02, 2015, 18:50:58 »
Det som ihvertfall er ganske sikkert er at hverken ngøyi, bamba eller cani er spillere redders har foreslått  ??? Kaaaanskje med unntak av bamba da han har en fortid i cc.

Nå har Redders sin jobb aldri vært transfer logistikk heller, kanskje ikke utenkelig at han ikke har forutsetninger for å foreslå allverden av spillere.

McDermott jobbet f.eks som speidersjef i mange år før han ble manager. Warnock har jo aldri trent noen, bare kjøpt og solgt spillere..

Redfearn har ikke utgångspunkt som dem, men Redfearn må jo ha identifisert spillertyper han føler han trenger til Cellino og Salerno. Her kan en jo lure på om hans ord blir hørt...
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2173 på: Februar 02, 2015, 19:04:33 »
Selges Austin så konkluderer jeg med at Redfearn er under administrasjon, det vil si knapt styrer en dritt i kaos-leeds

Det er litt skuffende dersom Leeds selger en spiller som hovedtreneren ønsker å beholder. Det kan jo ha vært forhandlinger med Austin angående forlengelse uten at de er blitt enig og da bestemmes det over hodet på Redfearn at Austin selges, som med Warnock.

Det er ingenting med Leeds som tyder på at det er en harmonisk organisasjon, det er nok flere elementer i spillergruppen nå som rister på hodet



Snakket med Rudy i desember og spurte bl.a om han snart fikk ny kontrakt, svaret var at han ikke hadde hørt noe fra klubben og ikke visste hva fremtiden bringer. Skandale om en av våre aller viktigste spillere ikke blir værende i klubben.

Du syntes tydeligvis ikke det var skandale da Warnock ble solgt. Ingen tvil om at han har vært en av våre aller viktigste spillere inntil det salget ble et faktum.


auren

Nei ikke skandale i det hele tatt, men kan du begrunne hvorfor du mener han var så viktig og gjerne fortelle hvilke kamper du har sett hvor du mener han hevet laget?

Jeg har sett de fleste tv-sendte kampene. Og i disse kampene har han vært en av våre beste spillere. Når både Phil Hay, og flere andre sentrale personer rundt Leeds United, mente at han var vår viktigste / en av våre viktigste spillere denne høsten, så har jeg nok sett rett i de kampene. Jeg synes dog ikke Austin har vært så veldig god i høst. Han har tydeligvis fått et oppsving i prestasjoner etter at vi la om stilen, det samme med Murphy. Jeg mener ikke vi skal selge ham, da erstatteren (?) er skadet i flere uker.

Jeg vet at du har et mer personlig forhold til spilleren, etter han spilte i Brann, og helst vil se han videre i Leeds United. Men slik er det jo med både fans og managere - vi har våre egne favoritter. Slik som med McDermott og Noel Hunt, og Peter Reid (?) med Paul Okon  ;)

auren

Kan selvsagt ikke benekte de personlige relasjonene jeg har til Austin, men jeg vet hva han er god for blir han brukt riktig, det har han dessverre sjelden blitt gjort i LU pga den forbanna diamanten, men når han blir det er han enormt viktig for laget, dette har vi bl.a sett i de siste kampene etter vi har begynt å spille fotball.

Når det gjelder hva Haigh og resten av gjengen sier bryr jeg meg lite om det, har rett og slett for liten respekt for hva disse erkeengelske fotballkonservative såkalte "ekspertene" mener, og at Warnock, og Pearce for den saks skyld er borte mener jeg bare viser at vi er på rett vei, de var rett og slett for primitive.

Har du LUTV så gå inn å se hjemmekampen mot Fulham i sin helhet så kanskje du blir enig med meg ang Warnock :)
Litt håpløs argumentasjon dette, Rudi. Fulham er vel Warnocks dårligste kamp denne sesongen. Hvis man skal lete etter dårlige kamper med Austin er det sannelig flust å ta av der og.

Warnock er av de spillerne som har fått mest skryt på Waccoe denne sesongen +'stort sett i alle andre sammenhenger. Min mening er at han har vært vår beste og mest stabile spiller i de kampene jeg selv har sett denne sesongen, med unntak av Derby, der han var svært svak (akkurat som 80 % av resten på laget). Historisk er dog Warnock en av de mest utskjelte de tre siste sesongene, kanskje bare overgått av Morison, Murphy og Rudy Austin.  ;)

Og Pearce/ Warnock primitive, men ikke Austin? *lol*  ;D
« Siste redigering: Februar 02, 2015, 19:06:13 av Jon R »
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2174 på: Februar 02, 2015, 19:50:31 »
Så feil kan altså waccoe ta, hadde det vært avstemning der ville de sikkert spillt 442 med flat firer og fått Luciano Gud Becchio tilbake  ;)

Jada Jon, sikkert ikke verdens beste argumentasjon men for meg har Warnock alltid vært ubrukelig, steinalder og knapt nok det, han er i hvertfall solgt, sikkert ikke uten grunn :)

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2175 på: Februar 02, 2015, 20:00:16 »
Bra vindu av Leeds United dette her!

3 fysisk sterke spillere inn : Bamba, Ngoyi og Cani ( i hvertfall høy!) - squad players utgående : Hunt, Pearce og Tonge!   Begynner virkelig og hjelpe på " rask- fronten"! ;D
 

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2176 på: Februar 02, 2015, 20:44:29 »
Sender de sjakk fremfor deadline day på tv2 sportskanalen?
Eller sender de deadline på en annen tv kanal?

Latterlig prioritering!
Sjakk?

Ardbeg

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2177 på: Februar 02, 2015, 20:55:23 »
tv2 sport premium3

ziganda

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2178 på: Februar 02, 2015, 21:28:26 »
Middelmådigheter inn, middelmådigheter ut. Leeds Uniteds transferpolitikk! Bedre å beholde de fleste middelmådigheter og fylle på med en og annen med kvalitet.

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2179 på: Februar 02, 2015, 22:35:31 »
Cellino er ute, men ikke handlingslammet..... ?  ::)

Report: Neil Redfearn wanted to sign Martyn Woolford but Massimo Cellino vetoed deal.

According to a report in the South London Press, Leeds United owner Massimo Cellino opted against signing Millwall winger Martyn Woodford despite the fact that manager Neil Redfearn wanted him.

The claim comes in a report detailing Michael Tonge’s loan move to Millwall which suggests the 31-year-old midfielder – whose Elland Road contract expires this summer – could ultimately be offered a longer deal if he impresses for the Lions.

But the really interesting claim is the one regarding winger Woolford, who had been tipped to sign for Leeds in recent days.

Leeds-based journalist Phil Hay tweeted comments attributed to Millwall manager Ian Holloway suggesting Woolford was a target for Leeds over the weekend.


Ultimately that deal did not happen, and now it is being suggested that it was Cellino who vetoed the move because he did not know enough about the left winger.

Leeds have signed Sol Bamba, Granddi Ngoyi and Edgar Cani on loan during this transfer window, but they could still have done with some additional width and Woolford certainly offers that.

If the report is true and Cellino’s lack of knowledge regarding the player ended any hope of the deal, it raises the question as to how much power Redfearn has regarding incoming transfers at the club.

HITC Sport
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2180 på: Februar 02, 2015, 23:01:40 »
Bra vindu av Leeds United dette her!

3 fysisk sterke spillere inn : Bamba, Ngoyi og Cani ( i hvertfall høy!) - squad players utgående : Hunt, Pearce og Tonge!   Begynner virkelig og hjelpe på " rask- fronten"! ;D

Du glemte Norris ut...
MOT

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2181 på: Februar 02, 2015, 23:37:24 »
Så feil kan altså waccoe ta, hadde det vært avstemning der ville de sikkert spillt 442 med flat firer og fått Luciano Gud Becchio tilbake  ;)

Jada Jon, sikkert ikke verdens beste argumentasjon men for meg har Warnock alltid vært ubrukelig, steinalder og knapt nok det, han er i hvertfall solgt, sikkert ikke uten grunn :)

Cellino.   ;)
Jon R.

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2182 på: Februar 02, 2015, 23:58:22 »
Bra vindu av Leeds United dette her!

3 fysisk sterke spillere inn : Bamba, Ngoyi og Cani ( i hvertfall høy!) - squad players utgående : Hunt, Pearce og Tonge!   Begynner virkelig og hjelpe på " rask- fronten"! ;D

Du glemte Norris ut...

Warnock
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2183 på: Februar 03, 2015, 00:31:57 »
Selges Austin så konkluderer jeg med at Redfearn er under administrasjon, det vil si knapt styrer en dritt i kaos-leeds

Det er litt skuffende dersom Leeds selger en spiller som hovedtreneren ønsker å beholder. Det kan jo ha vært forhandlinger med Austin angående forlengelse uten at de er blitt enig og da bestemmes det over hodet på Redfearn at Austin selges, som med Warnock.

Det er ingenting med Leeds som tyder på at det er en harmonisk organisasjon, det er nok flere elementer i spillergruppen nå som rister på hodet



Snakket med Rudy i desember og spurte bl.a om han snart fikk ny kontrakt, svaret var at han ikke hadde hørt noe fra klubben og ikke visste hva fremtiden bringer. Skandale om en av våre aller viktigste spillere ikke blir værende i klubben.

Du syntes tydeligvis ikke det var skandale da Warnock ble solgt. Ingen tvil om at han har vært en av våre aller viktigste spillere inntil det salget ble et faktum.


auren

Nei ikke skandale i det hele tatt, men kan du begrunne hvorfor du mener han var så viktig og gjerne fortelle hvilke kamper du har sett hvor du mener han hevet laget?

Jeg har sett de fleste tv-sendte kampene. Og i disse kampene har han vært en av våre beste spillere. Når både Phil Hay, og flere andre sentrale personer rundt Leeds United, mente at han var vår viktigste / en av våre viktigste spillere denne høsten, så har jeg nok sett rett i de kampene. Jeg synes dog ikke Austin har vært så veldig god i høst. Han har tydeligvis fått et oppsving i prestasjoner etter at vi la om stilen, det samme med Murphy. Jeg mener ikke vi skal selge ham, da erstatteren (?) er skadet i flere uker.

Jeg vet at du har et mer personlig forhold til spilleren, etter han spilte i Brann, og helst vil se han videre i Leeds United. Men slik er det jo med både fans og managere - vi har våre egne favoritter. Slik som med McDermott og Noel Hunt, og Peter Reid (?) med Paul Okon  ;)

auren

Kan selvsagt ikke benekte de personlige relasjonene jeg har til Austin, men jeg vet hva han er god for blir han brukt riktig, det har han dessverre sjelden blitt gjort i LU pga den forbanna diamanten, men når han blir det er han enormt viktig for laget, dette har vi bl.a sett i de siste kampene etter vi har begynt å spille fotball.

Når det gjelder hva Haigh og resten av gjengen sier bryr jeg meg lite om det, har rett og slett for liten respekt for hva disse erkeengelske fotballkonservative såkalte "ekspertene" mener, og at Warnock, og Pearce for den saks skyld er borte mener jeg bare viser at vi er på rett vei, de var rett og slett for primitive.

Har du LUTV så gå inn å se hjemmekampen mot Fulham i sin helhet så kanskje du blir enig med meg ang Warnock :)
Litt håpløs argumentasjon dette, Rudi. Fulham er vel Warnocks dårligste kamp denne sesongen. Hvis man skal lete etter dårlige kamper med Austin er det sannelig flust å ta av der og.

Warnock er av de spillerne som har fått mest skryt på Waccoe denne sesongen +'stort sett i alle andre sammenhenger. Min mening er at han har vært vår beste og mest stabile spiller i de kampene jeg selv har sett denne sesongen, med unntak av Derby, der han var svært svak (akkurat som 80 % av resten på laget). Historisk er dog Warnock en av de mest utskjelte de tre siste sesongene, kanskje bare overgått av Morison, Murphy og Rudy Austin.  ;)

Og Pearce/ Warnock primitive, men ikke Austin? *lol*  ;D
härligt att Taylor som ersatt Warnock har fått skryt i varje match han spelat med och till en bråkdel av den lön warnock hade, och det var inte en dag för sent han fick chansen, 
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2184 på: Februar 03, 2015, 01:32:34 »
Cellino er ute, men ikke handlingslammet..... ?  ::)

Report: Neil Redfearn wanted to sign Martyn Woolford but Massimo Cellino vetoed deal.

According to a report in the South London Press, Leeds United owner Massimo Cellino opted against signing Millwall winger Martyn Woodford despite the fact that manager Neil Redfearn wanted him.

The claim comes in a report detailing Michael Tonge’s loan move to Millwall which suggests the 31-year-old midfielder – whose Elland Road contract expires this summer – could ultimately be offered a longer deal if he impresses for the Lions.

But the really interesting claim is the one regarding winger Woolford, who had been tipped to sign for Leeds in recent days.

Leeds-based journalist Phil Hay tweeted comments attributed to Millwall manager Ian Holloway suggesting Woolford was a target for Leeds over the weekend.


Ultimately that deal did not happen, and now it is being suggested that it was Cellino who vetoed the move because he did not know enough about the left winger.

Leeds have signed Sol Bamba, Granddi Ngoyi and Edgar Cani on loan during this transfer window, but they could still have done with some additional width and Woolford certainly offers that.

If the report is true and Cellino’s lack of knowledge regarding the player ended any hope of the deal, it raises the question as to how much power Redfearn has regarding incoming transfers at the club.

HITC Sport

jag läste en intervjuv med Holloway, där han hade gett woolford ultimatum, att visst kunde de släåppa honom på lån till leeds och han sitter med utgående kontrakt men vill inte leeds förlänga så är han inte välkommen tbx till Leeds, man kunde mellan raderna läsa uttalndet från Holloway att woolford vet vad han har men inte vad han får och det är ingenväg tillbaka till Millwall om han lämnar
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2185 på: Februar 03, 2015, 08:26:22 »
Bra vindu av Leeds United dette her!

3 fysisk sterke spillere inn : Bamba, Ngoyi og Cani ( i hvertfall høy!) - squad players utgående : Hunt, Pearce og Tonge!   Begynner virkelig og hjelpe på " rask- fronten"! ;D

Du glemte Norris ut...

Ja, den kom tilslutt den  også.....fristilt !  Kan ikke ha vært lett siste året for Norris - ingen tillit
etter Hockaday forsvant...og han var jo bare ikke god nok! 
Warnock er også med i dette vinduet....

Mener fortsatt vi gjorde ett meget godt vindu.....må ha gjort NOE med lønnsutgiftene, og vi fikk vel penger for Pearce også.
 

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2186 på: Februar 05, 2015, 00:40:51 »
Dette er vel ikke et rykte egentlig men et stykke ned i artikkelen nedenfor står det:
but Redfearn will continue to make the case for the arrival of out-and-out wingers when the Football League’s emergency loan window opens next week.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-boss-redfearn-still-in-need-of-wide-men-1-7087875

Så får vi håpe at vi kanskje får vingen vår ?
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2187 på: Februar 05, 2015, 13:27:54 »
Her er litt info om lånespillerne vi har - ser at Benedicic fortsatt blir regnet med og antagelig da fortsatt er i Leeds....noen som vet mer om status for han?

United have seven loanees on their books at present. Four of those loanees are aged under 23 - Adryan, Zan Benedicic, Brian Montenegro and Dario Del Fabro. The other three are aged 23 or over - Sol Bamba, Granddi Ngoyi and Edgar Cani. There was some dispute over whether or not Souleymane Doukara’s former loan from Catania would make it eight loans but loans that are turned into permanent deals do not count towards the quota.
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2188 på: Februar 05, 2015, 13:42:55 »
Her er litt info om lånespillerne vi har - ser at Benedicic fortsatt blir regnet med og antagelig da fortsatt er i Leeds....noen som vet mer om status for han?

United have seven loanees on their books at present. Four of those loanees are aged under 23 - Adryan, Zan Benedicic, Brian Montenegro and Dario Del Fabro. The other three are aged 23 or over - Sol Bamba, Granddi Ngoyi and Edgar Cani. There was some dispute over whether or not Souleymane Doukara’s former loan from Catania would make it eight loans but loans that are turned into permanent deals do not count towards the quota.

Pussig nok finnes denne infoen i siste innlegg i Benedicic-tråden:
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,20864.0.html



LUFC Young midfielder out until the New Year
 
Young Leeds United midfielder Zan Benedicic will be out until the New Year after undergoing knee surgery.

The 19-year-old, who arrived from Italian side AC Milan in the summer, is expected back in Leeds next week to start his rehabilitation after undergoing the surgery in Belgium.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2189 på: Februar 07, 2015, 10:57:46 »
Her er litt info om lånespillerne vi har - ser at Benedicic fortsatt blir regnet med og antagelig da fortsatt er i Leeds....noen som vet mer om status for han?

United have seven loanees on their books at present. Four of those loanees are aged under 23 - Adryan, Zan Benedicic, Brian Montenegro and Dario Del Fabro. The other three are aged 23 or over - Sol Bamba, Granddi Ngoyi and Edgar Cani. There was some dispute over whether or not Souleymane Doukara’s former loan from Catania would make it eight loans but loans that are turned into permanent deals do not count towards the quota.

Pussig nok finnes denne infoen i siste innlegg i Benedicic-tråden:
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,20864.0.html



LUFC Young midfielder out until the New Year
 
Young Leeds United midfielder Zan Benedicic will be out until the New Year after undergoing knee surgery.

The 19-year-old, who arrived from Italian side AC Milan in the summer, is expected back in Leeds next week to start his rehabilitation after undergoing the surgery in Belgium.


Pussig nok..... ;)