Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 624231 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

kendo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2220 på: April 07, 2015, 10:20:55 »
TMW's entire piece on the matter is: 'According to reports gathered by Unione Sarda in England, the former owner of Cagliari Massimo Cellino is looking to Italy to strengthen his squad ahead of next year: in the viewfinder there would be Mounir El Hamdaoui of Fiorentina, Urby Emanuelson of Atalanta, McDonald Mariga of Parma, Simone Pepe of Juventus and even Francesco Pisano of Cagliari.'

Så selger vi Byram til luserpool for£8 mill og resten av ungutta for små summer  >:(
 

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2221 på: April 07, 2015, 10:26:11 »
TMW's entire piece on the matter is: 'According to reports gathered by Unione Sarda in England, the former owner of Cagliari Massimo Cellino is looking to Italy to strengthen his squad ahead of next year: in the viewfinder there would be Mounir El Hamdaoui of Fiorentina, Urby Emanuelson of Atalanta, McDonald Mariga of Parma, Simone Pepe of Juventus and even Francesco Pisano of Cagliari.'

Så selger vi Byram til luserpool for£8 mill og resten av ungutta for små summer  >:(

Og vips rykker vi ned. Cellino hakke peiling på Engelsk fotball

flynn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2222 på: April 07, 2015, 12:16:25 »
Jeg våger påstanden; Byram kommer aldri til å bli en Premier League stjerne. For å være mer konkret, han får aldri fast plass på et PL-lag på øvre halvdel.

Han har ok fart, men ikke nok til å skille seg ut i PL.
Han er ok på hodet, men ikke mer
Han er ok teknisk, men heller ikke mer

Han mangler totalt power og kreativiteten som kreves for å spille på et topplag

Han kan og bør spille en rolle i Leeds´utvikling de neste sesongene, både pga hans lokale forankring og fordi han er en habil spiller på dette nivået. Om han fristes til å gå til f.eks Liverpool tror jeg det er begynnelsen på slutten for ham, dessverre.

Jeg vil virkelig hate det om han blir solgt. Men, jeg mener nok at Cook, Taylor og Mowatt er vel så viktige å beholde. Jeg anser disse for å ha større potensiale enn Sam.

flynn


fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2224 på: April 07, 2015, 13:11:55 »
Jeg våger påstanden; Byram kommer aldri til å bli en Premier League stjerne. For å være mer konkret, han får aldri fast plass på et PL-lag på øvre halvdel.

Han har ok fart, men ikke nok til å skille seg ut i PL.
Han er ok på hodet, men ikke mer
Han er ok teknisk, men heller ikke mer

Han mangler totalt power og kreativiteten som kreves for å spille på et topplag

Han kan og bør spille en rolle i Leeds´utvikling de neste sesongene, både pga hans lokale forankring og fordi han er en habil spiller på dette nivået. Om han fristes til å gå til f.eks Liverpool tror jeg det er begynnelsen på slutten for ham, dessverre.

Jeg vil virkelig hate det om han blir solgt. Men, jeg mener nok at Cook, Taylor og Mowatt er vel så viktige å beholde. Jeg anser disse for å ha større potensiale enn Sam.

flynn



Egentlig har du nok litt rett, Taylor var meget god mot Wolves i går, Mowatt fortsetter å score, mens nok en yngling Philips fikk sin debut, men uten å egentlig å imponere. Jobbet å sto i, men brukte litt lang tid med ballen innimellom. Men han kommer!!
Yeboahs vitne

Blank_File

Sv: Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2225 på: April 07, 2015, 17:44:41 »
TMW's entire piece on the matter is: 'According to reports gathered by Unione Sarda in England, the former owner of Cagliari Massimo Cellino is looking to Italy to strengthen his squad ahead of next year: in the viewfinder there would be Mounir El Hamdaoui of Fiorentina, Urby Emanuelson of Atalanta, McDonald Mariga of Parma, Simone Pepe of Juventus and even Francesco Pisano of Cagliari.'

Så selger vi Byram til luserpool for£8 mill og resten av ungutta for små summer  >:(

Hvis lista ligger så høyt er det greit for meg. Kanskje de ikke passer i divisjonen, men dette er isolert sett alt annet enn dårlige spillere. Nå har jeg ikke noe trua på noe lenger hva angår Cellino og opprykk, men at han bare henta skrot i den pågående sesongen er ikke korrekt. Dessuten er vel samtlige nevnt her såkalte midt-på-treet spillere i Serie A.

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2226 på: April 07, 2015, 18:28:56 »
Tørr jeg minne debattantene om hva denne tråden egentlig handler om....?  ;)

Det har sklidd litt ut i det siste.

« Siste redigering: April 07, 2015, 19:54:40 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968


Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2228 på: April 14, 2015, 11:20:30 »
Tre potensielle:

http://hereisthecity.com/en-gb/2015/04/13/three-potential-summer-transfer-targets-for-leeds-as-redfearn-ta/?

Absolutt spillere som er potensielle for klubben, og som vet hva Championship er...det siste mener jeg er spesielt viktig, da våre italienere nok ikke visste hva som traff de når fløyta gikk fra seriestart denne sesongen. :-[
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2229 på: April 14, 2015, 12:44:13 »
Tre potensielle:

http://hereisthecity.com/en-gb/2015/04/13/three-potential-summer-transfer-targets-for-leeds-as-redfearn-ta/?

Absolutt spillere som er potensielle for klubben, og som vet hva Championship er...det siste mener jeg er spesielt viktig, da våre italienere nok ikke visste hva som traff de når fløyta gikk fra seriestart denne sesongen. :-[
är kanske inte just italienarnas fel,  hr väl varit så de sista 10 åren att vi värvat spelare från den nedersta hyllan sedan om de är britter, nordbor eller italienare är ointressant, kanske om man kollr historiskt de sista 10 åren så är väl en spelare på 20 en riktigt lyckad värvning
 


h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2231 på: April 15, 2015, 13:49:13 »
Vi må opp neste sesong. Klopp er ledig opå markedet fra og med sommeren 2016.
http://www.tv2.no/2015/04/15/sport/6804128

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2232 på: April 15, 2015, 16:18:21 »
Vi må opp neste sesong. Klopp er ledig opå markedet fra og med sommeren 2016.
http://www.tv2.no/2015/04/15/sport/6804128

Står vel at gir seg etter sesongen,så da er han vel klar til 2015/2016 sesongen :D
LIFE IS LEEDS

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2233 på: April 15, 2015, 20:51:20 »
Vi må opp neste sesong. Klopp er ledig opå markedet fra og med sommeren 2016.
http://www.tv2.no/2015/04/15/sport/6804128

Vi må opp hver sesong.
Men vi er her ennå. Hva er det som er galt med oss?
- Leif Olav

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2234 på: April 22, 2015, 20:10:58 »
Vet ikke om det kan kalles rykte, men tyder på at Cellino legger planer for neste sesong.


Phil Hay @PhilHayYEP 
Seems that Cellino has been in Portugal scouting players for the last couple of days. Will try to find out who he's been looking at.

marching on together,
derudaf forever...

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2235 på: April 24, 2015, 21:32:53 »
Rykter om en Joe Gormley fra Cliftonville
41 mål så langt i sesongen
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-and-brentford-among-clubs-chasing-41-goal-striker/?

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2236 på: April 25, 2015, 08:20:05 »
Rykter om en Joe Gormley fra Cliftonville
41 mål så langt i sesongen
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-and-brentford-among-clubs-chasing-41-goal-striker/?
Ser at en annen klubb er interessert...da tapte vi han.. :(

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2237 på: April 25, 2015, 12:53:25 »
Rykter om en Joe Gormley fra Cliftonville
41 mål så langt i sesongen
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-and-brentford-among-clubs-chasing-41-goal-striker/?
Ser at en annen klubb er interessert...da tapte vi han.. :(
Ingen som vil til Leeds med MadMan nr 1 i førersetet. I dag sparker han Redfearn også.

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2238 på: April 27, 2015, 11:22:09 »
Rykter om en Joe Gormley fra Cliftonville
41 mål så langt i sesongen
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-and-brentford-among-clubs-chasing-41-goal-striker/?
Ser at en annen klubb er interessert...da tapte vi han.. :(
Ingen som vil til Leeds med MadMan nr 1 i førersetet. I dag sparker han Redfearn også.

Dette er bare tull at ingen vil til Leeds. Vanvittig mange ville valgt Leeds foran alle lag i Championship om lønna er den samme begge steder så dette er bare BS! Vi får jo tak i bedre spillere nå enn tidligere ref Silvestri, Bamba og Bellusci. Dette er bedre spillere enn å signere spillere som Wotton, Morrison osv som ikke er av samme klasse etter mitt skjønn!
We are Leeds and we are proud of it!

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2239 på: April 27, 2015, 22:08:46 »
Preston North End consider summer move for Leeds United striker.

FLW understands that the 23-year-old forward has been identified by Preston boss Simon Grayson as a potential summer acquisition, with the club uncertain as to the future of League One top scorer Joe Garner, who could be the subject of heavy summer interest.

Ajose has failed to cement himself in the starting eleven since joining the Elland Road outfit from Peterborough United in 2014.

The striker has only managed to make three appearances for Neil Redfearn’s Leeds United this season, and he was subsequently offloaded to League One strugglers Crewe Alexandra in January for the remainder of the season.

Ajose has a wealth of experience of plying his trade in England, having had spells at Manchester United, Bury, Peterborough United, Scunthorpe United, Chesterfield, Crawley Town, Swindon Town, Leeds United and Crewe.

Preston are on course for promotion to the Sky Bet Championship, with the side currently sitting in second place on 89 points with one game to go, whilst MK Dons sit in third, one point behind Simon Grayson’s men.
Super Leeds since 1968

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2240 på: April 28, 2015, 08:57:39 »
Rykter om en Joe Gormley fra Cliftonville
41 mål så langt i sesongen
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-and-brentford-among-clubs-chasing-41-goal-striker/?
Ser at en annen klubb er interessert...da tapte vi han.. :(
Ingen som vil til Leeds med MadMan nr 1 i førersetet. I dag sparker han Redfearn også.


Redfearn er vel ikke sparket enda...? Ser at JF Hasselbaink er target, men hva kan han bidra med tro, som ikke Neil kan...?? Er i tvil om dette er riktig altså, samtidig som laget ikke har gnistret like mye hele tiden under NR heller. Jamfør 5 strake tap for SW seieren.
Yeboahs vitne

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2241 på: April 28, 2015, 11:05:08 »
Rykter om en Joe Gormley fra Cliftonville
41 mål så langt i sesongen
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-and-brentford-among-clubs-chasing-41-goal-striker/?
Ser at en annen klubb er interessert...da tapte vi han.. :(
Ingen som vil til Leeds med MadMan nr 1 i førersetet. I dag sparker han Redfearn også.


Redfearn er vel ikke sparket enda...? Ser at JF Hasselbaink er target, men hva kan han bidra med tro, som ikke Neil kan...?? Er i tvil om dette er riktig altså, samtidig som laget ikke har gnistret like mye hele tiden under NR heller. Jamfør 5 strake tap for SW seieren.
alltså redfearn är inte den bäste managern/coachen men hasselbaink ger mig dåliga vibbar, han var ju här som spelare och stack för större pengar, kan bli likadant igen, kanske cellino och redfearn kunde få nästa år på sig, annars skulle jag gå för poyet
 

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2242 på: April 28, 2015, 12:59:01 »
Rykter om en Joe Gormley fra Cliftonville
41 mål så langt i sesongen
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-and-brentford-among-clubs-chasing-41-goal-striker/?
Ser at en annen klubb er interessert...da tapte vi han.. :(
Ingen som vil til Leeds med MadMan nr 1 i førersetet. I dag sparker han Redfearn også.


Redfearn er vel ikke sparket enda...? Ser at JF Hasselbaink er target, men hva kan han bidra med tro, som ikke Neil kan...?? Er i tvil om dette er riktig altså, samtidig som laget ikke har gnistret like mye hele tiden under NR heller. Jamfør 5 strake tap for SW seieren.
alltså redfearn är inte den bäste managern/coachen men hasselbaink ger mig dåliga vibbar, han var ju här som spelare och stack för större pengar, kan bli likadant igen, kanske cellino och redfearn kunde få nästa år på sig, annars skulle jag gå för poyet
Hvis han enda en gang stikke fra oss for større penger?! Så betyr det bare at han har gjort en god jobb og tatt oss opp i PL. Da sier jeg bare takk for hjelpen og lykke til!! ;D Poyet? NOT!