Skrevet av Emne: KAMP: vs Brighton på Falmer Stadium, tirsdag 11/02 2014, kickoff - 20:45  (Lest 42450 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias



Nå har ikke jeg sett kampen, og vet ikke hva McDermott gjorde taktisk.

Men på 0-1 burde han definitivt gjort mer. Kunne tatt ut en back, og forsterket oss fremover. Flyttet en stopper frem siste 7-8 minuttene.

Gjorde han det for å få et poeng? Ikke vet jeg. Men har mine anelser.

Sitat

Nå har heller ikke jeg sett kampen, og vet ikke hva BMD gjorde taktisk, men på radio  hørtes det omtrent slik ut på 0-1: Mowatt ut, Smith inn. Byram høyere opp på banen, Pearce oppe som ekstra spiss i sluttminuttene. Den eneste angriperen han hadde igjen på benken (Hunt) for Pugh på slutten.

Gjorde han så nok for å få et poeng? Ikke vet jeg. Men jeg vil tro det var viktigere å få 1-1 enn å unngå 0-2. Såpass velger jeg å ha tiltro til mannen.

Håper du har rett. Det er jo ikke rakettforskning vi snakker om.
Rakettforskning er vesentlig enklere enn å lede Leeds til fansens tilfredshet.
Hekta på Leeds siden 1974

fjellhaugen

Her viser du hvor traumatisert vi er, hvor langt vi har falt.

Knepent tap, hvor vi slik jeg ser det skaper null, og to bytter midtveis i andre omgang, så er det godkjent.

Knepent tap er aldri godkjent mot championship-motstand, og i hvertfall når vi skaper null og niks.

Nå har ikke jeg sett kampen, og vet ikke hva McDermott gjorde taktisk.

Men på 0-1 burde han definitivt gjort mer. Kunne tatt ut en back, og forsterket oss fremover. Flyttet en stopper frem siste 7-8 minuttene.

Gjorde han det for å få et poeng? Ikke vet jeg. Men har mine anelser. 0-1 eller 0-2 er et fett. Det må satses når man ligger under.

Når byttet han sist tre mann? Når snudde han sist en kamp vår vei? Det må være svært lenge siden. Ser bort fra da orkanen snudde det vår vei.

traumatisert, mulig det.
men når denne traumatiserte fyren kikker seg i speilet, så ser han en supporter av et lag som har 10 år med administrasjon, L1, salg av alt som minner om gode spillere, ingen stadion eller treningsanlegg og rundt 239586 lånespillere de siste 6-7 årene.
dette i sum har gjort at fingeren min er såpass langt nedi jorda at jeg synes brighton for eksempel er en klubb som ligger minimum på vårt nivå pr dags dato.

knepent tap holder jeg på. mulig jeg er hjerne vasket av drillos propaganda  ;) dog mener jeg det jeg skrev hvor han stiller i en defensiv 4-5-1 og håpte å sette den ene muligheten som kanskje kom.
ja kanskje vi skulle kjørt ennå mer opp på slutten, men kjedelig å ha tapt 2-1 da vi hadde putta på slutten..... com si com sa ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Vi har for dårlige spillere og vi har for dårlig manager, nesten et under at vi ligger der vi er.

Jeg er enig i at det er for lite fremgang. Er det noen som vet når vi hadde en bedre vårsesong enn høstsesong? Jeg kan ikke huske det...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Vi har for dårlige spillere og vi har for dårlig manager, nesten et under at vi ligger der vi er.

Jeg er enig i at det er for lite fremgang. Er det noen som vet når vi hadde en bedre vårsesong enn høstsesong? Jeg kan ikke huske det...
næmmen, synes du har blitt rene dommedagsprofeten jeg... ;D

Leedsfan

Vi har for dårlige spillere og vi har for dårlig manager, nesten et under at vi ligger der vi er.

Jeg er enig i at det er for lite fremgang. Er det noen som vet når vi hadde en bedre vårsesong enn høstsesong? Jeg kan ikke huske det...
næmmen, synes du har blitt rene dommedagsprofeten jeg... ;D

Første avsnittet må du lese om igjen, der var det en smule ironi. Har vi bare ræva spillere, ræva manager og amatører til ledere, hvordan kan vi da ligge på midten av tabellen??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Mr. Leeds

etter å ha sett utvidet highlights....

seriøst gutta på forum her inne;
i går og i dag  går kritikken på at man ikke følger med.
de følger da vitterlig med. men dersom det forventes 10 mann i press på ball ved et kast 20, mrk TJUE!! meter fra motstanders dødlinje, da er det virkelig mye enkelte her inne har å ta tak i.
enig i at byram kunne vært mer hissig på grøten, dog ser det ut som han avventer da lees på et tidspunkt er på vei oppi men tekker seg(som vanlig)
at mowatt? blir opptatt med ballwatching forstår men, desverre ingen unnskyldning for pearce som har dette som jobb.
og kritikk til paddy for målet; come on. hva skal han gjøre der da?


mcd sine gutter kom for 1 poeng og var nære på.
et knepet tap mot en play off kandidat. hvor mcd gjør tidlige bytter og ønsker å endre gir hvertfall jeg godkjent.

Kjære folk. Er da ikke snakk om de dimensjonene, selv om jeg vet at du setter det på spissen. Er snakk om at det skal sloss om ballen. Holder da at spilleren i det minste får en å kjempe med. Hva hadde skjedd om Leeds hadde vunnet hodeduellen etter kastet? Jeg snakker ikke om 10 mann,. men 1 :)
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Kato

etter å ha sett utvidet highlights....

seriøst gutta på forum her inne;
i går og i dag  går kritikken på at man ikke følger med.
de følger da vitterlig med. men dersom det forventes 10 mann i press på ball ved et kast 20, mrk TJUE!! meter fra motstanders dødlinje, da er det virkelig mye enkelte her inne har å ta tak i.
enig i at byram kunne vært mer hissig på grøten, dog ser det ut som han avventer da lees på et tidspunkt er på vei oppi men tekker seg(som vanlig)
at mowatt? blir opptatt med ballwatching forstår men, desverre ingen unnskyldning for pearce som har dette som jobb.
og kritikk til paddy for målet; come on. hva skal han gjøre der da?


mcd sine gutter kom for 1 poeng og var nære på.
et knepet tap mot en play off kandidat. hvor mcd gjør tidlige bytter og ønsker å endre gir hvertfall jeg godkjent.

Kjære folk. Er da ikke snakk om de dimensjonene, selv om jeg vet at du setter det på spissen. Er snakk om at det skal sloss om ballen. Holder da at spilleren i det minste får en å kjempe med. Hva hadde skjedd om Leeds hadde vunnet hodeduellen etter kastet? Jeg snakker ikke om 10 mann,. men 1 :)

Personlig har jeg sett langt verre baklengs denne sesongen enn mot Brighton.
 

Mr. Leeds

etter å ha sett utvidet highlights....

seriøst gutta på forum her inne;
i går og i dag  går kritikken på at man ikke følger med.
de følger da vitterlig med. men dersom det forventes 10 mann i press på ball ved et kast 20, mrk TJUE!! meter fra motstanders dødlinje, da er det virkelig mye enkelte her inne har å ta tak i.
enig i at byram kunne vært mer hissig på grøten, dog ser det ut som han avventer da lees på et tidspunkt er på vei oppi men tekker seg(som vanlig)
at mowatt? blir opptatt med ballwatching forstår men, desverre ingen unnskyldning for pearce som har dette som jobb.
og kritikk til paddy for målet; come on. hva skal han gjøre der da?


mcd sine gutter kom for 1 poeng og var nære på.
et knepet tap mot en play off kandidat. hvor mcd gjør tidlige bytter og ønsker å endre gir hvertfall jeg godkjent.

Kjære folk. Er da ikke snakk om de dimensjonene, selv om jeg vet at du setter det på spissen. Er snakk om at det skal sloss om ballen. Holder da at spilleren i det minste får en å kjempe med. Hva hadde skjedd om Leeds hadde vunnet hodeduellen etter kastet? Jeg snakker ikke om 10 mann,. men 1 :)

Personlig har jeg sett langt verre baklengs denne sesongen enn mot Brighton.
Det har jeg også - f.eks da vi tapte mot Barnsley på Oakwell for tre sesonger siden var det vel. Vi spilte godt første 10 og deretter var det som å skru av en bryter. Vi tapte  5-2.. Husker vi sang med etter en sen redusering "we're gonna win 6-5" , med 2-3 minutt igjen å spille  ;D

Poenget er at det ikke var spesielt godt forsvarsspill mot Brighton heller. Det må gå an å få til bedre duellspill - krige om ballen! Fortener uttrykket "poor defending" som jeg har hørt så ofte de siste årene på LUTV  :(
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org