Skrevet av Emne: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.  (Lest 35027 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #210 på: Februar 08, 2014, 15:24:13 »
Horribel 1. omg.Bra 2.omg.uff dette skjer om og om igjen >:(

Bra og bra fru blom, Hadde vi hatt avsluttere av litt bedre kvalitet så hadde de satt flere av Både McC og Kebe sine muligheter. Midtbanen skurrer hele tiden, Austin ser ikke helt komfortabel ut på der og gjør mange personelige feil. Vi er skikkelig på hæla på ALLE cornere, vi klarer ikke å ta styringen der ute rett og slett. Om spillerne skal ha hele skylden for dette er jeg ikke sikker på, men man ser jo hva de har av kvaliteter og jeg personelig ville ikke hatt mange av de med opp i PL spill. Her må det MYE nytt sultent kjøtt inn.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sleivind

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #211 på: Februar 08, 2014, 15:29:37 »
Horribel 1. omg.Bra 2.omg.uff dette skjer om og om igjen >:(

Bra og bra fru blom, Hadde vi hatt avsluttere av litt bedre kvalitet så hadde de satt flere av Både McC og Kebe sine muligheter. Midtbanen skurrer hele tiden, Austin ser ikke helt komfortabel ut på der og gjør mange personelige feil. Vi er skikkelig på hæla på ALLE cornere, vi klarer ikke å ta styringen der ute rett og slett. Om spillerne skal ha hele skylden for dette er jeg ikke sikker på, men man ser jo hva de har av kvaliteter og jeg personelig ville ikke hatt mange av de med opp i PL spill. Her må det MYE nytt sultent kjøtt inn.

2.omgang er jo vesentlig bedre enn 1.omgang. Midtbanen er relativt bra etter pause. Murphy tok seg kraftig sammen og var faktisk en av de bedre utpå der i 2.omgang. Austin var også mye bedre, spilte endelig litt ball.

Ardbeg

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #212 på: Februar 08, 2014, 15:31:41 »
Har sittet og sett kampen og går inn å leser innlegg her etterpå. Mange innlegg som kommer inn kan jeg ikke kjenne igjen etter å ha sett kampen.
At det skal være så foferdelig dårlig spill fra Leeds sin side er vel noe overdrevet.
Ã… spille i denne motvinden i første omgang er ikke lett. Jmr utspill fra Yeovil keeper etter noen sekunder av andre omgang. Etter det jeg kan se så sparker han ut hva det han makter, og ballen lander på 16 meteren, og mål.

Leeds har mer eller mindre full kontroll i andre omgang. Scorer 2 mål, burde nok hatt flere med litt bedre avslutning.
Fullt fortjent seier til Leeds.
Og de som mener at spillerene er rask og ikke kan spille annet enn å måke ballen høyest mulig, og at manageren må sparkes.
Vel stikk fingeren i jorda og innse at vi ikke er helt elendig. Vi KAN faktisk spille fotball.

Ny Leeds seier og ha en fortreffelig helg alle sammen.
Feire med litt god whisky godtfolk, og ha trua på at vi er på rett vei :-)

OPM

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #213 på: Februar 08, 2014, 15:35:57 »
Kom akkurat fra puben i Dubai. Leeds og Liverpool supportere bruker same stampub her. 30 Leeds supportere lager 10 ganger mer stemning når vi spiller mot Yeovil enn det 100 Liverpoolsupportere gjør når de leder 4-0 mot Arsenal ;D
 

Blank_File

Sv:
« Svar #214 på: Februar 08, 2014, 15:36:40 »
Hele kampen blir jo en parodi pga værforhold. Ønsker ikke å vektlegge dagens kamp for mye når du ser på hvordan omgangene forløp seg. Det burde ikke vært spilt kamp under slike forhold.

Sander

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #215 på: Februar 08, 2014, 15:39:53 »
Har sittet og sett kampen og går inn å leser innlegg her etterpå. Mange innlegg som kommer inn kan jeg ikke kjenne igjen etter å ha sett kampen.
At det skal være så foferdelig dårlig spill fra Leeds sin side er vel noe overdrevet.
Ã… spille i denne motvinden i første omgang er ikke lett. Jmr utspill fra Yeovil keeper etter noen sekunder av andre omgang. Etter det jeg kan se så sparker han ut hva det han makter, og ballen lander på 16 meteren, og mål.

Leeds har mer eller mindre full kontroll i andre omgang. Scorer 2 mål, burde nok hatt flere med litt bedre avslutning.
Fullt fortjent seier til Leeds.
Og de som mener at spillerene er rask og ikke kan spille annet enn å måke ballen høyest mulig, og at manageren må sparkes.
Vel stikk fingeren i jorda og innse at vi ikke er helt elendig. Vi KAN faktisk spille fotball.

Ny Leeds seier og ha en fortreffelig helg alle sammen.
Feire med litt god whisky godtfolk, og ha trua på at vi er på rett vei :-)

+1
 

RoarG

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #216 på: Februar 08, 2014, 15:40:55 »
Det var vanskelige forhold i denne kampen. Gode lag mestrer forholdene, mens svake lag lar forholdene mestre dem. Hverken Yeovil eller Leeds klarte å mestre forholdene når de var i mot dem. Jeg fikk faktisk inntrykk av sitte å se på en kamp mellom to bunnlag. Bra at Cellino tar over. Denne klubben har kjørt seg fast i grøfta, og det er ingen tegn på framgang.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

testo

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #217 på: Februar 08, 2014, 15:52:58 »
Det var vanskelige forhold i denne kampen. Gode lag mestrer forholdene, mens svake lag lar forholdene mestre dem. Hverken Yeovil eller Leeds klarte å mestre forholdene når de var i mot dem. Jeg fikk faktisk inntrykk av sitte å se på en kamp mellom to bunnlag. Bra at Cellino tar over. Denne klubben har kjørt seg fast i grøfta, og det er ingen tegn på framgang.

Enig. Er vi ikke bedre enn at vi klarer å spille god fotball i kun 1 omg innimellom så må noen ta ansvar, og det håper jeg Cellino gjør veldig raskt.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ar9

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #218 på: Februar 08, 2014, 17:04:59 »
Vindforholdene var så ekstreme at det nesten ble som ett to kamps oppgjør.
Glad for seier men 2 mål fremover er alt for dårlig uttelling idag. Jevil missa straffe også.

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #219 på: Februar 08, 2014, 17:16:15 »
finns ingen anledning att klaga idag, vi skulle bara vinna och vi gjorde det
 

auren

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #220 på: Februar 08, 2014, 18:17:54 »
Tror ikke vi spilte noe særlig dårligere i dag enn mot Hudds. Kunne fort vært en 5-1 seier. Føler vi trenger 3-4 spillere til - en spiss, en midtbane, en ekstra ving og kanskje en stopper med fart.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Re: Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #221 på: Februar 08, 2014, 18:34:56 »
Det var vanskelige forhold i denne kampen. Gode lag mestrer forholdene, mens svake lag lar forholdene mestre dem.
For et nonsens utspill i denne sammenheng. Det blir som å si at Chelsea var et dårligere lag enn Tromsø den gangen Tromsø slo dem hjemme i snøværet på Alfheim. Når keeper ikke klarer å få ballen til å ligge stille på streken og vindkast gir dupper slik at alle blir stående og måpe, utsparkene kommer tilbake til keeper  med fullt tilslag og det var kun spill i begge omganger mot det målet med vinden i ryggen har det ingenting med mestring å gjøre. Jeg har aldri sett en fotballkamp spilt under så dårlige forhold i England før.

Andersen

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #222 på: Februar 08, 2014, 18:53:30 »
To seire på rappen nå ! Tar vi Brighton i neste bortekamp ? Mange som her inne som sier at kampen aldri skulle vært spillt pga værforholdene ! glad det ble kamp, og at vi vant .  hadde hadde vært kjedelig om kampen hadde blitt utsatt og vi eventuellt hadde gått på et tap senere mot Yeovil ! 

J-R

Sv: Re: Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #223 på: Februar 08, 2014, 19:20:38 »
Det var vanskelige forhold i denne kampen. Gode lag mestrer forholdene, mens svake lag lar forholdene mestre dem.
For et nonsens utspill i denne sammenheng. Det blir som å si at Chelsea var et dårligere lag enn Tromsø den gangen Tromsø slo dem hjemme i snøværet på Alfheim. Når keeper ikke klarer å få ballen til å ligge stille på streken og vindkast gir dupper slik at alle blir stående og måpe, utsparkene kommer tilbake til keeper  med fullt tilslag og det var kun spill i begge omganger mot det målet med vinden i ryggen har det ingenting med mestring å gjøre. Jeg har aldri sett en fotballkamp spilt under så dårlige forhold i England før.
Uansett så er vi pisse dårlige....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #224 på: Februar 08, 2014, 19:31:25 »
Jada, jeg også var passe frustrert underveis i kampen i dag...

Men vanvittig då, var det noen som trodde vi var world beaters i sjangeren fotball-kunst for tiden???

Jeg er sjeleglad for 6 poeng på to  siste kamper, jeg er skeptisk foran bortekamp mot Brighton, ekstremt redd for upheaval times fremover med masse bytting på spiller- og trenersiden (for all del, en god del av byttingen kan være av det gode, vi trenger ny kapital inn!) Men jeg frykter ørten lånespillere pr sesong, et par managere og inn/ut på ledersiden i et konstant mas...

Ingen kamper i Championship er lette, Leicester, overlegen som de er denne sesongen, vant ikke engang i dag - nyt for svarte seieren uten å måtte fokusere på at vi ikke spilte en stjernekamp i dag (heller).

Nyt seieren, så får vi heller klage igjen når vi ikke klarer å ta Brighton i kveldskamp på en tirsdag borte...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #225 på: Februar 08, 2014, 19:36:27 »
Fansen i dag:
Lboro White ‏@LeeDriver71  · 9m 
“@simoncoston: Brian McDermott's name being sung through the streets of yeovil and wetherspoons at 6pm on a Saturday. One of a kind”


Og vår kjære Jennifer var til stede: :)
Jennifer ‏@jenberlufc  · 2h 
What an away day. Even when I thought my nipples were gonna emigrate.
Proper #lufc away day.

Jennifer ‏@jenberlufc  · 3h 
Absolute #scenes when we scored. Crushed against the railings, sprawling down the stairs. Love a terrace. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #226 på: Februar 08, 2014, 20:19:43 »
Jada, jeg også var passe frustrert underveis i kampen i dag...

Men vanvittig då, var det noen som trodde vi var world beaters i sjangeren fotball-kunst for tiden???

Jeg er sjeleglad for 6 poeng på to  siste kamper, jeg er skeptisk foran bortekamp mot Brighton, ekstremt redd for upheaval times fremover med masse bytting på spiller- og trenersiden (for all del, en god del av byttingen kan være av det gode, vi trenger ny kapital inn!) Men jeg frykter ørten lånespillere pr sesong, et par managere og inn/ut på ledersiden i et konstant mas...

Ingen kamper i Championship er lette, Leicester, overlegen som de er denne sesongen, vant ikke engang i dag - nyt for svarte seieren uten å måtte fokusere på at vi ikke spilte en stjernekamp i dag (heller).

Nyt seieren, så får vi heller klage igjen når vi ikke klarer å ta Brighton i kveldskamp på en tirsdag borte...
Det skader ihvertfall ikke å få inn 2-3 lånespillere som hever kvaliteten ;) særlig en midtbanespiller og en spiss...herre jesus hvordan hadde vi ligget an i år uten Ross...?Smith hadde vel vært oppe i 5 mål....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #227 på: Februar 08, 2014, 20:56:47 »
Det skader ihvertfall ikke å få inn 2-3 lånespillere som hever kvaliteten ;) særlig en midtbanespiller og en spiss...herre jesus hvordan hadde vi ligget an i år uten Ross...?Smith hadde vel vært oppe i 5 mål....

Neida, styrking av spillerstallen trenger vi!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #228 på: Februar 08, 2014, 21:00:36 »
Jada, jeg også var passe frustrert underveis i kampen i dag...

Men vanvittig då, var det noen som trodde vi var world beaters i sjangeren fotball-kunst for tiden???

Jeg er sjeleglad for 6 poeng på to  siste kamper, jeg er skeptisk foran bortekamp mot Brighton, ekstremt redd for upheaval times fremover med masse bytting på spiller- og trenersiden (for all del, en god del av byttingen kan være av det gode, vi trenger ny kapital inn!) Men jeg frykter ørten lånespillere pr sesong, et par managere og inn/ut på ledersiden i et konstant mas...

Ingen kamper i Championship er lette, Leicester, overlegen som de er denne sesongen, vant ikke engang i dag - nyt for svarte seieren uten å måtte fokusere på at vi ikke spilte en stjernekamp i dag (heller).

Nyt seieren, så får vi heller klage igjen når vi ikke klarer å ta Brighton i kveldskamp på en tirsdag borte...
Det skader ihvertfall ikke å få inn 2-3 lånespillere som hever kvaliteten ;) særlig en midtbanespiller og en spiss...herre jesus hvordan hadde vi ligget an i år uten Ross...?Smith hadde vel vært oppe i 5 mål....

Kan jo være at Smith hadde scoret  mer som "spiss nr. 1", men vi har gjort oss veldig avhengig av Ross. Tror vi hadde kjempet en hard kamp mot nedrykk uten Ross denne sesongen.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #229 på: Februar 08, 2014, 21:18:32 »
Tabellen lyver ikke. vi er ikke bedre enn nr 9 nå. Yeovil var ikke gode og de ligger sist!! Leeds var marginalt bedre. Mot Brighton blir  det andre boller. En nøkkelkamp som Brighton lader opp mot. Sett på bakgrunn av andre "nøkkelkamper" på denne tiden av året (tidligere sesonger) så taper vi også denne. Pr nå er Brighton bedre, men får Leeds første målet så kanskje..... Det er NÃ… Leeds må ta grep om sesongen skal reddes.

Gufrias

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #230 på: Februar 08, 2014, 21:29:32 »
2-1 seier borte mot Yeovil er ikke så dårlig som man kan tro. I følge http://championshipnorge.com/?p=3313 har de spilt bra i det siste, og var uheldige som tapte bortekampene mot Forest og Derby.
Hekta på Leeds siden 1974

baste

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #231 på: Februar 08, 2014, 23:08:08 »
Takker for 3 poeng i dag. Marginene på vår side. Vi er ikke spesielt gode, men 3 P er 3 P



Marching on together

Kato

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #232 på: Februar 09, 2014, 10:05:35 »
Ser ingen grunn til å være negativ basert på dagens prestasjon.

Det ble bingo. Vanskelige spilleforhold. Vi henger i løkka med straffe mot på 0-1.

Vi snur. Det er sterkt. Bortekamper tenker jeg kun på 3 poeng. Hjemme kan vi underholde mer. Det er smash and grab som gjelder på Huish Park i orkan.
 

Kontakinte

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #233 på: Februar 09, 2014, 10:57:41 »
Murphy!! waste of good money!!

Jon R

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #234 på: Februar 09, 2014, 11:16:54 »
Murphy!! waste of good money!!

Murphy gjør en god 2 omgang etter å ha vært helt borte i første...

Playmakertype med stort potensiale!
Jon R.

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #235 på: Februar 09, 2014, 12:21:23 »
gillar målet warnock gjorde och vilken härlig båge det blev på inlägget när vinden tog tag i bollen
 

HåvardK

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #236 på: Februar 09, 2014, 12:44:18 »
Murphy!! waste of good money!!

Murphy gjør en god 2 omgang etter å ha vært helt borte i første...

Playmakertype med stort potensiale!
Enig. Prøvde å holde på ballen og søkte konstruktive løsninger til tross for vanskelige forhold. Bet fra seg i duellene også. Men litt merkelig at han ikke kommer før i andre omgang - dette har vært en tendens hele sesongen.

Jon R

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #237 på: Februar 09, 2014, 13:12:30 »
Murphy!! waste of good money!!

Murphy gjør en god 2 omgang etter å ha vært helt borte i første...

Playmakertype med stort potensiale!
Enig. Prøvde å holde på ballen og søkte konstruktive løsninger til tross for vanskelige forhold. Bet fra seg i duellene også. Men litt merkelig at han ikke kommer før i andre omgang - dette har vært en tendens hele sesongen.

Akkurat i går var det kanskje ikke så merkelig med den ekstreme motvinden,  men enig i at Murphy knapt nok har gjort en hel god kamp denne sesongen. (på bakgrunn av de jeg har sett)
Jon R.

HåvardK

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #238 på: Februar 09, 2014, 15:04:45 »
Murphy!! waste of good money!!

Murphy gjør en god 2 omgang etter å ha vært helt borte i første...

Playmakertype med stort potensiale!
Enig. Prøvde å holde på ballen og søkte konstruktive løsninger til tross for vanskelige forhold. Bet fra seg i duellene også. Men litt merkelig at han ikke kommer før i andre omgang - dette har vært en tendens hele sesongen.

Akkurat i går var det kanskje ikke så merkelig med den ekstreme motvinden,  men enig i at Murphy knapt nok har gjort en hel god kamp denne sesongen. (på bakgrunn av de jeg har sett)

Det e fersåvidjt rekti, det, som Oddvar Brå ville ha sagt. Uansett var det godt å se Murphy igjen. Jeg har trua på ham, og for så vidt på de to vingene våre også. Fortsetter de med stigende formkurve skal du se at McDs meritter på transfermarkedet ikke er så hakkandes gæli allikevel.

gulle

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #239 på: Februar 09, 2014, 15:27:45 »
Murphy!! waste of good money!!

Murphy gjør en god 2 omgang etter å ha vært helt borte i første...

Playmakertype med stort potensiale!
Enig. Prøvde å holde på ballen og søkte konstruktive løsninger til tross for vanskelige forhold. Bet fra seg i duellene også. Men litt merkelig at han ikke kommer før i andre omgang - dette har vært en tendens hele sesongen.

Akkurat i går var det kanskje ikke så merkelig med den ekstreme motvinden,  men enig i at Murphy knapt nok har gjort en hel god kamp denne sesongen. (på bakgrunn av de jeg har sett)

Det e fersåvidjt rekti, det, som Oddvar Brå ville ha sagt. Uansett var det godt å se Murphy igjen. Jeg har trua på ham, og for så vidt på de to vingene våre også. Fortsetter de med stigende formkurve skal du se at McDs meritter på transfermarkedet ikke er så hakkandes gæli allikevel.
liker typene ,mowatt og Murphy , samt våre nye vinger, men jeg synes i de kampene  jeg har sett at det blir litt "kylling" motstanderens midtbanen får styre litt for mye. Mulig det kommer seg når vi får spillt inn et lag som vet å forholde seg til hverandre sånn at de kan trykke til med mere besluttsomhet.
Nå rykker vi opp! Jasederja