Skrevet av Emne: 1. Divisjon 2014  (Lest 4724 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

1. Divisjon 2014
« på: April 03, 2014, 15:20:54 »
Til helgen starter årets 1. divisjon (tidligere Adeccoligaen).

Vanskelig å spå denne divisjonen, men Tromsø kommer nok til å rykke direkte opp til TL igjen.
Bak der blir det jevnt tror jeg og håper seff at Hødd skal gjøre en like bra sesong som ifjor.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: 1. Divisjon 2014
« Svar #1 på: April 08, 2014, 15:26:19 »
Hødd med sterk borteseier mot HamKam igår.
Taktisk god kamp, men de ble litt for dype til tider.

PS! Stygg skade på spissen til HamKam. Håper han kommer seg på banen igjen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Derrick

Sv: 1. Divisjon 2014
« Svar #2 på: April 08, 2014, 15:28:45 »
Alltid stilig når Skamma taper!

Sydhagen

Sv: 1. Divisjon 2014
« Svar #3 på: April 28, 2014, 15:21:52 »
Meget fortjent 3-0 seier for Hødd mot Alta igår.
Litt smårusk innimellom, men det begynner å se bra ut.  :)

TL 2015?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: 1. Divisjon 2014
« Svar #4 på: April 28, 2014, 16:44:43 »
Tromsø soleklare favoritter til direkte opprykk til Tippeligaen. Bak dem er det vel mer åpent? Tror ikke på SF i år, til det sitter fjorårets skuffelse for sterkt i.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: 1. Divisjon 2014
« Svar #5 på: Mai 01, 2014, 19:55:02 »
Knallsterk 3-1 seier borte mot Mjøndalen for Hødd idag! :)



Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 1. Divisjon 2014
« Svar #6 på: Mai 14, 2014, 10:42:07 »
Mjøndalen ser sterke ut og Nest Sotra, årets overraskelse, artig!! Hønefoss og Ham Kam utrolig tamme så langt. Sandefjord kommer vel i siget etter hvert. Så kampen de spilte hjemme mot gjengen fra plankebyen og det va begredelig. Fredrikstad imponerer likevel ikke (og det er helt ok....hilsen Kråke)
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 1. Divisjon 2014
« Svar #7 på: Mai 28, 2014, 11:58:42 »
Hva i all verden feiler det Ham Kam???
Yeboahs vitne

Sydhagen

Sv: 1. Divisjon 2014
« Svar #8 på: Mai 28, 2014, 14:03:02 »
Nest/Sotra, med Knarvik som sjef, er det beste laget eg har sett på Høddvoll på mange år. Meget imponert! (og skuffet på Hødd sine vegne)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 1. Divisjon 2014
« Svar #9 på: Mai 28, 2014, 16:03:22 »
Nest/Sotra, med Knarvik som sjef, er det beste laget eg har sett på Høddvoll på mange år. Meget imponert! (og skuffet på Hødd sine vegne)


Nest ja, foran forrige sesong var det få i Bergenspressen som levnet de en sjanse mot Ã…sane, Fana, Fyllingen & all. Da sesongstarten ble glimrende, var det Vigør man ikke trodde de ville klare å hamle opp med. Men de fortsatte og fortsatte, seiersrekken hjemme ble vel først brutt med en uavgjort på tampen av sesongen...

Så, ny sesong, nytt nivå, David Nielsen (som nok har fått overdrevent med ros for jobben han satte i gang) var borte, budsjettet det laveste, ergo klar nedrykkskandidat. Men klubben visste visst hva de gjorde da de lot ukjente Strauss, assistent i fjor, overta for Nielsen. Spillestilen er innarbeidet, kvaliteten på stallen faktisk god, tross heller ukjente 'navn'... Og hittil har de hatt 'overraskelsesmomentet' mot de andre lagene, de visste ikke hva som traff dem.

Nei, det er gøy å følge gjengen! :)

PS! Tommy har nok vært fin å få inn i trenerteamet, men han er nok bare en av tre i det teamet. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 1. Divisjon 2014
« Svar #10 på: Mai 28, 2014, 16:09:22 »
Nest/Sotra, med Knarvik som sjef, er det beste laget eg har sett på Høddvoll på mange år. Meget imponert! (og skuffet på Hødd sine vegne)
Nest er for øvrig eks-Hødd-trener Lars Arne Nilsen sin barndomsklubb, de var vel i femte eller noe sånt når han og lillebror Helge regjerte der. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Derrick

Sv: 1. Divisjon 2014
« Svar #11 på: Juli 07, 2014, 23:08:03 »
Jeg håpet jo, men dessverre ble ikke svina Hamkam degradert til 5.divisjon.

Fordelen for meg er at jeg sparte en del penger. Jeg hadde nemlig lovt å betale alt som var til en personalfest der jeg jobber :D Måtte jo feires hvis fotballverdenens avskum hadde gått konk!

lojosang

Sv:
« Svar #12 på: Juli 07, 2014, 23:34:09 »
Hamkamhat? Blir ikke det litt som å hate utenrikspolitikken til San Marino?
- Leif Olav

p0ndus

  • Gjest
Sv: 1. Divisjon 2014
« Svar #13 på: Juli 08, 2014, 09:17:25 »
Jeg håpet jo, men dessverre ble ikke svina Hamkam degradert til 5.divisjon.

Fordelen for meg er at jeg sparte en del penger. Jeg hadde nemlig lovt å betale alt som var til en personalfest der jeg jobber :D Måtte jo feires hvis fotballverdenens avskum hadde gått konk!

He he har alltid undret på hvor fotballens virkelig avskum befant seg?. Trodde det var på O.T men så var svaret vesle Hamar. Ja ja  ;D ;D ;D

RoarG

Sv: 1. Divisjon 2014
« Svar #14 på: September 10, 2014, 18:28:14 »
Jeg håpet jo, men dessverre ble ikke svina Hamkam degradert til 5.divisjon.

Fordelen for meg er at jeg sparte en del penger. Jeg hadde nemlig lovt å betale alt som var til en personalfest der jeg jobber :D Måtte jo feires hvis fotballverdenens avskum hadde gått konk!

He he har alltid undret på hvor fotballens virkelig avskum befant seg?. Trodde det var på O.T men så var svaret vesle Hamar. Ja ja  ;D ;D ;D
Utrolig at bånnlaget HamKam får så mye oppmerksomhet, når det er Sandefjord som er divisjonens desidert beste lagt. Ubeseiret i serien siden 2. serierunde (21 kamper pr. d.d.). Kan jo nesten håpe på direkte opprykk :o!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Derrick

Sv: 1. Divisjon 2014
« Svar #15 på: September 10, 2014, 22:42:33 »
Jeg håpet jo, men dessverre ble ikke svina Hamkam degradert til 5.divisjon.

Fordelen for meg er at jeg sparte en del penger. Jeg hadde nemlig lovt å betale alt som var til en personalfest der jeg jobber :D Måtte jo feires hvis fotballverdenens avskum hadde gått konk!

He he har alltid undret på hvor fotballens virkelig avskum befant seg?. Trodde det var på O.T men så var svaret vesle Hamar. Ja ja  ;D ;D ;D
Utrolig at bånnlaget HamKam får så mye oppmerksomhet, når det er Sandefjord som er divisjonens desidert beste lagt. Ubeseiret i serien siden 2. serierunde (21 kamper pr. d.d.). Kan jo nesten håpe på direkte opprykk :o!
Ikke så utrolig det. Sandefjord var vel en av de klareste opprykksfavorittene, ingen overraskelse. I narkohølet Hamar hadde de en bra 2013-sesong og hadde som realistisk mål å nå kvalik til opprykk. Det har tvert imot blitt satt ny rekord i trenerutskiftninger på en sesong, var i fare for å bli degradert til 5.div. og alt har vært kaos på Briskeby (Ingenting galt i det  :)) Hilsen brumunddøl.

RoarG

Sv: 1. Divisjon 2014
« Svar #16 på: September 16, 2014, 17:52:22 »
Og Tromsø får lov av NFF til å spille på andre lags resultater støtt. Skammelig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: 1. Divisjon 2014
« Svar #17 på: Oktober 26, 2014, 18:53:37 »
Og Tromsø får lov av NFF til å spille på andre lags resultater støtt. Skammelig.

Nå er laget tilbake i Tippeligaen fra neste sesong av..... hmm.... takket være NFF?
Super Leeds since 1968