LUSCOS Forum > Ordet er fritt

Den økonomiske hverdagen, blir det bedre?

(1/117) > >>

Kato:
Vi har klamret oss til håpet i mange år. Klubben er stor, Elland Road er ærverdig, fanbasen er best i landet. Spillere velger Leeds. Resultatet har vel vært sådær. Spillerne har vel mange ganger valgt bort Leeds, da andre på samme nivå har betalt bedre.

Når jeg tenker meg om så tror jeg mange av de som har lykkes hos oss, har vært egne produkt eller spillere hentet inn fra anonyme tilværelser. Beckford, Becchio, Howson, Snodgrass, Byram, Gradel og sikkert dusinvis flere har neppe hatt lønn som incitament for å komme til oss.

Om det stemmer var det jo sjokkartet om vi betalte Murphy 22k i uka i sommer. Langt over malen, og langt over det vi hadde råd til. Jeg har hatt inntrykk at vi har ligget på en 8-10k, og lønnsledende på 12-14k. Men nok om det. GFHs (og McDermotts?)prioriteringer har vel ikke bare vært å forstå.

Hva nå? Cellino kommer inn med lovnader om å kjøpe Elland Road og Thorpe Arch tilbake i full fart. Investeringer, som han sikkert får igjen for ved en senere anledning.

Hva så med sport? Kritikerne her inne har sett på historikken i Cagliari. Cellino fremstår med åpen pengebok, lovnader og yachter i øst og vest. Men i Cagliari brukte han visstnok ikke mye mer enn det som kom inn.

Hos oss starter han med å fylle hulltanna. Lønn etterbetales, lån tilbakebetales, og sluket skal stoppes.

Men allerede i går så vi første tegn på at de som ser for seg en heidundrende fest, ja de kan bli lange i maska.

McDermott får sitte, Cellino har ingen planer om å kaste vekk mange millioner på sluttpakke til manageren. Det var starten.

For oss supportere er det investeringer i spillerstallen som gjelder. Og der har han sommeren på seg. For oss supportere er det her det gjelder. Ikke direktørbokser, ikke dass. Gode spillere.

Vi får håpe fortsettelsen viser at Cellino har det andre plasser enn bare i kjeften.  For den har han bekreftet til gangs at fungerer.
 

Promotion 2010:
Pengene kommer nok ikke til å sitte løst som vi håper, men han kjøper nok tilbake noen anlegg.




I går hadde ikke Cellino fått stemplet sin overtakelse, det har han på fredag!   ;D

B_Ød:
uklart og vil vel forbli det en god stund fremover. Nesten søtt og se hvor mange som nå udelt tror på oppsving.

Joe Jordan:
Dette er Leeds så det er vel ikke SÃ… mange som våger håpe på gull og grønne skoger. Regnskapet viser £22m i minus, trolig enda mer. Samtidig ble det utbetalt flere millioner i direktørbonuser. Det er en ekstrem ryddejobb som står for døren....

Sydhagen:
Og vi har vel financial fair play å tenke på neste sesong....?? :o

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning