Skrevet av Emne: xbox 360 kabel  (Lest 1817 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

xbox 360 kabel
« på: April 24, 2014, 16:40:09 »
Heisann.
Har kjøpt en brukt xbox til poden.

tilkoblingen viser seg derimot å by på problemer.
den har en ledning som splittes i to og enten går i component inngangen, eller vanlig med gul/rød/hvit i AV inngang.

AV inngangen gir meg lyd og drittdårlig bilde oppløsing.
component inngangen gir bra bilde men ingen lyd.....

finnes en overgang jeg kan kjøpe som omformer til HDMI el.?
evt ny kabel?

takknemlig for all hjelp. mitt tv spill engasjement ga seg for ca 15 år siden og en del har skjedd siden da :D :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: xbox 360 kabel
« Svar #1 på: April 24, 2014, 16:54:04 »
Hvorfor ikke bare bruke en hdmi kabel?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: xbox 360 kabel
« Svar #2 på: April 24, 2014, 17:33:23 »
Hvorfor ikke bare bruke en hdmi kabel?

hadde jeg hatt, skulle du fått....

det var ingen hdmi kabel med når jeg kjøpte dette brukt. xboxen er 4-5 år gammel og med nevnte innganger.
jeg spurte på elkjøp om de hadde hdmi eller scart, men uten hell
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: xbox 360 kabel
« Svar #3 på: April 24, 2014, 22:46:12 »
Hvorfor ikke bare bruke en hdmi kabel?

hadde jeg hatt, skulle du fått....

det var ingen hdmi kabel med når jeg kjøpte dette brukt. xboxen er 4-5 år gammel og med nevnte innganger.
jeg spurte på elkjøp om de hadde hdmi eller scart, men uten hell

Står Xbox'en på gutterommet? Tv og forsterker der?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: xbox 360 kabel
« Svar #4 på: April 25, 2014, 08:25:22 »
Står Xbox'en på gutterommet? Tv og forsterker der?

ehhh. ja, uten at jeg helt skjønner hvor du vil??
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Blank_File

Sv: xbox 360 kabel
« Svar #5 på: April 25, 2014, 11:26:58 »
På alle "normale" TVer så skal du kunne bruke bildet fra componentkablene og sett rød og hvit i AV inngang. La den gule henge og slenge. Det var det jeg gjorde med min gamle xbox. Det funket på begge TVene jeg hadde.

Leedsfan

Sv: xbox 360 kabel
« Svar #6 på: April 25, 2014, 14:02:16 »
Står Xbox'en på gutterommet? Tv og forsterker der?

ehhh. ja, uten at jeg helt skjønner hvor du vil??

Koble component kablene til forsterkeren og så hdmi fra forsterker til tv?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.