Skrevet av Emne: Ex-spiller: Gaetano Berardi  (Lest 131628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torpe-do

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #480 på: April 29, 2021, 23:23:37 »
Han har sitte på benken no nokre kampar.

Berardi har vore hjå oss i 7(?) år. Han har vore gjennom Hockaday, Monk..... Cellino.. han er vel såvidt eg hugsar den eine av Cellino sine signeringar som holdt tilbake på den sjukemeldinga..

Eg elskar Berardi. Dersom han ikkje har noko framtid i klubben, så håpar eg han får ein PL-start før han sluttar. Meir som ein endeleg salut.

Istemmes! En ekte helt i mine øyne!  8)

Han fortjenar jo sjølvsagt å gjere det framfor eit fullsatt ER. Men det same kan jo seiast ikkje minst om Hernandez..

Off - blir for dumt at slike heltar skal gå ut dørane for siste gong i full stillhet..

Bjorn

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #481 på: April 30, 2021, 12:36:44 »
Han har sitte på benken no nokre kampar.

Berardi har vore hjå oss i 7(?) år. Han har vore gjennom Hockaday, Monk..... Cellino.. han er vel såvidt eg hugsar den eine av Cellino sine signeringar som holdt tilbake på den sjukemeldinga..

Eg elskar Berardi. Dersom han ikkje har noko framtid i klubben, så håpar eg han får ein PL-start før han sluttar. Meir som ein endeleg salut.

Istemmes! En ekte helt i mine øyne!  8)

Han fortjenar jo sjølvsagt å gjere det framfor eit fullsatt ER. Men det same kan jo seiast ikkje minst om Hernandez..

Off - blir for dumt at slike heltar skal gå ut dørane for siste gong i full stillhet..
Jeg skulle så gjerne fått sjansen til å være med å hedre dem skikkelig. Alternativet med å forsvinne stille ut bakdøra er jo bare trist..  :'(
Marching On! 4276

Hallgeir *

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #482 på: Mai 19, 2021, 13:43:29 »
Jeg regner med at både Berardi og Pablo kommer til å få en eller annen rolle (høres ut som et skuespill) i kampen mot WBA, slik at de kan takkes av på en verdig og fin måte.

På hver sin måte har de vært med på å bringe klubben i den posisjonen den befinner seg i akkurat nå.
Super Leeds since 1968

Russel_Doig

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #483 på: Mai 19, 2021, 15:36:30 »
Jeg regner med at både Berardi og Pablo kommer til å få en eller annen rolle (høres ut som et skuespill) i kampen mot WBA, slik at de kan takkes av på en verdig og fin måte.

På hver sin måte har de vært med på å bringe klubben i den posisjonen den befinner seg i akkurat nå.

Er det noen uttalelser som tilsier at det er en 100% sikkerhet at ingen av dei er i Leeds neste sesong?

Hallgeir *

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #484 på: Mai 19, 2021, 16:12:39 »
Jeg regner med at både Berardi og Pablo kommer til å få en eller annen rolle (høres ut som et skuespill) i kampen mot WBA, slik at de kan takkes av på en verdig og fin måte.

På hver sin måte har de vært med på å bringe klubben i den posisjonen den befinner seg i akkurat nå.

Er det noen uttalelser som tilsier at det er en 100% sikkerhet at ingen av dei er i Leeds neste sesong?

Nei, ingen offisielle.
Super Leeds since 1968

Atlefornes

Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #485 på: Mai 21, 2021, 09:41:47 »
« Siste redigering: Mai 21, 2021, 09:43:39 av Atlefornes »

Bromancer

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #486 på: Mai 21, 2021, 10:35:36 »
Fantastiske minner, helter for alltid  :'(

Fantasyland

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #487 på: Mai 21, 2021, 10:43:41 »
Det blir emosjonelt på søndag, uten tvil.

lowfields

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #488 på: Mai 21, 2021, 11:55:06 »
Irriterende tid på året detta - med snufsing og rennende øyne......
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

gekon17

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #489 på: Mai 21, 2021, 12:22:18 »

RoarG

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #490 på: Mai 21, 2021, 12:35:28 »
https://www.thesquareball.net/leeds-united/an-open-letter-from-gaetano-berardi/

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk
Hans bidrag vil aldri bli glemt. Takk for alt, Gaetano.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #491 på: Mai 21, 2021, 12:41:05 »
https://www.thesquareball.net/leeds-united/an-open-letter-from-gaetano-berardi/

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk

Rørende vakkert, tårer i øyekroken her.
Tusen tusen takk Berra! Du er for alltid en ekte Leeds-helt! :-D

Torpe-do

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #492 på: Mai 21, 2021, 16:58:44 »
Ufatteleg vemodigt. Det er vel retninga som må tas om klubben skal ta steg. Han dreg på åra, han og..

For meg personleg ein stor, stor helt i klubben! Berardi har sett litt av kvart i Leeds, det er eg sikker på!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gordon McUseless

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #493 på: Mai 21, 2021, 17:16:04 »
Ingen bedre mann å ta med seg i krigen. Skulle nesten gitt han ny kontrakt, bare for å ha han i stallen for å gå foran med et eksempel.

stian

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #494 på: Mai 21, 2021, 17:17:48 »
I will never forget when you told me, “Bera, you can come back here for treatment after the surgery, even without a contract, we’ll get you back fit again. You are one of us”. Thank you so much!

SÅNNE historier er det som bygger lag, omdømme og en connection med fans. Massimo Cellino og Ken Bates - tar dere notater???

flynn

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #495 på: Mai 21, 2021, 17:25:07 »
Ingen overraskelse, men ikke desto mindre trist. Jeg er stolt og fornøyd over å holde med en klubb som hadde empati og ære nok til å gi Berardi denne siste kontrakten, foran en sesong der man visste at hans bidrag på banen i beste fall ville bli helt marginale. Det har han fortjent, etter å ha vist seg som en ekte Leeds-mann på alle måter. Muligens begrensede ferdigheter fra en fotballpurists ståsted, men med desto mere klubbfølelse og varmt blod. Berardi tok aldri fanger, og har vel nesten rekorden i antall gule og røde kort i forhold til antall kamper han spilte. Deriblant det famøse i playoffen for to år siden. Dette har aldri gjort noen skade på hans rykte internt i klubben, eller blant fansen. De, som vi, elsker nemlig å se noen legemliggjøre uttrykket «å blø for frakta». Der andre klubber reserverer draktnumre kommer jeg til å reservere det uttrykket for Berra. For en mann!

flynn

Forever Whites

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #496 på: Mai 21, 2021, 22:07:48 »
Fantastisk menneske.  Har alltid blødd for klubben og hele tiden satt laget foran seg selv.  Lykke til videre i livet og håper han får en verdig markering på søndag! 

MOT
Medlem 94237

Sølvreven

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #497 på: Mai 22, 2021, 08:57:34 »
Berardi har bestandig vært vår tids Bremner i mine øyner. The warrior. 
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Håvard

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #498 på: Mai 22, 2021, 09:19:42 »
Takk Berra. MOT

Reaney

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #499 på: Mai 22, 2021, 09:39:53 »
Vet ikke om det er skrevet om, men verd å merke seg er at når Berardi går ut døren, så markerer det siste vindpustet av Cellino perioden. Flott spiller og type. Traff han i kjøpesenter i Leeds og slo av en prat. Han tok seg tid og var veldig hyggelig og imøtekommen. Var mest overrasket over hvor mild, ydmyk og forsiktig han framstod. Veldig i kontrast til inntrykket ute på banen.

TK20

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #500 på: Mai 22, 2021, 10:01:56 »
Vet ikke om det er skrevet om, men verd å merke seg er at når Berardi går ut døren, så markerer det siste vindpustet av Cellino perioden. Flott spiller og type. Traff han i kjøpesenter i Leeds og slo av en prat. Han tok seg tid og var veldig hyggelig og imøtekommen. Var mest overrasket over hvor mild, ydmyk og forsiktig han framstod. Veldig i kontrast til inntrykket ute på banen.

Dallas, Cooper, Klich og Ayling ble vel også signert under Cellino? Også Phillips spilte mye i den perioden.
« Siste redigering: Mai 22, 2021, 10:03:55 av TK20 »

Gufrias

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #501 på: Mai 22, 2021, 10:18:41 »
Berra er jo en kulthelt i klubben. Ikke blant de største stjernene, men en ærlig arbeidskar som kunne bli litt for ivrig av og til. Litt synd at det er lettere å huske ham for de hodeløse rødkorttaklingene enn for alle de gangene han var på riktig sted i kritiske øyeblikk, men sånn kan det bli når du spiller med hjertet utenpå drakten.

Godt gjort å bli så populær etter å ha blitt signert av en så kontroversiell sjef, og debutert med den villeste rødkorttaklingen i manns minne. Det er bakkestart, det.
Hekta på Leeds siden 1974

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #502 på: Mai 22, 2021, 21:35:05 »
Squadlisten for siste kamp i Berardis første sesog for Leeds viser hvilken reise han har vært med på!


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #503 på: Mai 22, 2021, 21:46:07 »
Granddi Ngoyi.... who?

Hvem var(er) han?
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #504 på: Mai 22, 2021, 21:54:39 »
Granddi Ngoyi.... who?

Hvem var(er) han?

Google er en fin ting:

https://en.wikipedia.org/wiki/Granddi_Ngoyi
Medlem 94237

Hallgeir *

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #505 på: Mai 22, 2021, 22:09:39 »
Granddi Ngoyi.... who?

Hvem var(er) han?

Google er en fin ting:

https://en.wikipedia.org/wiki/Granddi_Ngoyi

Prøvde wiki - fikk ingen treff der.  ;)

Uansett kun en parentes i klubben.
« Siste redigering: Mai 22, 2021, 22:11:29 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

raggen

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #506 på: Mai 22, 2021, 23:51:57 »
Granddi Ngoyi.... who?

Hvem var(er) han?

Google er en fin ting:

https://en.wikipedia.org/wiki/Granddi_Ngoyi

Prøvde wiki - fikk ingen treff der.  ;)

Uansett kun en parentes i klubben.

ha ha... stussa og fælt på det navnet der ;D ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Sv: Ex-spiller: Gaetano Berardi
« Svar #507 på: September 01, 2021, 11:35:10 »
"På tide" at han ble registrert som en ex.
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Ex-spiller: Gaetano Berardi
« Svar #508 på: September 01, 2021, 11:47:13 »
By the way, finner han ikke en ny klubb? Trist hvis han må legge opp.....
MOT

RoarG

Sv: Ex-spiller: Gaetano Berardi
« Svar #509 på: September 06, 2021, 12:59:00 »
By the way, finner han ikke en ny klubb? Trist hvis han må legge opp.....
Hent han tilbake. Er han kontraktsløs kan han komme utenom noe vindu.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020