hjemmesiden - Leedsunited.com

Started by Håkon, August 06, 2014, 10:08:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Håkon

fikk lyst og diskutere hjemmesiden til Leeds, noen som har dette som jobb eller
vet noe om hvordan dette fungere. Jeg har over gjennomsnittet kunnskap og interesse for hjemmesider
og det praktiske, brukerorienterte rundt hjemmesider.

Synest hjemmesiden til Leeds U trenger en fornying og forenkling, opplever at den ønsker å rekke over "alt".

Jeg sjekket alle hjemmesidene til Premierleague klubbene for å se hvilket inntrykk de gjør og det virket som de er bygget på samme plattform de fleste. Er det samme firma som leverer ?

Noen vurderinger :

Arsenal : + Oversiktlig (går igjen på de fleste), Ruller greit.
Aston Villa + oversiktlig, nedtelling neste kamp, synlig.
Burnley - kanskje den svakeste siden etter min mening. Virker treg, store bilder, enkelt oppsett.
Chelsea + oversiktlig - få direkte inntrykk ved første øyekast, f eks neste kamp. virker enkel.

andre momenter - mange går via reklame(sikkert viktig£) Leicester sin virker anderledes.
Og så desverre så likte jeg Shitshester sin. kompakt og oversiktig. Sunderland sin skiller seg også litt ut, grei side. WestHam er positiv med sin minimalistisk stil.

Noen med kunnskap og erfaring som vil kommentere og kanskje sende en liten mail til klubben ;-)                     
Leeds for alltid

Leedsfan

Jeg er skuffet over at de ikke klarer å oppdatere siden med bilder av spillerne og enkle spillerprofiler/bio.

Bare se på vår egen side www.leedsunited.no !! Ser jo ut som noe jeg kunne lagd på 90-tallet, nesten litt flaut!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.