Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 2  (Lest 56807 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #180 på: April 16, 2015, 17:54:37 »
Mølleveggen har startet prosjekt overlevelse i Championship.... Sender Wigan ned i kveld- og kryper innpå Rotherham!

Er det vi som redder Millwall i siste runde ved å knuse Rotherham på ER?

Ingen fare for det...
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #181 på: April 25, 2015, 17:59:51 »
Dramatisk ettermiddag i opprykksstriden i Championship. Watford er nå sikret direkte opprykk, og Bmouth kan i praksis sikre seg opprykk med seier på mandag hjemme mot Bolton.
Boro lå under 3-1 borte mot Fulham, men klarte å utligne til 3-3 med en mann mindre. Men godeste Macca avgjorde langt på overtid, og sikret laget sitt 3 poeng og seg selv hat trick. Impressive!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #182 på: April 25, 2015, 18:15:42 »
Dramatisk ettermiddag i opprykksstriden i Championship. Watford er nå sikret direkte opprykk, og Bmouth kan i praksis sikre seg opprykk med seier på mandag hjemme mot Bolton.
Boro lå under 3-1 borte mot Fulham, men klarte å utligne til 3-3 med en mann mindre. Men godeste Macca avgjorde langt på overtid, og sikret laget sitt 3 poeng og seg selv hat trick. Impressive!

auren

...og Another Roger er ute av ligaen!   :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Frode

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #183 på: April 25, 2015, 18:16:24 »
Dramatisk ettermiddag i opprykksstriden i Championship. Watford er nå sikret direkte opprykk, og Bmouth kan i praksis sikre seg opprykk med seier på mandag hjemme mot Bolton.
Boro lå under 3-1 borte mot Fulham, men klarte å utligne til 3-3 med en mann mindre. Men godeste Macca avgjorde langt på overtid, og sikret laget sitt 3 poeng og seg selv hat trick. Impressive!

auren
Håper at Bournemouth - divisjonens klart beste lag - vinner på mandag. De fortjener opprykk.
 

auren

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #184 på: April 25, 2015, 18:50:03 »
Dramatisk ettermiddag i opprykksstriden i Championship. Watford er nå sikret direkte opprykk, og Bmouth kan i praksis sikre seg opprykk med seier på mandag hjemme mot Bolton.
Boro lå under 3-1 borte mot Fulham, men klarte å utligne til 3-3 med en mann mindre. Men godeste Macca avgjorde langt på overtid, og sikret laget sitt 3 poeng og seg selv hat trick. Impressive!

auren
Håper at Bournemouth - divisjonens klart beste lag - vinner på mandag. De fortjener opprykk.

Håper også på Bournemouth, men i år har divisjonen vært så jevn at ingen fortjener tittelen "divisjonens klart beste lag", og skulle det være noen, så bør det vel være ligalederen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #185 på: April 25, 2015, 20:18:00 »

Håper også på Bournemouth, men i år har divisjonen vært så jevn at ingen fortjener tittelen "divisjonens klart beste lag", og skulle det være noen, så bør det vel være ligalederen?

auren
[/quote]

Feil, det burde være LEEDS UNITED... fortjent eller ikke  :D

Cherry

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #186 på: April 25, 2015, 20:42:42 »

Håper også på Bournemouth, men i år har divisjonen vært så jevn at ingen fortjener tittelen "divisjonens klart beste lag", og skulle det være noen, så bør det vel være ligalederen?

auren

Feil, det burde være LEEDS UNITED... fortjent eller ikke  :D
[/quote]

Vet ikke angående Bournemouth... Moro at " små" lag kan få det til- men snitt på 12000 på hjemmekamper - vil heller ha opp Norwich, Derby eller Boro' som har større forutsetninger for og overleve og med en god grunnbase av supportere som oss..... Men selvsagt ikke like bra!! ;D
 

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #187 på: April 25, 2015, 22:03:55 »
Dramatisk ettermiddag i opprykksstriden i Championship. Watford er nå sikret direkte opprykk, og Bmouth kan i praksis sikre seg opprykk med seier på mandag hjemme mot Bolton.
Boro lå under 3-1 borte mot Fulham, men klarte å utligne til 3-3 med en mann mindre. Men godeste Macca avgjorde langt på overtid, og sikret laget sitt 3 poeng og seg selv hat trick. Impressive!

auren

...og Another Roger er ute av ligaen!   :o

Tanken har slått meg at dette ville skje.

Vi har og har hatt det ille lenge, men Tranmere ryker ut av den profesjonelle ligaen. En medfølende tanke går til Roger, som har vært en positiv sjel på forumet, hver gang han har gjestet oss.
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #188 på: April 26, 2015, 00:56:57 »
Dramatisk ettermiddag i opprykksstriden i Championship. Watford er nå sikret direkte opprykk, og Bmouth kan i praksis sikre seg opprykk med seier på mandag hjemme mot Bolton.
Boro lå under 3-1 borte mot Fulham, men klarte å utligne til 3-3 med en mann mindre. Men godeste Macca avgjorde langt på overtid, og sikret laget sitt 3 poeng og seg selv hat trick. Impressive!

auren

...og Another Roger er ute av ligaen!   :o

Tanken har slått meg at dette ville skje.

Vi har og har hatt det ille lenge, men Tranmere ryker ut av den profesjonelle ligaen. En medfølende tanke går til Roger, som har vært en positiv sjel på forumet, hver gang han har gjestet oss.

Med Tranmere ute av ligaen får vi nok finne oss en annen Roger!  :'(
Jon R.

Frode

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #189 på: April 26, 2015, 09:57:05 »
Dramatisk ettermiddag i opprykksstriden i Championship. Watford er nå sikret direkte opprykk, og Bmouth kan i praksis sikre seg opprykk med seier på mandag hjemme mot Bolton.
Boro lå under 3-1 borte mot Fulham, men klarte å utligne til 3-3 med en mann mindre. Men godeste Macca avgjorde langt på overtid, og sikret laget sitt 3 poeng og seg selv hat trick. Impressive!

auren
Håper at Bournemouth - divisjonens klart beste lag - vinner på mandag. De fortjener opprykk.

Håper også på Bournemouth, men i år har divisjonen vært så jevn at ingen fortjener tittelen "divisjonens klart beste lag", og skulle det være noen, så bør det vel være ligalederen?

auren

Kan korrigere til "høyest toppnivå."  Boro og Norwich har malt jevnt og trutt, kun Watford har vist tendenser til samme champagne-fotballen  (så er det jo morsomt at vi har slått divisjonens beste lag 2 ganger))
 

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #190 på: April 27, 2015, 22:42:00 »
Da er det bare å gratulere Watford og Bournemouth med PL-spill neste sesong.

Bournemouth nedsablet Bolton med 3-0 i kveld.
Super Leeds since 1968

flynn

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #191 på: April 27, 2015, 22:50:23 »
Det blir moro å følge Eddie Howe og Bournemouth i Premier League neste sesong! For en gjeng! De spiller en fotball etter mitt hjerte, med enorm offensiv kraft tuftet på stor bevegelse og raskt spill langs bakken. All grunn til å tro at de satser på det samme neste år, og da vil noen og enhver få kjørt seg.

flynn

enur

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #192 på: April 27, 2015, 23:01:33 »
Gratulerer til Bournemouth! Meget imponerende hva de har fått til.
Man kan trygt si at vi har utrolig mye å lære mtp. klubbdrift osv.
____________
enur

Marching on together

enur

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #193 på: April 27, 2015, 23:09:00 »
Mens Bristol City allerede er sikret opprykk til CC neste sesong, står den andre direkte opprykksplassen
mellom Preston og MK Dons. Hvem ønsker folket her på forumet opp: Preston med Peter Ridsdale, Simon Grayson og en rekke tidligere Leeds-spillere, eller franchise-klubben MK Dons?
« Siste redigering: April 27, 2015, 23:22:29 av enur »
____________
enur

Marching on together

Josch

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #194 på: April 27, 2015, 23:42:40 »
Mens Bristol City allerede er sikret opprykk til CC neste sesong, står den andre direkte opprykksplassen
mellom Preston og MK Dons. Hvem ønsker folket her på forumet opp: Preston med Peter Ridsdale, Simon Grayson og en rekke tidligere Leeds-spillere, eller franchise-klubben MK Dons?
Preston og Peter Ridsdale selvsagt. Han vil få en stormfull velkomst på ER!!
Det bare MÃ… bli TV-kamp av sånt!

Trulsaren

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #195 på: April 27, 2015, 23:53:27 »
Leser på Twitter at Charlton planlegger å gjøre det vanskelig for Bournemouth på lørdag  ::) Kanskje de og Boro skal dele på de 19 målene som må scores?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Jon R

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #196 på: April 28, 2015, 01:35:35 »
Det blir moro å følge Eddie Howe og Bournemouth i Premier League neste sesong! For en gjeng! De spiller en fotball etter mitt hjerte, med enorm offensiv kraft tuftet på stor bevegelse og raskt spill langs bakken. All grunn til å tro at de satser på det samme neste år, og da vil noen og enhver få kjørt seg.

flynn
Vi så allerede konturene forrige sesong. Drømmefotball hurtig i lengderetningen. Her kommer mangt et storlag i PL til å få seg en overraskelse! Fortjent opprykk for et imponerende fotballag i en imponerende fotballklubb.  :)
Jon R.

sportcarl1

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #197 på: April 28, 2015, 07:29:34 »
Grattis Bournemouth!
 

Woody

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #198 på: April 28, 2015, 09:44:40 »
Grattis Bournemouth!

Bare å si grattis ja,imponerende hva Bournmouth har fått til med en langtidsplan,lite midler og TEAMSPIRIT.
LIFE IS LEEDS

B_Ød

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #199 på: April 28, 2015, 09:52:49 »
Da er det bare å gratulere Watford og Bournemouth med PL-spill neste sesong.

Bournemouth nedsablet Bolton med 3-0 i kveld.

Bare å ta av seg hatten og blotte min blanke isse!!

Meget imponerende...de (BBC) sa i fjor, at hvis det hadde vært noen få kamper igjen, ville de ha rykket opp da. Når de da går og gjør det i år....grisefett egentlig  :D
Ups & Ups!!

auren

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #200 på: April 28, 2015, 10:02:48 »
Blir nok favorittlag nr. 2 hos mange kommende sesong tenker jeg. Bmouth er også uten supporterforening her i Norge, men det endrer seg nok raskt.

Lykke til i den øverste divisjonen. Håper de gruser de ekle laga der. Oss klarte de aldri å gruse  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #201 på: April 28, 2015, 21:13:08 »
Grattis Bournemouth!

Bare å si grattis ja,imponerende hva Bournmouth har fått til med en langtidsplan,lite midler og TEAMSPIRIT.

Langtidsplan på 4 år fikk dem opp. Vi i Leeds har ingen plan.....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #202 på: April 28, 2015, 21:39:24 »
I kveld heier jeg på Rotherham. Med seier over Reading vil det være matematisk umulig for Millwall å beholde plassen i divisjonen.

0-0 ved pause.
Super Leeds since 1968

Andersen

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #203 på: April 28, 2015, 21:58:49 »
Jeg heier også på Rotherham i kveld ! Millwall vil jeg ha ned enn Rotherham ! Skulle det ikke gå for laget i kveld , og de taper for oss i siste kamp for sesongen , vil Millwall få det tøft mot Wolves i sin siste kamp .  Wolves har muligheten til siste play- off plass , de kommer til å gå ut i hundre !

testo

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #204 på: April 28, 2015, 22:00:45 »
I kveld heier jeg på Rotherham. Med seier over Reading vil det være matematisk umulig for Millwall å beholde plassen i divisjonen.

0-0 ved pause.

Og Leeds kan vinne til lørdag komfertabelt uten å måtte føle underveis på om de hjelper Scumwall på noe vis!
Det står 0-0 til pause.
Ikke det at jeg tror Wolves vil gi fra seg et fnugg av poeng til helgen mot Millwall, for de kjemper om den siste plassen til PO!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #205 på: April 28, 2015, 22:11:45 »
I kveld heier jeg på Rotherham. Med seier over Reading vil det være matematisk umulig for Millwall å beholde plassen i divisjonen.

0-0 ved pause.

Og Leeds kan vinne til lørdag komfertabelt uten å måtte føle underveis på om de hjelper Scumwall på noe vis!
Det står 0-0 til pause.
Ikke det at jeg tror Wolves vil gi fra seg et fnugg av poeng til helgen mot Millwall, for de kjemper om den siste plassen til PO!

To kjappe av Rotherham...  :) 2-0
Super Leeds since 1968

testo

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #206 på: April 28, 2015, 22:20:51 »
I kveld heier jeg på Rotherham. Med seier over Reading vil det være matematisk umulig for Millwall å beholde plassen i divisjonen.

0-0 ved pause.

Og Leeds kan vinne til lørdag komfertabelt uten å måtte føle underveis på om de hjelper Scumwall på noe vis!
Det står 0-0 til pause.
Ikke det at jeg tror Wolves vil gi fra seg et fnugg av poeng til helgen mot Millwall, for de kjemper om den siste plassen til PO!

To kjappe av Rotherham...  :) 2-0

 8) 8)
Håper de nyter årets siste, tror nemmelig de får grise hjuling av oss på lørdag!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Andersen

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #207 på: April 28, 2015, 22:23:27 »
 :D. Da var vel det spikeren i kista for Millwall , som må ned i L1 ! Er ikke lei meg for det egentlig !

h.b

  • Gjest
Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #208 på: April 28, 2015, 22:28:36 »
Da kan Leeds vinne til helga  :D

testo

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #209 på: April 28, 2015, 22:38:05 »
Reading reduserer til 2-1   87 min
Men satser alikevel på at tabbellen ser slik ut om 5 min også  8)

19   Reading   45   47
20   Brighton and Hove Albion   45   46
21   Rotherham United *   45   45
22   Millwall   45   41
23   Wigan Athletic   45   39
24   Blackpool   45   25
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje