Skrevet av Emne: Spiller: Liam Cooper  (Lest 118095 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Annesj

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #30 på: November 03, 2014, 15:13:16 »
Cooper får vel litt spilletid nå, og det er bra. Trur han kan bli veldig god mann å ha.


MOT


Enig. Håper han spiller godt å holder pearce ute av laget. Pearce er etter min mening en høyrisikospiller å en a de første jeg ville prøvd å erstatte i dagens 11r.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

sportcarl1

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #31 på: November 03, 2014, 15:45:41 »
Cooper får vel litt spilletid nå, og det er bra. Trur han kan bli veldig god mann å ha.


MOT


Enig. Håper han spiller godt å holder pearce ute av laget. Pearce er etter min mening en høyrisikospiller å en a de første jeg ville prøvd å erstatte i dagens 11r.
tycker han varit bättre än bellusci  i de sista tv-sända matcherna
 

Gufrias

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #32 på: November 03, 2014, 16:25:15 »
Cooper får vel litt spilletid nå, og det er bra. Trur han kan bli veldig god mann å ha.


MOT


Enig. Håper han spiller godt å holder pearce ute av laget. Pearce er etter min mening en høyrisikospiller å en a de første jeg ville prøvd å erstatte i dagens 11r.
tycker han varit bättre än bellusci  i de sista tv-sända matcherna
Sant. Bellusci har høyere toppnivå og lavere bunnivå.
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #33 på: November 04, 2014, 11:28:34 »
Håper virkelig denne karen leverer i kveld! 
Blir ilddåpet hans`.....målt opp i mot Bellusci.... ;)
 

Woody

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #34 på: November 04, 2014, 12:45:53 »
Håper virkelig denne karen leverer i kveld! 
Blir ilddåpet hans`.....målt opp i mot Bellusci.... ;)

Håpar og at han leverar,men er kansje redd for at han har litt lite kamp trening...
LIFE IS LEEDS

Leedsgutt

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #35 på: November 08, 2014, 20:14:56 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  33m33 minutes ago
Impressed with Cooper today. Best centre-back at the club for me. Good bit of leadership in him too. #lufc

Hallgeir *

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #36 på: November 08, 2014, 20:23:37 »
Bellusci må vel finne seg i å starte på benken i neste kamp.
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #37 på: November 08, 2014, 20:42:40 »
Bellusci må vel finne seg i å starte på benken i neste kamp.
Greit for meg. Bellusci er best med ball og offensivt, men ikke så god defensivt, f.eks. markeringer, i tillegg til for mange tabber,.
MOT

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #38 på: November 08, 2014, 20:51:17 »
Bellusci må vel finne seg i å starte på benken i neste kamp.

Eller Pearce kanskje?

Leedsfan

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #39 på: November 08, 2014, 21:05:30 »

Bellusci må vel finne seg i å starte på benken i neste kamp.

Eller Pearce kanskje?

Cooper var god i dag!

Bellusci og Cooper et et hardtkjempende og spillende midtstopperpar.

Pearce hadde noen heftige taklinger i dag, men det hadde også Cooper!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #40 på: November 08, 2014, 22:49:00 »

Bellusci må vel finne seg i å starte på benken i neste kamp.

Eller Pearce kanskje?

Cooper var god i dag!

Bellusci og Cooper et et hardtkjempende og spillende midtstopperpar.

Pearce hadde noen heftige taklinger i dag, men det hadde også Cooper!
detta är vårt bästa innerbackspar  i dagens läge Pearce/Cooper
 

Cherry

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #41 på: November 08, 2014, 23:24:06 »
Bruke Bellusci som anker på midtbanen foran Pearce/ Cooper....
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #42 på: November 09, 2014, 00:35:39 »

Bruke Bellusci som anker på midtbanen foran Pearce/ Cooper....

Cook var tidvis meget god i dag!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #43 på: November 09, 2014, 09:40:29 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #44 på: November 09, 2014, 11:17:52 »
Bruke Bellusci som anker på midtbanen foran Pearce/ Cooper....
Dette høres spennende ut, men med en annen midtstopper sammen med Cooper. Det er mye armer og bein på Pearce.

Annesj

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #45 på: November 09, 2014, 12:01:23 »
Ekstremt gledelig at Cooper var MOTM materiale for mange idag. Så kan vi kassere pearce på benken fremover. En spiller med hjertet på rekti plass men not much else desverre.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jon R

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #46 på: November 09, 2014, 13:17:36 »
...og mange mener samarbeidet med Pearce var superb.  :)

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/11/08/stats-pearce-cooper-shine-in-defence-should-bellusci-be-dropped/

Redfearn får litt av dilemma før neste kamp. Kan han droppe Bellusci? Jeg synes han kan...
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #47 på: November 09, 2014, 13:18:42 »
...og mange mener samarbeidet med Pearce var superb.  :)

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/11/08/stats-pearce-cooper-shine-in-defence-should-bellusci-be-dropped/

Redfearn får litt av dilemma før neste kamp. Kan han droppe Bellusci? Jeg synes han kan...

Ikke si det høyt. Men det er Cellino som har et dilemma

Annesj

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #48 på: November 09, 2014, 15:22:42 »
Nå så jeg kampen og jeg må si jeg blir livredd hver gang ballen nærmer seg pearce. Ihvertfall på bakken. Førstemann ut av 11rn for meg. Samtidig er jeg enig i at Bellusci virker og vimse en del. Hent en ny stopper  ;) Men håper på Bellusci-Cooper neste kamp.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Andersen

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #49 på: November 09, 2014, 15:26:52 »
Hele laget har vel opptrådt vimsete i 8. kamper før vi endelig fikk en seier i går !

sportcarl1

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #50 på: November 09, 2014, 21:42:44 »
för mig är pearce och cooper förstavalet,   de gör ett klart godkännt försvarsjobb, bellusci mår bra av att få sitta lite på bänken och lära sig det engelska spelet och skaffa sig rätt attityd, fulspel, tjafs med domare och spelare filmningar med mera sånt stör mig och jag gillar inte det i LU
 

Hallgeir *

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #51 på: November 10, 2014, 18:37:08 »
YEP

LEEDS UNITED centre-half Liam Cooper has been named in the SkyBet Football League Team of the Week


The former Chesterfield and Hull City defender was rewarded for his impressive weekend display against Blackpool, when he produced a dominant performance in the heart of the back four alongside home captain Jason Pearce.

His afternoon was crowned by his first goal for the club on nine minutes when he fired in a sweet half-volley to put United on their way to a 3-1 success.

Cooper was joined by fellow Championship defenders Nikolay Bodurov (Fulham) and Andre Bikey (Charlton) in the select weekly line-up.

Cooper’s recognition was the first time since September 22 that a United player has been named in the team of the week.

Prior to Cooper, the last United player to be bestowed with the accolade was Giuseppe Bellusci, who was recognised for a stand-out week in September.

Bellusci hit the bar with a fine chip in the 3-0 derby win over Huddersfield Town on September 20, with compatriot Mirco Antenucci following up to fire in the rebound en route to the comfortable win.

Four days earlier, Bellusci had netted his first goal for the club in a 3-1 victory at Bournemouth with a well-struck free-kick.
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #52 på: Januar 01, 2015, 22:28:51 »
Synes Cooper klarer seg greit mot Derby. Spiller enkelt, vinner mange dueller.

Blir helt klart en viktig brikke i League one til neste år.
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #53 på: Januar 11, 2015, 21:36:19 »
Leeds United defender Liam Cooper was one of the players tasked to keep Bolton Wanderers at bay this weekend, and while Neil Redfearn's side did concede via the penalty spot they can be pleased with their performance as a whole, keeping a side with a newly-introduced Emile Heskey at arms length and limiting them to just three shots on target.

Cooper is now very much a first choice centre-back for Leeds, his presence leading to Jason Pearce's sustained spell on the substitutes' bench.  So how did the 23-year-old perform this weekend?

As you can see from the statistics below, Cooper made a very impressive 18 clearances in total (11 with his feet and seven with his head) while he also won five ground duels and four aerial battles.

But there were some poor stats that stood out, too, not least his failure to win a single tackle and his passing accuracy of just 47 per cent.

Passing Accuracy-Tackles Won-Duels Won-Aerials Won-Interceptions Won-Ground Clearances-Headed Clearance-Mins Played
Liam Cooper        47%       0   5   4   2    11    7    90

That is something Redfearn will want to work on in the weeks ahead, with Leeds needing to keep the ball more if they want to climb back up the table.

Currently 21st in the Championship, Leeds have a lot of work to do, and when one of your first-choice defenders is giving the ball away more than half the times he is passing it, there is a problem.

That said, Leeds can take an impressive point and hopefully move forward, with Cooper likely to keep Pearce on the bench for a little longer yet.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #54 på: Januar 11, 2015, 21:56:37 »
Det er Cooper som lar Bolton komme til innlegg på straffe situasjonen, synes han lar innlegget komme altfor lett, han har jo presset spilleren helt ned i hjørnet.
 

AndyMathie

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #55 på: Januar 12, 2015, 09:25:20 »
Det er Cooper som lar Bolton komme til innlegg på straffe situasjonen, synes han lar innlegget komme altfor lett, han har jo presset spilleren helt ned i hjørnet.

Det er greit nok at Cooper bommer her, men straffe skulle det nå uansett ikke ha vært. Snakk om billig. Faen det er når det går dårlig man har en tendens til å få latterlige dommer avgjørelser mot seg. Se på Manu i fjor. Har aldri sett de være uheldige med dommerne før i hele mitt liv. Plutselig får dem alt på en sesong. Skulle ønske dommerne klarte å dømme fair uansett om man er høyt eller lavt på tabellen!
We are Leeds and we are proud of it!

RoarG

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #56 på: Januar 12, 2015, 12:05:55 »
Det er Cooper som lar Bolton komme til innlegg på straffe situasjonen, synes han lar innlegget komme altfor lett, han har jo presset spilleren helt ned i hjørnet.

Det er greit nok at Cooper bommer her, men straffe skulle det nå uansett ikke ha vært. Snakk om billig. Faen det er når det går dårlig man har en tendens til å få latterlige dommer avgjørelser mot seg. Se på Manu i fjor. Har aldri sett de være uheldige med dommerne før i hele mitt liv. Plutselig får dem alt på en sesong. Skulle ønske dommerne klarte å dømme fair uansett om man er høyt eller lavt på tabellen!
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #57 på: Januar 12, 2015, 12:50:24 »
Det er Cooper som lar Bolton komme til innlegg på straffe situasjonen, synes han lar innlegget komme altfor lett, han har jo presset spilleren helt ned i hjørnet.

Det er greit nok at Cooper bommer her, men straffe skulle det nå uansett ikke ha vært. Snakk om billig. Faen det er når det går dårlig man har en tendens til å få latterlige dommer avgjørelser mot seg. Se på Manu i fjor. Har aldri sett de være uheldige med dommerne før i hele mitt liv. Plutselig får dem alt på en sesong. Skulle ønske dommerne klarte å dømme fair uansett om man er høyt eller lavt på tabellen!

Selvfølgelig må ikke Cooper sin litt svake involvering føre til straffe og baklengs, keeper kunne sikkert gjort noe bedre i utboksningen, Murphy kunne sikkert unngått å sette seg i den situasjonen.

Men det er dette med å slippe motspillerne så "enkelt" til innlegg, når vi vet at vi sliter med  den type situasjoner. Samme med hvor enkelt vi lager corner og en del frispark i farlige områder.
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #58 på: Februar 10, 2015, 23:39:25 »
Uheldig kaptein med "dead leg" etter Brentfordkampen.

Ute et par kamper, sier Redfearn.

Dvs tilbake til Middlesbrough!




Beholder han kapteinsbindet når Sol Bamba nå ser ut til å være i skikkelig bra form?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #59 på: Februar 11, 2015, 09:09:33 »
Uheldig kaptein med "dead leg" etter Brentfordkampen.

Ute et par kamper, sier Redfearn.

Dvs tilbake til Middlesbrough!




Beholder han kapteinsbindet når Sol Bamba nå ser ut til å være i skikkelig bra form?  ::)

Tipper han blir 3. valg resten av sesongen