Skrevet av Emne: Rykter: Ny head-coach  (Lest 204973 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Budda

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1080 på: Juni 15, 2017, 12:22:48 »
Synes Ramos' record stort sett ser bra ut, tar gjerne han.
Avkreftet at Ramos blir den nye treneren, av Phil Hay.

Ramos hadde jeg blitt fornøyd med! ikke han heller.. tror Hay liker å leke  viktigper i dag.. Hvis navnet på vår neste manager ikke har lekket ut må jeg si at jeg er imponert! Og ditto skuffet over alle som mener dem har sine kilder innad :)

Jeg håper Flores fortsatt!

Hay bruker å være seriøs. Så han har nok informasjon om hvem det er, men kan ikke si det. Bare avkrefte.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1081 på: Juni 15, 2017, 12:30:30 »
Synes Ramos' record stort sett ser bra ut, tar gjerne han.
Avkreftet at Ramos blir den nye treneren, av Phil Hay.

Ramos hadde jeg blitt fornøyd med! ikke han heller.. tror Hay liker å leke  viktigper i dag.. Hvis navnet på vår neste manager ikke har lekket ut må jeg si at jeg er imponert! Og ditto skuffet over alle som mener dem har sine kilder innad :)

Jeg håper Flores fortsatt!

Hay bruker å være seriøs. Så han har nok informasjon om hvem det er, men kan ikke si det. Bare avkrefte.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Absolutt, men nå finnes det snart ikke navn å avkrefte  ;D

Tror Hay kødder litt og at det er Flores, håper veldig ihvertfall :)

Budda

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1082 på: Juni 15, 2017, 12:32:04 »
Synes Ramos' record stort sett ser bra ut, tar gjerne han.
Avkreftet at Ramos blir den nye treneren, av Phil Hay.

Ramos hadde jeg blitt fornøyd med! ikke han heller.. tror Hay liker å leke  viktigper i dag.. Hvis navnet på vår neste manager ikke har lekket ut må jeg si at jeg er imponert! Og ditto skuffet over alle som mener dem har sine kilder innad :)

Jeg håper Flores fortsatt!

Hay bruker å være seriøs. Så han har nok informasjon om hvem det er, men kan ikke si det. Bare avkrefte.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Absolutt, men nå finnes det snart ikke navn å avkrefte  ;D

Tror Hay kødder litt og at det er Flores, håper veldig ihvertfall :)

Hvorfor skulle han gjøre det? Han mister jo all troverdighet og det gode ryktet sitt da


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Sydhagen

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1083 på: Juni 15, 2017, 12:34:42 »
Ramos og avkreftet av Hay


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1084 på: Juni 15, 2017, 12:36:24 »
Synes Ramos' record stort sett ser bra ut, tar gjerne han.
Avkreftet at Ramos blir den nye treneren, av Phil Hay.

Ramos hadde jeg blitt fornøyd med! ikke han heller.. tror Hay liker å leke  viktigper i dag.. Hvis navnet på vår neste manager ikke har lekket ut må jeg si at jeg er imponert! Og ditto skuffet over alle som mener dem har sine kilder innad :)

Jeg håper Flores fortsatt!

Hay bruker å være seriøs. Så han har nok informasjon om hvem det er, men kan ikke si det. Bare avkrefte.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Absolutt, men nå finnes det snart ikke navn å avkrefte  ;D

Tror Hay kødder litt og at det er Flores, håper veldig ihvertfall :)

Hvorfor skulle han gjøre det? Han mister jo all troverdighet og det gode ryktet sitt da


Sent from my iPhone using Tapatalk

 Si det du.. en spøk er alltid lov.  ;D

Som jeg skrev, veldig imponert at det ikke har lekket ut noen navn om det kommer en som har gått helt under radaren.

Men nå er alle navn avkreftet. Så dette blir spennende!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1085 på: Juni 15, 2017, 12:37:03 »
Ramos og avkreftet av Hay


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Har han avkreftet Clotet..? Og hvorfor er det ingen rykter om Hockaday? Merkelige greier ;D

Kato

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1086 på: Juni 15, 2017, 12:37:35 »
Jeg tipper Ramos, uavhengig av hva Hay sier.
 

Sydhagen

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1087 på: Juni 15, 2017, 12:38:58 »
Ramos og avkreftet av Hay


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Har han avkreftet Clotet..? Og hvorfor er det ingen rykter om Hockaday? Merkelige greier ;D
Ja, indirekte.
Han har sagt at det er en utlending som kommer "from abroad". Altså ikke fra en klubb i England.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1088 på: Juni 15, 2017, 12:39:44 »
https://www.rcdespanyol.com/ca/actualitat/lespanyol-i-quique-aixo-ho-has-de-viure/_n:5303/

Ble lagt ut på hjemmesiden til Espanyol nå.. Skjønner ikke spansk!

samadhi

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1089 på: Juni 15, 2017, 12:44:59 »
https://www.rcdespanyol.com/ca/actualitat/lespanyol-i-quique-aixo-ho-has-de-viure/_n:5303/

Ble lagt ut på hjemmesiden til Espanyol nå.. Skjønner ikke spansk!

Ingenting som handler om trenerskifte slik jeg forstod Google translate (Katelansk - Norsk)  :)
marching on together,
derudaf forever...

Bye

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1090 på: Juni 15, 2017, 12:46:43 »
Mener det er noe om sesongkortsalg, promotering osv. Flores skal visst ingen steder, hvis vi skal tolke den meldinga. :/
Trønder i Bergen!

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1091 på: Juni 15, 2017, 12:47:10 »
https://www.rcdespanyol.com/ca/actualitat/lespanyol-i-quique-aixo-ho-has-de-viure/_n:5303/

Ble lagt ut på hjemmesiden til Espanyol nå.. Skjønner ikke spansk!

Ingenting som handler om trenerskifte slik jeg forstod Google translate (Katelansk - Norsk)  :)

Quique Sánchez Flores og Espanyol har sendt et klart budskap til alle de som lever og elsker klubben, "Det du må leve". Spot av kampanjen sesong billetter puster ambisjoner som selskapet og dets ansatte vil fortsette å fremme prosjektet hvitt og blått.

Dette stedet ville ikke vært mulig uten samarbeid og forstand Miquel Alcarria og teamet Papik Films produksjon; Juan Luis Nono Ride og Ride i retning av fotografering, Joana Martí, med ansvar for sminke, Raquel Quesada, produksjonsassistent, Lluís Arruga, kamera assistent, Paco Parajó som produksjonssjef. I tillegg har klubben vært i stand til å stole på oppfinnsomhet og virtuositet reklame César García Flores, anerkjent kompetanse og kreativ direktør for den prestisjetunge Sra Rushmore. Organisasjonen ønsker også å takke samarbeid med Jose Battaglio Sonomedia og for sitt bidrag innen musikk og lyd. Og Spania TAB Dekk og John Garcia Alcaraz å gi sine anlegg.

Kampanjen har hatt gode spillere som Quique Sánchez Flores og Alberto Giráldez, første trenerne, og anerkjent Espanyol og ambassadører for vår følelse José Maria Gay de Liebana, Jennifer Pareja, Sergi Mas, Pep Plaza, samt flere aktører anonym ha en bit av stolthet for hele familien hvitt og blått.

Også alle hovedpersonene i kunngjøringen; Quique Sánchez Flores, Alberto Giráldez Jose Maria Gay de Liebana, Jennifer Pareja, Sergi Mas, Pep Plaza og hver og en av hovedpersonene i stedet.

De er forberedt på å leve en sesong av sterke følelser. Og du har også du bli en del av. Dette må jeg leve!

Lenge leve google translate.... :P

Bjorn

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1092 på: Juni 15, 2017, 12:48:07 »
Mener det er noe om sesongkortsalg, promotering osv. Flores skal visst ingen steder, hvis vi skal tolke den meldinga. :/

Eller prøver å forte seg å selge sesongkort før han forsvinner ut døra? :)
Marching On! 4276

Kato

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1093 på: Juni 15, 2017, 12:49:27 »
Alle de 25 mest nevnte er jo avkreftet. Da kommer det en bombe.
 

Leedsfan

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1094 på: Juni 15, 2017, 12:50:02 »
Alle de 25 mest nevnte er jo avkreftet. Da kommer det en bombe.

Pellegrini? :o
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1095 på: Juni 15, 2017, 12:51:46 »
Alle de 25 mest nevnte er jo avkreftet. Da kommer det en bombe.

Pellegrini? :o

Hadde vært ellevilt.
 

auren

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1096 på: Juni 15, 2017, 12:52:52 »
Men er det først announcement kl. 3 engelsk tid???

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1097 på: Juni 15, 2017, 12:54:00 »
Alle de 25 mest nevnte er jo avkreftet. Da kommer det en bombe.
Potensielle bomber som ikke er engelske...
1. Graeme Souness
2. Olle Nordin
3. Teitur Thordarson
4. Per Mathias Høgmo
5. David O`Leary
Kanskje det blir en av disse gitt....

Bjorn

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1098 på: Juni 15, 2017, 12:54:17 »
Men er det først announcement kl. 3 engelsk tid???

auren

Men i helv**** da! skal vi vente helt til da? Spekulasjonsbørsen kommer jo til å gå igjennom taket!!  :o :-\ ::) ??? 8)
Marching On! 4276

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1100 på: Juni 15, 2017, 12:59:52 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/exclusive-leeds-united-whites-set-to-name-ex-apoel-boss-as-new-manager-1-8597151


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Hehe, da kommer nok stjernene hvis dette er riktig...sikter kosmisk høyt her altså i tilfelle :D

Trond90

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1101 på: Juni 15, 2017, 13:00:06 »
Aldri hørt om han, en dansk/spanjol? Jaja.. nå har vi hvertfall en trener...
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

auren

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1102 på: Juni 15, 2017, 13:02:37 »
Det ble et lite antiklimaks må jeg si. Småskuffende etter alle de ryktene som gikk med Flores og Ramos.

Uansett - en småspennende trener, som tok APOEL til 16-dels finalen av europacupen for første gang denne sesongen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1103 på: Juni 15, 2017, 13:03:49 »
« Siste redigering: Juni 15, 2017, 13:11:19 av Dennis »
Marching on together!

GeirO

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1104 på: Juni 15, 2017, 13:08:56 »
Fornøyd!
Tross alt en manager med fersk suksess. Denmark-born!
« Siste redigering: Juni 15, 2017, 13:11:18 av GeirO »
MOT

Budda

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1105 på: Juni 15, 2017, 13:18:48 »
Må innrømme at jeg håpte på en med litt mer erfaring. All hans erfaring er fra kypriotisk fotball. Bortsett fra en kort periode i Al Jazira


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Bjorn

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1106 på: Juni 15, 2017, 13:18:52 »
Mon tro hvem som blir assistent? Jeg håper på Clotet fortsatt. En liten spanish connection mellom de?
Marching On! 4276

Dennis

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1107 på: Juni 15, 2017, 13:20:02 »
Mon tro hvem som blir assistent? Jeg håper på Clotet fortsatt. En liten spanish connection mellom de?

Jeg også. Han kjenner klubben, skal ha respekt blant spillerne og kan i så måte hjelpe i overgangsfasen.

Hay stresser uansett at Clotet har kontrakt snaut to uker til, så vi får snart en avklaring på det.
Marching on together!

B_Ød

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1108 på: Juni 15, 2017, 13:21:25 »
Vel, vi har en nå!

Let's get crackin'  ;D
Ups & Ups!!

Furu

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1109 på: Juni 15, 2017, 13:23:02 »
LEEDS United have appointed Thomas Christiansen as their new head coach – according to reports.

The Dane will succeed Garry Monk, who has since taken over at Middlesbrough, in the Elland Road hot seat.