Skrevet av Emne: Darko Milanic har fått sparken.  (Lest 21202 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #60 på: Oktober 25, 2014, 19:33:18 »
Der din udugelige faen ! Ha deg til i helvete ut av klubben vår .

REDDERS IN !!!!

auren

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #61 på: Oktober 25, 2014, 19:35:51 »
Cellino legger ikke noe imellom:

Cellino: "I made a mistake with this guy. He is negative, he has a losing mentality."

Cellino says Neil Redfearn will take over as head coach and will take training on Monday morning. #lufc

Permanent for Redders mon tro?

Lurer på hvor lenge han blir i klubben vår...  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #62 på: Oktober 25, 2014, 19:38:51 »
Cellino legger ikke noe imellom:

Cellino: "I made a mistake with this guy. He is negative, he has a losing mentality."

Cellino says Neil Redfearn will take over as head coach and will take training on Monday morning. #lufc

Permanent for Redders mon tro?

Lurer på hvor lenge han blir i klubben vår...  :-

auren

Hardt å si det, men dette har vi jo alle sett! Håper bare Redders får oss til å vinne noen kamper nå. Ingen er ihvertfall mer riktig enn han med tanke på situasjonen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Pheriox

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #63 på: Oktober 25, 2014, 19:39:39 »
Nå bør vel vedkommende som har ansatt to mislykkede head coacher på rappen også ta sin hatt og gå...
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Forever Whites

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #64 på: Oktober 25, 2014, 19:41:22 »
Dette er tragisk for klubben.  Vi får vel ikke noen fornuftig og samtidig god trener til å signere for klubben så lenge ting er som det er nå.
Og hva skjer med Redfearn hvis han nok en gang tar over for noen kamper for så å måtte tre tilbake igjen?

Her må nok Cellino grave dypt i lommeboken og ansette en skikkelig trener som også får mer frie tøyler.  Men det kommer vel ikke til å skje?
Medlem 94237

Kickthemdown

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #65 på: Oktober 25, 2014, 19:41:55 »
Nå bør vel vedkommende som har ansatt to mislykkede head coacher på rappen også ta sin hatt og gå...
Næh.. Han har penger. Han kan bli til han får bingo ..

auren

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #66 på: Oktober 25, 2014, 19:43:49 »
For å oppsummere:

Dark - darker - Darko...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Pheriox

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #67 på: Oktober 25, 2014, 19:47:20 »
Nå bør vel vedkommende som har ansatt to mislykkede head coacher på rappen også ta sin hatt og gå...
Næh.. Han har penger. Han kan bli til han får bingo ..

FFP hindrer ham dessverre fra å bruke noe særlig av de pengene direkte på laget, og når han bruker resten av tiden på idioti så blir totalen minus.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

stian

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #68 på: Oktober 25, 2014, 19:54:18 »
Dette er sinnsykt. Gjør han dette er for å gi Redders sjansen??

Smudge

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #69 på: Oktober 25, 2014, 20:25:26 »
Dette her er helt riktig!! Alt handler om resultater og vi har vært totalt ubrukelig siden han tok over! Adjø

Promotion 2010

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #70 på: Oktober 25, 2014, 20:29:57 »
Dette her er helt riktig!! Alt handler om resultater og vi har vært totalt ubrukelig siden han tok over! Adjø

Når rett skal sies så var han også totalt inkompetent Sturm Graz også. 5 plass blant 12 lag er vel ikke akkurat suksess!

Men nå åker han hjem til familien!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #71 på: Oktober 25, 2014, 20:40:37 »
Cellino legger ikke noe imellom:

Cellino: "I made a mistake with this guy. He is negative, he has a losing mentality."

Cellino says Neil Redfearn will take over as head coach and will take training on Monday morning. #lufc

Permanent for Redders mon tro?

Lurer på hvor lenge han blir i klubben vår...  :-\

auren



"Neil Redfearn will take training on Monday. He is the new head coach, 100 per cent."

Skulle vel tro han får jobben da. Så får vi se hvor lenge det varer.
Vi er uansett en latterlig klubb  ::)
marching on together,
derudaf forever...

Andersen

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #72 på: Oktober 25, 2014, 20:48:48 »
Ã… be Cellino ta sin hatt å gå han også er vel å tru på julenissen !?? Men har vanskelig for å se at han lærer  å få ansatt en ny trener i klubben igjen !? Redfearn er vel den beste løsningen nå tror jeg

baste

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #73 på: Oktober 25, 2014, 21:14:09 »
Har ikke imponert meg, kan godt ta sin hatt og gå

LeifMorten

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #74 på: Oktober 25, 2014, 23:01:16 »
Tipset på 18.15 i dag var ikke så dårlig!
 

sportcarl1

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #75 på: Oktober 25, 2014, 23:29:24 »
personligen skäms man och tycker det är pinsamt alla tränare och managers vi sparkat de sista 10 åren, alla kan ju omöjligen vara dåliga,  är ju bara att se på Neil Warnock nu i Crystal Palace, sedan tycker man kanske till mans att FA borde se över fairplay när det gäller managers typ att man får absolut högst sparka 2 managers per säsong, lika väl som det gäller ekonomisk fair play
 

Nørgaard

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #76 på: Oktober 26, 2014, 00:12:59 »
Er folk herinde ved at miste tålmodigheden med Mussolini Cellino?
Jeg er bekymret i hvert fald. Han virker heller ikke til at vide hvad der skal til for at få Leeds tilbage i toppen.

Hallgeir *

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #77 på: Oktober 26, 2014, 00:20:03 »
Er folk herinde ved at miste tålmodigheden med Mussolini Cellino?
Jeg er bekymret i hvert fald. Han virker heller ikke til at vide hvad der skal til for at få Leeds tilbage i toppen.

+1

Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #78 på: Oktober 26, 2014, 09:51:44 »
Cellino legger ikke noe imellom:

Cellino: "I made a mistake with this guy. He is negative, he has a losing mentality."

Cellino says Neil Redfearn will take over as head coach and will take training on Monday morning. #lufc

Permanent for Redders mon tro?

Lurer på hvor lenge han blir i klubben vår...  :-

auren

Hardt å si det, men dette har vi jo alle sett! Håper bare Redders får oss til å vinne noen kamper nå. Ingen er ihvertfall mer riktig enn han med tanke på situasjonen!

Spot on. Kan ikke få " riktigere" mann enn Neil Redfearn for oss nå.
Topp for unggutta også, som Neil kjenner bedre enn noen.... Spennende, positive tider foran oss... Igjen!
 

Erik M

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #79 på: Oktober 26, 2014, 10:02:15 »
Er folk herinde ved at miste tålmodigheden med Mussolini Cellino?
Jeg er bekymret i hvert fald. Han virker heller ikke til at vide hvad der skal til for at få Leeds tilbage i toppen.

Mistet tålmodighet??  Cellino lukter det trøbbel av - det har det aldri vært noe tvil om for meg.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #80 på: Oktober 26, 2014, 11:23:12 »
Er folk herinde ved at miste tålmodigheden med Mussolini Cellino?
Jeg er bekymret i hvert fald. Han virker heller ikke til at vide hvad der skal til for at få Leeds tilbage i toppen.

Mistet tålmodighet??  Cellino lukter det trøbbel av - det har det aldri vært noe tvil om for meg.

Problemet er vel at uten Cellino. Ja da er sjansene store for at klubben hadde vært i administrasjon, og Bates hadde vært tilbake i førersetet

Erik M

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #81 på: Oktober 26, 2014, 14:18:20 »
Er folk herinde ved at miste tålmodigheden med Mussolini Cellino?
Jeg er bekymret i hvert fald. Han virker heller ikke til at vide hvad der skal til for at få Leeds tilbage i toppen.

Mistet tålmodighet??  Cellino lukter det trøbbel av - det har det aldri vært noe tvil om for meg.

Problemet er vel at uten Cellino. Ja da er sjansene store for at klubben hadde vært i administrasjon, og Bates hadde vært tilbake i førersetet

Det er det mulig du har rett i.  Derfor har jeg ikke vært 100% negativ heller.  Det har vært morro å se en rekke med det som har sett ut som kvalitetsspillere ankomme klubben.  Det er fantastisk hvis vi får tilbake ER og TA. Men hele tiden, og fra første stund, har jeg hatt en indre uro som sier meg at denne mannen er dårlige nyheter for Leeds United på lang sikt.

Hva som hadde skjedd med klubben om Cellino ikke hadde kommet skrensende inn og overtatt, er ikke godt å si.  Det så ganske mørkt ut faktisk.
 

Blank_File

Sv:
« Svar #82 på: Oktober 26, 2014, 14:38:47 »
Ikke noe vits å diskutere om vi er lei av Cellino, for han er in it for the long haul. Foreløpig er det meste som forventet for min del. Kan ikke gjøre noe annet å støtte laget. Jeg har ikke noe særlig tro på at poengsnittet blir noe veldig mye bedre med Redders i stolen. Det var en del heldige poeng da, og det har vært noen uheldige poengtap under Darko. Tror fremdeles vi har et spennede lag på gang som har en vei å gå før vi kan rykke opp.

ollan

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #83 på: Oktober 26, 2014, 16:25:15 »
25. oktober 2014, kl. 18.15.

spillte du lotto i går Leif Morten :D
Ollan

Borge

Sv:
« Svar #84 på: Oktober 26, 2014, 16:57:43 »
Ikke noe vits å diskutere om vi er lei av Cellino, for han er in it for the long haul. Foreløpig er det meste som forventet for min del. Kan ikke gjøre noe annet å støtte laget. Jeg har ikke noe særlig tro på at poengsnittet blir noe veldig mye bedre med Redders i stolen. Det var en del heldige poeng da, og det har vært noen uheldige poengtap under Darko. Tror fremdeles vi har et spennede lag på gang som har en vei å gå før vi kan rykke opp.
Mannen har jo gjort en del bra, ryddet i spillerstallen og fått inn noen spennende typer. Men hvorfor i all verden kan han ikke bruke noe spenn på en manager med stor M.
Borge

samadhi

Sv:
« Svar #85 på: Oktober 26, 2014, 17:34:57 »
Ikke noe vits å diskutere om vi er lei av Cellino, for han er in it for the long haul. Foreløpig er det meste som forventet for min del. Kan ikke gjøre noe annet å støtte laget. Jeg har ikke noe særlig tro på at poengsnittet blir noe veldig mye bedre med Redders i stolen. Det var en del heldige poeng da, og det har vært noen uheldige poengtap under Darko. Tror fremdeles vi har et spennede lag på gang som har en vei å gå før vi kan rykke opp.
Mannen har jo gjort en del bra, ryddet i spillerstallen og fått inn noen spennende typer. Men hvorfor i all verden kan han ikke bruke noe spenn på en manager med stor M.

Sikkert fordi han blir like fort lei av en dyr manager som en billig. Forskjellen er at den billige er billigere å kvitte seg med
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv:
« Svar #86 på: Oktober 26, 2014, 18:39:37 »
Ikke noe vits å diskutere om vi er lei av Cellino, for han er in it for the long haul. Foreløpig er det meste som forventet for min del. Kan ikke gjøre noe annet å støtte laget. Jeg har ikke noe særlig tro på at poengsnittet blir noe veldig mye bedre med Redders i stolen. Det var en del heldige poeng da, og det har vært noen uheldige poengtap under Darko. Tror fremdeles vi har et spennede lag på gang som har en vei å gå før vi kan rykke opp.
Mannen har jo gjort en del bra, ryddet i spillerstallen og fått inn noen spennende typer. Men hvorfor i all verden kan han ikke bruke noe spenn på en manager med stor M.

Sikkert fordi han blir like fort lei av en dyr manager som en billig. Forskjellen er at den billige er billigere å kvitte seg med

Men fryktelig mange billige kunne vært erstattet av en riktig så god en!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Woody

Sv:
« Svar #87 på: Oktober 26, 2014, 18:52:48 »
Ikke noe vits å diskutere om vi er lei av Cellino, for han er in it for the long haul. Foreløpig er det meste som forventet for min del. Kan ikke gjøre noe annet å støtte laget. Jeg har ikke noe særlig tro på at poengsnittet blir noe veldig mye bedre med Redders i stolen. Det var en del heldige poeng da, og det har vært noen uheldige poengtap under Darko. Tror fremdeles vi har et spennede lag på gang som har en vei å gå før vi kan rykke opp.
Mannen har jo gjort en del bra, ryddet i spillerstallen og fått inn noen spennende typer. Men hvorfor i all verden kan han ikke bruke noe spenn på en manager med stor M.

Sikkert fordi han blir like fort lei av en dyr manager som en billig. Forskjellen er at den billige er billigere å kvitte seg med

Men fryktelig mange billige kunne vært erstattet av en riktig så god en!   ;)

Det er riktig,men sjølv ein GOD ein bør få meir enn 4-5 kamper ;)
LIFE IS LEEDS

Woody

Darko Milanic har fått sparken.
« Svar #88 på: Oktober 26, 2014, 18:56:59 »
Bør vel skifte navn på tråden kansje??
« Siste redigering: Oktober 26, 2014, 19:11:04 av Hallgeir * »
LIFE IS LEEDS