LUSCOS Forum > Off-Topic

Blank topic ved bruk av Tapatalk

<< < (2/2)

Blank_File:
Den siste uka har det vært mye rot med Tapatalk igjen for min del.

Jeg får ikke koblet til forumet lenger. Det står bare og sviver og gir aldri noe timeout eller noe. Funker igjen i en periode etter at appen er avinstallert og lagt inn alt på nytt.

Noen som har andre forslag til forumtråling på mobilen?

Asbjørn:

--- Sitat fra: Blank_File på Januar 09, 2020, 09:53:45 ---Den siste uka har det vært mye rot med Tapatalk igjen for min del.

Jeg får ikke koblet til forumet lenger. Det står bare og sviver og gir aldri noe timeout eller noe. Funker igjen i en periode etter at appen er avinstallert og lagt inn alt på nytt.

Noen som har andre forslag til forumtråling på mobilen?

--- Slutt sitat ---

Pga sikkerhetsissues som kom for noen dager siden har teknisk sjef oppgradert forumet. Det medførte bl.a. at vi måtte logge inn igjen (sikkert flere enn meg som først klarte det på tredje passordforsøk :D ).
Skal ikke se bort fra at det du sliter med har sammenheng med samme oppgradering???

Kanskje Robert kan føye noe til her??? :o

Blank_File:

--- Sitat fra: Asbjørn på Januar 09, 2020, 18:11:39 ---
--- Sitat fra: Blank_File på Januar 09, 2020, 09:53:45 ---Den siste uka har det vært mye rot med Tapatalk igjen for min del.

Jeg får ikke koblet til forumet lenger. Det står bare og sviver og gir aldri noe timeout eller noe. Funker igjen i en periode etter at appen er avinstallert og lagt inn alt på nytt.

Noen som har andre forslag til forumtråling på mobilen?

--- Slutt sitat ---

Pga sikkerhetsissues som kom for noen dager siden har teknisk sjef oppgradert forumet. Det medførte bl.a. at vi måtte logge inn igjen (sikkert flere enn meg som først klarte det på tredje passordforsøk :D ).
Skal ikke se bort fra at det du sliter med har sammenheng med samme oppgradering???

Kanskje Robert kan føye noe til her??? :o

--- Slutt sitat ---

Akkurat nå lyder feilmeldingen som følger (når jeg forsøker å logge inn på Tapatalk på nytt):
Server error occurred: 'Call to undefined function get_auth_secret() (Subs-Auth.php:129)'

ar9:
Jeg har brukt forumet via mobilen i mange år men nå er det bare tull.
Får feilmelding, på feilmelding på feilmelding.
Har forsøkt å slette og logge inn pådytt x antall ganger.
Men blir bare krøll.

Navigering

[0] Oversikt

[*] Forrige side

Skift til full visning