Skrevet av Emne: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45  (Lest 49630 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv:
« Svar #270 på: November 05, 2014, 11:21:04 »
Gleder meg til helga allerede. Hørte bare kampen på radio, men med unntak av et par individuelle skuffelser var dette slettes ikke verst i følge hele gjengen i studio. Vi har ikke sett så ræva ut som vi tidvis gjorde i fjor og vi har ikke vært i nærheten av å tape stygt i år. Føler meg som Kato og noen andre her inne nokså trygg på at vi snur snart. Vi begynner å nærme oss et lag som kan sette seg også. En god steam på tre-fire kamper så har vi skikkelig heng på teten igjen. Marginene er så SINNSYKT små i denne divisjonen.

Vi har allerede et 0-3 tap i baken...

Stortapene vil nok komme med den organiseringen og den negative formkurven til enkelspillere vi ser i dag.  Silvestri anno september reddet oss fra stygge sifre mot Bmouth og Watford. Jeg er ikke så sikker på at han ville maktet det samme i dag. Når det gjelder store tap ble vi ikke utklasset en eneste gang før nyttår sist sesong heller. (Det første store tapet kom den første helgen i januar med 0-6 mot Wednesday, etter det raknet det skikkelig i hver 3. kamp). Det største problememet er allikevel at vi nesten ikke skaper smålsjanser. 1 mot Cardiff og 2 i går var svært godt betalt.

Jeg mener dette laget må tilføres noe nytt i midtbaneleddet. Redders jobber sikkert sokkene av seg for å løse problemet.  Jeg er usikker på om han vil klare å finne en balansert midtbane på kort sikt når jeg ser hvem han valgte å starte med i går.
Jon R.

Jon R

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #271 på: November 05, 2014, 11:23:20 »

Eg er glad Cooper klarte seg (etter ulike rapportar) godt i gårsdagens kamp. Defensiv luftstyrke har vore eitt av våre svakaste punkt med Bellusci/Pearce, og vi kjem dessverre ikkje utanom denne kvaliteten i The Championship.
Her er vi i alle fall enige. Vi kan vel faktisk tilføye at vi samtidig mangler offensiv luftstyrke. To viktige momenter i denne divisjonen.

Med en Matt Smith type til å sette innpå i kamper som den i går,  tror jeg vi hadde hatt  flere mål og poeng enn hva vi har i dag.
Jon R.

AndyMathie

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #272 på: November 05, 2014, 11:26:08 »
Veldig skuffa i går, dog mener jeg dette mannskapet er bedre enn tabellsituasjonen tilsier. Føler vi har hatt noen utur  også i det siste.

Ã… vurdere prestasjonen ut fra kamptråden her i går, er helt meningsløst. VM i synsing. I det ene øyeblikket var vi visstnok forferdelige, mens nestemann mente vi var gode. Ã… konkludere basert på stats er håpløst.

At Bellusci kan være en løs kanon er så. Men å halshugge han for straffen i går (slik mange gjorde), mener jeg blir feil. Ikke noen klar straffe i det hele tatt på de bildene jeg så.

Det vil snu. Prestasjonen i går ser ut til å være langt bedre enn det forumet gjettet seg til underveis i kampen. Redfearn trenger litt tid på å få spillerne enda mer skarpe, etter en visstnok laber periode treningsmessig under sloveneren.

Dette kommer seg.

Helt enig Kato. Dette ser bare bedre og bedre ut spillemessig og må bare si at det var ekstremt synd egentlig at ikke Redders fikk  jobben på direkten.  Kan hende vi hadde vært på playoff om han hadde blitt ansatt på direkten.
We are Leeds and we are proud of it!

Leedsfan

Sv:
« Svar #273 på: November 05, 2014, 11:28:57 »
Gleder meg til helga allerede. Hørte bare kampen på radio, men med unntak av et par individuelle skuffelser var dette slettes ikke verst i følge hele gjengen i studio. Vi har ikke sett så ræva ut som vi tidvis gjorde i fjor og vi har ikke vært i nærheten av å tape stygt i år. Føler meg som Kato og noen andre her inne nokså trygg på at vi snur snart. Vi begynner å nærme oss et lag som kan sette seg også. En god steam på tre-fire kamper så har vi skikkelig heng på teten igjen. Marginene er så SINNSYKT små i denne divisjonen.

Vi har allerede et 0-3 tap i baken...

Stortapene vil nok komme med den organiseringen og den negative formkurven til enkelspillere vi ser i dag.  Silvestri anno september reddet oss fra stygge sifre mot Bmouth og Watford. Jeg er ikke så sikker på at han ville maktet det samme i dag. Når det gjelder store tap ble vi ikke utklasset en eneste gang før nyttår sist sesong heller. (Det første store tapet kom den første helgen i januar med 0-6 mot Wednesday, etter det raknet det skikkelig i hver 3. kamp). Det største problememet er allikevel at vi nesten ikke skaper smålsjanser. 1 mot Cardiff og 2 i går var svært godt betalt.

Jeg mener dette laget må tilføres noe nytt i midtbaneleddet. Redders jobber sikkert sokkene av seg for å løse problemet.  Jeg er usikker på om han vil klare å finne en balansert midtbane på kort sikt når jeg ser hvem han valgte å starte med i går.

Vi har alltid hatt problemer i laget, en periode var det forsvaret og så var det spissene som aldri kunne score så mange mål som forrige spiss, så var er/var det savnet av vinger og mange år før det så var det mangel av en David Batty type på midtbanen.

Det er vel LAGET som mangler, vi spiller ikke sammen som et lag og har ikke gjort det på lenge.

Jeg mener at man må tørre litt mer, det er jo ikke slik at når motstanderlagene tør mot oss så scorer vi automatisk på de. Faren for å slippe inn mål og tape er MYE større enn å ville satse på å score mål og vinne kampen.

Vi må tørre å stå høyere og vi må bli som Milanic sa, mer kompakte. Det han egentlig mente var vel at vi skulle være kompakte på egen banehalvdel..:(

Jeg har tro på at Redfearn kan få denne tryggheten inn i laget slik at det plutselig glir litt lettere og da kommer vi til å vinne kamper oftere.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #274 på: November 05, 2014, 11:31:00 »

Eg er glad Cooper klarte seg (etter ulike rapportar) godt i gårsdagens kamp. Defensiv luftstyrke har vore eitt av våre svakaste punkt med Bellusci/Pearce, og vi kjem dessverre ikkje utanom denne kvaliteten i The Championship.
Her er vi i alle fall enige. Vi kan vel faktisk tilføye at vi samtidig mangler offensiv luftstyrke. To viktige momenter i denne divisjonen.

Med en Matt Smith type til å sette innpå i kamper som den i går,  tror jeg vi hadde hatt  flere mål og poeng enn hva vi har i dag.

En Poleon type hadde også passet inn..:)

Jeg liker Smith, men er litt glad for at den pumpefotballen er blitt borte selv om det hadde vært lurt å kunne variere litt.

Husker bare kamper hvor vi ble overspilt og alle prøvde å spille en høy og lang ball på Smith!

Hvor var Morison i går?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv:
« Svar #275 på: November 05, 2014, 11:39:21 »
Gleder meg til helga allerede. Hørte bare kampen på radio, men med unntak av et par individuelle skuffelser var dette slettes ikke verst i følge hele gjengen i studio. Vi har ikke sett så ræva ut som vi tidvis gjorde i fjor og vi har ikke vært i nærheten av å tape stygt i år. Føler meg som Kato og noen andre her inne nokså trygg på at vi snur snart. Vi begynner å nærme oss et lag som kan sette seg også. En god steam på tre-fire kamper så har vi skikkelig heng på teten igjen. Marginene er så SINNSYKT små i denne divisjonen.

Vi har allerede et 0-3 tap i baken...

Stortapene vil nok komme med den organiseringen og den negative formkurven til enkelspillere vi ser i dag.  Silvestri anno september reddet oss fra stygge sifre mot Bmouth og Watford. Jeg er ikke så sikker på at han ville maktet det samme i dag. Når det gjelder store tap ble vi ikke utklasset en eneste gang før nyttår sist sesong heller. (Det første store tapet kom den første helgen i januar med 0-6 mot Wednesday, etter det raknet det skikkelig i hver 3. kamp). Det største problememet er allikevel at vi nesten ikke skaper smålsjanser. 1 mot Cardiff og 2 i går var svært godt betalt.

Jeg mener dette laget må tilføres noe nytt i midtbaneleddet. Redders jobber sikkert sokkene av seg for å løse problemet.  Jeg er usikker på om han vil klare å finne en balansert midtbane på kort sikt når jeg ser hvem han valgte å starte med i går.

Vi har alltid hatt problemer i laget, en periode var det forsvaret og så var det spissene som aldri kunne score så mange mål som forrige spiss, så var er/var det savnet av vinger og mange år før det så var det mangel av en David Batty type på midtbanen.

Det er vel LAGET som mangler, vi spiller ikke sammen som et lag og har ikke gjort det på lenge.

Jeg mener at man må tørre litt mer, det er jo ikke slik at når motstanderlagene tør mot oss så scorer vi automatisk på de. Faren for å slippe inn mål og tape er MYE større enn å ville satse på å score mål og vinne kampen.

Vi må tørre å stå høyere og vi må bli som Milanic sa, mer kompakte. Det han egentlig mente var vel at vi skulle være kompakte på egen banehalvdel..:(

Jeg har tro på at Redfearn kan få denne tryggheten inn i laget slik at det plutselig glir litt lettere og da kommer vi til å vinne kamper oftere.

I siste kamp til Milanic var det altfor stor strekk i laget. Glad i møter Blackpool nå, tror det blir en kick-start. Bare nå Redfearn får fred en stund så blir det bra. Vi går inn i den delen av sesongen der vi de siste årene har tatt mye poeng.
 

Woody

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #276 på: November 05, 2014, 12:15:02 »

Eg er glad Cooper klarte seg (etter ulike rapportar) godt i gårsdagens kamp. Defensiv luftstyrke har vore eitt av våre svakaste punkt med Bellusci/Pearce, og vi kjem dessverre ikkje utanom denne kvaliteten i The Championship.
Her er vi i alle fall enige. Vi kan vel faktisk tilføye at vi samtidig mangler offensiv luftstyrke. To viktige momenter i denne divisjonen.

Med en Matt Smith type til å sette innpå i kamper som den i går,  tror jeg vi hadde hatt  flere mål og poeng enn hva vi har i dag.

Nei
LIFE IS LEEDS

Blank_File

Sv:
« Svar #277 på: November 05, 2014, 12:36:35 »
Gleder meg til helga allerede. Hørte bare kampen på radio, men med unntak av et par individuelle skuffelser var dette slettes ikke verst i følge hele gjengen i studio. Vi har ikke sett så ræva ut som vi tidvis gjorde i fjor og vi har ikke vært i nærheten av å tape stygt i år. Føler meg som Kato og noen andre her inne nokså trygg på at vi snur snart. Vi begynner å nærme oss et lag som kan sette seg også. En god steam på tre-fire kamper så har vi skikkelig heng på teten igjen. Marginene er så SINNSYKT små i denne divisjonen.

Vi har allerede et 0-3 tap i baken...

Stortapene vil nok komme med den organiseringen og den negative formkurven til enkelspillere vi ser i dag.  Silvestri anno september reddet oss fra stygge sifre mot Bmouth og Watford. Jeg er ikke så sikker på at han ville maktet det samme i dag. Når det gjelder store tap ble vi ikke utklasset en eneste gang før nyttår sist sesong heller. (Det første store tapet kom den første helgen i januar med 0-6 mot Wednesday, etter det raknet det skikkelig i hver 3. kamp). Det største problememet er allikevel at vi nesten ikke skaper smålsjanser. 1 mot Cardiff og 2 i går var svært godt betalt.

Jeg mener dette laget må tilføres noe nytt i midtbaneleddet. Redders jobber sikkert sokkene av seg for å løse problemet.  Jeg er usikker på om han vil klare å finne en balansert midtbane på kort sikt når jeg ser hvem han valgte å starte med i går.

Vi har tapt med 3 mot Watford, men ikke uten å score. Det er sant at det er Silvestri som har holdt oss fra å tape stort, men det er da vitterlig en av de nye som Cellino har skaffet oss. Nå har han hatt to stygge tabber på to kamper som selvfølgelig har potensiale til å påvirke han fremover, men sesongen sett under ett er han vår beste spiller.

Poenget mitt er uansett at vi har spillere som ikke er sorgen nå. Vi må ikke stole på at 30+ år gamle spillere skal finne tonen, men vi har spennende talenter som tidvis har glitret. Vi ser i perioder ganske bra ut, men har til gode å spille bra en hel match og vi har en del å gå på når det gjelder å skape sjanser. Vi har som regel en benk med spillere som kan gjøre en like god jobb som de som er på banen.

Og igjen, marginene i denne divisjonen er så små at det nesten ikke er til å tro.
« Siste redigering: November 05, 2014, 12:38:30 av Blank_File »

AndyMathie

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #278 på: November 05, 2014, 13:22:19 »

Eg er glad Cooper klarte seg (etter ulike rapportar) godt i gårsdagens kamp. Defensiv luftstyrke har vore eitt av våre svakaste punkt med Bellusci/Pearce, og vi kjem dessverre ikkje utanom denne kvaliteten i The Championship.
Her er vi i alle fall enige. Vi kan vel faktisk tilføye at vi samtidig mangler offensiv luftstyrke. To viktige momenter i denne divisjonen.

Med en Matt Smith type til å sette innpå i kamper som den i går,  tror jeg vi hadde hatt  flere mål og poeng enn hva vi har i dag.

En Poleon type hadde også passet inn..:)

Jeg liker Smith, men er litt glad for at den pumpefotballen er blitt borte selv om det hadde vært lurt å kunne variere litt.

Husker bare kamper hvor vi ble overspilt og alle prøvde å spille en høy og lang ball på Smith!

Hvor var Morison i går?


Nei en Poleon type hadde aldri passet inn. Derimot en rask spiss som gidder å arbeide som førsteforsvarer hadde jeg ikke hatt noe i mot, men der passer vel Antenucci bra allerede :)

Denne supporteren er utrolig glad for at Poleon er borte bare for de som ikke har fått det med seg ;)
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #279 på: November 05, 2014, 15:19:53 »
Oavgjort mot Charlton tycker jag personligen är skitdåligt med tanke på den trupp vi har, och nu kan vi sluta och skylla på managers och ägare, med rätt vilja inställning och koncentration hade vi lätt kunnat tagit 10 poäng till på de 5-6 sista matcherna
 

Gufrias

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #280 på: November 05, 2014, 16:41:02 »
17.plass, Cellino!

https://twitter.com/thomkirwin/status/529753767936540672

 :o
17. plass med 17 poeng og 17 scorede mål. Kan det bli verre?
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #281 på: November 05, 2014, 16:52:46 »
Veldig skuffa i går, dog mener jeg dette mannskapet er bedre enn tabellsituasjonen tilsier. Føler vi har hatt noen utur  også i det siste.

Ã… vurdere prestasjonen ut fra kamptråden her i går, er helt meningsløst. VM i synsing. I det ene øyeblikket var vi visstnok forferdelige, mens nestemann mente vi var gode. Ã… konkludere basert på stats er håpløst.

At Bellusci kan være en løs kanon er så. Men å halshugge han for straffen i går (slik mange gjorde), mener jeg blir feil. Ikke noen klar straffe i det hele tatt på de bildene jeg så.

Det vil snu. Prestasjonen i går ser ut til å være langt bedre enn det forumet gjettet seg til underveis i kampen. Redfearn trenger litt tid på å få spillerne enda mer skarpe, etter en visstnok laber periode treningsmessig under sloveneren.

Dette kommer seg.

Helt enig Kato. Dette ser bare bedre og bedre ut spillemessig og må bare si at det var ekstremt synd egentlig at ikke Redders fikk  jobben på direkten.  Kan hende vi hadde vært på playoff om han hadde blitt ansatt på direkten.
kan hända vi ledat serien, kanhända vi hade legat under strecket, spekulera kan ;) man ju, personligen tror jag vi legat ungefär där vi gör
 

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #282 på: November 05, 2014, 16:56:54 »

Eg er glad Cooper klarte seg (etter ulike rapportar) godt i gårsdagens kamp. Defensiv luftstyrke har vore eitt av våre svakaste punkt med Bellusci/Pearce, og vi kjem dessverre ikkje utanom denne kvaliteten i The Championship.
Her er vi i alle fall enige. Vi kan vel faktisk tilføye at vi samtidig mangler offensiv luftstyrke. To viktige momenter i denne divisjonen.
instämmer till fullo,jag fattar fortfarande inte varför vi sålde Smith
 

Runar

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #283 på: November 05, 2014, 16:58:54 »
Etter å ha sett høydepunktene er humøret på vei tilbake...

Charlton med en sjanse i hele kampen bortsett fra målet, ser ut som dommeren har dekning for å dømme straffe, meget håpløst av Bellusci, vanskelig å se hvem som begynner, men Bellusci henger etter i trøyen og dommeren må dømme når han ser det.

Ellers er jo hele kampen vår og vi i 2. omgang setter press på Charlton, skulle ønske vi kunne skape flere større sjanser, men grunn spillet er bedre nå... Synd at vi ikke kan utnytte at vi leder og Charlton må jage som vi gjorde mot Bournmouth og Huddersfield slik at vi fikk kontret inn det neste målet.

Vi ser fortsatt bedre ut nå enn på nyåret og våren i året, men vi MÃ… ha progresjon i spillergruppen slik at vi plukker 3 poengere, men jeg er sikker på at dersom dette laget tar 2 steg til så vil flere kamper på rad følge med seire.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #284 på: November 05, 2014, 17:42:24 »
Gutta har troen på Redders, og ser fremgang!

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/11/05/mowatt-adryan-and-more-leeds-player-react-on-twitter-to-2-2-draw/


Pearce, Adryan and more: Leeds players react on Twitter to 2-2 draw

Leeds United players took to social media following their draw with Charlton Athletic on Tuesday evening.

It may not have been the win Leeds United's fans and players alike were hoping for, but Tuesday's 2-2 draw with Charlton Athletic was a step in the right direction.

Two goals from Alex Mowatt looked to have sealed the victory for Neil Redfearn's side only for a late Johann Berg Gudmundsson penalty to ensure the Addicks traveled back to London with a point.


Mowatt's continuing good form was one huge positive, as was the overall performance of Leeds who Redfearn believed were the better side.

After the match, some of Leeds' players took to Twitter to reveal their thoughts on the encounter, with Jason Pearce replying to a post from Mowatt with the simple message 'Class mate'.

Lewis Cook echoed the thoughts of many fans when he wrote, 'Gutted not to win, but good team performance and two class goals from Alex Mowatt'. While Adryan wrote, 'Good game today, happy with our performance.  We need to keep like this and win!'

The on-loan Brazilian also praised Mowatt for his star performance, as did teammate Liam Cooper, and it is clear the 19-year-old thrives under Redfearn, who in turn knows how to get the best out of him.

Now all Leeds need to do is start winning...

 
  
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #285 på: November 05, 2014, 18:20:44 »
Vi må gi Redders tid, og æ e ikke i tvil. Vi vil bli ett bedre lag under han.


MOT

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #286 på: November 05, 2014, 18:27:01 »
Etter å ha sett 15 minutter med LUTV høydepunkter så ble jeg mer positiv.

Byram og Warnock er høyt i banen hver gang vi skaper et høydepunkt. Ser ut som vi skaper overtallssituasjoner over hele banen, bra pasningsspill.

Mowatt er jo enorm.

De putter på personlig feil og det er det jo mulig å gjøre noe med. Ser ikke ut som det er systemfeil det står på.

Ble godt humør av høydepunktene! Det viktigste denne sesongen er at vi spiller oss bedre og at spillerne har tro på det de holder på med. Etter sesongen så forsvinner flere spillere som vi ikke kommer til å savne og det vil komme flere eksotisk spillere inn, kanskje til om med noe skikkelig rødhårete briter??

Gleder meg til å sitte ringside på lørdag!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #287 på: November 05, 2014, 19:17:44 »
Etter å ha sett 15 minutter med LUTV høydepunkter så ble jeg mer positiv.

Byram og Warnock er høyt i banen hver gang vi skaper et høydepunkt. Ser ut som vi skaper overtallssituasjoner over hele banen, bra pasningsspill.

Mowatt er jo enorm.

De putter på personlig feil og det er det jo mulig å gjøre noe med. Ser ikke ut som det er systemfeil det står på.

Ble godt humør av høydepunktene! Det viktigste denne sesongen er at vi spiller oss bedre og at spillerne har tro på det de holder på med. Etter sesongen så forsvinner flere spillere som vi ikke kommer til å savne og det vil komme flere eksotisk spillere inn, kanskje til om med noe skikkelig rødhårete briter??

Gleder meg til å sitte ringside på lørdag!
härligt med din opptimism, alla matcher jag sett har vi spelat bra halva tiden för att periodvis helt falla ihop, finns en del att glädja sig åt denna säsongen men en av de viktigaste ingridienserna saknar vi och det är effektiviteten, och tyvärr i sita änden är det bara resultaten som räknas,
 

Milou

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #288 på: November 06, 2014, 08:21:19 »
Godt å sjå trenden snu på slutten av tråden. Dette er det mest lovande Leedslaget eg har sett på lenge, og sjøl i kampen mot Cardiff fekk vi i glimt sjå kva potensiale som ligg i denne troppen. Vi må hugse at dette er eit lag i oppbygging og at det er mange unge spelarar med liten erfaring i Championshipfotball. Det vil ikkje overraske meg mykje om vi no har ein stamme i laget som vil vere med i øvre halvdel i PL om nokre år: Silvestri, Bellusci(?), Byram, Cooper, Mowatt, Dawson, Adryan, Doukara.

lojosang

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #289 på: November 06, 2014, 09:29:18 »
Godt å sjå trenden snu på slutten av tråden. Dette er det mest lovande Leedslaget eg har sett på lenge, og sjøl i kampen mot Cardiff fekk vi i glimt sjå kva potensiale som ligg i denne troppen. Vi må hugse at dette er eit lag i oppbygging og at det er mange unge spelarar med liten erfaring i Championshipfotball. Det vil ikkje overraske meg mykje om vi no har ein stamme i laget som vil vere med i øvre halvdel i PL om nokre år: Silvestri, Bellusci(?), Byram, Cooper, Mowatt, Dawson, Adryan, Doukara.


Det vil overraske meg om vi ikke får inn 10-15 nye spillere med fortid fra Serie B og C neste sommer. Og sommeren etter. Og sommeren etter. Og sommeren etter.

Sannsynligheten for at mer enn 2-3 av spillerne som har kamper så langt i år fortsatt er i klubben om to år synes forsvinnende liten.
- Leif Olav

Woody

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #290 på: November 06, 2014, 09:39:45 »
Godt å sjå trenden snu på slutten av tråden. Dette er det mest lovande Leedslaget eg har sett på lenge, og sjøl i kampen mot Cardiff fekk vi i glimt sjå kva potensiale som ligg i denne troppen. Vi må hugse at dette er eit lag i oppbygging og at det er mange unge spelarar med liten erfaring i Championshipfotball. Det vil ikkje overraske meg mykje om vi no har ein stamme i laget som vil vere med i øvre halvdel i PL om nokre år: Silvestri, Bellusci(?), Byram, Cooper, Mowatt, Dawson, Adryan, Doukara.


Det vil overraske meg om vi ikke får inn 10-15 nye spillere med fortid fra Serie B og C neste sommer. Og sommeren etter. Og sommeren etter. Og sommeren etter.

Sannsynligheten for at mer enn 2-3 av spillerne som har kamper så langt i år fortsatt er i klubben om to år synes forsvinnende liten.

Mykje det sama som dei seinare år alså,berre at no kjem spelarane frå serie B og C :D
LIFE IS LEEDS

Nørgaard

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #291 på: November 06, 2014, 14:29:54 »
Håber Cellino åbner pungen og køber en målscorer i januar. Fra England!!

Annesj

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #292 på: November 06, 2014, 14:33:09 »
Håper han kjøper breddespillere med tempo og ferdigheter en mot en. Laget skriker etter det og vil løfte oss enormt.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Nørgaard

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #293 på: November 06, 2014, 15:23:22 »
Håper han kjøper breddespillere med tempo og ferdigheter en mot en. Laget skriker etter det og vil løfte oss enormt.

Ja det mangler vi også.

Jon R

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #294 på: November 06, 2014, 15:40:01 »
Jeg ønsker meg en dugelig stopper. Da mener jeg en stopper som er best som stopper, og ikke som playmaker eller sirkusartist.
Jon R.

Annesj

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #295 på: November 06, 2014, 15:48:05 »
Jeg ønsker meg en dugelig stopper. Da mener jeg en stopper som er best som stopper, og ikke som playmaker eller sirkusartist.

Antar at du sikter til Bellusci. Jeg hadde bytta ut Pearce any day fremfor Bellusci i dette laget.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #296 på: November 06, 2014, 17:27:29 »
Håber Cellino åbner pungen og køber en målscorer i januar. Fra England!!

Det sitter en "convicted rapist" i Sheffield og bare venter på å få spille kamper. Kanskje det er noe å satse på?   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AndyMathie

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #297 på: November 06, 2014, 17:28:34 »
Jeg ønsker meg en dugelig stopper. Da mener jeg en stopper som er best som stopper, og ikke som playmaker eller sirkusartist.

Vi har Del Fabro i bakhånd Jon så det er ikke vits å ønske seg en stopper inn når vi allerede har han i egne rekker ;)
We are Leeds and we are proud of it!

Gufrias

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #298 på: November 06, 2014, 18:59:42 »
Jeg ønsker meg en dugelig stopper. Da mener jeg en stopper som er best som stopper, og ikke som playmaker eller sirkusartist.

Vi har Del Fabro i bakhånd Jon så det er ikke vits å ønske seg en stopper inn når vi allerede har han i egne rekker ;)
Etter som han ikke spiller, antar jeg at han ikke er bedre enn de vi har utpå banen.
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #299 på: November 06, 2014, 19:02:52 »
Godt å sjå trenden snu på slutten av tråden. Dette er det mest lovande Leedslaget eg har sett på lenge, og sjøl i kampen mot Cardiff fekk vi i glimt sjå kva potensiale som ligg i denne troppen. Vi må hugse at dette er eit lag i oppbygging og at det er mange unge spelarar med liten erfaring i Championshipfotball. Det vil ikkje overraske meg mykje om vi no har ein stamme i laget som vil vere med i øvre halvdel i PL om nokre år: Silvestri, Bellusci(?), Byram, Cooper, Mowatt, Dawson, Adryan, Doukara.


Det vil overraske meg om vi ikke får inn 10-15 nye spillere med fortid fra Serie B og C neste sommer. Og sommeren etter. Og sommeren etter. Og sommeren etter.

Sannsynligheten for at mer enn 2-3 av spillerne som har kamper så langt i år fortsatt er i klubben om to år synes forsvinnende liten.
Cellino har ikke unormalt høy omløpshastighet på spillere. Svingdøra er forbeholdt trenerne.
Hekta på Leeds siden 1974