Skrevet av Emne: Ex-spiller: Kalvin Phillips  (Lest 168089 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #60 på: Desember 10, 2016, 20:41:28 »
Phillips er en av gullguttene våres. Hittil jordnær, nylig signert lenger kontrakt og jobber knallhardt på banen.

Alle som angriper Phillips på en eller annen måte, viser bare hvem de egentlig er. At han var dårlig til han ble vist ut igår kan man si seg enig i, men noe refs tar jeg stor avstand fra.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #61 på: Desember 10, 2016, 22:09:44 »
Phillips er en av gullguttene våres. Hittil jordnær, nylig signert lenger kontrakt og jobber knallhardt på banen.

Alle som angriper Phillips på en eller annen måte, viser bare hvem de egentlig er. At han var dårlig til han ble vist ut igår kan man si seg enig i, men noe refs tar jeg stor avstand fra.
+1. Alle kan ha en dårlig dag på jobben. La nå ikke Phillips bli en ny Tom Lees.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #62 på: Desember 10, 2016, 22:22:03 »
Faller mange vondt for brystet når man er kritiske til egne akademiprodukt.
Må være lov å være kritisk når han leverer som han gjorde i 20 minutter i går.
Det er verken et hylekor eller at man ikke liker spillere.
I mine øyne er Vieira et langt større talent, og allerede bedre enn Phillips.
Dog har Philips hatt en fin utvikling, og har noe fint over seg. Men i går, det var for dårlig, og det må være lov å si.
 

Jon R

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #63 på: Desember 10, 2016, 22:43:04 »
Phillips er en av gullguttene våres. Hittil jordnær, nylig signert lenger kontrakt og jobber knallhardt på banen.

Alle som angriper Phillips på en eller annen måte, viser bare hvem de egentlig er. At han var dårlig til han ble vist ut igår kan man si seg enig i, men noe refs tar jeg stor avstand fra.

Hva mener du med det du skriver i siste avsnitt egentlig? Hvem er det du viser til?
Jon R.

Xern

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #64 på: Desember 10, 2016, 22:49:50 »
Phillips er en av gullguttene våres. Hittil jordnær, nylig signert lenger kontrakt og jobber knallhardt på banen.

Alle som angriper Phillips på en eller annen måte, viser bare hvem de egentlig er. At han var dårlig til han ble vist ut igår kan man si seg enig i, men noe refs tar jeg stor avstand fra.

Hva mener du med det du skriver i siste avsnitt egentlig? Hvem er det du viser til?
Hadde kanskje vært mer passende å skrive på twitter, da det mest er en reaksjon mot de som virkelig angriper Phillips der. Er ingen her inne jeg siktet til  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #65 på: Desember 11, 2016, 01:55:50 »
Phillips er en av gullguttene våres. Hittil jordnær, nylig signert lenger kontrakt og jobber knallhardt på banen.

Alle som angriper Phillips på en eller annen måte, viser bare hvem de egentlig er. At han var dårlig til han ble vist ut igår kan man si seg enig i, men noe refs tar jeg stor avstand fra.

Hva mener du med det du skriver i siste avsnitt egentlig? Hvem er det du viser til?
Hadde kanskje vært mer passende å skrive på twitter, da det mest er en reaksjon mot de som virkelig angriper Phillips der. Er ingen her inne jeg siktet til  :)
:)

Twitter har blitt en lekegrind for folk uten filter og impulskontroll.  :-[
« Siste redigering: Desember 11, 2016, 01:57:41 av Jon R »
Jon R.

Xern

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #66 på: Desember 11, 2016, 10:50:55 »
Phillips er en av gullguttene våres. Hittil jordnær, nylig signert lenger kontrakt og jobber knallhardt på banen.

Alle som angriper Phillips på en eller annen måte, viser bare hvem de egentlig er. At han var dårlig til han ble vist ut igår kan man si seg enig i, men noe refs tar jeg stor avstand fra.

Hva mener du med det du skriver i siste avsnitt egentlig? Hvem er det du viser til?
Hadde kanskje vært mer passende å skrive på twitter, da det mest er en reaksjon mot de som virkelig angriper Phillips der. Er ingen her inne jeg siktet til  :)
:)

Twitter har blitt en lekegrind for folk uten filter og impulskontroll.  :-[
Ja, er trist det der.. Er også mange som regelrett blåser i alle sosiale normer, og ytrer hva enn de vil der - uten respekt for vedkommende det er snakk om. "Nettroll"  :(
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #67 på: Januar 09, 2017, 18:42:35 »
Kalvin Philips has given the ball away less than Bridcutt, O'Kane, Hernandez and Vieira this season.

Kalvin Philips has also won the ball more than the above mentioned. He's one of us please treat him so #Lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #68 på: Januar 09, 2017, 18:50:48 »
Kalvin Philips has given the ball away less than Bridcutt, O'Kane, Hernandez and Vieira this season.

Kalvin Philips has also won the ball more than the above mentioned. He's one of us please treat him so #Lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Er det LUFC Data som har twitret dette, eller er det Petter fra Olsenåshaugen???
#greitåvite :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #69 på: Januar 09, 2017, 18:50:55 »
Kalvin Philips has given the ball away less than Bridcutt, O'Kane, Hernandez and Vieira this season.

Kalvin Philips has also won the ball more than the above mentioned. He's one of us please treat him so #Lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Bare synd at de gangene han gir bort ballen. Ja da er det i farlige situasjoner, og det andre laget får store sjanser

Sydhagen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #70 på: Januar 09, 2017, 18:54:17 »
Kalvin Philips has given the ball away less than Bridcutt, O'Kane, Hernandez and Vieira this season.

Kalvin Philips has also won the ball more than the above mentioned. He's one of us please treat him so #Lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Er det LUFC Data som har twitret dette, eller er det Petter fra Olsenåshaugen???
#greitåvite :)

Var på Iphone, så gadd ikke skrive at dette ikke var kvalitetssikret info.
Er en som kaller seg Peter. Twitterkonto: @PeterDaglish88

Men det understreker det jeg mener. Han får unødvendig mye kritikk.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #71 på: Januar 09, 2017, 18:56:58 »
Han får unødvendig mye kritikk.
...ikke uenig i dèt :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #72 på: Januar 09, 2017, 19:06:38 »
Kalvin Philips has given the ball away less than Bridcutt, O'Kane, Hernandez and Vieira this season.

Kalvin Philips has also won the ball more than the above mentioned. He's one of us please treat him so #Lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Er det LUFC Data som har twitret dette, eller er det Petter fra Olsenåshaugen???
#greitåvite :)

Var på Iphone, så gadd ikke skrive at dette ikke var kvalitetssikret info.
Er en som kaller seg Peter. Twitterkonto: @PeterDaglish88

Men det understreker det jeg mener. Han får unødvendig mye kritikk.
Unødvendig kritikk ja?? ++++1. Herlighet så fyren har prestert med tanke på at han var usynlig ifjor, er akademiprodukt og plutselig tar over for Bridcutt. Gjort en fantastisk jobb!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Dennis

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #73 på: Januar 09, 2017, 19:20:53 »
Kalvin Philips has given the ball away less than Bridcutt, O'Kane, Hernandez and Vieira this season.

Kalvin Philips has also won the ball more than the above mentioned. He's one of us please treat him so #Lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Så han er ikke like valid som scapegoat lenger, mener du? Det var sikkert dumt for noen... :o
Marching on together!

Frode

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #74 på: April 08, 2017, 22:01:46 »
MOM i dag ifølge YEP
 

Blank_File

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #75 på: April 08, 2017, 22:59:36 »
Måtte Phillips og Viera bli våre faste midtbanespillere i mange år fremover!

sportcarl1

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #76 på: April 09, 2017, 21:39:30 »
vi får se hur det låter efter Newcastle matchen
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #77 på: April 09, 2017, 22:05:08 »
Må si jeg liker Phillips! Luker han bort noen hårreisende pasninger så elsker jeg når han takler igjennom spillere. Hadde jeg hatt ballen med Phillips bak meg så hadde jeg spilt vekk ballen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #78 på: August 04, 2017, 13:55:40 »
KALVIN PHILLIPS SIGNS NEW DEAL



KALVIN PHILLIPS SIGNS NEW DEAL
Leeds United are delighted to announce that home-grown midfielder Kalvin Phillips has agreed an extension to his contract, keeping him at Elland Road until 2021.

21 year-old Phillips, a product of the famous Leeds United Academy, made his debut for the Whites against Wolves in April 2015.

He featured 40 times during the 2016/17 campaign, scoring once, a free-kick in the defeat to Nottingham Forest last August.

The combative midfielder’s form last season earned him the EFL Young Player of the Month award for October 2016.

Speaking about the new deal Philips said: “I am really pleased to commit my future to Leeds United before the start of an exciting new season.

“I joined the club when I was 14 and grew up in Leeds, so to sign a contract extension is an honour for me and I’m looking forward to helping the club get back to where it belongs.”

Phillips joins fellow academy graduates Bailey Peacock-Farrell, Lewie Coyle and Ronaldo Vieira in signing a new deal ahead of the start of the season.
« Siste redigering: August 04, 2017, 13:59:35 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #79 på: August 06, 2017, 20:31:21 »
Lufcstats

The @SkyBetChamp top scorers after week 1:

KALVIN PHILLIPS (2)
Bobby Reid (2)
Conor Washington (2)

Well in @Kalvinphillips. #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #80 på: August 06, 2017, 21:35:15 »
Andre målet tl Phillips er selvmål så det holder. Det første målet er Phillips sitt https://www.facebook.com/peter.matley/videos/10210362505004608/

Gufrias

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #81 på: August 06, 2017, 21:48:02 »
Andre målet tl Phillips er selvmål så det holder. Det første målet er Phillips sitt https://www.facebook.com/peter.matley/videos/10210362505004608/
Jeg synes ikke det ser ut som selvmål. På siste reprise mener jeg å se at Kalvin setter den med innsida av høyrefoten.
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #82 på: August 06, 2017, 21:51:56 »
Andre målet tl Phillips er selvmål så det holder. Det første målet er Phillips sitt https://www.facebook.com/peter.matley/videos/10210362505004608/
Jeg synes ikke det ser ut som selvmål. På siste reprise mener jeg å se at Kalvin setter den med innsida av høyrefoten.

Helt klart Kalvin sitt mål.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #83 på: August 06, 2017, 22:20:58 »
Andre målet tl Phillips er selvmål så det holder. Det første målet er Phillips sitt https://www.facebook.com/peter.matley/videos/10210362505004608/
Jeg synes ikke det ser ut som selvmål. På siste reprise mener jeg å se at Kalvin setter den med innsida av høyrefoten.
Kanskje du ikke leter etter noe negativt på en dag som denne?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #84 på: August 15, 2017, 19:23:17 »




Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #85 på: Oktober 21, 2017, 21:23:27 »
Ufattelig god idag. Denne karen får pepper hver gang fyren gjør en feilpasning, mens det er stilt når han gjør noe bra. Av en eller annen merkelig grunn får denne karen gjennomgå som få andre på laget. 8 av 10 på skalaen hos Phil Hay idag!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #86 på: Oktober 21, 2017, 21:30:29 »
Ufattelig god idag. Denne karen får pepper hver gang fyren gjør en feilpasning, mens det er stilt når han gjør noe bra. Av en eller annen merkelig grunn får denne karen gjennomgå som få andre på laget. 8 av 10 på skalaen hos Phil Hay idag!
Unsung hero. TC har skjønt at han er viktig for laget og virker å være bankers.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #87 på: Oktober 21, 2017, 21:37:10 »
Ufattelig god idag. Denne karen får pepper hver gang fyren gjør en feilpasning, mens det er stilt når han gjør noe bra. Av en eller annen merkelig grunn får denne karen gjennomgå som få andre på laget. 8 av 10 på skalaen hos Phil Hay idag!

Fikk han ikke en 9'er da?  ;)

LEEDS United bounced back with a bang thanks to a fine 3-0 success at Bristol City.

But how did the YEP’s Phil Hay rate the performances?


Andy Lonergan - Under little pressure but helped himself and the players in front of him by choosing to go long at the times. One decent save in the second half. 7/10

Luke Ayling - Unusually, neither of Christiansen’s full-backs were required to pull much weight going forward. But safe as houses at the back. 7/10

Matthew Pennington - A brave decision to put him in ahead of Jansson but fully justified by Pennington’s performance. Always one step ahead of City’s attack. 8/10

Liam Cooper - A big and stable effort on a day when Leeds needed their captain to set an example. Bristol City were toothless but Christiansen’s defence gave them nothing. 7/10

Gaetano Berardi - Had seen off Leko and fought his way into the comfort zone when he lost his temper and headbutted Matty Taylor. A needless red card and a three-match ban will follow. 5/10

Ronaldo Vieira - Injected energy and enthusiasm into the midfield and showed why so many people were calling for his inclusion. Got everywhere and proved a spoke in City’s wheel. 8/10


Eunan O’Kane - A hundred times happier with more muscle around him and his through ball caused the chaos which led to the second goal. 8/10

Samuel Saiz - Centrally or out on the left, as he was at Ashton Gate, he never fails to look like a class act. A yard away from a hat-trick. 9/10

Kalvin Phillips - A revelation at number 10 and seemed invigorated by the chance to play further forward. The star of the first half, despite Saiz’s finishes. 9/10

Gjanni Alioski - Made much more of an impact than he had in several of his previous games and his pace made him a useful outlet. 7/10


Pierre-Michel Lasogga - Touched the ball 12 times against Reading. Looked like a completely different player at Ashton Gate. Created one goal, scored another. 8/10

Substitutes:

Hadi Sacko (for Alioski, 71) - Almost took pity on Bristol City. Could have murdered them late on but the game was won. 5/10

Vurnon Anita (for Saiz, 83) - Completed an easy shift for all of seven minutes. 5/10

Jay-Roy Grot (for Lasogga, 89) - A token substitution which allowed Lasogga a deserved ovation. 5/10


Subs (not used): Felix Wiedwald, Pontus Jansson, Kemar Roofe, Pablo Hernandez.

Referee: Oliver Langford (West Midlands) - An fairly easy day until the red card situation flared up. Appeared to get Berardi’s right at any rate. 6/10

Attendance: 24,435
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #88 på: Oktober 21, 2017, 21:37:14 »
Glimrende i en uvant offensiv rolle.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #89 på: Oktober 21, 2017, 21:39:55 »
Ufattelig god idag. Denne karen får pepper hver gang fyren gjør en feilpasning, mens det er stilt når han gjør noe bra. Av en eller annen merkelig grunn får denne karen gjennomgå som få andre på laget. 8 av 10 på skalaen hos Phil Hay idag!

Fikk han ikke en 9'er da?  ;)


Typisk!!! Supportere som denne x'ern som skal redusere poengene Hay gir også nå. Bare for å rakke ned på Phillips.

:D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan