Skrevet av Emne: Administrasjon jatakk  (Lest 2213 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Administrasjon jatakk
« på: Januar 20, 2015, 14:56:19 »
Nei har ikke tilta enda. Men jeg vil tilte hvis denne situasjonen med klubben fortsetter. Etter de siste 10 årene. Ja da føler jeg at en administrasjon denne gangen er til det beste for klubben. Javist så rykker vi ned en divisjob, og må starte på nytt. Men vi får da vekk all gjeld, og kan starte på nytt. Har faktisk ikke troa på Cellino når han sier han har nedbetalt all gjeld. For etter det jeg har skjønt så har endre lånt klubben penger for at gjeld skal nebetales.
nei få oss i en administrasjon jo før jo bedre.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Administrasjon jatakk
« Svar #1 på: Januar 20, 2015, 15:16:57 »
Nei har ikke tilta enda. Men jeg vil tilte hvis denne situasjonen med klubben fortsetter. Etter de siste 10 årene. Ja da føler jeg at en administrasjon denne gangen er til det beste for klubben. Javist så rykker vi ned en divisjob, og må starte på nytt. Men vi får da vekk all gjeld, og kan starte på nytt. Har faktisk ikke troa på Cellino når han sier han har nedbetalt all gjeld. For etter det jeg har skjønt så har endre lånt klubben penger for at gjeld skal nebetales.
nei få oss i en administrasjon jo før jo bedre.



....fristende selvsagt, men pokker heller, ned en div...... :'(
Yeboahs vitne

AndyMathie

Sv: Administrasjon jatakk
« Svar #2 på: Januar 20, 2015, 15:22:50 »
Ellers takk sier jeg. Håper enda på Cellino, de siste års eiere har faen mæ gjort sine spor i mæ og da har æ mye større troa på Cellino.
We are Leeds and we are proud of it!

eros

Sv: Administrasjon jatakk
« Svar #3 på: Januar 20, 2015, 15:24:03 »
Sikker på at det er en divisjon som gjelder? Mener MK Dons startet i 3.e?

Gufrias

Sv: Administrasjon jatakk
« Svar #4 på: Januar 20, 2015, 15:27:17 »
Allerede før Cellino var bekreftet som eier, var det vel noen som mente at administrasjon ville være å foretrekke.

Jeg er fortsatt ikke helt der. Men jeg hadde blitt veldig glad om det hadde kommet en pressemelding som sa at både Cellino og GFH selger sine andeler til TL eller noen.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Administrasjon jatakk
« Svar #5 på: Januar 20, 2015, 15:43:55 »
Nei har ikke tilta enda. Men jeg vil tilte hvis denne situasjonen med klubben fortsetter. Etter de siste 10 årene. Ja da føler jeg at en administrasjon denne gangen er til det beste for klubben. Javist så rykker vi ned en divisjob, og må starte på nytt. Men vi får da vekk all gjeld, og kan starte på nytt. Har faktisk ikke troa på Cellino når han sier han har nedbetalt all gjeld. For etter det jeg har skjønt så har endre lånt klubben penger for at gjeld skal nebetales.
nei få oss i en administrasjon jo før jo bedre.

 ;D ;D ;D ;D ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Administrasjon jatakk
« Svar #6 på: Januar 20, 2015, 20:46:29 »
Nei har ikke tilta enda. Men jeg vil tilte hvis denne situasjonen med klubben fortsetter. Etter de siste 10 årene. Ja da føler jeg at en administrasjon denne gangen er til det beste for klubben. Javist så rykker vi ned en divisjob, og må starte på nytt. Men vi får da vekk all gjeld, og kan starte på nytt. Har faktisk ikke troa på Cellino når han sier han har nedbetalt all gjeld. For etter det jeg har skjønt så har endre lånt klubben penger for at gjeld skal nebetales.
nei få oss i en administrasjon jo før jo bedre.

Dersom du ikke har tilta, kan du jo gå og ta deg en bolle i alle fall.... ::)  ;)
Super Leeds since 1968

Andersen

Sv: Administrasjon jatakk
« Svar #7 på: Januar 20, 2015, 21:52:54 »
Har du tilta helt nu h b ? Du vil altså se klubben under Administrasjon igjen , !? Det er vel pr dags dato 19 kamper igjen å spille om poengene på ? Jeg håper i det lengste på at vi klarer oss i div når siste kamp er spilt i mai ! Celino har vel sagt at han gir ikke opp Leeds så lett , når han har brukt så mye penger på klubben i løpet av de mnd han har vert  hovedaksjonær !? Blir vi satt under Adm har vel ikke styret i klubben en dritt de skulle ha sagt ?

Jon R

Sv: Administrasjon jatakk
« Svar #8 på: Januar 20, 2015, 23:03:39 »
Har du tilta helt nu h b ? Du vil altså se klubben under Administrasjon igjen , !? Det er vel pr dags dato 19 kamper igjen å spille om poengene på ? Jeg håper i det lengste på at vi klarer oss i div når siste kamp er spilt i mai ! Celino har vel sagt at han gir ikke opp Leeds så lett , når han har brukt så mye penger på klubben i løpet av de mnd han har vert  hovedaksjonær !? Blir vi satt under Adm har vel ikke styret i klubben en dritt de skulle ha sagt ?

Slapp av. Håkon har ønsket administrasjon annethvert år siste 11 åra. Noen ganger har han blitt bønnhørt, andre ganger ikke.
Jon R.