Skrevet av Emne: Charlton borte 18. April  (Lest 2660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

peder

Charlton borte 18. April
« på: Februar 04, 2015, 14:55:30 »
Vurderer å reise over til London for å få med meg kampen. Er det noen som har erfaringer med å få tak i billetter på The Valley, helst blant Leeds supporterne eller nøytral sone, hvis dette fins ?

flynn

Sv: Charlton borte 18. April
« Svar #1 på: Mars 19, 2015, 22:07:32 »
Ingen hjelp å få her ser det ut til. Jeg er også i London denne helga, sammen men en liten gjeng venner. Vil på kamp, og helst blant Leeds-fansen. How-to-fix?

flynn

Henning

Sv: Charlton borte 18. April
« Svar #2 på: Mars 20, 2015, 15:50:39 »
Er du medlem kan du prøve å få billett via leedsunited.com når dei blir lagt ut. Men du vil maks få ein billett. Og so kjem det an på kor mange billettar Leeds får. Eg fekk ikkje billett når eg prøvde i fjor.

Elles kan du kjøpe på Charlton sine heimesider. Tidlegare har det berre vore solgt til Members eller personar med tidlegare historikk, men i år ser det ut som om det berre er å registrere seg og bestille billettar. Då blir det billettar med heimefansen. Det finst også diverse selskap som selger billettar til kampar i London, men dette vil bli dyrare enn å kjøpe med klubben sjølv.

Rotor

Sv: Charlton borte 18. April
« Svar #3 på: April 15, 2015, 11:05:54 »
Skal også over til London, og skal se kampen.
Har prøvd alle muligheter for billett i Leedssvingen, men vi fikk bare 3000 billetter og de ble revet vekk! Så alternativet er å sitte med Charlton fansen og "sitte på henda". Regner med at det er billetter å få kjøpt der da det aldri er fullt på stadionet (tar 27 000). Har ennå ikke ordnet billetter, da jeg håper Leeds får litt flere billetter.. MOT

arild

  • Gjest
Sv: Charlton borte 18. April
« Svar #4 på: April 15, 2015, 12:42:49 »
Ser at kampen nå er klassifisert som "restricted sale", dvs at man må ha medlemskap og kjøpshistorikk for å få billett blant hjemmefansen.

http://www.cafc.co.uk/tickets/ticket-prices/

Rotor

Sv: Charlton borte 18. April
« Svar #5 på: April 16, 2015, 15:54:02 »
Fått billetter gjennom Charlton F C. Skrev mail og fikk referansenummer :-) hentes på stadion..