Skrevet av Emne: Spiller: Lewie Coyle  (Lest 29003 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #30 på: Januar 10, 2016, 18:40:16 »
Strålende kamp av unge Coyle i hans full Home debut sies det .  Utrolig artig når egenproduserte spillere viser at de holder nivået og vel så det. :)
ja där har vi en framtida högerback som verkligen kan konkurera med berardi, dock tror jag inte  coyle startar på tisdag då wotton gjort det bra de 6-7 sista matcherna han startat och är högst delaktig i leeds formkurva

Hva med Coyle fra start og Wootton som stopper ilag med Bellusci...?
tippar evans startar med följande lag mot ipswich
silvestri
wotton bamba cooper taylor
carayol cook bridcutt, mowatt dallas
wood


då utgår jag från att bellusci är skadad och wood skadefri och tillgänglig

Ka er poenget med å droppe Byram??

Nå som vi har 2 som er like gode eller bedre enn Byram så bør han benkes. Han vil tross alt ikke være i Leeds.

??? Synes den var litt drøy...

Hvorfor det?

Han har blitt tilbudt kontrakt, med samme betingelser. Har han gjort seg fortjent til noe bedre?

Jeg syntes det er greit at vi har brukt han i det siste. Men som sagt så vil jeg heller bruke han nye og Dallas.



Hallgeir *

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #31 på: Februar 27, 2016, 18:18:31 »
Rått tips:

Lewie Coyle får trøye nummer 2 fra neste sesong av og tar opp arven etter Gary Kelly.  8)
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #32 på: Februar 27, 2016, 18:32:34 »
Rått tips:

Lewie Coyle får trøye nummer 2 fra neste sesong av og tar opp arven etter Gary Kelly.  8)

Tror du har rett  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #33 på: Februar 27, 2016, 23:23:57 »
Rått tips:

Lewie Coyle får trøye nummer 2 fra neste sesong av og tar opp arven etter Gary Kelly.  8)
Eller som vi gamle grinebitere ville sagt det:

Lewie Coyle får trøye nummer 2 fra neste sesong av og tar opp arven etter Sam Byram.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #34 på: Mars 07, 2016, 22:35:27 »
Skadet?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #35 på: Mars 08, 2016, 06:46:18 »
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #36 på: Mars 08, 2016, 07:04:50 »
Hopper over Cardiff turen. Hard kamp om ballen med Spearing, bein mot mot med en ball i mellom, smalt godt!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #37 på: Oktober 27, 2016, 16:26:59 »
Etter Norwich i ligacupen:

GM on Coyle: " I'm really disappointed. It's a medial ligament injury in his knee which can be 6-12 weeks. He is a talent." #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #38 på: November 03, 2016, 18:02:50 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #39 på: Januar 12, 2017, 17:52:21 »
Coyle tilbake etter skade, og gleder seg til å kjempe om en plass i startoppstillingen. Godt å se karen jeg har som avatar komme tilbake.
http://www.footballinsider247.com/leeds-lewie-coyle-vows-to-fight/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #41 på: Januar 14, 2017, 00:47:35 »
Han va riktigt riktigt bra  mot Derby
 

Xern

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #42 på: Januar 14, 2017, 01:29:50 »
Deilig å se enda en spiller fra akademiet komme opp å ta steget.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #43 på: Januar 14, 2017, 01:53:54 »
Strøken kamp....sammen med de andre, imponert!

RoarG

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #44 på: Januar 14, 2017, 08:07:37 »
Litt kaldt vann i blodet: han har ikke vært under særlig press mot Cambridge og Derby, og har fått anledning til å gå ganske uhindret fremover. Ønsker å se hvordan han makter defensivt press.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #45 på: Januar 14, 2017, 09:54:56 »
Litt kaldt vann i blodet: han har ikke vært under særlig press mot Cambridge og Derby, og har fått anledning til å gå ganske uhindret fremover. Ønsker å se hvordan han makter defensivt press.

Han stopper det som kommer da, kan ikke forlange mer. Han er også ivrig på å bli med frem... uhindret?? Det vil jeg ikke si, han løper i de rommene som oppstår..nok av backer som hadde blitt stående og ikke turt. Strålende kamp av Coyle.

HåvardK

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #46 på: Januar 14, 2017, 14:43:17 »
Litt kaldt vann i blodet: han har ikke vært under særlig press mot Cambridge og Derby, og har fått anledning til å gå ganske uhindret fremover. Ønsker å se hvordan han makter defensivt press.
Motspilleren på Derby (husker ikke navnet) herjet vel med WBA i FA-cupen. Helt avkledd i går.
Coyle representerer den nye generasjonen fra akademiet: Uredd, veldig god med ball i trange situasjoner og sterk fysisk. Her er det gjort godt arbeid; håper det kommer opp flere av samme kaliber.

Jon R

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #47 på: Januar 14, 2017, 15:23:44 »
Litt kaldt vann i blodet: han har ikke vært under særlig press mot Cambridge og Derby, og har fått anledning til å gå ganske uhindret fremover. Ønsker å se hvordan han makter defensivt press.
Se hvordan han løser den eneste livsfarlige kontringen imot i 2 omgang. Han rygger, avventer og setter inn støtet i nøyaktig rett tid, skulle tro han haddde spilt på dette nivået i årevis.
Jon R.

Sydhagen

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #48 på: Januar 14, 2017, 15:25:42 »
Vi har enda en juvel i Coyle.
Her kommer han tilbake fra et langt skadefravær og gjør en nydelig innsats. For en herlig back type!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #49 på: Januar 29, 2017, 19:34:08 »
Utrolig at  Lewie Coyle klarte å kludre det til i straffesituasjonen mot Sutton. Han hadde kontroll og kunne bare måkt ballen på tribunen i stedet  for å vente  på Silvestri. Dette er som et gufs fra tiden med Bellucci i forsvar.!! Svak vurdering av  Coyle, som ble avgjørende for  kampen. Fellingen var også klønete. Ikke god mot  Barnsley heller (skyld i mål).

RoarG

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #50 på: Januar 29, 2017, 19:46:15 »
Utrolig at  Lewie Coyle klarte å kludre det til i straffesituasjonen mot Sutton. Han hadde kontroll og kunne bare måkt ballen på tribunen i stedet  for å vente  på Silvestri. Dette er som et gufs fra tiden med Bellucci i forsvar.!! Svak vurdering av  Coyle, som ble avgjørende for  kampen. Fellingen var også klønete. Ikke god mot  Barnsley heller (skyld i mål).
Her slipes knivene. Må selvsagt bort, akkurat som Mowatt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #51 på: Juli 04, 2017, 08:58:07 »
Ser ut til at Coyle går på season-long til Fleetwood!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #52 på: Juli 04, 2017, 09:56:46 »
Ser ut til at Coyle går på season-long til Fleetwood!

Burde vært gjort tidligere slik at han allerede hadde fått en sesong med 40 kamper.

Men da har vi Ayling og Berardi til høyre og "ingen" venstrebacker, antar at Denton også må lånes ut i år om han skal utvikle seg.
 

peacock

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #53 på: Juli 04, 2017, 10:55:35 »
Tenkte det samme. Det betyr vel at en v. back er på vei inn?

GeirO

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #54 på: Juli 04, 2017, 11:34:52 »
I mitt hode har vi Ayling og Berardi på høyre og Berardi og Denton på venstre. Men det er helt klart for tynt å ha kun 2-3 vingbacker (vi kan vel ikke helt stole på Denton ennå). Så da behøver vi 1-2 vingbacker og selvfølgelig 1-2 midtstoppere (vi stoler vel ikke helt på Cooper heller etter sist sesong).

Løp og kjøp 2-4 forsvarsspillere! Med fratrekk av 1 hvis TC vil bruke Bellusci.
« Siste redigering: Juli 04, 2017, 11:37:03 av GeirO »
MOT

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #55 på: Juli 04, 2017, 17:32:18 »
Signerer ny 3-års kontrakt og direkte ut på lån ut sesongen til Fleetwood.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #56 på: Juli 04, 2017, 17:37:42 »
Leeds United

Good luck to Lewie Coyle who heads out on loan to @ftfc after signing a new 3 year deal with #LUFC. Read more at bit.ly/LUFCcoyle

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #57 på: Juli 04, 2017, 17:39:34 »
Phil Hay

Lewie Coyle's new deal runs to 2020. Was previously under contract until 2019. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Spiller: Lewie Coyle
« Svar #58 på: Juli 04, 2017, 19:32:03 »
Bra for Coyle og oss. Vår forrige spiller som var lånt ut til Fleetwood gikk omtrent rett inn i laget og skal nå til Premier League. Får håpe på samme utvikling for Coyle.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #59 på: Juli 04, 2017, 23:55:12 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973