Skrevet av Emne: Spiller: Lewie Coyle  (Lest 29008 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #60 på: Juli 05, 2017, 12:22:26 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #61 på: Juli 08, 2017, 19:41:27 »
Lewie Coyle scores on Fleetwood Town debut
On loan Leeds United fullback scores only goal in Fleetwood’s friendly against Queen of the South.

The young Leeds United fullback, on loan at Fleetwood Town in League One, scored on his debut for Fleetwood in a 1-0 friendly victory against Scottish team Queen of the South.

Some of the hyperbole surrounding the goal described it as “DiCanio-esque”, and while the goal isn’t exactly a carbon copy of Paolo DiCanio’s wonder-goal, it was still a very good volley, especially from a defender.

Coyle joined Fleetwood on July 4th for a season-long loan.

Fleetwood Town just missed out on promotion to The Championship last season, losing in the playoffs to Bradford City. They also lost their first choice right back to playoff winners Millwall with Northern Ireland international Conor McLaughlin heading to London after being linked with a move to Leeds. McLaughlin had been out of contract, and so Coyle has a chance to step in and try and win a starting spot at Fleetwood.

Hope the good times continue at Fleetwood for the young Leeds defender. MOT

Through It All Together
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #62 på: Juli 28, 2017, 23:41:49 »
Selvmål av Coyle i dag, tapte 1-5 hjemme mot Preston!


God start av ham uansett!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #63 på: September 22, 2017, 21:13:14 »
FTFC Cod Army

A #CodArmy Record Could happen tomorrow. Will @LewieCoyle become the first @ftfc player to be awarded #ManOfTheMatch 4 matches in a row?




Her mobiliseres det sikkert!!!!!!!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #64 på: September 22, 2017, 21:20:59 »
FTFC Cod Army

A #CodArmy Record Could happen tomorrow. Will @LewieCoyle become the first @ftfc player to be awarded #ManOfTheMatch 4 matches in a row?




Her mobiliseres det sikkert!!!!!!!  8)
Er allikevel redd for at det er lang vei til spill for Leeds. Blir nok solgt eller frigitt etter sesongslutt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #65 på: September 22, 2017, 21:33:48 »
FTFC Cod Army

A #CodArmy Record Could happen tomorrow. Will @LewieCoyle become the first @ftfc player to be awarded #ManOfTheMatch 4 matches in a row?




Her mobiliseres det sikkert!!!!!!!  8)
Er allikevel redd for at det er lang vei til spill for Leeds. Blir nok solgt eller frigitt etter sesongslutt.

Er glad for at du tar feil! Coyle tar steg etter steg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #66 på: September 22, 2017, 22:01:01 »
FTFC Cod Army

A #CodArmy Record Could happen tomorrow. Will @LewieCoyle become the first @ftfc player to be awarded #ManOfTheMatch 4 matches in a row?




Her mobiliseres det sikkert!!!!!!!  8)
Er allikevel redd for at det er lang vei til spill for Leeds. Blir nok solgt eller frigitt etter sesongslutt.

Er glad for at du tar feil! Coyle tar steg etter steg!
Enig. Hvis han holder seg skadefri og får en god run med A lagsfotball i League One eller bedre, kan han bli veldig god.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #67 på: September 24, 2017, 09:54:10 »
Fikk 90% av stemmene til tross for 2-4 tap!!


 :D



Kan Leedsfansen ha noe å gjøre med dette?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #68 på: September 24, 2017, 14:06:28 »
för första gången i historien har en spelare i Fleetwod fått utmärkelsen MoM 4 matcher i rad, och det blev Lewis Coyle :)
 

RoarG

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #69 på: September 24, 2017, 14:53:39 »
FTFC Cod Army

A #CodArmy Record Could happen tomorrow. Will @LewieCoyle become the first @ftfc player to be awarded #ManOfTheMatch 4 matches in a row?




Her mobiliseres det sikkert!!!!!!!  8)
Er allikevel redd for at det er lang vei til spill for Leeds. Blir nok solgt eller frigitt etter sesongslutt.

Er glad for at du tar feil! Coyle tar steg etter steg!
Enig. Hvis han holder seg skadefri og får en god run med A lagsfotball i League One eller bedre, kan han bli veldig god.
Tar gjerne feil. Har jo fyren som avatar.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #70 på: September 27, 2017, 16:28:32 »
Er det mulig?

Fleetwoods man of the match:

Oldham (H)
Bury (H)
Portsmouth (A)
Southend (H)
Bradford (A)

@LewieCoyle is your #CodArmy Man Of The Match again

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #71 på: September 28, 2017, 15:23:28 »
Er det mulig?

Fleetwoods man of the match:

Oldham (H)
Bury (H)
Portsmouth (A)
Southend (H)
Bradford (A)

@LewieCoyle is your #CodArmy Man Of The Match again
Håper det er fordi han er god, og at det ikke skyldes at Leedsfans spammer avstemningene.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #72 på: September 30, 2017, 11:08:46 »
 Lewie Coyle: "I'm always in contact with Leeds - it always helps that they are showing an interest in my progress."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #73 på: Oktober 28, 2017, 19:29:43 »
Har vi tilbakekallingsklausul på fyren? Vi har jo et backproblem for tiden, og Coyle ser ut til å gjøre ting bra
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Blank_File

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #74 på: April 16, 2018, 07:43:50 »
Mange ser ut til å glemme denne gutten. Har han fortsatt å gjør det bra eller hva har egentlig skjedd? Neppe løsningen på våre problemer, men gjorde jo sine saker bra i hvitt også det lille han har spilt.

RoarG

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #75 på: April 16, 2018, 22:29:11 »
Heldigvis for han har han vært på utlån. Blir dermed ikke forbundet med den begredelige sesongen. Har han blitt bedre? Håper det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #76 på: April 17, 2018, 07:57:56 »
Heldigvis for han har han vært på utlån. Blir dermed ikke forbundet med den begredelige sesongen. Har han blitt bedre? Håper det.
Har fått noen MOM awards. Kanskje god nok som backup?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

TK20

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #77 på: April 21, 2018, 10:03:02 »
Heldigvis for han har han vært på utlån. Blir dermed ikke forbundet med den begredelige sesongen. Har han blitt bedre? Håper det.
Har fått noen MOM awards. Kanskje god nok som backup?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Satte ikke han ny rekord i antallet MOM awards i høst?

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #78 på: April 21, 2018, 10:07:21 »
Heldigvis for han har han vært på utlån. Blir dermed ikke forbundet med den begredelige sesongen. Har han blitt bedre? Håper det.
Har fått noen MOM awards. Kanskje god nok som backup?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Satte ikke han ny rekord i antallet MOM awards i høst?


Stemt frem av Leeds-supportere og kompiser som ikke engang var på kampene!  ;)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #79 på: April 21, 2018, 10:30:53 »
Heldigvis for han har han vært på utlån. Blir dermed ikke forbundet med den begredelige sesongen. Har han blitt bedre? Håper det.
Har fått noen MOM awards. Kanskje god nok som backup?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Satte ikke han ny rekord i antallet MOM awards i høst?


Stemt frem av Leeds-supportere og kompiser som ikke engang var på kampene!  ;)
Kilde?
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #80 på: April 21, 2018, 17:18:27 »
Heldigvis for han har han vært på utlån. Blir dermed ikke forbundet med den begredelige sesongen. Har han blitt bedre? Håper det.
Har fått noen MOM awards. Kanskje god nok som backup?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Satte ikke han ny rekord i antallet MOM awards i høst?


Stemt frem av Leeds-supportere og kompiser som ikke engang var på kampene!  ;)
Kilde?


Bare å sjekke avstemmingene til klubben den første måneden. Flere stemmer enn tilskuere på kampene. Eller sjekk begynnelsen av denne Coyle-tråden.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #81 på: April 26, 2018, 08:05:32 »
Heldigvis for han har han vært på utlån. Blir dermed ikke forbundet med den begredelige sesongen. Har han blitt bedre? Håper det.
Har fått noen MOM awards. Kanskje god nok som backup?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Satte ikke han ny rekord i antallet MOM awards i høst?


Stemt frem av Leeds-supportere og kompiser som ikke engang var på kampene!  ;)
Kilde?


Bare å sjekke avstemmingene til klubben den første måneden. Flere stemmer enn tilskuere på kampene. Eller sjekk begynnelsen av denne Coyle-tråden.  ;)


Ã…rets spiller kåring i Fleetwood. Leedsfansen er parat:

Lufcyouth
Everyone getting voting for #lufc academy product @LewieCoyle as he has been nominated for Player and Young player of the year twitter.com/ftfc/status/98…

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #82 på: April 27, 2018, 16:49:14 »
LUFCdata

High praise from John Sheridan on Lewie Coyle. Been a superb loan spell for the 22-year-old Leeds full-back who has made 46 appearances this season. #LUFC


John Sheridan on Coyle: "He is only on loan but some of the players can learn off him. To give himself the best chance, he does not half train well and play well. A lot of players can learn off that. Everything Lewie does he wants to do properly. He wants quality all the time."

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #83 på: Mai 06, 2018, 08:59:50 »
Fra Waccoe:


Voted players player of the year at Fleetwood.
 
That was a great loan for him.
 
One of their fans tweeted: He quickly settled into life at FTFC, he has played consistently all season and will be a huge loss to FTFC. He has been loved by the fans, always has time to speak to fans at the end of the match and gives his all. I will be following his progress next season


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #84 på: Mai 06, 2018, 11:54:40 »
Lewie er spilleren vi glemte (?) vi hadde. Hans tilbakekomst blir nesten som å få en ny spiller. Regner med flere opptredener fra den kanten neste sesong. Hvem vet, kanskje fast inventar på høyrebacken?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #85 på: Mai 06, 2018, 19:03:23 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #86 på: Juni 27, 2018, 12:22:02 »
Leeds United

#LUFC can confirm Lewie Coyle has rejoined League One side Fleetwood Town on loan until January (...6th)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #87 på: Juni 27, 2018, 12:35:52 »
Leeds United

#LUFC can confirm Lewie Coyle has rejoined League One side Fleetwood Town on loan until January (...6th)

Han får vi aldri se i Leeds drakt igjen vil jeg tro.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #88 på: Juni 27, 2018, 18:33:13 »
Leeds United

#LUFC can confirm Lewie Coyle has rejoined League One side Fleetwood Town on loan until January (...6th)

Han får vi aldri se i Leeds drakt igjen vil jeg tro.

Kan hende du får rett.

Men Charlie Taylor var vel også utlånt ganske lenge, og han ble det jo fotballspiller av.
« Siste redigering: Juni 27, 2018, 18:52:33 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #89 på: Oktober 29, 2018, 15:45:08 »
Med det trøbbelet vi har på høyreback-plass bør denne spilleren tilbakekalles fra lån. Han spiller fast og får svært gode skussmål.
https://thisisfutbol.com/2018/10/blogs/championship/coyle-can-save-leeds-millions-in-january-2/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020