Skrevet av Emne: Spiller: Lewie Coyle  (Lest 29007 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #90 på: Oktober 29, 2018, 16:16:47 »
Med det trøbbelet vi har på høyreback-plass bør denne spilleren tilbakekalles fra lån. Han spiller fast og får svært gode skussmål.
https://thisisfutbol.com/2018/10/blogs/championship/coyle-can-save-leeds-millions-in-january-2/

Jeg tror ikke det skjer. En del avhenger nok av Berardis skade også. Men jeg tror Bielsa vil takke seg til Dallas på høyrebacken til Berardi er tilbake. Så får vi se om Shackleton eller evt Gotts kan være med og krige om denne plassen fremover.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Johnnyj

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #91 på: Oktober 29, 2018, 16:21:40 »
Med det trøbbelet vi har på høyreback-plass bør denne spilleren tilbakekalles fra lån. Han spiller fast og får svært gode skussmål.
https://thisisfutbol.com/2018/10/blogs/championship/coyle-can-save-leeds-millions-in-january-2/

Jeg tror ikke det skjer. En del avhenger nok av Berardis skade også. Men jeg tror Bielsa vil takke seg til Dallas på høyrebacken til Berardi er tilbake. Så får vi se om Shackleton eller evt Gotts kan være med og krige om denne plassen fremover.

auren
Huff.. i så fall kommer alle lag til å angripe oss på høyresiden vår fremover.

Både Ayling og Berardi er ute lenge nå. Så i verstefall MÃ… vi bruke Stuart i et tosifret antall kamper på høyreback.

Hadde jeg vært Bielsa så hadde jeg hentet tilbake Coyle.

auren

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #92 på: Oktober 29, 2018, 16:25:44 »
Med det trøbbelet vi har på høyreback-plass bør denne spilleren tilbakekalles fra lån. Han spiller fast og får svært gode skussmål.
https://thisisfutbol.com/2018/10/blogs/championship/coyle-can-save-leeds-millions-in-january-2/

Jeg tror ikke det skjer. En del avhenger nok av Berardis skade også. Men jeg tror Bielsa vil takke seg til Dallas på høyrebacken til Berardi er tilbake. Så får vi se om Shackleton eller evt Gotts kan være med og krige om denne plassen fremover.

auren
Huff.. i så fall kommer alle lag til å angripe oss på høyresiden vår fremover.

Både Ayling og Berardi er ute lenge nå. Så i verstefall MÃ… vi bruke Stuart i et tosifret antall kamper på høyreback.

Hadde jeg vært Bielsa så hadde jeg hentet tilbake Coyle.


Hvor lenge er Berardi ute for? Er det mer enn 4 uker, så øker sjansen for at Coyle blir hentet tilbake. Men har vi tilbakekallingsklausul?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

NT

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #93 på: Oktober 29, 2018, 17:09:48 »
Kan man hente tilbake utlånspiller midt i sesongen, eller må man vente til januar ?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #94 på: Oktober 29, 2018, 17:20:25 »
Leeds United

#LUFC can confirm Lewie Coyle has rejoined League One side Fleetwood Town on loan until January (...6th)

27.juni postet Promo dette.

Tror det skulle svare på en del spørsmål angående Lewies lån. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #95 på: November 12, 2018, 22:57:21 »
Leeds Youth
 Congratulations to #LUFC defender @LewieCoyle (23), who registered an assist for @ftfc in the @EmiratesFACup.
 Joined @LUFC aged 10
 On Loan at @ftfc until 6th January
 @ftfc Player's POTY 2017/18
More than ready for a first team opportunity at #LUFC!
#LeedsYouth


 @LewieCoyle (23) since joining Fleetwood Town on-loan:
 63 Appearances
 5 Assists
 Player's POTY (2017/18)
 John Sheridan on Coyle: "I must give praise to Lewie Coyle in the way he trains and plays. He's a young player who gives 100% every day."
#LeedsYouth #LUFC


 Joey Barton on @LewieCoyle:
“What a great player to have in your side because he competes anywhere you want him to.”
“It is a privilege to have him in the building. He sets the tone for a lot of it.”
#LeedsYouth #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #96 på: Desember 31, 2018, 10:41:13 »
Leeds United right-back Lewie Coyle set to extend Fleetwood loan

Published: 08:49 Monday 31 December 2018
Leeds United's Lewie Coyle playing on loan for Fleetwood Town during their FA Cup win over Guiseley.
Leeds United's Lewie Coyle playing on loan for Fleetwood Town during their FA Cup win over Guiseley.
Lewie Coyle is set to extend his loan at Fleetwood Town until the end of the season, the YEP understands.


Leeds United will allow the right-back to remain with Fleetwood for the rest of their League One campaign with his initial deal at Highbury Stadium scheduled to expire later this week.

Coyle was the subject of recent speculation about a return to Elland Road amid a spate of defensive injuries at Leeds but United head coach Marcelo Bielsa is not intending to use him during the Championship run-in.

Bielsa found himself short of right-backs following injuries to Luke Ayling, Stuart Dallas and Gaetano Berardi but Ayling made a comeback from a knee problem before Christmas and Dallas is expected to be available before then end of this month.

Berardi’s absence with a torn hamstring is likely to run until February but Bielsa has used youngster Jamie Shackleton as defensive cover and the flurry of absences have failed to create an opening for Coyle.

Coyle, 23, is in his second loan spell at Fleetwood having spent the whole of last season there.

He has missed just one league game under Joey Barton this term and Leeds and Fleetwood are in the process of finalising an extension of his deal.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #97 på: Januar 01, 2019, 11:28:29 »
Leeds Youth

#LUFC defender @LewieCoyle (23) has extended his loan deal at Fleetwood Town until the end of the season.

Coyle has been a regular starter for #ftfc this year, who are sat in 11th place in @SkyBetLeagueOne.

Good Luck Lewie!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #98 på: Januar 01, 2019, 12:28:45 »
Har liten tro på at Coyle noen gang blir å se i Leeds igjen.

I en alder av 23 år skulle han vært godt etablert allerede om han var god nok.

Når går kontrakten til Coyle ut?

Lykke til resten av sesongen  :)

RoarG

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #99 på: Januar 07, 2019, 17:07:43 »
Har liten tro på at Coyle noen gang blir å se i Leeds igjen.

I en alder av 23 år skulle han vært godt etablert allerede om han var god nok.

Når går kontrakten til Coyle ut?

Lykke til resten av sesongen  :)
Spøker nok for Coyles fremtid i Leeds nå med Shackleton og Gotts lurende i kulissene. Ønsker han lykke til i Fleetwood.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #100 på: Mai 11, 2019, 09:58:04 »
Fleetwood

93 appearances in all competitions over the last two seasons.

Best of luck for the future @LewieCoyle, it's been a pleasure having you with us
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #101 på: Mai 11, 2019, 14:04:34 »
Fleetwood

93 appearances in all competitions over the last two seasons.

Best of luck for the future @LewieCoyle, it's been a pleasure having you with us
Blir nok Fleetwood-spiller etter sesongen, skal du se. Og jeg må finne meg ny avatar :(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #102 på: Juli 05, 2019, 18:59:23 »
Coyle på lån til Fleetwood. 6 mnd lån. 3. låneopphold på rad i den klubben.

https://the72.co.uk/137709/leeds-united-right-back-joins-league-one-side-for-a-third-time/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #103 på: November 19, 2019, 18:36:04 »
Coyle selges høyst sannsynlig i januar. På tide. Han er mer en Fleetwood-spiller enn en Leeds-spiller nå.

https://leeds.vitalfootball.co.uk/report-leeds-to-cash-in-on-5-ft-8-star-in-january-club-keen-on-deal/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #104 på: Januar 10, 2020, 13:50:15 »
Da kan man sette EX-spiller i denne tråden. Coyle "endelig" solgt til Fleetwood:

Defender completes transfer.

Leeds United can confirm defender Lewie Coyle has today joined Sky Bet League One side Fleetwood Town for an undisclosed fee.

Coyle has been on loan with the Cod Army since 2017 and has now completed a permanent move to Highbury Stadium.

The full-back came through the Leeds United Academy system and broke into the first team, making his debut against Nottingham Forest in 2015.

In total, he went on to make 23 appearances for the club, with his last coming on the final day of the 2016/17 season against Wigan Athletic.

We thank Lewie for his efforts whilst at the club and wish him all the best for the future.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/26064/lewie-coyle-makes-permanent-fleetwood-town-move


Spekuleres i 500 000 pund.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #105 på: Januar 10, 2020, 14:06:41 »
Hørte også at Leeds satte et asking fee på 500.000 pund. Da må jeg vel ta meg bryet med å finne en ny avatar :'(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #106 på: Januar 10, 2020, 14:16:22 »
Hørte også at Leeds satte et asking fee på 500.000 pund. Da må jeg vel ta meg bryet med å finne en ny avatar :'(.

Jeg har trodd at Sam Byram var din avatar jeg  ;D

Du får ha The Bucket Man som din nye avatar ;-)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #107 på: Januar 14, 2020, 15:22:18 »
Hørte også at Leeds satte et asking fee på 500.000 pund. Da må jeg vel ta meg bryet med å finne en ny avatar :'(.
Du bør jo alltid ha spillere vi gjerne vil ha solgt som avatarer.
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Sv: Spiller: Lewie Coyle
« Svar #108 på: Januar 14, 2020, 18:18:51 »
Hørte også at Leeds satte et asking fee på 500.000 pund. Da må jeg vel ta meg bryet med å finne en ny avatar :'(.

Jeg har trodd at Sam Byram var din avatar jeg  ;D

Du får ha The Bucket Man som din nye avatar ;-)

auren
Hadde Byram som avatar før Coyle. Spekulerer litt i Leif.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020