Skrevet av Emne: KAMP: vs Cardiff City @ Elland Road, lørdag 11/4 2015, kl 16.00  (Lest 19733 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: KAMP: vs Cardiff City @ Elland Road, lørdag 11/4 2015, kl 16.00
« Svar #91 på: April 12, 2015, 13:00:42 »
Virker som hele klubben har resignert for denne sesongen, og all luft er ute av ballongen.
Er bare å se å aktivteten under kamptrådene for tiden så skjønner man at interessen ikke er helt på topp om dagen.

Veldig gledelig med Phillips som får prøve seg på dette nivået i uviktige kamper. Kan bli en nøkkelspiller allerede til neste år. Den midtbanen vi hadde i går er til å bli stolt av.

Nok en gang er det bare å glede seg til sommeren og håpe at alt ordner seg på eier, spiller og managersiden til sesongen starter i august  ;D
marching on together,
derudaf forever...

B_Ød

Sv: KAMP: vs Cardiff City @ Elland Road, lørdag 11/4 2015, kl 16.00
« Svar #92 på: April 12, 2015, 13:04:23 »
Ble Thompson sparket eller suspendert?
Suspendert, men kontrakten hans går ut ved sesongslutt og han fikk beskjed om at den ikke blir fornyet. Så det går vel for det samme.

For øvrig tror jeg det er mye psykologi bak de tre siste. Ingen presterer på sitt beste på en arbeidsplass full av kaos og konflikter.


Dårlig unnskyldning. De skal være såpass profesjonelle, at de yder uansett kaos i klubben

skjønner ikke at du kan tenke sånn h.b??  Hadde jo vært fantastisk, men er redd mennesker ikke fungerer helt sånn.
Ups & Ups!!

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs Cardiff City @ Elland Road, lørdag 11/4 2015, kl 16.00
« Svar #93 på: April 13, 2015, 09:32:37 »
Positivt med Phillips men jeg kan ikke si jeg gleder meg til sommeren. Er som vanlig meget engstelig for at de største talentene forsvinner. Jeg nærmest tar det for gitt.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Cardiff City @ Elland Road, lørdag 11/4 2015, kl 16.00
« Svar #94 på: April 13, 2015, 13:02:47 »
Positivt med Phillips men jeg kan ikke si jeg gleder meg til sommeren. Er som vanlig meget engstelig for at de største talentene forsvinner. Jeg nærmest tar det for gitt.
jag ser sommaren som en möjlighet att förstärka laget, sedan om ev kanske en av vår unga lovande spelre försvinner till en storklubb så må det väl gå om pengar investeras i nya spelare
 

Gufrias

Sv: KAMP: vs Cardiff City @ Elland Road, lørdag 11/4 2015, kl 16.00
« Svar #95 på: April 13, 2015, 16:11:12 »
Positivt med Phillips men jeg kan ikke si jeg gleder meg til sommeren. Er som vanlig meget engstelig for at de største talentene forsvinner. Jeg nærmest tar det for gitt.
jag ser sommaren som en möjlighet att förstärka laget, sedan om ev kanske en av vår unga lovande spelre försvinner till en storklubb så må det väl gå om pengar investeras i nya spelare
En gang ville jeg ha vært enig med deg, men erfaringene med Bates har gjort meg kynisk. Vet ikke om heg tør å tro at Cellino er bedre
Hekta på Leeds siden 1974

TK20

KAMP: vs Cardiff City @ Elland Road, lørdag 11/4 2015, kl 16.00
« Svar #96 på: April 14, 2015, 17:17:17 »
Var ringside, her er noen inntrykk.

- Målene vi slipper inn er fortsatt helt latterlig enkle. Prioritet nummer én å rette opp i dersom vi skal ha noe håp om topp seks innen de neste tre årene.

- Bamba var HELT ræva. Synes han startet bra, rolig og composed med ballen. Etterhvert begynte feilpasningene å florere, og alt han gjorde var feil i andre omgang.

- Bellusci gjør veldig mye rart. En hinsides sklitakling på midtbanen gjør at han må stå over mot Norwich, tror Cooper er en bedre løsning på sikt.

- Forstår fortsatt ikke Redfearn når han spiller 4-2-3-1 med Antenucci alene på topp. Enten Morison alene, eller Ante/Sharp i 442. Virker åpenbart.

- Berardi var god. Det sto mellom ham og Taylor for min BB; det meste vi gjorde skjedde på venstresiden.

- Wootton bidrar 0% i det offensive. Rolige kortpasninger og konservativ når han kan være med frem. Ikke nødvendigvis en dårlig ting, det er ikke her skoen trykker mest, men det er tydelig at han ikke er noen høyreback.

- Fansen var katastrofe. Stod på North Stand, helt forferdelig support. Aldri et positivt ord om noen; Silvestri ble kalt wanker når han hadde et dårlig utspill og folk jublet ironisk når han traff på de resterende 15. Bellusci, Bamba og Morison fikk også wanker slengt etter seg når det gikk dårlig. Det virker som det går sport i å hate på spillerne. Beste fans i verden my ass. Strykkarakter. Neste gang vil jeg på South Stand.

nicolainilsen

Sv: KAMP: vs Cardiff City @ Elland Road, lørdag 11/4 2015, kl 16.00
« Svar #97 på: April 14, 2015, 19:25:34 »
At noen klager på spillere når vi har hatt en sesong som vi har hatt må vi regne med. Når du derimot kritiserer fansen vår etter å fylle opp bortetribune etter bortetribune i så lang tid, med så mye nedgang derimot... Der er jeg kraftig uenig, jeg var over å så leeds slå ipswich 2-1 og det var fantastisk på tribunen! Sto også på north stand!
Fansen vi har i Leeds er så å si det eneste vi har å være stolte over i tillegg til akademi spillerne våre. Jeg personlig elsker LEEDS og fansen vår er fantastiske, selv om noen slenger dritt til spillerne våre, sånn er det over alt i fotballverden og det må man regne med. Vi har kanskje ikke det beste laget, men supporterne våre er utrolige!