Skrevet av Emne: KOM TIL KLAGEMUREN !! Få utløp over frustrasjon og mismot her........  (Lest 11437 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cannavaro

Tenkte vi kunne starte et nytt emne, hvor vi kan få utløp for all drit vi opplever i klubben, det vi er misfornøyde med, frustrasjon, mismot, besvær, tanker og følelser rundt det å være en frustrert Leeds-supporter.  Tipper det er flere enn meg som lever i en form for apati rundt klubben i disse dager, og hvorfor ikke få det ut her ??  Det å skrive og få ut sinne og følelser når ting er vanskelig og vondt, er bra terapi.  Jeg oppfordrer alle ; Kom med det her !!! Del det med noen her som har forståelse og empati, og viser solidarisk ditt mismot og misnøye.

Vær egoist og solidarisk supporter ! Tenk kun på klubben vår !!  Hvorfor ? Hva er smerten ??  Hvor lenge skal man være tålmodig ?  Hvor lenge er lenge ??  I denne tråden må vi servere drit, møkk, eder og galle.....ikke det som er positivt, der har vi en annen tråd.   La oss sørge, sippe og surmule sammen, her !!! 

En bønn er lov her, og be til sin allmektige om forlatelse og tilgivelse for eventuelle synder, og be om bedre vær og gyldne tider. Det tillates.  Ved klagemuren skal vi bre om oss med så mye negativitet og møkk, og til slutt har jeg håp om at denne muren skal rives, den dagen vi er i PREMIER LEAGUE.  Da skal muren rives.

Jeg håper alle følger denne oppfordringen, fra denne dag, 140415, smell inn din klage eller frustrasjon til KLAGEMUREN, alle som en......bare del en liten tanke med frustrasjon, så skal vi til slutt....få slutt på klaging, den dagen vi eventuelt klarer målet.

Min apati ble plutselig til et voldsomt engasjement, et sinne.....og en bønn faktisk.  Jepp, skriv dere på her hver ENESTE gang det er noe å surmule over fremover......få det ut her.....

takk.

FRUSTRATING LEEDS - FOREVA DIRTY LEEDS
MFLU - Miracles For Leeds United

flynn

På lørdag er jeg på The Valley for å se Charlton - Leeds. Vedder på at det blir mitt første tap, live, på åttende forsøk. Faen og.

flynn

testo

I'll be back!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Blank_File

Leeds United er en vits og har vært drevet som en vits helt siden Seth Johnson fikk kontrakt med klubben. Jeg glemte kampen i går for første gang siden vi rykket ned.

Leeda United kommer aldri til å bli det laget jeg ble glad i på 90-tallet igjen på mange år. Kanskje aldri. Vi har ingenting igjen annet enn et stort stygt hull.

Hver eneste gang vi ser lys i tunnelen så glemmer vi at en eller annen bæsj sitter rett over tunnelutgangen klar til å slippe ned steinen som gjør at veien ut blir stengt, og alt vi ser er små lysglimt fra hullene rundt steinen, samt høre et jubelbrus fra en fotballbane langt i det fjerne med Alsaker som skriker Aguero, Aguero, Aguero, Aguero.

Vi kommer oss neppe ut. Av og til har noen fantastiske sjeler klart å utvikle dynamitt inni vårt svarte hull, men vi mangler fenghetter. Dynamitten vi trenger for å komme oss gjennom steinen må byttes mot mat som kommer gjennom sprekkene fra stadion langt der borte. Det er nemlig enda mange som vet og husker en del om de som holder til i det svarte hullet.

Jeg har i mange år kunnet bivåne det som skjer i den mørke tunnelen. Jeg har drømt meg til stadion i det fjerne. Jeg husker så altfor godt hvordan det var. Skjærtorsdag 2015 hadde vi nesten kommet oss gjennom med bare ved å skrape. Det var lenge siden vi hadde sett så mye lys. Det var lenge siden vi hadde hørt noe til bæsjen på toppen av tunnelen. Jeg våget å håpe. Jeg visste at veien enda var lang, men det så stødig ut.

Men bæsjen var ikke borte. Bæsjen hadde bare vært på ferie. Hullet har aldri vært svartere.

Jeg søker ly langt inne i tunnelen. Jeg orker ikke lenger å høre på lyden fra stadion i det fjerne. Torturen har vart lenge nok. Våkn meg igjen når alle bæsjers mor er borte. Gardinet har gått ned...

Kato

Kan noen fortelle meg hvor vi skal hente en tryllekunstner som skal klare å holde Taylor, Byram, Cook og Mowatt igjen i Leeds United i sommer?

Med tanke på lønn, spill i PL, utviklingsmuligheter, kvalitet på trenere, kvalitet på treningsanlegg, kvalitet på medspillere, utstillingsvindu, andre fasiliteter, kvalitet på klubben, kvalitet på lederne. Ja alt. Absolutt alt er jo argumenter for å forlate.

Bare lønna er vel ti-gangen uansett hvor de drar. Fins ikke en eneste Leeds-supporter som hadde valgt å bli i klubben om de satt i ungguttas sko.

 
 

Andersen

Føler bare APATI !  :-[  Jeg skal betale kontigenten i Leeds United Supporterklubb i Norge, jeg skal bære Leedsdraktene mine med stolthet , Ups and Downs heter det visst, for oss har det kun gått down ! Har gitt opp håpet om en økonomisk frelser som virkelig røsker til på alle kanter i klubben ! Leeds United  er klubben i mitt hjerte ! men så mye rot med eiere , økonomi, ansatte i klubben , resultater, så blir det bare APATI fra min side ! engasjementet for å følge med daler også desverre !

Cherry

 

sportcarl1

Kan noen fortelle meg hvor vi skal hente en tryllekunstner som skal klare å holde Taylor, Byram, Cook og Mowatt igjen i Leeds United i sommer?

Med tanke på lønn, spill i PL, utviklingsmuligheter, kvalitet på trenere, kvalitet på treningsanlegg, kvalitet på medspillere, utstillingsvindu, andre fasiliteter, kvalitet på klubben, kvalitet på lederne. Ja alt. Absolutt alt er jo argumenter for å forlate.

Bare lønna er vel ti-gangen uansett hvor de drar. Fins ikke en eneste Leeds-supporter som hadde valgt å bli i klubben om de satt i ungguttas sko.

 
är mer troligt att alla stannar än att all försvinner, och det poppar upp nya talanger hela tiden, gäller att visa att man inte vill sälja dom för då trissas priset upp, och vill spelarna ändå sticka får man se möjligheten att lägga pengarna på nyförvärv, är  egentligen summan på försäljningar och köp som avgör hur klubben satsar, denna säsongen gick det ju inte att satsa på grund av att vi gick med 1 milj pund i förlust varje månad så pengarna från McCormack gick nog mycket till att få skeppet flytande, så att vi spel och tabellmässigt är på samma nivå nivå som tidigare säsonger är väl ganska väntat....men nästa säsong vill jag det satsas(dock inte med lånade pengar),
 

DenHviteYeboah

Føler bare APATI !  :-[  Jeg skal betale kontigenten i Leeds United Supporterklubb i Norge, jeg skal bære Leedsdraktene mine med stolthet , Ups and Downs heter det visst, for oss har det kun gått down ! Har gitt opp håpet om en økonomisk frelser som virkelig røsker til på alle kanter i klubben ! Leeds United  er klubben i mitt hjerte ! men så mye rot med eiere , økonomi, ansatte i klubben , resultater, så blir det bare APATI fra min side ! engasjementet for å følge med daler også desverre !
Som jeg skulle sagt det selv!

Gufrias

Kan noen fortelle meg hvor vi skal hente en tryllekunstner som skal klare å holde Taylor, Byram, Cook og Mowatt igjen i Leeds United i sommer?

Med tanke på lønn, spill i PL, utviklingsmuligheter, kvalitet på trenere, kvalitet på treningsanlegg, kvalitet på medspillere, utstillingsvindu, andre fasiliteter, kvalitet på klubben, kvalitet på lederne. Ja alt. Absolutt alt er jo argumenter for å forlate.

Bare lønna er vel ti-gangen uansett hvor de drar. Fins ikke en eneste Leeds-supporter som hadde valgt å bli i klubben om de satt i ungguttas sko.

 
är mer troligt att alla stannar än att all försvinner, och det poppar upp nya talanger hela tiden, gäller att visa att man inte vill sälja dom för då trissas priset upp, och vill spelarna ändå sticka får man se möjligheten att lägga pengarna på nyförvärv, är  egentligen summan på försäljningar och köp som avgör hur klubben satsar, denna säsongen gick det ju inte att satsa på grund av att vi gick med 1 milj pund i förlust varje månad så pengarna från McCormack gick nog mycket till att få skeppet flytande, så att vi spel och tabellmässigt är på samma nivå nivå som tidigare säsonger är väl ganska väntat....men nästa säsong vill jag det satsas(dock inte med lånade pengar),
Ettersom dette nå er en klagemur: Når så vi sist at transferinntektene gikk til å styrke laget?
Hekta på Leeds siden 1974

p0ndus

  • Gjest
Genialt med egen klagevegg, da retter vi alle klager, mishagsytringer m.m dit , så slipper vi det i de andre trådene. Bare husk og lage en stor og solid klagevegg da, det kan behøves i disse tider.

h.b

  • Gjest
Da bør vi ha en egen hallelujatråd. En hvor alle gledesinnlegg kommmer. Så slipper vi disse positivitetene i diverse tråder

nord

Intet varer evigt det er trist og forfærdeligt eller  ???
 

Promotion 2010

Kan noen fortelle meg hvor vi skal hente en tryllekunstner som skal klare å holde Taylor, Byram, Cook og Mowatt igjen i Leeds United i sommer?

Med tanke på lønn, spill i PL, utviklingsmuligheter, kvalitet på trenere, kvalitet på treningsanlegg, kvalitet på medspillere, utstillingsvindu, andre fasiliteter, kvalitet på klubben, kvalitet på lederne. Ja alt. Absolutt alt er jo argumenter for å forlate.

Bare lønna er vel ti-gangen uansett hvor de drar. Fins ikke en eneste Leeds-supporter som hadde valgt å bli i klubben om de satt i ungguttas sko.

 
är mer troligt att alla stannar än att all försvinner, och det poppar upp nya talanger hela tiden, gäller att visa att man inte vill sälja dom för då trissas priset upp, och vill spelarna ändå sticka får man se möjligheten att lägga pengarna på nyförvärv, är  egentligen summan på försäljningar och köp som avgör hur klubben satsar, denna säsongen gick det ju inte att satsa på grund av att vi gick med 1 milj pund i förlust varje månad så pengarna från McCormack gick nog mycket till att få skeppet flytande, så att vi spel och tabellmässigt är på samma nivå nivå som tidigare säsonger är väl ganska väntat....men nästa säsong vill jag det satsas(dock inte med lånade pengar),
Ettersom dette nå er en klagemur: Når så vi sist at transferinntektene gikk til å styrke laget?


Alle pengene fra McCormack-salget sist sommer gikk rett til innkjøp av en haug med mediokre italienere.

PENGENE SKULLE GÅTT TIL GJENKJØP AV ELLAND ROAD!

Juks og bedrag igjen!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Fy søren så dårlige vi er!!!!
 :( >:( >:( :'(
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Fy søren så dårlige vi er!!!!
 :( >:( >:( :'(

Blytungt :(

Per-Stian

Den plutselege sportslege nedturen kan eg tole, men det som skjer i stadiokorridorane gjer meg svært utrygg og dels apatisk. Det fins grenser for kva slike som meg toler før interessa og kjærleiken kjølnar.

Leedsfan

Når man hører intervjuet med Big Steve Morison etter kampen så blir man bare lei seg! Denne klubben vår er råtten på rot!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Vi har serien 14-10-20 i Championship. Det 20. tapet kom altså i dag.

Konstaterer at vi har tapt nesten 50% av kampene. Grusomt å tenke på....   :(
Super Leeds since 1968

Cherry

Når man hører intervjuet med Big Steve Morison etter kampen så blir man bare lei seg! Denne klubben vår er råtten på rot!


Lagt ut? Hva var tema?
 

Frode

Vil bli kjøpt opp - koste hva det koste vil. Korrupt russer? Bryr meg ikke, bare han er stinn av penger.
 

Hallgeir *

Vil bli kjøpt opp - koste hva det koste vil. Korrupt russer? Bryr meg ikke, bare han er stinn av penger.

I alle fall så lenge vi blir kvitt Cellino. Foruten et par ting, har han vært en katastrofe for oss.
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Når man hører intervjuet med Big Steve Morison etter kampen så blir man bare lei seg! Denne klubben vår er råtten på rot!


Lagt ut? Hva var tema?

vad sa Morrison?
 

Promotion 2010

Når man hører intervjuet med Big Steve Morison etter kampen så blir man bare lei seg! Denne klubben vår er råtten på rot!


Lagt ut? Hva var tema?

vad sa Morrison?


Råtten på rot:

https://audioboom.com/boos/3097938-post-match-reaction-steve-morison-vs-charlton-athletic







Men vi også huske at Morison er Millwall-scum!   :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Aner ikke om dette stemmer, men synes det virker sannsynlig ut i fra hva som har skjedd siste tiden:

Bit of a personal insight on the club. I’ve been lucky enough to work at St. Georges Park recently, with some ex pros and coaches, who gave me some info on on-goings at the club.

The general consensus is that Redders is the best thing that’s happened at the club for some time, and to sack him would be the biggest mistake the club could make, with it almost impossible for him to go back into his old job. They feel that if he’s given a bit more free reign and backing he’d get the club back in the prem. But, he is a bit of a yes man and doesn’t like confrontation, and just goes about his business the best he can (hence why he isn’t fussed about sorting a contract till the summer).

Some of the Italian’s that have been brought in have been made false promises (not by Cellino or Redfearn), that they would be starting, something Redder’s isn’t happy about, particularly because they don’t have the club at heart and are unprofessional, but he just gets on with things, despite being in a constant battle as he wants to play players like Cooper at centre half and keeps being made to play Bellusci.

During the Fulham game, where the shit seems to have hit the fan, certain players were smoking at half time, which pissed Redder’s and Thompson off, and Thompson finally let off some steam and laid into them and Salerno for countless reasons that had probably been bubbling over for a while. Thompson was sacked, as he was the only one with bollocks big enough to say something to certain players and the idiots above them (Salerno), and told him that it was a f**king embarrassment that he was happy with professional players smoking whilst on big money.

Since then there has been a bit of a divide and the Italian’s seem to have spat their dummies out, but I think Redfearn will be somewhat happy about what’s gone on in the last couple of days as he’ll not be forced to play anybody, but I’m not sure what the long term effects will be.

Finally, when I asked why when everything seems to be looking like its on the up, something seems to piss on our parade, they all seemed to think Bates is still somehow managing to pulling strings somewhere (thought none of them knew this for certain). They felt that he is either still owed money, or owns the ground…

Happy days. (Sorry that was a little long winded). MOT.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cannavaro

Tenkte på 1-1 idag at det ville vært typisk å få en i rævva........og bli frustrert igen......

.....så derfor dytter jeg på denne tråden, så vet folk at den finnes......
MFLU - Miracles For Leeds United

baste

Vår beste sign forsvant ut av Leeds og tilbake til Hull. Hadde virkelig trua med han ved roret.

Nu e æ veldig i tvil, og det er vanskelig å se hvordan vi skal snu dette. Da må vi ta en B/G og plutselig slå alle  :D


Alt kan skje i fotball, håpa det smitter over på vårres lag og.

We are Leeds

Dylan

Sikkert godt å få ut frustrasjon, men så ille var ikke kampen i går.
Vi spiller i Championship, har championship spillere og championship manager.
Tar gjerne i mot en tråd med oppmuntrende/positive innlegg.

Cannavaro

Sikkert godt å få ut frustrasjon, men så ille var ikke kampen i går.
Vi spiller i Championship, har championship spillere og championship manager.
Tar gjerne i mot en tråd med oppmuntrende/positive innlegg.

Denne tråden skal være en motvekt til denne tråden : http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,5810.0.html
Da skaper vi balanse i regnskapet.  Som langtids supporter vet jeg veldig godt at det er mye opp- og nedturer i denne klubben, og mest av sistnevnte.  Derfor er DENNE tråden ment for å få utløp for frustrasjon bare....skriftlig sådan.  Da vet du det.
MFLU - Miracles For Leeds United

Bye

Kjenner på at interessen for klubben er på hell nå. Vi gir en manager ti - 10 - kamper, til å skape resultater. Det er så bortinatta latterlig, at jeg finner ikke ord. Vi skusler oss bort fra alle sjanser til noe som helst, og forrykker harmonien i spillergruppa. Mest sannsynlig forsvinner de fleste talentene våre sånn som klubben drives nå. Goodbye Cook, Mowatt, Taylor og Byram. Fyller vel opp med flere halvgode leiesoldater som forsvinner så fort pengekrana skrus til litt. Nei, det er vanskelig å være Leeds-fan for tida.

Det er ikke sånn at man slutter, for sånn funker ikke fotball og følelser, men det er så slitsomt å få forhåpninger før hver sesong, før det skjer noe tull, og så ender vi på 15.-17. plass. I år. Igjen. Det er ikke byen Leeds verdig, og supporterne fortjener så mye mer.

Likegyldigheten når stadig nye dybder. Men klarer man å slutte å følge med? Nei. Aldri. Selvpining er en dyd det òg, selv om jeg føler på det at vi burde få en skikkelig opptur snart.

MOT
Trønder i Bergen!