Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 296685 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Budda

Endre

Sydhagen

Spiller: Chris Wood
« Svar #1171 på: August 17, 2017, 23:38:30 »
Forunderlig at noen av fansen ønsker et salg av Wood pga et par bom i de første kampene. En spiller som for 3 mnd siden fullførte en mesterlig sesong toppet med 30 mål.
Nesten så jeg ikke vet om jeg skal le eller grine...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1172 på: August 18, 2017, 07:09:04 »
Forunderlig at noen av fansen ønsker et salg av Wood pga et par bom i de første kampene. En spiller som for 3 mnd siden fullførte en mesterlig sesong toppet med 30 mål.
Nesten så jeg ikke vet om jeg skal le eller grine...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Ja det svinger noe voldsomt i fotballen..
Håper han banker inn et par til helgen så man kanskje slipper noe av maset.
Marching On! 4276

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1173 på: August 18, 2017, 08:45:55 »
Forunderlig at noen av fansen ønsker et salg av Wood pga et par bom i de første kampene. En spiller som for 3 mnd siden fullførte en mesterlig sesong toppet med 30 mål.
Nesten så jeg ikke vet om jeg skal le eller grine...

Fordi mange supportere har gullfiskhukommelse. Antar også at det finnes fans som hakket på Wood for to år siden, som nå har en "hva sa jeg?"-innstilling som lå på is i fjor. Wood burde scoret minst to mål til innledningen, men et annet poeng er at han mot Fulham har en enkelt sjanse. Den er i tillegg gedigen, men ingen spisser har 100% uttelling. Ikke engang Messi eller Ronaldo scorer på samtlige sjanser og da snakker vi et par tre (dusin) knepp opp fra Championship-spisser.

Jeg husker fortsatt QPR-kampen i fjor og hvordan halve puben slakta Wood for innsatsen når Leeds ikke hadde ballen over midtbanen. Faktum er at han ser veldig trent, ivrig og spillehissen ut. Han beinflyr på alt og man kan nesten argumentere for at han burde spare litt energi, fremfor å jage keeper alene.

Wood scorer minst 20 ligamål om han blir og i år vil også midtbanen bidra langt kraftigere i målprotokollen.
Marching on together!

AndyRobinson

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1174 på: August 18, 2017, 10:08:37 »
Dennis!

Som jeg skulle sagt d sjøl!

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1175 på: August 18, 2017, 10:54:56 »
Forstår de økonomiske argumentene til de som ønsker å selge.

En championshipspiss til opp mot 20 mill pund er god butikk.

Og jeg forstår Radrizzani om han ønsker å selge.

Min bekymring ligger mest på hvordan vi skal bruke pengene. Vi snakker slutten av august.

I tillegg er jeg bekymra for fysikken i mannskapet. Vi trenger Woods tilstedeværelse. Målene kommer fra han, det er jeg ikke redd for.
 

Cherry

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1176 på: August 18, 2017, 11:59:08 »
Forstår de økonomiske argumentene til de som ønsker å selge.

En championshipspiss til opp mot 20 mill pund er god butikk.

Og jeg forstår Radrizzani om han ønsker å selge.

Min bekymring ligger mest på hvordan vi skal bruke pengene. Vi snakker slutten av august.

I tillegg er jeg bekymra for fysikken i mannskapet. Vi trenger Woods tilstedeværelse. Målene kommer fra han, det er jeg ikke redd for.

Skummelt tall på innlegget ditt! ::) ;D

20 mill £ er mye penger, men hva får man igjen for de HVIS man nå må ut og hente i slutten av viduet?
Håper ikke hodet til Wood er snudd, men han hører jo rykter han også - og han har sikkert en sulten agent!
Han scorer i morra`og BLIR!
 

Annesj

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1177 på: August 18, 2017, 13:06:05 »
Phil Hay‏ 
@PhilHayYEP
Følger
 
Mer
New deal offered to Chris Wood - three-year extension. Leeds have moved on that after turning down two bids from Burnley. #lufc

Vel, da får man se.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1178 på: August 18, 2017, 13:27:02 »
Phil Hay‏
@PhilHayYEP
Følger
 
Mer
New deal offered to Chris Wood - three-year extension. Leeds have moved on that after turning down two bids from Burnley. #lufc

Vel, da får man se.

Når dette blir offentlig frykter eg at det er en strategi for å presse prisen opp, mer enn et forsøk på å beholde han.

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1179 på: August 18, 2017, 13:30:17 »
Phil Hay‏
@PhilHayYEP
Følger
 
Mer
New deal offered to Chris Wood - three-year extension. Leeds have moved on that after turning down two bids from Burnley. #lufc

Vel, da får man se.

Når dette blir offentlig frykter eg at det er en strategi for å presse prisen opp, mer enn et forsøk på å beholde han.

I alle fall en klar statement fra Leeds' side om at man ikke ønsker å selge. Det er snart femten år siden sist klubben var i slik posisjon.

Jack: Jeg tror ikke det. Om man ønsket å cashe inn, er det jo rett og slett risikabelt å eventuelt skremme beilere OG binde Wood til klubben lenger. Antakelig er det forhøyelse og sikkert en signeringsbonus involvert. Klubben insisterer på at han ikke skal selges og etter to avslåtte bud, hadde det vel vært på tide å sette en konkret pris på han om de ville ta pengene?

Det jeg derimot - som generelt sett ikke ser nytt gjennom mørke briller - bekymrer meg litt for, er at Hay kommer med nyheten i forkant av signering. Jeg skal ikke si jeg har oversikt over alle nå, men alle kontraktsforlengelser fra Vieira til O'Kane har vel kommet ut av "intet"? Kan det rett og slett bety at Leeds sier "vi har gjort vårt", men at Wood er lunken? En negativ tolkning av ting, men det har vært mye positivitet lenge nå. Som Leedsfan venter man nesten på skuffelsen.

Vi får svaret innen et par uker i verste fall.
« Siste redigering: August 18, 2017, 13:34:09 av Dennis »
Marching on together!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1180 på: August 18, 2017, 13:34:28 »
Phil Hay‏
@PhilHayYEP
Følger
 
Mer
New deal offered to Chris Wood - three-year extension. Leeds have moved on that after turning down two bids from Burnley. #lufc

Vel, da får man se.

Når dette blir offentlig frykter eg at det er en strategi for å presse prisen opp, mer enn et forsøk på å beholde han.

I alle fall en klar statement fra Leeds' side om at man ikke ønsker å selge. Det er snart femten år siden sist klubben var i slik posisjon.

Jack: Jeg tror ikke det. Om man ønsket å cashe inn, er det jo rett og slett risikabelt å eventuelt skremme beilere OG binde Wood til klubben lenger. Antakelig er det forhøyelse og sikkert en signeringsbonus involvert.

Det jeg derimot - som generelt sett ikke ser nytt gjennom mørke briller - bekymrer meg litt for, er at Hay kommer med nyheten i forkant av signering. Jeg skal ikke si jeg har oversikt over alle nå, men alle kontraktsforlengelser fra Vieira til O'Kane har vel kommet ut av "intet"? Kan det rett og slett bety at Leeds sier "vi har gjort vårt", men at Wood er lunken?

Vi får svaret innen et par uker i verste fall.


Da er vi enig :D

Budda

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1181 på: August 18, 2017, 15:41:26 »
Lukter litt taktikk her mtp å forsvare et salg. "Vi har gjort alt i vår makt: avslått to bud og tilbudt han ny kontrakt. Men spilleren ville bort" Da blir Wood syndebukken og ikke Leeds


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Hallgeir *

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1182 på: August 18, 2017, 15:45:22 »
Lukter litt taktikk her mtp å forsvare et salg. "Vi har gjort alt i vår makt: avslått to bud og tilbudt han ny kontrakt. Men spilleren ville bort" Da blir Wood syndebukken og ikke Leeds


Sent from my iPhone using Tapatalk

Er det ikke slik det gjøres nesten hver gang man egentlig ikke vil selge? Forrige gang gjeldende Charlie Taylor.
Super Leeds since 1968

Budda

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1183 på: August 18, 2017, 15:48:17 »
Lukter litt taktikk her mtp å forsvare et salg. "Vi har gjort alt i vår makt: avslått to bud og tilbudt han ny kontrakt. Men spilleren ville bort" Da blir Wood syndebukken og ikke Leeds


Sent from my iPhone using Tapatalk

Er det ikke slik det gjøres nesten hver gang man egentlig ikke vil selge? Forrige gang gjeldende Charlie Taylor.

Når det gjelder Taylor, hvis jeg ikke tar feil, så var det pga. utdanningskompensasjonen. Du får ikke det med mindre du har tilbudt spilleren på utgående kontrakt et nytt kontraktstilbud


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Kai

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1184 på: August 18, 2017, 16:07:04 »
Det er vel ikke den offisielle Leeds-kontoen.

Budda

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1185 på: August 18, 2017, 16:17:27 »
Det er vel ikke den offisielle Leeds-kontoen.

Beklager, driver med fake news. Har alltid trodd det var den offisielle siden. Slettet innlegget.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Kai

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1186 på: August 18, 2017, 16:34:58 »
Det er vel ikke den offisielle Leeds-kontoen.

Beklager, driver med fake news. Har alltid trodd det var den offisielle siden. Slettet innlegget.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fort gjort i virrvarret av kontoer med omtrent identiske navn :)

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1187 på: August 19, 2017, 01:58:01 »
Mirror ?

Burnley land Leeds hotshot Chris Wood in £15m plus deal at third attempt

Burnley have finally landed Chris Wood from Leeds in a deal worth an initial £15million.

Burnley reached agreement with Leeds at the third attempt and will pay £15million plus add-ons.


The Clarets were determined to land Wood after boss Sean Dyche told their board that the New Zealand striker was his No 1 choice to replace Andre Gray.

Burnley returned to Wood after having an £11.8million offer for Deportivo La Coruna’s Romanian striker Florin Andone rejected and Dyche feels the Kiwi can score in the top flight.


Chris Wood was prolific for Leeds last season(Image: PA Wire)
Chris Wood was keen to try his luck in the Premier League(Image: Getty)
Wood, 25, bagged 30 goals last season to finish top scorer in the Championship as Leeds just missed out on promotion.

Leeds were keen to hang on to him and offered him a three-year contract extension on his current £15,000-a-week deal in an attempt to persuade him to stay.

But Wood was desperate to move to the Premier League once he knew of Burnley’s interest.

It is understood Wood will travel down to Burnley for his medical tomorrow from the North East hotel where Leeds stayed ahead of the clash with Sunderland at the Stadium of Light.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1188 på: August 19, 2017, 07:46:12 »
Så snart tilbudet om forlengelse ble lekket ut, frykter jeg spillet var i gang. Hååer Mirror tar feil.
 

Per-Stian

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1189 på: August 19, 2017, 08:18:50 »
Eg er veldig spent på kveldens kamptropp. Mirror er veldig påståeleg, men eg klarer ikkje å ta avisa heilt seriøst. Kvifor skulle Wood plutseleg ha slik hast med å kome seg tilbake til PL? Om rykta stemmer, skjer det i grevens tid. Korleis i alle dagar skal vi klare å finne ein fullverdig erstattar så seint i vindauget? McScoremack?

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1190 på: August 19, 2017, 08:41:17 »
Mirror er vel ikke mye mer seriøst en The Sun, eller vårt gamle "Søndag Søndag" ;) 

Allanclarke

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1191 på: August 19, 2017, 08:51:53 »
Jeg tror ikke dette før Phil Hay eller klubben kommer med en uttalelse. Men vis dette er tilfelle, så kan sesongen skrinlegges og Chris Wood blir lagt for hat for min del. Dette er takka for at Leeds satset på han og han ble den spissen han er etter han kunne ha råtnet på benken i Leicester. Ber til gud at dette er fake news.

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1192 på: August 19, 2017, 09:21:09 »
Svaret får vi i kveld. Starter Wood?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1193 på: August 19, 2017, 09:21:22 »
Jeg tror ikke dette før Phil Hay eller klubben kommer med en uttalelse. Men vis dette er tilfelle, så kan sesongen skrinlegges og Chris Wood blir lagt for hat for min del. Dette er takka for at Leeds satset på han og han ble den spissen han er etter han kunne ha råtnet på benken i Leicester. Ber til gud at dette er fake news.
Det var da voldsomt til krisemaksimering,  ;D Ã… be til gud hjelper ikke en dritt!! ::) ::)

Allanclarke

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1194 på: August 19, 2017, 09:25:13 »
Jeg tror ikke dette før Phil Hay eller klubben kommer med en uttalelse. Men vis dette er tilfelle, så kan sesongen skrinlegges og Chris Wood blir lagt for hat for min del. Dette er takka for at Leeds satset på han og han ble den spissen han er etter han kunne ha råtnet på benken i Leicester. Ber til gud at dette er fake news.
Det var da voldsomt til krisemaksimering,  ;D Ã… be til gud hjelper ikke en dritt!! ::) ::)
Det kan hvertfall ikke skade :) Selvfølgelig er det ikke verdes undergang. Men opprykk i år er uten rekkevidde vis dette er sant.

rd1

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1195 på: August 19, 2017, 09:39:32 »
Han forsvinner og er ikke med i dagens tropp ifølge ryktene. Spørsmålet er bare hvor i himmelens navn vi finner en ny 20+ spiss?

McCormach og Snoddy linet opp? Gir like mange mål som Dallas/Wood!
"Who needs Cantona??"

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1196 på: August 19, 2017, 09:48:05 »
Twitret av Boden i Burnley Express og retweetet av Hay:

Told Burnley are closing in on club record signing of Chris Wood after third bid, £15m plus add ons. Possible could be done tomorrow

Annesj

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1197 på: August 19, 2017, 09:48:15 »
På sikt blir vi bedre uten wood. Det er min påstand. Wood faller igjennom i PL å ender ned i CC igjen. Vi rykker opp med en bedre spiss. Jeg skriker å griner ikke av at wood blir solgt. Ser noen krisemaksimerer. Helt fair. Time will show. Det MYYYE penger vi får inn for en høyst begrenset spiller. MYYYYE mer enn hva han er verdt på bakgrunn a kun en ses. Rhodes som banket inn mål ses etter ses gikk for 10-11 var det vel. Dette kan ikke klubben si nei til spørru meg.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1198 på: August 19, 2017, 09:49:25 »
Jeg tror ikke dette før Phil Hay eller klubben kommer med en uttalelse. Men vis dette er tilfelle, så kan sesongen skrinlegges og Chris Wood blir lagt for hat for min del. Dette er takka for at Leeds satset på han og han ble den spissen han er etter han kunne ha råtnet på benken i Leicester. Ber til gud at dette er fake news.
Wood skylder vel ikke Leeds en dritt. Var hakkekylling i et år. Har jobbet hardt for å bli den spissen han er nå, under 4 ulike head coacher. Hvis han går håper jeg det blir for mest mulig penger og minst mulig ondt blod.
Jon R.

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1199 på: August 19, 2017, 09:50:19 »
Hadde håpet vi bikket 20 millioner, men får vel si oss OK fornøyd med 15 millioner. Nå håper og regner jeg med at klubben har en erstatter såpass klar at han signer i neste uke og at vi bruker 5-10 millioner på en ny kvalitetsspiss.

Synd dette, men slik har det vært for klubben de siste 13 årene. Selling club...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.