Skrevet av Emne: Treningskamp: vs Harrogate Town @ Wetherby Road, fredag 10/7-2015 kl 20.30  (Lest 10327 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Allanclarke

Fryktelig svakt å karre til seg et uavgjort resultat mot Non-League motstand. Gidder ikke å høre at det er tidlig i sesongen, for det er det fanden meg for Horegata også. Fysj!  >:(

auren

Jeg gir meg ende over altså. Dette er en treningskamp derfor er det viktigste i mine øyne å spille seg i form, danne relasjoner, prøve ut taktiske ting og noe av det viktigste å ikke pådra seg skader. Resultatet betyr minst. Selvfølgelig alltid bedre å vinne enn å ikke vinne. Men for meg er prestasjonen det viktigste pluss nevnte ting over.

h.b

  • Gjest
Fryktelig svakt å karre til seg et uavgjort resultat mot Non-League motstand. Gidder ikke å høre at det er tidlig i sesongen, for det er det fanden meg for Horegata også. Fysj!  >:(

auren

Jeg gir meg ende over altså. Dette er en treningskamp derfor er det viktigste i mine øyne å spille seg i form, danne relasjoner, prøve ut taktiske ting og noe av det viktigste å ikke pådra seg skader. Resultatet betyr minst. Selvfølgelig alltid bedre å vinne enn å ikke vinne. Men for meg er prestasjonen det viktigste pluss nevnte ting over.

Resultat vil alltid være viktig uansett om det er preseason eller ikke. Et godt resultat gir spillerne selvtillit. Tap eller uavgjort mot elendig motstand gir bare spillerne  en , fy f så dårlige vi er

p0ndus

  • Gjest
Fryktelig svakt å karre til seg et uavgjort resultat mot Non-League motstand. Gidder ikke å høre at det er tidlig i sesongen, for det er det fanden meg for Horegata også. Fysj!  >:(

auren
Støttes 100% . Fortsetter det sånn er Røsler arbeidsløs innen midten av September.

Torpe-do

Ja, dette blir for labert. At det er tidlig i sesongen osv osv skulle bare tilsi at vi muligens ikke kan forvente 5-0-seier eller noe slikt. Spiller mot spiller så bør - og skal - vi vel være sterke nok for 2-0 eller noe slikt, temmelig lett. Selv med 'mixed up' lagsammensetninger.

Menmen. Kjør på videre!

Erik M

Harrogte bør slås - hvis det var meningen. Jeg antar at Leeds har hatt en eller to treningsøkter samme dag og benyttet minst 22 spillere..

Derfor skal vi ikke legge for mye vekt på det.  Men Harrogate...
 

Gufrias

Ja, det var mye bedre i fjor, da vi vant våre to første kamper med hhv 16-0 og walkover.

 ::)
Hekta på Leeds siden 1974

Glenn K

Bra Cellino ikke er like utålmodig som enkelte her inne.

raggen

vil heller tape alle treningslampene for og rykke opp til PL enn og vinne treningskamper og ha en shitty season.... resultater betyr ikke så mye i treningskamper
Forever Leeds United!!!!!!!!

Jon R

Bra Cellino ikke er like utålmodig som enkelte her inne.

Tålmodighet når resultatene er dårlige. Ja der har du  Cellino i et nøtteskall.
Jon R.

auren

vil heller tape alle treningslampene for og rykke opp til PL enn og vinne treningskamper og ha en shitty season.... resultater betyr ikke så mye i treningskamper

Jeg vil heller vinne alle treningskampene og rykke opp enn å tape alle treningskampene og rykke ned…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Disse kommer til å rykke opp selv om de tapte i dag:

http://www.dcfc.co.uk/news/article/report-grimsby-town-2-1-derby-county-2540593.aspx

Calm down!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Glenn K

Disse kommer til å rykke opp selv om de tapte i dag:

http://www.dcfc.co.uk/news/article/report-grimsby-town-2-1-derby-county-2540593.aspx

Calm down!

Nei stakkars Derby som kommer til å rykke ned siden de tapte en treningskamp mot Grimsby i juli. Hvis de fortsetter sånn så må Clement gå.  ::)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28890
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
...bare TO 'tekniske treningsøkter' før man i første omgang av første kamp spilte 3-5-2.
Ikke rart man slet defensivt da...

Uwe sier jogså ( til YEP men i en annen reportasje) at 'det fysiske' i pre season er omtrent unnagjort nå i løpet av de to første ukene, og at det nå blir langt mer vekt på taktiske treninger.

Sitat
“But for us there is still a long way to go. In the first half, with the 3-5-2 formation, some players were hesitating. They weren’t 100 per cent comfortable but that’s okay. We want to expose them to that and we’ve only had two technical (training) sessions. I saw some encouraging signs but I also saw a lot of areas where we have to improve. Roles and responsibilities weren’t always clear.”
 â€“ Yorkshire Evening Post July 12 2015
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

...bare TO 'tekniske treningsøkter' før man i første omgang av første kamp spilte 3-5-2.
Ikke rart man slet defensivt da...

Uwe sier jogså ( til YEP men i en annen reportasje) at 'det fysiske' i pre season er omtrent unnagjort nå i løpet av de to første ukene, og at det nå blir langt mer vekt på taktiske treninger.

Sitat
“But for us there is still a long way to go. In the first half, with the 3-5-2 formation, some players were hesitating. They weren’t 100 per cent comfortable but that’s okay. We want to expose them to that and we’ve only had two technical (training) sessions. I saw some encouraging signs but I also saw a lot of areas where we have to improve. Roles and responsibilities weren’t always clear.”
 â€“ Yorkshire Evening Post July 12 2015

Hvis en utdannet pedagog blir plassert i et tradisjonelt klasserom så vil hun fungere, men er det logisk at om den samme pedagogen blir plassert i på en baseskole så vil ingenting fungere?











Neppe!







Jeg mener også at 3 i forsvar en en langt enklere oppgave enn jobb i en baseskole! For meg handler det om Wooton, Bellusci og Cooper - en ganske så talentløs samling fotballspillere!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973