Skrevet av Emne: Spiller: Stuart Dallas  (Lest 95767 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #30 på: August 04, 2015, 16:04:53 »
Da var det også offisielt:

http://www.leedsunited.com/news/article/fw2m14fcorp1184r38p9wcif1/title/dallas-completes-united-switch


NEWS
DALLAS COMPLETES UNITED SWITCH
Winger joins from Brentford to become seventh summer signing...

PUBLISHED 04 AUGUST 2015 AT 12:00


 1390 1419STUART DALLAS
We are delighted to confirm the signing of winger Stuart Dallas on a three-year deal from Brentford.

The Northern Ireland international, our seventh new addition of the summer, joins for an undisclosed fee with the option of a fourth year on his contract.

Dallas, 24, is capable of playing on both flanks and arrives with a glowing reputation in the Championship after making his name in England with Brentford, where he worked under head coach Uwe Rosler.

Rosler took Dallas to Griffin Park back in summer 2012 after a string of award-winning displays with homeland club Crusaders as a youngster.

Dallas was named as the Northern Ireland Football Writers’ Player of the Year and Young Player of the Year for 2011, earning himself international recognition along the way at Under-23s level.

He was made to be patient for his chance at Brentford after making the switch the following year, heading out on loan to Northampton Town to gain experience, before returning to form part of their promotion-winning team of 2013/14.

Dallas starred in the Bees’ impressive Championship return last season, featuring 43 times and scoring eight goals, including their Goal of the Season winner at Fulham, as they reached the play-offs with a fifth-place finish.

He featured at Elland Road back in February this year, helping Brentford to a 1-0 league win.

Dallas now becomes Rosler’s seventh summer signing so far – following Charlie Horton, Lee Erwin, Sol Bamba, Chris Wood, Tom Adeyemi and Ross Turnbull through the door at Elland Road – after passing his medical at Thorp Arch on Monday afternoon.

The winger could make his United debut in Saturday’s 2015/16 season opener against Burnley at Elland Road this Saturday (12.30pm).

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/fw2m14fcorp1184r38p9wcif1/title/dallas-completes-united-switch#sthash.55B1NBnr.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #31 på: August 07, 2015, 19:32:34 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #32 på: August 09, 2015, 09:34:41 »
Kaster en liten brannfakkel her.

Ser både på forumet og blant engelske kommentarer at Dallas får mye skryt.

Ja, kom til gode avslutninger og var bra med ball i beina.

Men hadde ikke den farten jeg håpet på, og bar klart preg av å ikke være i kampform.

Forsvant etter pause. Forhåpentligvis blir han bare bedre og bedre. Grei kamp i går, men i mine øyne ikke så god som mange skulle ha det til.
 

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #33 på: August 09, 2015, 09:59:36 »
Kaster en liten brannfakkel her.

Ser både på forumet og blant engelske kommentarer at Dallas får mye skryt.

Ja, kom til gode avslutninger og var bra med ball i beina.

Men hadde ikke den farten jeg håpet på, og bar klart preg av å ikke være i kampform.

Forsvant etter pause. Forhåpentligvis blir han bare bedre og bedre. Grei kamp i går, men i mine øyne ikke så god som mange skulle ha det til.
hehe, er vel ikke den største brannfakkelen jeg har sett ;)
Er helt enig med din analyse! Poenget er vel at vi så "noe" igår med Dallas som får oss til å tro at han kommer til å gjøre noe veldig bra fremover i sesongen :)

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #34 på: August 09, 2015, 11:39:44 »
Kaster en liten brannfakkel her.

Ser både på forumet og blant engelske kommentarer at Dallas får mye skryt.

Ja, kom til gode avslutninger og var bra med ball i beina.

Men hadde ikke den farten jeg håpet på, og bar klart preg av å ikke være i kampform.

Forsvant etter pause. Forhåpentligvis blir han bare bedre og bedre. Grei kamp i går, men i mine øyne ikke så god som mange skulle ha det til.

Man trenger ikke maksfart så lenge man er fotballsmart og tør å utfordre. Se bare på Snodgrass når han var her. Byram er sikkert raskere, men han utfordrer for sjelden en mot en. Byram må tørre mer.

Likte at Dallas var i feltet når ballen var på andre siden, tror han kommer til å putte noen mål i år!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

gulle

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #35 på: August 09, 2015, 13:35:01 »
Kaster en liten brannfakkel her.

Ser både på forumet og blant engelske kommentarer at Dallas får mye skryt.

Ja, kom til gode avslutninger og var bra med ball i beina.

Men hadde ikke den farten jeg håpet på, og bar klart preg av å ikke være i kampform.

Forsvant etter pause. Forhåpentligvis blir han bare bedre og bedre. Grei kamp i går, men i mine øyne ikke så god som mange skulle ha det til.
hehe, er vel ikke den største brannfakkelen jeg har sett ;)
Er helt enig med din analyse! Poenget er vel at vi så "noe" igår med Dallas som får oss til å tro at han kommer til å gjøre noe veldig bra fremover i sesongen :)
akkurat, han hadde et par ganger i første , med gode gjennvinninger og løp med svært mye vilje, som jeg har savnet hos oss på venstre kant,forsvant i andre, men tendensen er spennende.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #36 på: August 26, 2015, 19:11:31 »
God form og rett inn på landslaget:

@LUFC: INTERNATIONALS | #lufc winger @dallas_stuart earns Northern Ireland call-up for forthcoming Euro 2016 qualifiers. http://t.co/oHf4TeBrsO

 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #37 på: September 28, 2015, 12:59:54 »
God spiller, med bra ferdigheter og trykk i spillet. Men klar mangel på fart.

Spørs om ikke en sånn type etter hvert omskoleres fra kant til sentral midtbanespiller.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #38 på: September 28, 2015, 13:04:27 »
God spiller, med bra ferdigheter og trykk i spillet. Men klar mangel på fart.

Spørs om ikke en sånn type etter hvert omskoleres fra kant til sentral midtbanespiller.

Mere en indreløper. Hm det ga meg en tanke

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #39 på: September 28, 2015, 13:14:32 »
helt klart godkänd ytter, det man saknar är väl lite mål också, blev man ju bortslämd med under gradels tid och i viss mån snodgrass
 

Dennis

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #40 på: September 28, 2015, 13:27:07 »
helt klart godkänd ytter, det man saknar är väl lite mål också, blev man ju bortslämd med under gradels tid och i viss mån snodgrass

Enig.

Det Dallas trenger er støtte fra Taylor på overlapp og Mowatt på dype løp. Det er for statisk rundt ballfører uavhengig av hvem det gjelder. Samhandlingen har laget ekstremt mye å hente på.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #41 på: Oktober 10, 2015, 00:07:09 »
@Thomkirwin: Great stuff N.Ireland!! Great goal, great build up, great assist @dallas_stuart


1-0 over TYSKLAND!   8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #42 på: Oktober 10, 2015, 13:45:29 »
@Thomkirwin: Great stuff N.Ireland!! Great goal, great build up, great assist @dallas_stuart


1-0 over TYSKLAND!   8)
Var vel Irland som slo Tyskland, mens Dallas & Co slo Hellas.
MOT

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #43 på: Oktober 17, 2015, 18:23:00 »
@Thomkirwin: Great stuff N.Ireland!! Great goal, great build up, great assist @dallas_stuart


1-0 over TYSKLAND!   8)
Var vel Irland som slo Tyskland, mens Dallas & Co slo Hellas.

Skrapa seg i hvert fall til EM!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #44 på: Oktober 17, 2015, 18:24:55 »
@Thomkirwin: Great stuff N.Ireland!! Great goal, great build up, great assist @dallas_stuart


1-0 over TYSKLAND!   8)
Var vel Irland som slo Tyskland, mens Dallas & Co slo Hellas.

Skrapa seg i hvert fall til EM!  ;)
jobbar hårt men tycker det händer för lite
 

Smudge

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #45 på: Oktober 18, 2015, 07:37:16 »
En skikkelig gråstein, stor skuffelse til nå. Enten må han inn sentralt eller byttes ut med Buckley. Ser ingen kantspiller i denne mannen

Kato

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #46 på: Oktober 18, 2015, 07:43:54 »
Bomkjøp. Snart bak Buckley og Botaka
 

Jon R

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #47 på: Oktober 18, 2015, 11:03:20 »
"Treg og uvenn med ballen" synes jeg var beskrivelsen som passet best i går. Skal ha kred for å løpe mye.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #48 på: Oktober 22, 2015, 20:31:25 »
Hans beste for Leeds:

@LUFCDATA: Stuart Dallas proved very effective on the right tonight & put in a solid shift. 8 crosses, 5 blocks, 4 shots & 2 interceptions vs. Fulham.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #49 på: Oktober 22, 2015, 21:54:46 »
Er jeg den eneste som synes Dallas har vært bra hele tiden?
MOT

TK20

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #50 på: Oktober 22, 2015, 22:06:38 »
Er jeg den eneste som synes Dallas har vært bra hele tiden?

Tja, du er hvertfall blant de få som ikke hogger hodet av en medspiller etter en minimal formdupp.

Jon R

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #51 på: Oktober 22, 2015, 23:05:07 »
Synes Dallas har hatt en svært negativ kurve etter en brukbar debut. I går fremstod han som verdt prislappen og vel så det.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #52 på: Oktober 22, 2015, 23:26:27 »

Er jeg den eneste som synes Dallas har vært bra hele tiden?

Han har ikke vært så effektiv, men han har løpt når de andre har gått!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #53 på: Oktober 23, 2015, 09:42:15 »
Synes Dallas har hatt en svært negativ kurve etter en brukbar debut. I går fremstod han som verdt prislappen og vel så det.

Ikke tilfeldig. Mangler fart til å være utfordrende kantspiller i 4-3-3. Passer mye bedre i 4-4-2, hvor duellstyrke og trøkk er viktigere for denne type spillere.
 

flynn

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #54 på: Oktober 23, 2015, 09:42:34 »
Er jeg den eneste som synes Dallas har vært bra hele tiden?

Jeg har hele tiden vært veldig positiv til Dallas. Jeg synes han virker som en spiller som faktisk produserer sjanser og mål. Rett nok har hans form dalt sammen med laget de siste ukene, men jeg tror fullt og helt på at han er en nøkkelspiller framover.

flynn

Dennis

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #55 på: Desember 18, 2015, 10:08:32 »
Dallas begynner virkelig å bli en favoritt for min del! Enorm i går.

Dekker et savn av driv og innstilling jeg har hatt siden Snoddy gikk videre. Ikke helt ulik spillertype.
Marching on together!

nord

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #56 på: Desember 18, 2015, 10:33:12 »
Håper at han får lokket Lafferty til Leeds  ::)
 

AndyMathie

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #57 på: Desember 18, 2015, 13:18:56 »
Her inne var det mange som kanskje fotballfaglig har bommet kraftig. Jeg har hele tiden likt Dallas og håpet og trodd at han skulle bevise den troen jeg har hatt på han. Han jobber så steinhardt hver kamp at det må  lønnes tilslutt og derfor har jeg alltid hatt troen. Nå kommer selvtillit og tipper at vi nå ser at han begynner å putte jevnt og trutt. Ikke bare assist framover, men også scoringer og da mine Leeds venner så blir mye mer artig å følge vårt lag.

Jeg hyller deg Stuart Dallas! Endelig viser du oss alle hva du er god for :D
We are Leeds and we are proud of it!

GeirO

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #58 på: Desember 18, 2015, 18:59:00 »
Dallas er Leeds' beste spiller. Ingen tvil om det. Kjempekjøp!
MOT

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Stuart Dallas
« Svar #59 på: Desember 18, 2015, 20:55:29 »
Kaster en liten brannfakkel her.

Ser både på forumet og blant engelske kommentarer at Dallas får mye skryt.

Ja, kom til gode avslutninger og var bra med ball i beina.

Men hadde ikke den farten jeg håpet på, og bar klart preg av å ikke være i kampform.

Forsvant etter pause. Forhåpentligvis blir han bare bedre og bedre. Grei kamp i går, men i mine øyne ikke så god som mange skulle ha det til.
hehe, er vel ikke den største brannfakkelen jeg har sett ;)
Er helt enig med din analyse! Poenget er vel at vi så "noe" igår med Dallas som får oss til å tro at han kommer til å gjøre noe veldig bra fremover i sesongen :)
Dallas er i ferd med å få ut potensialet! Kan bli meget viktig for oss fremover :)