Skrevet av Emne: Spiller: Stuart Dallas  (Lest 95811 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #270 på: September 08, 2020, 08:21:42 »
Heier aldri på Norge når Leeds spillere står på andre enden av banen. Trodde det gjaldt alle her :)
+1

Dette kjenner ikke jeg på i det hele tatt. Koste meg glugg med Norge i går. Dallas var god han, men spilte på et megasvakt lag. Det gjør han ikke på lørdag!
Helt enig. Norge kommer først uansett sammenheng!

jaho

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #271 på: September 08, 2020, 08:34:34 »
Heier aldri på Norge når Leeds spillere står på andre enden av banen. Trodde det gjaldt alle her :)
+1

Dette kjenner ikke jeg på i det hele tatt. Koste meg glugg med Norge i går. Dallas var god han, men spilte på et megasvakt lag. Det gjør han ikke på lørdag!

Helt enig ! Selv om laget Leeds alltid kommer først i enhver sammenheng, blir det noe helt annet når de har en enkelt spiller som representerer landet sitt mot Norge.. Håper selvfølgelig spilleren gjør det bra, og ikke minst unngår skader.. Men å holde med Nord-Irland mot Norge fordi Dallas spiller der ???? Trodde slikt bare forekom blant Liverpool-fans.. ;D Mot alle andre landslag så holder man jo alltid med laget som inneholder Leeds-spillere...men mot Norge?? Nei !!  ;) :D

gekon17


TK20

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #273 på: Oktober 03, 2020, 21:45:31 »
Svært imponert over hva denne spilleren leverer. Mot samtlige motstandere.

ar9

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #274 på: Oktober 03, 2020, 21:58:22 »
Svært imponert over hva denne spilleren leverer. Mot samtlige motstandere.
Han var god i dag. Krydret det hele med litt dirty Leeds helt på tampen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #275 på: Oktober 03, 2020, 22:41:22 »
Dallas gir alt i alle kamper han spiller..

Under Bielsa er det vel ingen som har hevet seg mer enn Dallas.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #276 på: November 22, 2020, 20:06:20 »
Grei kamp av Dallas i dag (også).

Gratulerer med kamp nr. 200 for Leeds.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #277 på: Januar 16, 2021, 10:52:14 »
TV2 med ganske lang sak om Dallas i dag. Bl.a 5 spørsmål som ikke handler om Haaland men Leeds: :)

Fem spørsmål om stort og smått med Stuart Dallas:
– Du er del av et Leeds-lag som er tilbake i Premier League. Hvordan synes du dere har mestret de første månedene tilbake på øverste nivå?
– Det har vært stort. Det har vært en berg-og-dalbane så langt. Noen gode resultater og noen skuffende resultater, men en enorm læringskurve. Alle sammen nyter det så langt. Klubben har ventet lenge, og det å ha fått oss tilbake er en drøm som har gått i oppfyllelse for oss alle.

– Kan du si noe om reisen tilbake til toppen? Tenkte du da du signerte for klubben for fem år siden at dere ville være i stand til å få dem tilbake dit de hører hjemme?

– Jeg kom hit med en ambisjon om å hjelpe klubben tilbake dit den trenger å være. Når jeg ser tilbake på reisen, så har det vært en utrolig reise fra jeg første gang gikk inn dørene her og til nå. De endringene klubben har vært gjennom, fra toppen og helt ned, er galskap. Det har vært hyggelig. Vi har fått noen tøffe lærepenger på veien, og det er noe som har bygget meg til den personen jeg er i dag. Både på og utenfor banen. Jeg er i en veldig heldig posisjon, der jeg har fått lov til å representere denne klubben. Og jeg er enda heldigere som kan si at jeg var del av laget som fikk dem tilbake til Premier League.

– Kan du prøve å sette ord på hvordan det føles å spille under Marcelo Bielsa, sammenlignet med hva du har vært vant til tidligere i karrieren?

- Det er noe jeg nyter, men det er tøft. Vi spiller med såpass høy intensitet, men det er ikke som om vi bare løper. Det er en tanke bak spillet vårt. Du hører historiene om «Murderball» på trening, og slike ting, og det er tøft. Vi gjør det en gang i uken, litt avhengig av når kampene er. Og hvis du ser på tallene våre gjennom sesongen, og statistikken over løp, så er de ganske høye. Men det er en reise vi har vært på siden Marcelo kom til klubben. Det var et sjokk med en gang, men nå er vi vant til det. Og det vises i våre prestasjoner.

– Bielsa elsker også fleksibiliteten til spillerne, og du er en av dem som merker det. Du kom til klubben som høyrekant, og nå starter du gjerne som venstreback. Selv om du ikke alltid befinner deg der?

- Marcelo hadde sett mange kamper før han tok jobben, og han hadde sett noe i meg som han tenkte han kunne jobbe med og gjøre meg om til en annen type spiller. Det som var stort for meg var hans tro på meg. Han stolte på meg, og stolte på at jeg kunne spille i disse forskjellige posisjonene. Den jobben han har gjort for meg på banen har vært utrolig. Jeg tror det at jeg har spilt ving har hjulpet meg som back, fordi jeg vet hvordan en ving beveger seg. Så jeg kan bruke hodet som back til å tenke på hvilke bevegelser en kantspiller vil gjøre. Når vi spiller mann-mot-mann, så vil det være slik at jeg starter i en posisjon, men drifter av gårde til et annet sted innimellom. Når jeg er på landslagssamling, spiller vi på en annen måte, men det lar meg se spillet på en helt annen måte. Jeg nyter der.

– Hva er det realistisk å forvente fra Leeds utover i sesongen? Hva er en realistisk målsetting ved sesongslutt?

– Dere kan forvente en berg-og-dalbane. Det kommer til å være kamper vi vinner og kamper vi ikke vinner. Det er naturlig. Men det vi har vist siden sesongstart er at vi går til hver kamp for å vinne. Det spiller ingen rolle hvem vi møter. Internt har vi våre egne forventninger, men jeg tenker det handler om å holde plassen denne sesongen, og så forsøke å forbedre prosessen vi holder på med. Vi tror på den, vi er på en reise, og forhåpentligvis kan vi fortsette å forbedre oss. Det er en læringskurve for oss, vi lærer nye ting hver uke, og vi møter de beste spillerne og noen av de beste lagene i verden. Det er viktig at vi fortsetter å tro på det vi gjør, fortsetter å jobbe hardt og bare tar en kamp om gangen.

Haaland-biten er her
https://www.tv2.no/sport/11853283/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #278 på: Februar 26, 2021, 18:28:48 »
God beskrivelse av The Underrated One

Han begynner å få bra mye anerkjennelse nå, i alle fall i Leedskretser.
Men det er ikke rart, hans fremganger er enorme, og hans adoptability er unik.
Og i tillegg er han altså en av lederne i gruppa, ogs utenfor banen, the Leedsborn (false) Cookstown Cafu.

https://moderngame.co.uk/post/the-underrated-one-dallas

Stuart Dallas is the most underrated player in the Premier League. There I said it, so what are you gonna do about it? Sorry, I’m too used to getting defensive about these things and you’ve quite possibly already agreed with what I’ve said. Anyway, he’s gone from Championship squad filler to Premier League midfield dynamo and nobody can say they saw it coming, not even Stu. His journey to this point has been astonishing, from the lower leagues back home with Coagh United to now, it’s been an ascension that’s flown under the radar of everyone except us astute Leeds fans.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #279 på: Mars 21, 2021, 10:12:45 »
Stuart syns 3 kamper i International Break er for mye.

Det er lett å forstå, jeg FORVENTER at han slipper å spille vennskapskampen mot USA.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/stuart-dallas-northern-ireland-position-20222047
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #280 på: April 10, 2021, 16:47:51 »
For en spiller! For en type! Lengendestatus snart? Venstreback, høyreback, sentral midtbane, høyreving, venstreving. Han er god uansett hvor du plasserer ham. For en renessanse han har fått under Bielsa!



auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lowfields

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #281 på: April 10, 2021, 16:54:15 »
Hva spilte han idag etter at Roberts gikk av? Tilbaketrukken 9'er?
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #282 på: April 10, 2021, 16:59:31 »
For en spiller! For en type! Lengendestatus snart? Venstreback, høyreback, sentral midtbane, høyreving, venstreving. Han er god uansett hvor du plasserer ham. For en renessanse han har fått under Bielsa!



auren


Sent from my iPhone using Tapatalk


Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #283 på: April 10, 2021, 18:05:29 »
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #284 på: April 10, 2021, 18:09:05 »
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #285 på: April 10, 2021, 20:34:29 »
Nok et av Cellinos knallkjøp, er han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #286 på: April 10, 2021, 20:49:10 »
Nok et av Cellinos knallkjøp, er han.

Tror mer på at det var Röslers forslag.

Dallas spilte i Brentford under tyskeren, så det var neppe Cellino som hadde ideen.
« Siste redigering: April 10, 2021, 20:54:57 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #287 på: April 10, 2021, 21:09:37 »
Nok et av Cellinos knallkjøp, er han.

Tror mer på at det var Röslers forslag.

Dallas spilte i Brentford under tyskeren, så det var neppe Cellino som hadde ideen.
Så han godtok andres meninger? Imponerende.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #288 på: April 10, 2021, 21:13:02 »
Nok et av Cellinos knallkjøp, er han.

Tror mer på at det var Röslers forslag.

Dallas spilte i Brentford under tyskeren, så det var neppe Cellino som hadde ideen.
Så han godtok andres meninger? Imponerende.

Så du tror han sporet opp spilleren selv?

Da har du stor tro på Cellino. Foruten Hockaday, hvor mange scoop bragte han til Leeds? Jeg husker Antenucci som en brukbar spiller, men der stopper minnet mitt. Innrømmer glatt at Cellino-perioden er en tid jeg prøver å fortrenge.

Dallas hadde aldri kommet til Leeds hvis ikke Rösler hadde blitt manager i klubben.
« Siste redigering: April 10, 2021, 21:54:41 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

ar9

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #289 på: April 10, 2021, 21:47:24 »
https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-9456935/Two-goal-Leeds-hero-Stuart-Dallas-revels-thrilling-gasp-winner-Manchester-City.html

Spesielt den siste setningen er dekkende både for laget idag og Dallas som spiller.
«It is about how much you really want it.»


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #290 på: April 12, 2021, 18:51:44 »
Sky Sports med flott intervju med Dallas

https://www.skysports.com/football/news/11715/12273411/stuart-dallas-says-marcelo-bielsa-gave-leeds-united-the-belief-they-could-win-at-man-city

Stuart Dallas says Marcelo Bielsa gave Leeds United the belief they could win at Man City
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #291 på: April 12, 2021, 21:48:21 »
Sky Sports med flott intervju med Dallas

https://www.skysports.com/football/news/11715/12273411/stuart-dallas-says-marcelo-bielsa-gave-leeds-united-the-belief-they-could-win-at-man-city

Stuart Dallas says Marcelo Bielsa gave Leeds United the belief they could win at Man City

Nydelig lesing! Fotball blir ikke finere og vakrere en når kjernekaren/lagspilleren/altmuligmannen Dallas avgjør med to scoringer mot verdensstjernene i City.
Kjenner at man kommer til å bli trist når disse "grå" gutta som Dallas, Ayling, Cooper med flere er borte om noen sesonger..
tenk for en viktig del de har vært i oppbyggingen med sin lojale væremåte, og sånne fyrer er superviktige for klubben å ha når nye spillere, både signeringer og U23, skal inn i gruppa. Uunnværlige lagspillere i den fasen klubben har vært i de siste sesongene.

Reaney

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #292 på: April 13, 2021, 00:01:52 »
Var dette forresten første gang Stuart Dallas scorer 2 mål i samme kamp for Leeds?

jaho

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #293 på: April 13, 2021, 00:13:31 »
Var dette forresten første gang Stuart Dallas scorer 2 mål i samme kamp for Leeds?

Mener bestemt han scoret to mot Birmingham for noen år siden.. vant 2-1 tror jeg.. Husker jeg
så målene på et dårlig nett langt ute på bygda i Thailand.  :D

TK20

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #294 på: April 13, 2021, 06:47:34 »
Var dette forresten første gang Stuart Dallas scorer 2 mål i samme kamp for Leeds?

Mener bestemt han scoret to mot Birmingham for noen år siden.. vant 2-1 tror jeg.. Husker jeg
så målene på et dårlig nett langt ute på bygda i Thailand.  :D

Må heller ikke glemme en viss playoff-semifinale. Eller det er kanskje det man må, når jeg tenker meg om.

Torpe-do

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #295 på: April 13, 2021, 23:15:54 »
Han scora vel 2 i 4-5-kampen mot Birmingham, i fjor eller forfjor.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #296 på: April 14, 2021, 10:25:02 »
8000£ i uka.....da er han underbetalt ift visse`andre!
Sign him up for life!
 

Eriksen55

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #297 på: April 14, 2021, 10:35:47 »
8000£ i uka.....da er han underbetalt ift visse`andre!
Sign him up for life!

Jeg har lest at han ligger et sted mellom 23-35000  i uka. Mange av spillerne fikk et ålreit hopp når vi rykket opp.

Om mine tall stemmer aner jeg ikke.

Killa

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #298 på: Mai 07, 2021, 19:27:58 »
Stuart Dallas kåret til PFA Player Of The Month for april!! Vel fortjent og gratulerer Stuart!! Vi markerer oss virkelig i PL!

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-news-dallas-phillips-20547614

Andersen

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #299 på: Mai 07, 2021, 23:17:02 »
Fortjent av Dallas !