Skrevet av Emne: Spiller: Stuart Dallas  (Lest 95775 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #300 på: Mai 24, 2021, 00:53:10 »
Og tre nye priser i kveld på klubbens fest i kveld. Dallas ble Player of the year, Players Player of the year, samt vinner av årets mål, selvfølgelig det mot City. Da slår vi fast at «alle» i klubben synes Dallas var best denne sesongen. Pluss undertegnede.

PS! Overraskende at ikke Raphinha var blant de fem nominerte til Player of the year....
MOT

Cannavaro

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #301 på: Mai 24, 2021, 12:30:26 »
Bare å hedre Stuart for denne fantastiske sesongen.....han beskriver jo også veldig godt denne perioden som har vært så fantastisk med Leeds.....Bielsa overtar før 18/19 sesongen og bringer oss "hjem" til Premier League (der vi definitivt hører hjemme som klubb), han utvikler spillerne som er i klubben, samt at noen nye kommer til.  Dallas har vært med hele tiden sammen med flere, men han har utviklet seg sammen med laget og kanskje den som har passet best inn i spillestilen til Bielsa, uansett hvor på banen han spiller....
Jeg syns Dallas har en glimrende årvåkenhet i spillet sitt, flink til å lese spillet,  forflytte seg og være taktisk, gjør enkle ting ofte, men smarte berøringer og løp...han er lojal og har en fin fremtoning og er en av kommunikatørene i laget.  Et flott eksemplar av en Leeds spiller.  Bare å hylle Stuart Dallas for den han er egentlig, og denne sesongen vil nok fremstå som kanskje den beste gjennom karrieren hans.
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #302 på: Juli 02, 2021, 11:20:08 »
Dallas fornyer fram til 2024 :). Viktig spiller og kontinuitetsbærer.

https://www.youtube.com/watch?v=c7HyuxGsux8
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Torpe-do

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #303 på: Juli 02, 2021, 12:28:00 »
Herlege nyhende!


Sent from my iPhone using Tapatalk

gulle

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #304 på: Juli 03, 2021, 20:13:10 »
Dallas har vokst til å bli en av bærebjelkene i dagens Leedslag. Gode nyheter!
Nå rykker vi opp! Jasederja

auren

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #305 på: Juli 03, 2021, 20:50:20 »
Herlege nyhende!


Sent from my iPhone using Tapatalk
En av spillerne du hadde giftet deg med etter opprykket dette kanskje? Eller er det verre stilt?



auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #306 på: Juli 03, 2021, 21:12:20 »
Herlege nyhende!


Sent from my iPhone using Tapatalk
En av spillerne du hadde giftet deg med etter opprykket dette kanskje? Eller er det verre stilt?



auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Som moderator ønsker man ikke å være en "party pooper", men jeg må jo si at, uansett hvem som slettet "den tråden", var det en god gjerning.  ;)
Super Leeds since 1968

Torpe-do

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #307 på: Juli 04, 2021, 19:09:40 »
Herlege nyhende!


Sent from my iPhone using Tapatalk
En av spillerne du hadde giftet deg med etter opprykket dette kanskje? Eller er det verre stilt?



auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hehe


Sent from my iPhone using Tapatalk

Torpe-do

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #308 på: Juli 04, 2021, 19:15:43 »
Herlege nyhende!


Sent from my iPhone using Tapatalk
En av spillerne du hadde giftet deg med etter opprykket dette kanskje? Eller er det verre stilt?



auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Som moderator ønsker man ikke å være en "party pooper", men jeg må jo si at, uansett hvem som slettet "den tråden", var det en god gjerning.  ;)
Eg fann ut korleis eg gjorde det, så eg gjorde det sjølv.
No håpar eg alle berre kan gløyme at den vart laga i fyste omgang.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #309 på: Juli 04, 2021, 20:01:21 »
Herlege nyhende!


Sent from my iPhone using Tapatalk
En av spillerne du hadde giftet deg med etter opprykket dette kanskje? Eller er det verre stilt?



auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Som moderator ønsker man ikke å være en "party pooper", men jeg må jo si at, uansett hvem som slettet "den tråden", var det en god gjerning.  ;)
Eg fann ut korleis eg gjorde det, så eg gjorde det sjølv.
No håpar eg alle berre kan gløyme at den vart laga i fyste omgang.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Klokt valg.  :)
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #310 på: September 01, 2021, 18:59:55 »
Dallas trukket seg fra Nord-Irland troppen av personlige grunner. Håper det ikke er covid på han også!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #311 på: September 01, 2021, 21:40:08 »
Dallas trukket seg fra Nord-Irland troppen av personlige grunner. Håper det ikke er covid på han også!
..."through personal reasons" - er ikke det noe man bruker ved dødsfall, sykdom eller lignende...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #312 på: September 26, 2021, 09:39:34 »
Alle er vel enige om at den godeste Stuart Dallas ikke er i storform om dagen. Er han god nok for en plass på sentral midtbane? Jeg vil hevde at han til de grader overpresterte forrige sesong. Vi kan ikke forvente det samme nivået framover.
Løsningen er enkel. Dyrk ham som venstreback. Han er taktisk klok og rutinert, og blir sjelden overspilt ute av posisjon. Det trengs i et forsvar som er skadeutsatt. Firpo er dessuten en sikkerhetsrisiko, og virker særdeles uskolert i posisjonsspillet.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #313 på: Oktober 04, 2021, 15:11:12 »
Det går rykter om at Dallas har samlivsproblemer og bor på hotell.

Dersom det stemmer, kan jo det være noe av årsaken til at prestasjonene har skrantet så langt i sesongen?
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #314 på: Oktober 04, 2021, 16:52:40 »
Det går rykter om at Dallas har samlivsproblemer og bor på hotell.

Dersom det stemmer, kan jo det være noe av årsaken til at prestasjonene har skrantet så langt i sesongen?

Kjipt for han og familien om det stemmer.

Men er det tilfelle så må han melde seg indisponibel. Det kan jo ikke påvirke et helt lag at han har trøbbel på hjemmebane.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #315 på: Oktober 06, 2021, 18:18:44 »
Det går rykter om at Dallas har samlivsproblemer og bor på hotell.

Dersom det stemmer, kan jo det være noe av årsaken til at prestasjonene har skrantet så langt i sesongen?

Kjipt for han og familien om det stemmer.

Men er det tilfelle så må han melde seg indisponibel. Det kan jo ikke påvirke et helt lag at han har trøbbel på hjemmebane.

Uenig.

Dersom vi forutsetter at det er sannhet i ryktet, mener jeg Dallas gjør det eneste riktige: "Møter opp på jobb og gjør sitt beste. Heller det enn å være alene med negative tanker.

Hadde jeg vært i samme situasjon, hadde jeg ikke hatt samvittighet til å svikte min arbeidsgiver med å sykmelde meg. Mulig at min innsats ikke hadde vært 100%, men jeg hadde gjort jobben min uansett.

I klubbens tilfelle ligger ansvaret på Bielsa. Mener han at Dallas ikke gjør jobben sin godt nok, må han sette inn en som han tror gjør den bedre.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #316 på: Oktober 06, 2021, 19:16:33 »
Det går rykter om at Dallas har samlivsproblemer og bor på hotell.

Dersom det stemmer, kan jo det være noe av årsaken til at prestasjonene har skrantet så langt i sesongen?

Kjipt for han og familien om det stemmer.

Men er det tilfelle så må han melde seg indisponibel. Det kan jo ikke påvirke et helt lag at han har trøbbel på hjemmebane.

Uenig.

Dersom vi forutsetter at det er sannhet i ryktet, mener jeg Dallas gjør det eneste riktige: "Møter opp på jobb og gjør sitt beste. Heller det enn å være alene med negative tanker.

Hadde jeg vært i samme situasjon, hadde jeg ikke hatt samvittighet til å svikte min arbeidsgiver med å sykmelde meg. Mulig at min innsats ikke hadde vært 100%, men jeg hadde gjort jobben min uansett.

I klubbens tilfelle ligger ansvaret på Bielsa. Mener han at Dallas ikke gjør jobben sin godt nok, må han sette inn en som han tror gjør den bedre.

Absolutt. Helt enig.

Poenget mitt er at han ikke bør spille kamper hvis dette påvirker prestasjone til både han og Leeds.. Hvem sitt ansvar det er spiller ingen rolle for meg. Dallas holder ikke PL nivå på halvmaskin.

 At det er noe i år som er feil er opplagt. Enten det eller at dette er nivået vi kan forvente etter at han overpresterte voldsomt i fjor. Time will show.


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #317 på: Oktober 06, 2021, 21:01:25 »
At det er noe i år som er feil er opplagt. Enten det eller at dette er nivået vi kan forvente etter at han overpresterte voldsomt i fjor. Time will show.

Det vi vèt er at han trekte seg fra forrige landslagssamling pga personlige grunner.
Ja, og at formen hans i høst har vært milevis unna det han leverte forrige sesong.

Jeg har ikke lest noen av ryktene Hallgeir omtaler og aner ikke 'styrken' i de.

Men at 'personlige grunner' kan gjøre noe med fotballformen er ikke uvanlig. I tillegg har Dallas (som Klich før ham) drevet kroppen til limiten gjennom tre sesonger med Bielsaball, så om noe av grunnen kan være at han opplever noe i nærheten av det Klich fikk forrige sesong kan også være en årsak.
En hard pre season kan også ha utløst noe.

Men jeg tror at om Dallas klarte et slikt toppnivå frem til i våres så er han i stand til det også i løpet av denne sesongen også, eldre er han ikke. Men det krever at den/de ukjente grunnene fra forrige avsnitt får sin(e) løsning(er).

Sånn sett er det et godt tegn at han følte seg fresh nok til å dra på denne landslagssamlingen - men isolert sett hadde vel Leeds tjent på at han heller hvilte/trente.

Men landslaget betyr nok mye for denne 'Leedsfødte Cockstown Cafu'. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #318 på: Oktober 06, 2021, 21:17:59 »
At det er noe i år som er feil er opplagt. Enten det eller at dette er nivået vi kan forvente etter at han overpresterte voldsomt i fjor. Time will show.

Det vi vèt er at han trekte seg fra forrige landslagssamling pga personlige grunner.
Ja, og at formen hans i høst har vært milevis unna det han leverte forrige sesong.

Jeg har ikke lest noen av ryktene Hallgeir omtaler og aner ikke 'styrken' i de.

Men at 'personlige grunner' kan gjøre noe med fotballformen er ikke uvanlig. I tillegg har Dallas (som Klich før ham) drevet kroppen til limiten gjennom tre sesonger med Bielsaball, så om noe av grunnen kan være at han opplever noe i nærheten av det Klich fikk forrige sesong kan også være en årsak.
En hard pre season kan også ha utløst noe.

Men jeg tror at om Dallas klarte et slikt toppnivå frem til i våres så er han i stand til det også i løpet av denne sesongen også, eldre er han ikke. Men det krever at den/de ukjente grunnene fra forrige avsnitt får sin(e) løsning(er).

Sånn sett er det et godt tegn at han følte seg fresh nok til å dra på denne landslagssamlingen - men isolert sett hadde vel Leeds tjent på at han heller hvilte/trente.

Men landslaget betyr nok mye for denne 'Leedsfødte Cockstown Cafu'. :)

Ryktene om Dallas var det Bm som hadde fanget opp, så jeg vet ikke mer enn det, og noen verifisering finnes vel ikke.

Men jeg vet at fødebyen til Dallas heter Cookstown.  ;)
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #319 på: Oktober 06, 2021, 21:25:14 »
Men jeg vet at fødebyen til Dallas heter Cookstown.  ;)
Jeg traff jo nésten der da


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #320 på: Oktober 23, 2021, 23:48:27 »
Dallas tilbake til 80% av gammel standard.

Det kan vi leve med.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #321 på: Oktober 28, 2021, 16:40:54 »
Det har vært kjent en stund nå at Dallas trekte seg fra septemberrunden av International Break due to personal reasons.

Nå er han klar til å snakke om det:

Adam Pope:
Leeds United’s Stuart Dallas tells  @bbcleeds  how he is dealing with the loss of a very good friend & the effects of Covid-19.

Full interview on the link below #lufc

https://twitter.com/BBCWYS/status/1453713844975505414

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #322 på: Oktober 28, 2021, 16:50:37 »


https://twitter.com/BBCWYS/status/1453713844975505414

Må bare legge til at Liam Cooper retweetet Pope's tweet med sitatet:
Liam Cooper
@LiamCooper__
Dealt with this like a true professional. Got you always bro White heart
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #323 på: Oktober 28, 2021, 18:58:41 »
Det går rykter om at Dallas har samlivsproblemer og bor på hotell.

Dersom det stemmer, kan jo det være noe av årsaken til at prestasjonene har skrantet så langt i sesongen?

Dette twitterryktet viste seg altså (heldigvis) å være FULLSTENDIG ufundert...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #324 på: Oktober 28, 2021, 19:05:48 »
Det har vært kjent en stund nå at Dallas trekte seg fra septemberrunden av International Break due to personal reasons.

Nå er han klar til å snakke om det:

Adam Pope:
Leeds United’s Stuart Dallas tells  @bbcleeds  how he is dealing with the loss of a very good friend & the effects of Covid-19.

Full interview on the link below #lufc

https://twitter.com/BBCWYS/status/1453713844975505414

Han bodde altså på hotell pga covid, men alt er ok på "hjemmebane".  :)

Da tror jeg vi snart får se en Dallas som nærmer seg forrige sesongs form.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #325 på: Oktober 31, 2021, 17:17:05 »
Dallas tar stadig steg mot forrige sesongs form.

Nå er han til å kjenne igjen.  :)
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #326 på: November 02, 2021, 17:55:34 »

ar9

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #327 på: Desember 01, 2021, 00:02:16 »
Idag var han vår Braveheart.


Sent from my iPhone using Tapatalk

lojosang

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #328 på: Desember 01, 2021, 00:09:43 »
Idag var han vår Braveheart.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gult kort for å felle en mann liggende  vet å heade ham i skruknottene. Det er grei innsats.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

Cherry

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #329 på: Februar 01, 2022, 12:32:45 »
Det kommer meldinger nå om at Stuart i denne "vinterferie-perioden" var meldt på keeper - skole i regi av Peter Shilton.
Dette pga at den eneste plassen han ikke har vikariert i ennå i kamp , er nettopp som keeper - og ettersom økonomien er litt skrall `om dagen
så vurderte Bielsa og Co det slik at dette da var den beste løsningen og man trengte ikke å se etter ny keeper i vinduet.

Stuart brakk dessverre håndleddet under kurset , men er ventet tilbake ila februar- "minor knock".

Tilleggsinfo:
Taylor Roberts har i samme periode vært påmeldt til skuddtrenings kurs med Gary Lineker som coach.
De 3 første dagene uten ball, da Tyler påstod at han kunne dette fra før - og ville heller ha teoretisk kurs.
Den siste dagen valgte imidlertid Lineker å ta med 10 baller på feltet , da Tyler påstod at han nå kunne alt
det teoretiske også - og den siste meldingen er at de fortsatt leter etter 9 baller i skogen bak målet....som Leeds vil bli belastet for.

Sånn`går no`dagan`....
« Siste redigering: Februar 01, 2022, 14:25:32 av Cherry »