Skrevet av Emne: Når får Mourinho sparken i Chelsea?  (Lest 2573 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Når får Mourinho sparken i Chelsea?
« på: September 12, 2015, 15:34:21 »
Sitter og koser meg med Everton-Chelsea, hvor Everton leder 3-1. Forrige sesongs suverene ligavinner Chelsea, har fått en mildt talt råtten sesongstart. Jeg vil allerede nå avblåse Chelseas ligavinnersjanser. Kan Chelseas styrtrike eier, Roman Abramovitsj, sitte rolig å se på at klubben er hekta av allerede i september? NEI, mener jeg. Her må det handles, dvs. sparkes. Så, jeg går høyt ut på banen, og hevder at Mourinho er sparket som Chelseas manager innen utgangen av september. Hva mener forumet? Kjør debatt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Mourinho sparken i Chelsea?
« Svar #1 på: September 14, 2015, 10:29:17 »
Det skal nok ikke mye til nå før den vanskelige tredjesesongen blir Mourinhos bane denne gangen også. 4 poeng på 5 kamper er det vel snakk om her? Fotballen er merkeliog. De har spillere mer enn gode nok for å slå alle, men greier det ikke. Det sitter i hodet på dem, og der greier ikke "the special one" å nå inn om dagen.
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: Når får Mourinho sparken i Chelsea?
« Svar #2 på: September 14, 2015, 14:08:00 »
Reagerer irrasjonelt gjør han også. Ble visstnok fly forbanna på Martinez da han ble intervjuet først etter lørdagens kamp, fordi Chelsea "hadde så lang vei tilbake til London". Ærlig talt, forsvaret deres suger. De har sluppet innflest mål så langt, og enkelte stjernespillere (Pedro) jogger tilbake i defensive løp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Når får Mourinho sparken i Chelsea?
« Svar #3 på: November 09, 2015, 21:20:19 »
Det nærmer seg kanskje nå, men vi skriver uansett november.

Tålmodigheten er nok en del større på Stamford Bridge enn på Elland Road.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Når får Mourinho sparken i Chelsea?
« Svar #4 på: Desember 17, 2015, 19:48:59 »
Da var tålmodigheten slutt for russeren i Chelsea. "The Special One må rydde kontoret i dag.
Super Leeds since 1968