Skrevet av Emne: Kamp: vs Huddersfield Town @ John Smiths Stadium, lørdag 7/11 2015, kl 13.30, TV  (Lest 31819 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Kamp: vs Huddersfield Town @ John Smi
« Svar #90 på: November 07, 2015, 14:36:34 »
De to mest utskjelte her etter 44 minutter scorer ett hver før pause. Det er fotball  :D

Du treffer ikke mer enn nesten. Når jeg leser gjennom så tror jeg det skal litt til å bli mer utskjelt enn Wooton.
 

Lucas the Kop Cat

Cooper må ut med oksygenflaske på båre :(
Ville vel latt Cooper få båra og båret pksygenflaska...  :P

Odin

Bare 10 mot 11 som kan ødelegge dette. Wotton MÃ… ut.
Helt enig. Han er livsfarlig og må vel være den verste spilleren som noen gang har hatt på drakta!
Teknikk og kontroll som et lass ved!
Vi slipper fort inn 2 med dette forsvaret!
Men krysser fingre! MOT!!

auren

OK bakover, men likevel vaklende til tider. Angrepsspillet helt elendig frem til 0-1. Enda verre enn mot Blackburn. Selv med 0-2 til pause føler jeg meg ikke trygg. Dette kan gå alle veier: 5-0 eller tap. Er Evans litt klok så tar han av Wootton i pausen, men frykter han spiller fra start av.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Sv: Kamp: Huddersfild vs Leeds
« Svar #94 på: November 07, 2015, 14:39:19 »
 ;D Måtte det bare holde kampen ut ! vi trenger å komme oss oppover på tabellen !

Lucas the Kop Cat

Hvorfor skal den forbaskede drakten rives av for å oppnå et fjollete gult kort, Antenucci?

Klubben burde innføre to ukers trekk i lønn for slik idioti!
Er vel egentlig en idiotisk regel at man må gi gult kort for å feire en scoring med å ta av skjorta. Ballen er jo ikke i spill.

TallyHo

Fantastisk, endelig ekte angrepsfotball. Eeeeewans !!!
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Wootton MÃ… ut... Dallas ned på backen...og Botaka inn... Hvis ikke er vi kjapt nede i 10 mann...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Frode

Cooper ikke alvorlig skadd, sies det.
 

GeirO

Lukter 0-0 laaaang vei dette her. Litt traust og kjedelig. Savner at de prøver litt på gjennomspill i midten. Ballen må ikke ut på kant hver gang...
Dårlig luktesans? :D
MOT

Kato

Sv: , kl 13.30, TV
« Svar #100 på: November 07, 2015, 14:45:32 »
Grusomt av Silvestri å bli stående der. Må ut på de gjennomspillene.
 

B_Ød

der var bamba god---
Ups & Ups!!

Xern

God involvering av Bamba, viser verdien av å ha gode midtstoppere der.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Her burde Silvestri vært så våken at han hadde fanget den ballen. To store sjanser allerede til Hudds...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Sv:
« Svar #104 på: November 07, 2015, 14:46:48 »
På tide å få tak i ballen.

gulle

Fikk på sumo akkurat da Leeds scorer to på rappen.  Får ikke sett på hele tiden
Håper jeg får på sumo litt i 2.  Så jeg kan gi dere et par mål til
MOT
Nå rykker vi opp! Jasederja

Frode

Wotton får det neste gule bare han puster på en Hudds spiller. Dommeren vet han har gjort en tabbe og kommer til å kompensere ved første anledning.
 

Xern

Her burde Silvestri vært så våken at han hadde fanget den ballen. To store sjanser allerede til Hudds...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Uenig. Riktig av Silvestri å bli stående, han hadde ikke rukket den, og muligens blitt rundet. Løste seg perfekt ved at Bamba fikk kontroll over situasjonen.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Står 2-1 nå snart...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: 7/11 2015, kl 13.30, TV
« Svar #109 på: November 07, 2015, 14:49:46 »
Her burde Silvestri vært så våken at han hadde fanget den ballen. To store sjanser allerede til Hudds...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Uenig. Riktig av Silvestri å bli stående, han hadde ikke rukket den, og muligens blitt rundet. Løste seg perfekt ved at Bamba fikk kontroll over situasjonen.

Selvsagt burde han vært ute. Riktig posisjonert hadde han tatt ballen lenge før Huddersfield-spilleren.
 

Kato

, lørdag 7/11 2015, kl 13.30, TV
« Svar #110 på: November 07, 2015, 14:51:05 »
Vi henger i tauene.
 

Kickthemdown

Rævva start på 2 omgang. Her er det bare å krysse det man har for at det holder...

Lucas the Kop Cat

Står 2-1 nå snart...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Eneste måten å unngå der på er å score først. Vi er rystet aå langt.

moty

Jeg synes Bamba er like svak som Wootton,alt for  treg og rusher inn i alt uten oversikt . Forferdelig forsvarsspill !!!
 

Xern

JAJAJAAJAJAJAAAAAA
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Mowatt med ny screamer!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Rævva start på 2 omgang. Her er det bare å krysse det man har for at det holder...
Hørte på meg, Mowatt. ☺

GeirO

igjen!!!!!!!!!!!
MOT

B_Ød

ran??
Ups & Ups!!

Xern

FOR ET MÃ…Ã…L!!!!!!!!!! OG SÃ… URETTFERDIG!!!!  ;D ;D ;D ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly