Skrevet av Emne: Kamp: vs Huddersfield Town @ John Smiths Stadium, lørdag 7/11 2015, kl 13.30, TV  (Lest 31815 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

@LUFCDATA: HIGHLIGHTS: Relive all 3 #LUFC goals vs. Huddersfield today in all their glory. #MOT https://t.co/qI63fz1mtw
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Vi har to 3poengere på rad...for første gang på 8 måneder...

Likevel hersker det en syte-uffa-leite-etter-negative-momenter-trend her på forumet... Fokus på alt som kunne vært bedre...Uffa-Wood...uffa-forsvar...uffa-keeper og tilogmed uffa-Evans...for vi er jo ikke enige med alt han gjør!!!

To seiere på rad...folkens...jeg er i himmelen jeg...jublende...har sett måla 200 ganger og blir like glad og rørt hver gang...jeg tenker at 'Pokker..det her er bra...nå har vi noe på gang'!!! Tenker jeg. Igjen. Noe i meg sier jo at jeg ikke skal ta helt av...der er jo fortsatt ting å rette på...og JA der er jo det. Litt. Eller MYE...egentlig.

Men i dag...vi vant 3-0 for pokker...borte... Enkelte lag gjør aldri det...vi kan vel la sytinga og negativiteten få seg ei ørlita pause...?

Om 14 dager er jeg på Elland Road og håper på vår tredje strake seier. Når hadde vi det sist?
We are Leeds...MOT  ;D

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Promotion 2010

Vi har to 3poengere på rad...for første gang på 8 måneder...

Likevel hersker det en syte-uffa-leite-etter-negative-momenter-trend her på forumet... Fokus på alt som kunne vært bedre...Uffa-Wood...uffa-forsvar...uffa-keeper og tilogmed uffa-Evans...for vi er jo ikke enige med alt han gjør!!!

To seiere på rad...folkens...jeg er i himmelen jeg...jublende...har sett måla 200 ganger og blir like glad og rørt hver gang...jeg tenker at 'Pokker..det her er bra...nå har vi noe på gang'!!! Tenker jeg. Igjen. Noe i meg sier jo at jeg ikke skal ta helt av...der er jo fortsatt ting å rette på...og JA der er jo det. Litt. Eller MYE...egentlig.

Men i dag...vi vant 3-0 for pokker...borte... Enkelte lag gjør aldri det...vi kan vel la sytinga og negativiteten få seg ei ørlita pause...?

Om 14 dager er jeg på Elland Road og håper på vår tredje strake seier. Når hadde vi det sist?
We are Leeds...MOT  ;D



+ 1

Perspektiv er viktig! Vi er på gang! Noen ganger trenger spillerne en realitetsorientering.

Evans er bra Stuff: Spill og vis innsats for "jenta på 17 som ble donor"! Da sviktet laget. Ok å kjefte dem ut, og ok å stille krav til bedring! Evans lyktes med det.

Hvorfor skal bortskjemte spillere strykes MED hårene? Se hva som skjer i Chelsea. The Moron aner ikke hva han skal gjøre for å motivere Haugen med millionærer......på pund!   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Vi har to 3poengere på rad...for første gang på 8 måneder...

Likevel hersker det en syte-uffa-leite-etter-negative-momenter-trend her på forumet... Fokus på alt som kunne vært bedre...Uffa-Wood...uffa-forsvar...uffa-keeper og tilogmed uffa-Evans...for vi er jo ikke enige med alt han gjør!!!

To seiere på rad...folkens...jeg er i himmelen jeg...jublende...har sett måla 200 ganger og blir like glad og rørt hver gang...jeg tenker at 'Pokker..det her er bra...nå har vi noe på gang'!!! Tenker jeg. Igjen. Noe i meg sier jo at jeg ikke skal ta helt av...der er jo fortsatt ting å rette på...og JA der er jo det. Litt. Eller MYE...egentlig.

Men i dag...vi vant 3-0 for pokker...borte... Enkelte lag gjør aldri det...vi kan vel la sytinga og negativiteten få seg ei ørlita pause...?

Om 14 dager er jeg på Elland Road og håper på vår tredje strake seier. Når hadde vi det sist?
We are Leeds...MOT  ;D


Enig i det aller meste her, Jacob. Men føler meg litt truffet, siden jeg holder igjen å geniforklare Evans - ennå. De spillerne som bidro til en ubeskrivelig deilig seier i dag(vel, i går), er de samme som Røsler disponerte. Og Evans uttalte jo etter Blackburn-kampen at det var tydelig at mange av disse spillerne ikke holdt godt nok nivå i denne divisjonen. Det ble jo motbevist i dag, og for så vidt flere ganger sist sesong. Det er mulig at hensikten var å få de samme spillerne til å yte det lille ekstra - i tilfelle fikk han jo det svaret han ønsket i dag (ok, i går). Men slike uttalelser fører nok vel så ofte til ytterligere å bryte ned selvtillit når de tas i media på denne måten.
Jeg håper for all del at min skepsis er ubegrunnet. Back to back wins kan jo tyde på det.

Gufrias

Jeg synes det må være lov til å se bak resultatet både når vi vinner og når vi taper. (Uavgjort også, for den del.)
Og bak resultatet i går ligger en sterk følelse av at vi hadde flaks som ikke ble straffet for defensive feil, og med uttellingen på våre ganske få målsjanser.

Men: Flere helhjertede løp, slik som vi så på de to første målene, så begynner det å ligne på noe.
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen


Jeg synes det må være lov til å se bak resultatet både når vi vinner og når vi taper. (Uavgjort også, for den del.)
Og bak resultatet i går ligger en sterk følelse av at vi hadde flaks som ikke ble straffet for defensive feil, og med uttellingen på våre ganske få målsjanser.

Men: Flere helhjertede løp, slik som vi så på de to første målene, så begynner det å ligne på noe.
Et viktig moment som ikke nevnes er selvtillitt. Den blir bedre for hver 3-poenger. Dermed kommer også bedre spill.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Evans har skjønt det.
Back to basics. Jobb hard, gjør det enkelt. Skaff 3 poeng.
Hjelper ikke å holde på med fin-fotball når man er i sumpa.
Fin-fotballen kommer når 3-poengerene fortsetter å komme og selvtillitten vokser.
Skal se at en spiller som Wood plutselig får inn et ekstra gir sammen med laget når selvtillitten vokser.  ;)
« Siste redigering: November 08, 2015, 10:09:40 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Jeg synes det må være lov til å se bak resultatet både når vi vinner og når vi taper. (Uavgjort også, for den del.)
Og bak resultatet i går ligger en sterk følelse av at vi hadde flaks som ikke ble straffet for defensive feil, og med uttellingen på våre ganske få målsjanser.

Men: Flere helhjertede løp, slik som vi så på de to første målene, så begynner det å ligne på noe.

Helt enig. Jeg kan godt være "skuffet" etter 3 poeng og "tilfreds" etter 1 poeng eller forsåvidt 0 poeng. Innsats og banespill betyr mye for meg, derfor rives jeg mellom skuffelsen over banespillet i går og 3 deilige poeng.

Men kan være enig i at nå er 3 poengere det klart viktigste - slik at vi kommer oss unna bunnstriden og får bygget selvtillit. En topp 10 plassering er plutselig blitt en realitet igjen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Jeg synes det må være lov til å se bak resultatet både når vi vinner og når vi taper. (Uavgjort også, for den del.)
Og bak resultatet i går ligger en sterk følelse av at vi hadde flaks som ikke ble straffet for defensive feil, og med uttellingen på våre ganske få målsjanser.

Men: Flere helhjertede løp, slik som vi så på de to første målene, så begynner det å ligne på noe.

Helt enig. Jeg kan godt være "skuffet" etter 3 poeng og "tilfreds" etter 1 poeng eller forsåvidt 0 poeng. Innsats og banespill betyr mye for meg, derfor rives jeg mellom skuffelsen over banespillet i går og 3 deilige poeng.

Men kan være enig i at nå er 3 poengere det klart viktigste - slik at vi kommer oss unna bunnstriden og får bygget selvtillit. En topp 10 plassering er plutselig blitt en realitet igjen.

auren
Det var vel ingen briljant kamp i går - heller. Men jeg syns at vi var LITT tettere oppi motstanderene, LITT mer balansert ved balltap og at forsvarerne viste tegn til LITT mer samhandling. Og vi må ikke glemme at de to første målene kom som resultat av to perfekt gjennomførte kontringer. Det er da tross alt noe.

Andersen

hUDDERSFIELD VS LEEDS UNITED 13.30, TV
« Svar #219 på: November 08, 2015, 12:35:04 »
Vi får suge på seierskaramellene , de vi får denne sesongen ! blåser i hvordan vi får de ,enten det er finspill, flaks, eller beinhard jobbing 90+ i kampene ! MOT!

Promotion 2010

Kampen en gang til?

@WALMOT3: Huddersfield 0 v 3 Leeds United FULL game and Don Goodman free commentary #LUFC
1st https://t.co/PloYHMlhkM
2nd https://t.co/GK1vOdzHLk

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

gulle

Uansett hvordan vi spilte eller hvem som trener/eier oss:
Vi vant 3-0 på bortebane i bortedrakter som så ut som Leeds bortedrakter, det er lenge siden det ;D ;D
Nå rykker vi opp! Jasederja

TK20

Er jeg den eneste som synes Murphy var god i denne kampen? Pasningen hans til Antenucci før 2-0 er jo fabelaktig! Viser godt overblikk som spiller den på én-touch i den overgangen.

#upallnightforlukemurphy

Jon R

Uansett hvordan vi spilte eller hvem som trener/eier oss:
Vi vant 3-0 på bortebane i bortedrakter som så ut som Leeds bortedrakter, det er lenge siden det ;D ;D
Men hva var den røde logoen på høyre side av brystet? Noe mowembergreier?
Jon R.

Jon R

Er jeg den eneste som synes Murphy var god i denne kampen? Pasningen hans til Antenucci før 2-0 er jo fabelaktig! Viser godt overblikk som spiller den på én-touch i den overgangen.

#upallnightforlukemurphy
Den pasningen var jo brilliant. Synes ellers at Murphy fortsatt fremstår med lav selvtillit. Det blir for mye på tvers og bakover i situasjoner der kan kunne våget seg på gjennombruddspasninger. Dette hemmer det offernsive spillet vårt. Vi vet at Murphy har playmakerpotensiale når han er i form. Synd han alltid må spille i ankerrollen som ikke passer han så veldig godt. Ville hatt han i en fremskutt 10errolle, noe det dessverre ikke finnes plass til for Murphy i dagens Leeds United!
Jon R.

lojosang

Er jeg den eneste som synes Murphy var god i denne kampen? Pasningen hans til Antenucci før 2-0 er jo fabelaktig! Viser godt overblikk som spiller den på én-touch i den overgangen.

#upallnightforlukemurphy
Den pasningen var jo brilliant. Synes ellers at Murphy fortsatt fremstår med lav selvtillit. Det blir for mye på tvers og bakover i situasjoner der kan kunne våget seg på gjennombruddspasninger. Dette hemmer det offernsive spillet vårt. Vi vet at Murphy har playmakerpotensiale når han er i form. Synd han alltid må spille i ankerrollen som ikke passer han så veldig godt. Ville hatt han i en fremskutt 10errolle, noe det dessverre ikke finnes plass til for Murphy i dagens Leeds United!

Har han hatt noe særlig med løp å spille gjennombruddspasninger på? Er det ikke tredjebevegelse vi skal snakke om hvis vi vil late som vi kan noe omangrepsspill?
- Leif Olav

auren

Sv: Kamp: vs Huddersfield Town @ John Smiths Stadium, lørdag 7/11 2015
« Svar #226 på: November 10, 2015, 13:32:00 »
Uansett hvordan vi spilte eller hvem som trener/eier oss:
Vi vant 3-0 på bortebane i bortedrakter som så ut som Leeds bortedrakter, det er lenge siden det ;D ;D
Men hva var den røde logoen på høyre side av brystet? Noe mowembergreier?

Remembrance Day (poppy day).

https://en.wikipedia.org/wiki/Remembrance_Day


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Er jeg den eneste som synes Murphy var god i denne kampen? Pasningen hans til Antenucci før 2-0 er jo fabelaktig! Viser godt overblikk som spiller den på én-touch i den overgangen.

#upallnightforlukemurphy
Den pasningen var jo brilliant. Synes ellers at Murphy fortsatt fremstår med lav selvtillit. Det blir for mye på tvers og bakover i situasjoner der kan kunne våget seg på gjennombruddspasninger. Dette hemmer det offernsive spillet vårt. Vi vet at Murphy har playmakerpotensiale når han er i form. Synd han alltid må spille i ankerrollen som ikke passer han så veldig godt. Ville hatt han i en fremskutt 10errolle, noe det dessverre ikke finnes plass til for Murphy i dagens Leeds United!
Enig, som en svoren Murphy kritiker synes jeg han har gjort en god figur offensivt i de 2 siste tv kampene. Passningen var helt "krem". Hjemmover er han helt krise fortsatt, en juksemaker-pipelort rett og slett. :)