Skrevet av Emne: Ex-spiller: Bailey Peacock-Farrell  (Lest 70403 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #180 på: November 11, 2018, 00:13:46 »
At keepere slipper inn noen billige mål innimellom er vel statistisk uungåelig.

Min skepsis til BPF nå går rett og slett på rekkevidden. Kunne vel muligens tatt det første skuddet som kom fra forholdsvis skrå vinkel. Men mål nummer 2?
Enda ett baklengs på langskudd?

Har fortsatt ikke glemt måla til Che Adams.
Derby sitt frispark mål (omenn m ekkel skru). Har det ikke vært en eller to til og?

Erfaring, rutine etc blir jo bare bedre med antall spilte kamper.
Men hvis rekkevidden setter begrensninger kan det bli kostbart for oss i lengden.
Den får han rett og slett ikke gjordt noe med.

Wiedwald hadde en rekkevidde som ei spekefjøl, mener bestemt at BPF ikke er i den kategorien.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #181 på: November 11, 2018, 00:22:47 »
Blackman er ikke bedre.

BPF har hatt tre tabber etter det jeg husker. Alle er ikke like store, så han bør absolutt fortsatt være nummer 1.

Det gjøres også tabber lenger fram på banen uten at man blir satt ut.
Det vet du ikke. Han bør prøves. I Championship-kamper.

Men det vet du?

Blackman har ikke vist at han er bedre i de kampene han har stått. Må han stå i CC for å bevise det?

Gresset er sjelden grønnere .......

Og BPF har ikke spilt seg ut av startoppstillingen.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #182 på: November 11, 2018, 00:27:44 »
Blackman er ikke bedre.

BPF har hatt tre tabber etter det jeg husker. Alle er ikke like store, så han bør absolutt fortsatt være nummer 1.

Det gjøres også tabber lenger fram på banen uten at man blir satt ut.
Det vet du ikke. Han bør prøves. I Championship-kamper.

Men det vet du?

Blackman har ikke vist at han er bedre i de kampene han har stått. Må han stå i CC for å bevise det?

Gresset er sjelden grønnere .......

Og BPF har ikke spilt seg ut av startoppstillingen.

BPF er fremtiden for Leeds. men merker at rutinen hans ikke spiller på lag med ham når det stormer som verst. I dag burde han tatt de to første målene, og jeg føler han sliter med å organisere laget på dødballer. Men en spiller for fremtiden er han absolutt

Torpe-do

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #183 på: November 11, 2018, 00:46:57 »
Og skuddet fra Adams må kunne seiast at det kom veldig uforutsigbart. Tilslaget, posisjonen, steget, ikkje minst avstanden. Sånne mirakelskot trur eg det er fleire målstoggara som hadde sluppe inn.

Eg meinar det ikkje er nokon tvil at BPF bør stå i neste kamp. Dette må me tåle.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #184 på: November 11, 2018, 09:04:41 »
5 baklengs fra åpent spill i de første 16 kampene....

4 baklengs fra åpen spill i kampen mot WBA....


Tro’kke vi skal henge bjella bare på BPF.  :o






En ting som er ganske sikkert er at Pontus blir sur av dette. Da spiller han muligens ikke neste.  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

peacock

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #185 på: November 11, 2018, 10:43:32 »
Skal vi ta en prat om "elefanten i rommet"?
BPF er ikke god nok foreløpig er min påstand. Han har gitt bort flere enkle mål i denne sesongen. I dag fikk WBA 3 enkle mål uten at det var direkte keepertabber.
Han ser ut til å være en ok ccc keeper, ikke noe særlig mer enn det...
Kjør debatt....

Dette virket kjent, og jeg er selvsagt enig. Han er rett og slett ikke god nok. Fikk noen kamper på slutten i fjor, mest på grunn av manglende alternativer. Jeg var nærmest sjokkert da vi startet med ham som førstevalg i august, men ser at det har gått bedre enn fryktet. Men, gårsdagen var ikke første kamp med billige baklengsmål. Jeg tror han aldri blir et godt nok alternativ som førstekeeper.

ar9

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #186 på: November 11, 2018, 10:47:37 »
At keepere slipper inn noen billige mål innimellom er vel statistisk uungåelig.

Min skepsis til BPF nå går rett og slett på rekkevidden. Kunne vel muligens tatt det første skuddet som kom fra forholdsvis skrå vinkel. Men mål nummer 2?
Enda ett baklengs på langskudd?

Har fortsatt ikke glemt måla til Che Adams.
Derby sitt frispark mål (omenn m ekkel skru). Har det ikke vært en eller to til og?

Erfaring, rutine etc blir jo bare bedre med antall spilte kamper.
Men hvis rekkevidden setter begrensninger kan det bli kostbart for oss i lengden.
Den får han rett og slett ikke gjordt noe med.

Wiedwald hadde en rekkevidde som ei spekefjøl, mener bestemt at BPF ikke er i den kategorien.

Men har BPF rekkevidden til å være den som tar oss opp denne sesongen.
Hvis han ikke har det og Jamal ikke er bedre bør vi vurdere å bla opp for en keeper på en høyere hylle i januar.
BPF er ingen syndebukk men om han ikke har rekkevidden vil det komme flere baklengs fra distanse.
 Som Phil Hay har påpekt kan det virke som det har skjedd noe mellom han stopperne.
Det er mer kjefting på hverandre og misforståelser.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #187 på: November 11, 2018, 11:30:45 »
Rykker ikkje opp med en ung, urutinert og relativt ordinær keeper i mål. Enkelt og greit.

leedslife

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #188 på: November 11, 2018, 11:39:32 »
WBA har 28 posession og 18 skudd på mål.
Bailey er vel egentlig det minste problemet til at vi slipper inn 4.
Hva i all verden driver vi med når vi er i posession?
Minnes å huske at han reddet et-par skikkelig store og.

Blackman på sin side slapp inn 3 mot Crewe U-23 i midtuka. Så usikker på om alternativet er veldig bedre på benken.
Etter hva jeg har sett har han bedre rekkevidde enn Bailey, men langt fra like god med beinene.
Jeg mener at måten vi spiller på så er behovet størst for en keeper som kan bruke beina.

Vanskelig å få en keeper til CC som god på strek, har bra rekkevidde og samtidig er god med beinene.De spiller som regel i PL

RoarG

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #189 på: November 11, 2018, 12:00:36 »
Blackman er ikke bedre.

BPF har hatt tre tabber etter det jeg husker. Alle er ikke like store, så han bør absolutt fortsatt være nummer 1.

Det gjøres også tabber lenger fram på banen uten at man blir satt ut.
Det vet du ikke. Han bør prøves. I Championship-kamper.

Men det vet du?

Blackman har ikke vist at han er bedre i de kampene han har stått. Må han stå i CC for å bevise det?

Gresset er sjelden grønnere .......

Og BPF har ikke spilt seg ut av startoppstillingen.
Vel, det du som fremsatte påstanden. Du må bevise. "Påstander fremsatt uten bevis, kan avvises uten bevis". Bevisbyrden ligger på deg.
Utespillere benkes konstant. Keepere bør ikke være noe unntak. Blackman må prøves, for å se om han er bedre enn BPF. Dette vil være et bevis eller et motbevis. Denne fredingen av BPF hører ingensteds hjemme.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #190 på: November 11, 2018, 12:39:28 »
Blackman er ikke bedre.

BPF har hatt tre tabber etter det jeg husker. Alle er ikke like store, så han bør absolutt fortsatt være nummer 1.

Det gjøres også tabber lenger fram på banen uten at man blir satt ut.
Det vet du ikke. Han bør prøves. I Championship-kamper.

Men det vet du?

Blackman har ikke vist at han er bedre i de kampene han har stått. Må han stå i CC for å bevise det?

Gresset er sjelden grønnere .......

Og BPF har ikke spilt seg ut av startoppstillingen.
Vel, det du som fremsatte påstanden. Du må bevise. "Påstander fremsatt uten bevis, kan avvises uten bevis". Bevisbyrden ligger på deg.
Utespillere benkes konstant. Keepere bør ikke være noe unntak. Blackman må prøves, for å se om han er bedre enn BPF. Dette vil være et bevis eller et motbevis. Denne fredingen av BPF hører ingensteds hjemme.

Er det verdt risikoen? BPF vrakes, Blackman kommer inn og misser. Vi står igjen med 2 keepere uten selvtillit.

Han har ikke mange rene keepertabber. Andre målet i går, men den er mest Klich sin. Mot Derby scorer dem på et frispark som skal reddes. Var vel også noen lette mot BHam hjemme? Han har flere han kunne tatt. Det gjelder alle keepere so  kryper og går i hele verden. Det er mange faktorer som spiller inn. Han må ta høyde for retningsforandringer og en del uforutsette ting. Mot Derby flakket ballen, selvfølgelig påvirker det. Men likevel bør den reddes. Dessuten går det fort utpå der!

Det første i går er ingen tabbe. Det kan absolutt tas, men tabbe? Nei. Men Pontus sin jobb gjør det vanskeligere. Skuddet ekstremt bra plassert. Han må ta et valg og plassere seg i løpet av sekunder.

Ser noen nevner at frisparket mot Wigan er tabbe. Rett og slett en latterlig påstand. Muren plassert perfekt. Han dekker keeper siden. Ballen passerer 10 cm over hodet til Douglas som lukker øya i stedet for å hoppe. Hadde muren gjort jobben, hadde det ikke blitt mål. Dessuten kan ikke BPF kaste seg før han ser ballen passere muren, da blir det for sent.

Hadde Pablo scoret et likt frisparkmål hadde ikke keepertabbe vært fokuset. Che Adams utførte et sykt bra slått frispark!

Vi har sluppet inn lite mål, inkl smellen i går. BPF har en stor del av æren for det.

Synd at det skal utpekes syndebukker så fort vi møter litt motstand. Vi er nummer 3, aldri spilt bedre i CC og aldri plukket så mye poeng.
« Siste redigering: November 11, 2018, 12:41:31 av eriksen55 »

Hallgeir *

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #191 på: November 11, 2018, 12:54:07 »
Blackman er ikke bedre.

BPF har hatt tre tabber etter det jeg husker. Alle er ikke like store, så han bør absolutt fortsatt være nummer 1.

Det gjøres også tabber lenger fram på banen uten at man blir satt ut.
Det vet du ikke. Han bør prøves. I Championship-kamper.

Men det vet du?

Blackman har ikke vist at han er bedre i de kampene han har stått. Må han stå i CC for å bevise det?

Gresset er sjelden grønnere .......

Og BPF har ikke spilt seg ut av startoppstillingen.
Vel, det du som fremsatte påstanden. Du må bevise. "Påstander fremsatt uten bevis, kan avvises uten bevis". Bevisbyrden ligger på deg.
Utespillere benkes konstant. Keepere bør ikke være noe unntak. Blackman må prøves, for å se om han er bedre enn BPF. Dette vil være et bevis eller et motbevis. Denne fredingen av BPF hører ingensteds hjemme.

Er det verdt risikoen? BPF vrakes, Blackman kommer inn og misser. Vi står igjen med 2 keepere uten selvtillit.

Han har ikke mange rene keepertabber. Andre målet i går, men den er mest Klich sin. Mot Derby scorer dem på et frispark som skal reddes. Var vel også noen lette mot BHam hjemme? Han har flere han kunne tatt. Det gjelder alle keepere so  kryper og går i hele verden. Det er mange faktorer som spiller inn. Han må ta høyde for retningsforandringer og en del uforutsette ting. Mot Derby flakket ballen, selvfølgelig påvirker det. Men likevel bør den reddes. Dessuten går det fort utpå der!

Det første i går er ingen tabbe. Det kan absolutt tas, men tabbe? Nei. Men Pontus sin jobb gjør det vanskeligere. Skuddet ekstremt bra plassert. Han må ta et valg og plassere seg i løpet av sekunder.

Ser noen nevner at frisparket mot Wigan er tabbe. Rett og slett en latterlig påstand. Muren plassert perfekt. Han dekker keeper siden. Ballen passerer 10 cm over hodet til Douglas som lukker øya i stedet for å hoppe. Hadde muren gjort jobben, hadde det ikke blitt mål. Dessuten kan ikke BPF kaste seg før han ser ballen passere muren, da blir det for sent.

Hadde Pablo scoret et likt frisparkmål hadde ikke keepertabbe vært fokuset. Che Adams utførte et sykt bra slått frispark!

Vi har sluppet inn lite mål, inkl smellen i går. BPF har en stor del av æren for det.

Synd at det skal utpekes syndebukker så fort vi møter litt motstand. Vi er nummer 3, aldri spilt bedre i CC og aldri plukket så mye poeng.

Godt og reflektert innlegg.  :)

Og det er så typisk at man nesten uten unntak etter tap, skal peke ut syndebukker. Kommentarene fra engelske Leeds-supportere er jo helt hinsides all fornuft og utrolig skammelige.
Super Leeds since 1968

NT

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #192 på: November 11, 2018, 13:27:21 »
Uten å ha fasiten, men idet jeg bruker Leeds-kamper og keepers opptreden som en del av trening, så er BPF studert relativt nøye. Han har sluppet inn 17 mål så langt, hvorav 2 straffer, 2 direkte frispark, 3 cornere, 1 etter innkast og 9 spillemål. Trekker du deretter ut lykketreffen mot SW så er der 8 spillemål tilbake fordelt på 17 kamper. Statistikk kan alltid leses på mange måter, men relativt få spillemål imot tilsier at det defensive samarbeidet fungerer bedre enn tidligere. Selvsagt også fordi man offensivt er mye bedre med ball.  Den defensive kommunikasjon er en viktig del som ikke skal underslåes !  BPF er litt for treg i fotarbeidet og mangler derav også litt eksplosivitet når han må ut i full strekk.  Dette kommer til syne i inngripen hvor han er i bevegelse i felt og plutselig må stille om for skudd, da kommer han fort i feil utgangsposisjon ( 2 x Birmh., 1 x WBA ) Man ser også at han har hånda på de lave skudd ( Swansea, WBA ) men ikke kjapp nok nede. Også frisparket mot Derby og Wigan er skudd det er mulig å ta med litt mer eksplosivitet.  Opplever at keeper forsøker å kompensere noe treghet i bevegelsene med offensiv utgangsposisjon ut fra strek og kommer derav også ofte fint ut i felt. Har også hatt noen avgjørende inngripen i nærspill ved god utgangsposisjon.  Utfordringen er den raske veksling mellom være på vei ut i felt og skal endre posisjon for skudd. Det utgjør 4 av 8 spillemål.   Hans offensive del er veldig bra.  Sannsynligvis ser trenerteamet alle disse elementer hos keeperne tydelig i hverdagen og er derav også trygge på at BPF er rett valg. 
Min personlige konklusjon er at han er rett valg. Han er bare 22, fersk i både internasjonal og championship, han vil bare bli bedre og bedre i takt med erfaring, rett veiledning og rett trening. Det er små , små korrigeringer som skal til, after all – han opptrer med trygghet - og vi er i toppen! Når laget også blir bedre offensivt og scoringer står i stil med ballinnehav, så kan forsvaret og BPF klare seg enda bedre når man slipper jage hele tiden og fort kommer i ubalanse defensivt når man mister ball i farlige soner ( 4 av 8 spillemål )


Josch

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #193 på: November 11, 2018, 13:53:10 »
Veldig bra og underbygget analyse!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #194 på: November 11, 2018, 22:37:51 »
Twitter er ikke snille:

Derby
Swansea
Wigan
Forest
Birmingham
Blackburn
West Brom

Time for a rest BPF, a more than decent keeper Blackman has to come in.

#LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #195 på: November 15, 2018, 22:50:24 »
Paddy Powers

Northern Ireland's keeper looks about 12 years old. And his name is Bailey Peacock-Farrell.

Bailey Peacock-Farrell.

He definitely wears a jumper over his shoulders and slip-on shoes with no socks. And goes hunting with father before supper on Sundays.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #196 på: November 18, 2018, 18:56:53 »
Ikke engang i troppen i kveld! Skadet?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #197 på: November 18, 2018, 20:11:04 »
Ikke engang i troppen i kveld! Skadet?

auren

Eller spart!!!!

Alt er ikke svart!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #198 på: November 19, 2018, 18:55:41 »
Ikke engang i troppen i kveld! Skadet?

auren

Eller spart!!!!

Alt er ikke svart!

Spart.  Trengte hvile pga det harde programmet i høst. Sa landslagstrener rett etter at Blackman ble skadet. Merkelig sammentreff.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/bailey-peacock-farrells-northern-ireland-15433469

auren

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #199 på: November 22, 2018, 17:17:59 »
Ikke engang i troppen i kveld! Skadet?

auren

Eller spart!!!!

Alt er ikke svart!

Han var skadet ja... Kanskje på tide å ta av de rosenrøde brillene dine?

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #200 på: November 22, 2018, 20:11:29 »
Ikke engang i troppen i kveld! Skadet?

auren

Eller spart!!!!

Alt er ikke svart!

Han var skadet ja... Kanskje på tide å ta av de rosenrøde brillene dine?

auren


I dag 22.november i YEP:

....and Peacock-Farrell is a major doubt for the weekend with a knee problem picked up in training yesterday.



Glad jeg har sånne rosenrøde briller, da blir livet så mye bedre å leve!  ;)




Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #201 på: November 23, 2018, 10:37:45 »
Ikke engang i troppen i kveld! Skadet?

auren

Eller spart!!!!

Alt er ikke svart!

Han var skadet ja... Kanskje på tide å ta av de rosenrøde brillene dine?

auren


I dag 22.november i YEP:

....and Peacock-Farrell is a major doubt for the weekend with a knee problem picked up in training yesterday.



Glad jeg har sånne rosenrøde briller, da blir livet så mye bedre å leve!  ;)

Haha. Touche Promo! My bad  :-*

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #202 på: November 23, 2018, 11:40:42 »
Miazek altså, sist spilt i Polsk 2.divisjon.....DEN så jeg ikke komme... ::)
 

RoarG

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #203 på: November 23, 2018, 15:18:14 »
Miazek altså, sist spilt i Polsk 2.divisjon.....DEN så jeg ikke komme... ::)
Ikke Huffer?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #204 på: November 23, 2018, 20:15:37 »
Ikke engang i troppen i kveld! Skadet?

auren

Eller spart!!!!

Alt er ikke svart!

Han var skadet ja... Kanskje på tide å ta av de rosenrøde brillene dine?

auren


I dag 22.november i YEP:

....and Peacock-Farrell is a major doubt for the weekend with a knee problem picked up in training yesterday.



Glad jeg har sånne rosenrøde briller, da blir livet så mye bedre å leve!  ;)

Haha. Touche Promo! My bad  :-*

auren


...og selvfølgelig seier med meg på East Stand!  ;) 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #205 på: November 23, 2018, 21:49:02 »
Ingen ny keeper inn i dag, betyr kanskje at vi kan håpe på Bailey?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #206 på: November 28, 2018, 08:18:00 »
Mot Reading etter 89 minutter:




Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ibster

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #207 på: November 28, 2018, 09:18:18 »
Dette kan være et svært viktig øyeblikk denne sesongen. Jeg er glad på hans vegne!

stian

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #208 på: November 28, 2018, 12:25:29 »
Vi vet hva selvtillit betyr. Det å slå tilbake med en solid kamp og matchvinnende strafferedning etter en turbulent periode var akkurat det BPF trengte nå.

leedslife

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #209 på: November 28, 2018, 15:49:09 »
Vi vet hva selvtillit betyr. Det å slå tilbake med en solid kamp og matchvinnende strafferedning etter en turbulent periode var akkurat det BPF trengte nå.

fantastisk.

så trygg med kula og. gir laget en helt annen dimensjon enn de andre keeperene.
kunne sikkert vært en habil utespiller bailey på lavere nivå