Skrevet av Emne: VIKTIG : Meld fra om flytting til LUSCOS når du får ny adresse  (Lest 1720 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pemberton

EN LITEN BØNN TIL VÅRE MEDLEMMER:

Vi får ca 80-90 TPN i retur ved hver utsendelse. Dette skaper mye ekstra arbeid og kostnader for oss, samtidig som dere det gjelder går glipp av verdens beste medlemsblad. Vi gjør det vi kan for å finne dere igjen men det er ikke alltid det er mulig. Derfor:

Flytter du?, meld fra til oss og til Folkeregisteret.

Det er også viktig å være veldig nøye med adressen, da Bring sender retur bare det mangler eksempelvis en a ..eller b.
Er det andre ting, eller spørsmål rundt Tpn, medlemmskap så kontakt vår medlemssekretær Rune Reitan på:
reitan@leedsunited.no

Ray Tørnkvist
pembo

Blank_File

Er det Runes mail vi skal sende eventuell flyttemelding til også?

Andersen

Har prøvd å sende adresseforandring til LUSCOS  sin mailadresse flere ganger , men jeg får jo f.....n ikke svar derfra om de har registrert den nye adressen min !  >:(  er ikke bare medlemmene som må skjerpes føler jeg ! Kan noen sende meg mailadressen så jeg får registrert den nye adressen min !?  :(

Rudi G.

  • Gjest
Alt, absolutt alt som har noe angående medlemskap å gjøre ordner Rune; reitan@leedsunited.no
« Siste redigering: Mars 22, 2016, 19:54:16 av Rudi G. »

raggen

tar denne opp igjen.. er det enda denne mailen vi sender til med adresse endringer??
Forever Leeds United!!!!!!!!