Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 367133 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #210 på: Juli 03, 2016, 11:14:02 »
Marvin Emnes ryktes inn ...
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #211 på: Juli 03, 2016, 11:32:54 »
Eg kan ikkje komme på noe som er mindre relevant når det gjelder kvalitet på spillere enn lengden på kontrakten.......

Leon Osman f eks ville vært gull
Når en klubb kun ser på spillere som er uten kontrakt så sier det litt om ambisjonene...ja jeg vet at disse spillerne koster penger for klubben også, men det som skjer nå er skremmende likt som under Bates tiden - eieren får tak i en fyr som virkelig ønsker å trene klubben(slik som Grayson) og som finner seg i at det ikke finnes midler til å kjøpe gode spillere. Det hele avhenger av trenerens nese for transfers og å sette sammen et slagkraftig lag. Det kan jo hende at vi kan få til et "Burnley-opplegg" med å hente 2-3 ukjente spillere på free transfer, for så å rykke opp, men nå har vi prøvd denne medisinen i årevis. vi har nådd playoff en eneste gang....(opprykket fra L1 regnes ikke..)og det var etter at Bates faktisk brukte en del pund og hentet flere gode spillere.
Jeg ønsker av hele mitt hjerte at Monk lykkes, og han kommer garantert til å ofre seg fullstendig for klubben, fordi han ønsker å bevise for alle i Swansea og ellers i UK at han er en manager med kvalitet. Det er jo gode nyheter for Cellino, men for Monk er det en stor risiko: mislykkes han her og blir sparket, så får det nok en del følger for hans videre managerkarriere.....han kan se langt etter å trene PL klubber i hvert fall...
Mitt poeng er at spillerne som ryktes, indikerer at her blir det satt store krav til Monk for å finne billig gråstein som blir til gull.(intet nytt) Vi trenger ikke å gå lengre enn til Sheffield Wed for å se på hvilket nivå ambisjonene ligger.....
Vi holder på med det samme som for noen år siden...same shit-new wrapping :(
Opprykk eller Play off? kan ikke se at det skjer, måtte jeg ta grusomt feil ;)

Leedsfan

Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #212 på: Juli 03, 2016, 13:53:37 »
Eg kan ikkje komme på noe som er mindre relevant når det gjelder kvalitet på spillere enn lengden på kontrakten.......

Leon Osman f eks ville vært gull
Når en klubb kun ser på spillere som er uten kontrakt så sier det litt om ambisjonene...ja jeg vet at disse spillerne koster penger for klubben også, men det som skjer nå er skremmende likt som under Bates tiden - eieren får tak i en fyr som virkelig ønsker å trene klubben(slik som Grayson) og som finner seg i at det ikke finnes midler til å kjøpe gode spillere. Det hele avhenger av trenerens nese for transfers og å sette sammen et slagkraftig lag. Det kan jo hende at vi kan få til et "Burnley-opplegg" med å hente 2-3 ukjente spillere på free transfer, for så å rykke opp, men nå har vi prøvd denne medisinen i årevis. vi har nådd playoff en eneste gang....(opprykket fra L1 regnes ikke..)og det var etter at Bates faktisk brukte en del pund og hentet flere gode spillere.
Jeg ønsker av hele mitt hjerte at Monk lykkes, og han kommer garantert til å ofre seg fullstendig for klubben, fordi han ønsker å bevise for alle i Swansea og ellers i UK at han er en manager med kvalitet. Det er jo gode nyheter for Cellino, men for Monk er det en stor risiko: mislykkes han her og blir sparket, så får det nok en del følger for hans videre managerkarriere.....han kan se langt etter å trene PL klubber i hvert fall...
Mitt poeng er at spillerne som ryktes, indikerer at her blir det satt store krav til Monk for å finne billig gråstein som blir til gull.(intet nytt) Vi trenger ikke å gå lengre enn til Sheffield Wed for å se på hvilket nivå ambisjonene ligger.....
Vi holder på med det samme som for noen år siden...same shit-new wrapping :(
Opprykk eller Play off? kan ikke se at det skjer, måtte jeg ta grusomt feil ;)

Ser kun etter? Har vi ikke akkurat signert en dyr svenske og en kar på lån, og nå er vi linket til en uten kontrakt. Skulle ønske vi signerte spillere som Bellusci, Doukara, Sloth osv på free-transfer, hadde vært lettere å bli kvitt de.

Problemet er at vi signerer ikke fotballspillere med kvaliteten som trengs for å rykke opp. Det har ikke vi/Cellino penger til dessverre. Da må vi håpe på at Monk gjør gull ut av gråstein og det skjer sjelden i Leeds United. Slik det ser ut nå så er opprykk LANGT unna.

Har man ikke penger så har man ikke penger, slik er det for oss vanlige mennesker også!
« Siste redigering: Juli 03, 2016, 14:27:36 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #213 på: Juli 03, 2016, 14:14:15 »
Eg kan ikkje komme på noe som er mindre relevant når det gjelder kvalitet på spillere enn lengden på kontrakten.......

Leon Osman f eks ville vært gull
Når en klubb kun ser på spillere som er uten kontrakt så sier det litt om ambisjonene...ja jeg vet at disse spillerne koster penger for klubben også, men det som skjer nå er skremmende likt som under Bates tiden - eieren får tak i en fyr som virkelig ønsker å trene klubben(slik som Grayson) og som finner seg i at det ikke finnes midler til å kjøpe gode spillere. Det hele avhenger av trenerens nese for transfers og å sette sammen et slagkraftig lag. Det kan jo hende at vi kan få til et "Burnley-opplegg" med å hente 2-3 ukjente spillere på free transfer, for så å rykke opp, men nå har vi prøvd denne medisinen i årevis. vi har nådd playoff en eneste gang....(opprykket fra L1 regnes ikke..)og det var etter at Bates faktisk brukte en del pund og hentet flere gode spillere.
Jeg ønsker av hele mitt hjerte at Monk lykkes, og han kommer garantert til å ofre seg fullstendig for klubben, fordi han ønsker å bevise for alle i Swansea og ellers i UK at han er en manager med kvalitet. Det er jo gode nyheter for Cellino, men for Monk er det en stor risiko: mislykkes han her og blir sparket, så får det nok en del følger for hans videre managerkarriere.....han kan se langt etter å trene PL klubber i hvert fall...
Mitt poeng er at spillerne som ryktes, indikerer at her blir det satt store krav til Monk for å finne billig gråstein som blir til gull.(intet nytt) Vi trenger ikke å gå lengre enn til Sheffield Wed for å se på hvilket nivå ambisjonene ligger.....
Vi holder på med det samme som for noen år siden...same shit-new wrapping :(
Opprykk eller Play off? kan ikke se at det skjer, måtte jeg ta grusomt feil ;)

Ser kun etter? Har vi ikke akkurat signert en dyr svenske og en kar på lån, og nå er vi linket til en uten kontrakt. Skulle ønske vi signerte spillere som Bellusci, Doukara, Sloth osv på free-transfer, hadde vært lettere å bli kvitt de.

Problemet er at vi signerer ikke fotballspillere med kvaliteten som trengs for å rykke opp. Det har ikke vi/Cellino penger til dessverre. Da må vi håpe på at Monk gjør hull ut av gråstein og det skjer sjelden i Leeds United. Slik det ser ut nå så er opprykk LANGT unna.

Har man ikke penger så har man ikke penger, slik er det for oss også!
Enig i dette, bortsett fra at Cellino har penger! Men han vil ikke bruke noe mer, fordi han vil selge, tror jeg da...hvis han ikke vil selge så er det merkelig å kjøre klubben på sparebluss...eller en annen vinkling: det finnes fortsatt så mange skjeletter i skapet at det fortsatt er et pengesluk på gammel moro og dårlige avtaler :(

Nørgaard

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #214 på: Juli 03, 2016, 15:23:30 »
Casper Sloth er vist blevet solgt

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #216 på: Juli 03, 2016, 16:07:59 »
Casper Sloth er vist blevet solgt

http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/news/43196/?

auren

AaB er ifølge bold.dks oplysninger enig med Leeds om et køb af Casper Sloth, der ventes på plads i Aalborg i løbet af få dage.

Nordjyske skrev lørdag, at AaB er ude efter Leeds’ danske midtbanespiller Casper Sloth. Den jagt har ifølge bold.dks oplysninger allerede båret frugt, og Sloth kan dermed snart kalde sig AaB-spiller.

Sloth har et år tilbage af kontrakten i Leeds, og AaB havde håbet, at englænderne blot ville slippe danskeren, men det har ifølge bold.dks oplysninger ikke været tilfældet. Derfor må nordjyderne hoste op med en mindre transfersum.

bold.dk erfarer, at AaB og Leeds er enige om en handel, ligesom Sloths personlige betingelser er ved at være på plads, så i løbet af få dage kan nordjyderne præsentere den 24-årige midtbanespiller.

Casper Sloth har i to år været i Leeds, hvor han i første sæson fik 13 ligakampe, men hvor han det seneste år ikke har spillet på førsteholdet. Han har på landsholdsplan fået otte A-landskampe for Danmark.

Sloth har fået sin fodboldopdragelse i AGF, hvor han nåede at spille 101 kampe i Superligaen.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/aab-koeber-sloth-i-leeds/

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #217 på: Juli 03, 2016, 20:54:03 »
Leeds looking to loan Sacko from Sporting Lisbon. On the basis that he's in Ireland, the chances seem pretty high. #lufc

Aldri hørt om.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Hallgeir *

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #218 på: Juli 03, 2016, 21:15:45 »
Leeds United could soon complete the signing of French winger Hadi Sacko, according to Phil Hay of the Yorkshire Post.

Sacko has been pictured on the pre season tour of Ireland with the first team squad, the clearest indication yet that Sacko is set to become a Leeds player.

The pacey midfielder currently plies his trade in Portugal with Sporting, but he spent last season on loan with Sochaux over in France.

Reports are rife that Leeds are looking to take Sacko on a season loan deal, and this picture gives a firm idea that the club could well have reached an agreement with the Portuguese club.

Sacko has represented his country, France, at every level up the under-20’s, but his career has stalled a bit since his moved to Lisbon from Bordeaux, where he has found himself playing for the Sporting B team.

The 22-year-old though will no doubt be relishing the chance to come to England and will no doubt be using the tour of Ireland to cement his place in the Leeds team ready for the season opener in August.

Football League World

 


Super Leeds since 1968

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #219 på: Juli 03, 2016, 21:42:41 »
Meget spennende CV. Håper han slår til og at vi får ham på lån. Blir verre å bli enig om et evt kjøp når klausulen er på 60 millioner euro!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #220 på: Juli 04, 2016, 09:33:11 »
Nå synes jeg vi er på riktig "hylle ift hva som vurderes av spillere!

Veldig spennende ift Sacko, Også denne Saiz fra Huesca - og Marvin Emnes er ikke dårlig han heller!
,
3http://www.footballinsider247.com/report-leeds-eye-swoop-for-experienced-premier-league-striker/?

Vi trenger en stopper til, og en kreativ midtbane....
 

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #221 på: Juli 04, 2016, 09:52:55 »
Nå synes jeg vi er på riktig "hylle ift hva som vurderes av spillere!

Veldig spennende ift Sacko, Også denne Saiz fra Huesca - og Marvin Emnes er ikke dårlig han heller!
,
3http://www.footballinsider247.com/report-leeds-eye-swoop-for-experienced-premier-league-striker/?

Vi trenger en stopper til, og en kreativ midtbane....

Tar gjerne imot Emnes, men da må han legge fra seg "tiger-feiringen". Minner for mye om damelandslagets tog-feiring fra 95. Grøss!
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #222 på: Juli 04, 2016, 10:18:10 »
Nå synes jeg vi er på riktig "hylle ift hva som vurderes av spillere!

Veldig spennende ift Sacko, Også denne Saiz fra Huesca - og Marvin Emnes er ikke dårlig han heller!
,
3http://www.footballinsider247.com/report-leeds-eye-swoop-for-experienced-premier-league-striker/?

Vi trenger en stopper til, og en kreativ midtbane....

Tar gjerne imot Emnes, men da må han legge fra seg "tiger-feiringen". Minner for mye om damelandslagets tog-feiring fra 95. Grøss!
Boro fansen er ikke akkurat begeistret over Emnes.....

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #223 på: Juli 04, 2016, 11:19:47 »
Nå synes jeg vi er på riktig "hylle ift hva som vurderes av spillere!

Veldig spennende ift Sacko, Også denne Saiz fra Huesca - og Marvin Emnes er ikke dårlig han heller!
,
3http://www.footballinsider247.com/report-leeds-eye-swoop-for-experienced-premier-league-striker/?

Vi trenger en stopper til, og en kreativ midtbane....

Tar gjerne imot Emnes, men da må han legge fra seg "tiger-feiringen". Minner for mye om damelandslagets tog-feiring fra 95. Grøss!
Boro fansen er ikke akkurat begeistret over Emnes.....

Jeg går tilbake på ønsket om Emnes.

Jeg blanda fyren med Bafetimbi Gomis! :o Det er han som hadde tigerfeiring og som hadde en god høst.

Makan til surr! Nei takk til Emnes 8)
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #224 på: Juli 04, 2016, 19:59:49 »
Cooper er visst høyere verdsatt enn vi tror..

West Brom and Burnley chasing Leeds United captain Liam Cooper.
Liam Cooper joined Leeds for just £600,000 two seasons ago

By talkSPORT - @talkSPORT
Monday, July 4, 2016
   
West Bromwich Albion and Burnley are keeping tabs on Leeds United vice-captain Liam Cooper, according to talkSPORT sources.

The 24-year-old defender joined the Championship outfit from Chesterfield for just £600,000 two years ago, but his consistent performances have alerted potential Premier League suitors.

The reports have emerged amid the latest managerial upheaval at Elland Road, and newly-appointed Whites boss Garry Monk is desperate to hold on to the Hull-born player, having already allowed centre-back Giuseppe Bellusci to leave on loan.

Cooper has made 62 Leeds appearances and skippered the side on a regular basis last season in Sol Bamba's absence.

The former Spireites stopper has two years left on his current deal at Elland Road but has caught the eye of Baggies boss Tony Pulis, who is looking to add to his defensive options.

Newly promoted Burnley are also monitoring events, with the Clarets targeting the former Hull academy product as a possible replacement for defender Michael Keane, who has rejected a new deal at Turf Moor amid interest from Premier League champions Leicester City.


Read more at http://talksport.com/football/west-brom-and-burnley-chasing-leeds-united-defender-liam-cooper-talksport-sources#JS64egjqhM2d7MrH.99
Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #225 på: Juli 04, 2016, 22:34:47 »
Nå synes jeg vi er på riktig "hylle ift hva som vurderes av spillere!

Veldig spennende ift Sacko, Også denne Saiz fra Huesca - og Marvin Emnes er ikke dårlig han heller!
,
3http://www.footballinsider247.com/report-leeds-eye-swoop-for-experienced-premier-league-striker/?

Vi trenger en stopper til, og en kreativ midtbane....

Tar gjerne imot Emnes, men da må han legge fra seg "tiger-feiringen". Minner for mye om damelandslagets tog-feiring fra 95. Grøss!
Boro fansen er ikke akkurat begeistret over Emnes.....

Jeg går tilbake på ønsket om Emnes.

Jeg blanda fyren med Bafetimbi Gomis! :o Det er han som hadde tigerfeiring og som hadde en god høst.

Makan til surr! Nei takk til Emnes 8)

Scorer de mål, så dr..... Jeg i hvordan d feires av våre spillere :D
Uansett, d er mer interessante navn enn på lenge- og jeg tror Monk har fått en " viss pott £££"
Lønn til Sloth, Bellusci, Wooton, Bridcutt, Adeyemi, Carayol og Antenucci er også borte...
 

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #226 på: Juli 05, 2016, 08:10:01 »
Nå synes jeg vi er på riktig "hylle ift hva som vurderes av spillere!

Veldig spennende ift Sacko, Også denne Saiz fra Huesca - og Marvin Emnes er ikke dårlig han heller!
,
3http://www.footballinsider247.com/report-leeds-eye-swoop-for-experienced-premier-league-striker/?

Vi trenger en stopper til, og en kreativ midtbane....

Tar gjerne imot Emnes, men da må han legge fra seg "tiger-feiringen". Minner for mye om damelandslagets tog-feiring fra 95. Grøss!
Boro fansen er ikke akkurat begeistret over Emnes.....

Jeg går tilbake på ønsket om Emnes.

Jeg blanda fyren med Bafetimbi Gomis! :o Det er han som hadde tigerfeiring og som hadde en god høst.

Makan til surr! Nei takk til Emnes 8)

Scorer de mål, så dr..... Jeg i hvordan d feires av våre spillere :D
Uansett, d er mer interessante navn enn på lenge- og jeg tror Monk har fått en " viss pott £££"
Lønn til Sloth, Bellusci, Wooton, Bridcutt, Adeyemi, Carayol og Antenucci er også borte...

Men men, Emnes scorer jo ikke mål, så der er det ikke noe problem med feiringen. :D

Du har et godt poeng i lønnsutgifter som er frigjort. Samtidig skulle jeg ønske Bridcutt kom tilbake (på rabatt).

Og stallen ser ganske så tynn ut nå!
Marching on together!

Annesj

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #227 på: Juli 05, 2016, 15:24:33 »
Ny spiller 15.30. Evt ny kontrakt for cook og el Taylor.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

arneg

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #228 på: Juli 05, 2016, 15:36:18 »
We are delighted to announce the signing of Sporting Clube de Portugal winger Hadi Sacko on a season-long loan with a view to a permanent deal!

Full story: http://bit.ly/SackoLUFC
 

TK20

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #229 på: Juli 05, 2016, 19:29:11 »
Cooper er visst høyere verdsatt enn vi tror..

Snakk for deg selv  ;)

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #230 på: Juli 05, 2016, 20:22:45 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.


Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #232 på: Juli 06, 2016, 21:33:00 »
Robert Green.

Pettersen97

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #233 på: Juli 06, 2016, 21:43:09 »
Yannis Salibur og Rob Green ryktes inn :)
The Mighty Whites

Hallgeir *

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #234 på: Juli 06, 2016, 22:04:02 »
Robert Green.

Leeds United to sign former England goalkeeper on free transfer
Wednesday, 6th Jul 2016 20:28 by Lucas Monk
Talksport's Ian Abrahams has leaked details above the move...

 Follow
 Ian Abrahams (Moose) ✔ @BroadcastMoose
Ok ok good luck to my very good friend Robert Green on his move to Leeds Utd
9:23 PM - 6 Jul 2016
 
Abrahams is a reputable, reliable reporter and I believe that he wouldn't have commented if the move wasn't going to materialise.

Welcome to Leeds, Rob Green! Certainly an impressive upgrade on Silvestri, who will surely now leave as I can't see him wanting to play second fiddle.
Super Leeds since 1968

Bye

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #235 på: Juli 06, 2016, 22:40:42 »
hæh? Green er vel den nye backupen vel?
Trønder i Bergen!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #236 på: Juli 06, 2016, 23:15:31 »
Hope that Josh King rumour is true then could be the winger / forward we need
 - en waccoe-kommentar jeg merket meg. Har ellers ikke sett at dette er et 'rykte'...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #237 på: Juli 06, 2016, 23:29:08 »
Joe Rawson ‏@joerawson  · 5m5 minutes ago 
On contracts improved deals are on the table for Cook, Taylor, Mowatt etc. All mulling over what to do. #Lufc trying everything to keep them


Joe Rawson ‏@joerawson  · 28m28 minutes ago 
Rob Green a very decent free signing for #Lufc. Should be a couple more coming in over the next few days as well.



(hvem Joe Rawson er?
Journalist + Presenter @radio_yorkshire @tvyorkshire #lufc #swfc #bcafc #htafc #sufc Commentator @performgroup @uefa Football + tennis. Yorkshire Cricket and F1)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #238 på: Juli 06, 2016, 23:51:37 »
Joe Rawson ‏@joerawson  · 5m5 minutes ago 
On contracts improved deals are on the table for Cook, Taylor, Mowatt etc. All mulling over what to do. #Lufc trying everything to keep them


Joe Rawson ‏@joerawson  · 28m28 minutes ago 
Rob Green a very decent free signing for #Lufc. Should be a couple more coming in over the next few days as well.


- 2 more signings coming

- Who's that fella?

- Haven't got a clue Dan , radio Yorkshire fella reckons he's just spoke to massimo but no names till they've signed

- Leon Osman from Everton mate,he's 35 but we need an older head so these young lads can learn off and a proper footballer to help this team play......!

- Striker and midfielder

(dette siste fra Leeds Fans Share Support Group)


(hvem Joe Rawson er?
Journalist + Presenter @radio_yorkshire @tvyorkshire #lufc #swfc #bcafc #htafc #sufc Commentator @performgroup @uefa Football + tennis. Yorkshire Cricket and F1)
[/quote]
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trond90

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #239 på: Juli 07, 2016, 00:44:36 »
Osman eller Bridcutt inn, en hurtig spiss inn? Men trenger vel en midtstopper til også?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!