Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 367108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1500 på: Januar 29, 2017, 11:40:05 »
Moduo Barrow fra Swansea for 7 mp ryktes. Aldri hørt om ham.
 

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1501 på: Januar 29, 2017, 11:41:22 »
Moduo Barrow fra Swansea for 7 mp ryktes. Aldri hørt om ham.

Superrask som har vært god i enkeltkamper. Hadde vært en meget god signering!

Hvor er ryktet fra?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1502 på: Januar 29, 2017, 12:00:35 »
Moduo Barrow fra Swansea for 7 mp ryktes. Aldri hørt om ham.

Superrask som har vært god i enkeltkamper. Hadde vært en meget god signering!

Hvor er ryktet fra?
http://www.footballinsider247.com/report-leeds-big-money-chase-sign-pl-wide-man-7m-will-seal-deal/
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1503 på: Januar 29, 2017, 12:06:31 »
Moduo Barrow fra Swansea for 7 mp ryktes. Aldri hørt om ham.

Superrask som har vært god i enkeltkamper. Hadde vært en meget god signering!

Hvor er ryktet fra?
Mulig Monk kjenner til han, all den tid han er Swansea-spiller. £7M blir kanskje for dyrt?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1504 på: Januar 29, 2017, 12:43:49 »
Moduo Barrow fra Swansea for 7 mp ryktes. Aldri hørt om ham.

Superrask som har vært god i enkeltkamper. Hadde vært en meget god signering!

Hvor er ryktet fra?
Mulig Monk kjenner til han, all den tid han er Swansea-spiller. £7M blir kanskje for dyrt?

Hvis 7 mp er for dyrt, ja da er kanskje ikke Raddiken den rette til å ta laget videre

HåvardK

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1505 på: Januar 29, 2017, 13:10:31 »
Moduo Barrow fra Swansea for 7 mp ryktes. Aldri hørt om ham.

Superrask som har vært god i enkeltkamper. Hadde vært en meget god signering!

Hvor er ryktet fra?
Mulig Monk kjenner til han, all den tid han er Swansea-spiller. £7M blir kanskje for dyrt?

Hvis 7 mp er for dyrt, ja da er kanskje ikke Raddiken den rette til å ta laget videre
Der var vi igjen. Raddiken out nå da, eller?

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1506 på: Januar 29, 2017, 13:14:17 »
Moduo Barrow fra Swansea for 7 mp ryktes. Aldri hørt om ham.

Superrask som har vært god i enkeltkamper. Hadde vært en meget god signering!

Hvor er ryktet fra?
Mulig Monk kjenner til han, all den tid han er Swansea-spiller. £7M blir kanskje for dyrt?

Hvis 7 mp er for dyrt, ja da er kanskje ikke Raddiken den rette til å ta laget videre
Der var vi igjen. Raddiken out nå da, eller?
Disse trigger happy Leeds-supporterne...
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjorn

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1507 på: Januar 29, 2017, 13:40:31 »
Moduo Barrow fra Swansea for 7 mp ryktes. Aldri hørt om ham.

Superrask som har vært god i enkeltkamper. Hadde vært en meget god signering!

Hvor er ryktet fra?
Mulig Monk kjenner til han, all den tid han er Swansea-spiller. £7M blir kanskje for dyrt?

Hvis 7 mp er for dyrt, ja da er kanskje ikke Raddiken den rette til å ta laget videre

7mp? Aldri hørt om han. Styr unna eller ta bort en null..
Du og den Raddiken din H. B....
Marching On! 4276

testo

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1508 på: Januar 29, 2017, 14:02:26 »
En ny Pontus?
Leeds United still keen to complete defender signing, it’s a little complicated.
http://sportwitness.co.uk/highly-rated-defender-continues-linked-leeds-united-missing-game-yesterday/

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1509 på: Januar 29, 2017, 14:04:08 »
En ny Pontus?
Leeds United still keen to complete defender signing, it’s a little complicated.
http://sportwitness.co.uk/highly-rated-defender-continues-linked-leeds-united-missing-game-yesterday/
Baner dette veien for Coopers avgang?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1510 på: Januar 29, 2017, 14:06:13 »
Moduo Barrow fra Swansea for 7 mp ryktes. Aldri hørt om ham.

Superrask som har vært god i enkeltkamper. Hadde vært en meget god signering!

Hvor er ryktet fra?
Mulig Monk kjenner til han, all den tid han er Swansea-spiller. £7M blir kanskje for dyrt?

Hvis 7 mp er for dyrt, ja da er kanskje ikke Raddiken den rette til å ta laget videre

7mp? Aldri hørt om han. Styr unna eller ta bort en null..
Du og den Raddiken din H. B....

Landslagsspiller for Gambia. Poenget er at uansett hva vi tror og mener. Alle klubber skriker etter spillere som faktisk koster litt penger. Det viser viljen fra eierne om de vil satse penger for å få klubben opp videre. Men det laget trenger, det er en skikkelig profilert signering

testo

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1511 på: Januar 29, 2017, 14:12:38 »
En ny Pontus?
Leeds United still keen to complete defender signing, it’s a little complicated.
http://sportwitness.co.uk/highly-rated-defender-continues-linked-leeds-united-missing-game-yesterday/
Baner dette veien for Coopers avgang?

Kan fort bli tilfelle det.
Nå sier også svenske medier at han ikke var i stallen i møte med Sjachtar, videre sies det at han kan forlate Norrkøping når han vil, så mulig han allerede sitter på fly over dammen.
Men hva bor det i denne spilleren, noen som kjenner til han?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/2OzKl/peking-utklassade-av-sjachtar-donetsk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

raggen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1512 på: Januar 29, 2017, 17:51:34 »
Ulloa med denne meldingen på twitter... kan det være håp for en overgang til oss??

https://twitter.com/Ciclone1923/status/825430810580881423?ref_src=twsrc%5Etfw
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1513 på: Januar 29, 2017, 18:19:32 »
Nå er det et press for å få inn spillere. Mowatt solgt, vi sloss om opprykk, 2 dager igjen.
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1514 på: Januar 29, 2017, 19:02:53 »
Ulloa med denne meldingen på twitter... kan det være håp for en overgang til oss??

https://twitter.com/Ciclone1923/status/825430810580881423?ref_src=twsrc%5Etfw
Kan jo håpe. Trengs sårt en kanonspiss sammen med Wood.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1515 på: Januar 29, 2017, 19:29:03 »
Ranieri skal ha 12M £ for han, så han kommer ikke.
Payet er den som er tungen på vektskålen ift Barnes, hvem andre vi henter aner jeg ikke.
Ipswich slipper ikke Lawrence, men dagens kamp viser at vi virkelig trenger mer bredde
HVIS det er tanker om opprykk denne sesongen... Og det ER det jo!! ;)
 

Smudge

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1516 på: Januar 29, 2017, 19:30:37 »
Ulloa har tilbud fra galatasaray, alaves, sunderland osv... skjønner  ikke hvorfor vi diskuterer denne karen. Kommer jo aldri til oss

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1517 på: Januar 29, 2017, 21:17:41 »
Monk kjenner jo Swansea spillere fra da han var der. Vi har 2 i stallen, Bartley med suksess, mens Grimes trenger vi virkelig ikke.  Barrow hørte jeg om forrige uke, og han er stallfyll.... Prisene på spillere i tropper fra PL er jo hinsides ...

Barnes virker fornuftig, Canos vet jeg lite om- og Bogle er en sjanse.

Monk " presser på" for nye spillere innen tirsdag nå i hvertfall ;)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1518 på: Januar 29, 2017, 21:19:18 »
I mangel av andre (ferske) tråder, poster jeg her.
Hvordan har våre konkurrenter forsterket hittil?
(JEG har jo ikke giddet denne jobben, så jeg sakser fra waccoe og håper jobben var grundig ;) )
Brighton- Tomori on loan
Reading- Ilori
Newcastle- none
Fulham- none
Norwich- none
Derby- Nugent
Villa- Lansbury, Hourihane, Bree and Bjarnason
Hudds- Izzy Brown on loan.
 
Except Villa going crazy with parachute money, not a lot going on. 
The next couple of days will be eventful.
 
Edited to add:
Sheff wed- Fox and Winnall

------
...så, med unntak av et Villa som har en del poeng de må hente for å nå playoff er det ikke så mye som har skjedd ennå.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ove

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1519 på: Januar 29, 2017, 21:30:37 »
Svensk forsvarsspiller fra Norrkjøping linket igjen:

http://www.footballinsider247.com/20-year-old-international-sign-leeds-report/
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1520 på: Januar 29, 2017, 21:35:39 »
Monk kjenner jo Swansea spillere fra da han var der. Vi har 2 i stallen, Bartley med suksess, mens Grimes trenger vi virkelig ikke.  Barrow hørte jeg om forrige uke, og han er stallfyll.... Prisene på spillere i tropper fra PL er jo hinsides ...

Barnes virker fornuftig, Canos vet jeg lite om- og Bogle er en sjanse.

Monk " presser på" for nye spillere innen tirsdag nå i hvertfall ;)
Barrow havner mest sannsynlig i Sunderland. Moyes ønsker i alle fall å signere han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1521 på: Januar 29, 2017, 21:37:10 »
Ganske sikker på at Fletcher kommer nå. Personlig er jeg ikke helt overbevist om at han er mannen som skal være tunga på vektskålen i forhold til opprykk. Hva har han egentlig bevist? Et halvt år med OK spill og noen mål i Barnsley i league one? Thats it. I rekken av dominoeffekter av Payet overgangen der WH henter Hogan som igjen sender Fletcher til Leeds ryktes det også at Brentford kommer til å bruke noen av Hogan pengene til å hente Canos. Dermed må Leeds se etter vinger andre steder. Tom Lawrence har vært nevnt og det hadde vært en knallsignering som bidrar med både mål og assists. Tror Leicester har rett til å tilbakekalle han fra lån så hvis Leeds legger inn bud så tror jeg denne går i boks. Til slutt ryktes det at den svenske høyrebacken Linus wahlqvist er på vei til England med Leeds som en av kandidatene til å sikre seg han. Et stort talent på 20 år som allerede har debutert på A-landslaget til Sverige. Med to svensker allerede i Leeds, ender derfor også Linus opp i Leeds.

Fasit er dermed at Fletcher,Wahlqvist og Lawrence er Leedsspillere innen tirsdags kveld.
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1522 på: Januar 29, 2017, 21:40:48 »
Ganske sikker på at Fletcher kommer nå. Personlig er jeg ikke helt overbevist om at han er mannen som skal være tunga på vektskålen i forhold til opprykk. Hva har han egentlig bevist? Et halvt år med OK spill og noen mål i Barnsley i league one? Thats it. I rekken av dominoeffekter av Payet overgangen der WH henter Hogan som igjen sender Fletcher til Leeds ryktes det også at Brentford kommer til å bruke noen av Hogan pengene til å hente Canos. Dermed må Leeds se etter vinger andre steder. Tom Lawrence har vært nevnt og det hadde vært en knallsignering som bidrar med både mål og assists. Tror Leicester har rett til å tilbakekalle han fra lån så hvis Leeds legger inn bud så tror jeg denne går i boks. Til slutt ryktes det at den svenske høyrebacken Linus wahlqvist er på vei til England med Leeds som en av kandidatene til å sikre seg han. Et stort talent på 20 år som allerede har debutert på A-landslaget til Sverige. Med to svensker allerede i Leeds, ender derfor også Linus opp i Leeds.

Fasit er dermed at Fletcher,Wahlqvist og Lawrence er Leedsspillere innen tirsdags kveld.
Trodde at Wahlqvist kom først til sommeren, men man vet aldri helt i fotball.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1523 på: Januar 29, 2017, 21:50:45 »
Payet domino effect starting. Hogan likely. Fletcher to Leeds step closer. And Brentford have replacement in mind.
Alan Nixon 
(The Sun journo)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1524 på: Januar 29, 2017, 21:53:26 »
Ganske sikker på at Fletcher kommer nå. Personlig er jeg ikke helt overbevist om at han er mannen som skal være tunga på vektskålen i forhold til opprykk.
Poenget med Fletcher er jo at vi pr dato ikke har erstatter for Wood i Wood-rollen. Tanken er nok at Fletcher vil kunne mestre en slik alenespissrolle.

Vi skulle jo ikke ha en ERSTATTER for Wood, men en som er fornøyd med å steppe inn når/om han er borte (noe forenklet fremstilt). DET var vel litt av vansken i dette, millionpundspillerne ville jo helst ha klart for seg en ledig rolle i første-elleveren. Det kan ikke vi tilby.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1525 på: Januar 29, 2017, 22:00:39 »
Ganske sikker på at Fletcher kommer nå. Personlig er jeg ikke helt overbevist om at han er mannen som skal være tunga på vektskålen i forhold til opprykk.
Poenget med Fletcher er jo at vi pr dato ikke har erstatter for Wood i Wood-rollen. Tanken er nok at Fletcher vil kunne mestre en slik alenespissrolle.

Vi skulle jo ikke ha en ERSTATTER for Wood, men en som er fornøyd med å steppe inn når/om han er borte (noe forenklet fremstilt). DET var vel litt av vansken i dette, millionpundspillerne ville jo helst ha klart for seg en ledig rolle i første-elleveren. Det kan ikke vi tilby.
Ser for meg Fletcher som innbytter, og da i stedet for Antonsson, som må bort.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ove

 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1527 på: Januar 29, 2017, 22:10:29 »
Fletcher nærmer seg ?
http://www.footballinsider247.com/leeds-transfer-update-monk-complete-fletcher-signing-next-48-hours/
Hogan går til West Ham. Det gir Brentford nok penger til å kjøpe Power fra Wigan og Canos (ha!) fra Norwich. Da virker Fletcher-overgangen svært sannsynlig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

arneg

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1528 på: Januar 29, 2017, 22:13:06 »
Leeds United are confident of completing a deal to sign West Ham striker Ashley Fletcher on loan.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1529 på: Januar 29, 2017, 22:20:18 »
Om Canos nå går fløyten bruker man Peps kontakter i Spania???

Alfonso Pedraza, left winger at Lugo in Spain, Villarreal recalling him and sending him here allegedly:
 
http://futbol.as.com/futbol/2017/01/29/internacional/1485718224_554567.html?id_externo_rsoc=comp_tw
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan