Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 366873 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1620 på: Januar 31, 2017, 09:32:50 »
jeg synes vi skal hente tilbake Matt Smith som cover for Wood.
Kjenner denne divisjonen, ville ikke bli solgt sist - og er en meget bra hodespiller/gamechanger.

QPR er på nå...det burde vi også!
Ikke god nok

arneg

 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1622 på: Januar 31, 2017, 09:47:45 »
jeg synes vi skal hente tilbake Matt Smith som cover for Wood.
Kjenner denne divisjonen, ville ikke bli solgt sist - og er en meget bra hodespiller/gamechanger.

QPR er på nå...det burde vi også!
Ikke god nok
Ikke enig!
Matt Smith er garantert god nok som innbytter i det systemet som Monk har. Dessuten har han noen år på baken i championship :-)
Et lag har alltid bruk for en "Jostein Flo" i dette tilfellet Matt Smith!
Bring him back ;)

ibster

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1623 på: Januar 31, 2017, 10:11:08 »
jeg synes vi skal hente tilbake Matt Smith som cover for Wood.
Kjenner denne divisjonen, ville ikke bli solgt sist - og er en meget bra hodespiller/gamechanger.

QPR er på nå...det burde vi også!
Ikke god nok
Ikke enig!
Matt Smith er garantert god nok som innbytter i det systemet som Monk har. Dessuten har han noen år på baken i championship :-)
Et lag har alltid bruk for en "Jostein Flo" i dette tilfellet Matt Smith!
Bring him back ;)

Nei takk. Ikke i nærheten av god nok for Leeds, hverken tidligere eller nå.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1624 på: Januar 31, 2017, 10:38:16 »
Phil Hay Retweeted Sky Sports News HQ
Canos to Brentford. This went cold at Leeds a while ago. Offer of loan with option to buy wasn't what Norwich wantedPhil Hay added,

Sky Sports News HQ @SkySportsNewsHQ
BREAKING: Sky Sources: Sergi Canos to have @BrentfordFC medical ahead of £2.5m move: http://skysports.tv/T7iSsY  #DeadlineDay #SSNHQ

Nå kommer vel Pedraza i stedet, men dette er jo et eksempel på at loan-with-option-to-buy-taktikken har noen klare svakheter. Spillere kan glippe fordi man taper mot dem som er villige til å ta risikoen med å kjøpe.
Ikke så overraskende. Canos var lån i Brentford i 15/16-sesongen, og ville tilbake til sin tidligere klubb.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1625 på: Januar 31, 2017, 11:12:07 »
Phil Hay Retweeted Sky Sports News HQ
Canos to Brentford. This went cold at Leeds a while ago. Offer of loan with option to buy wasn't what Norwich wantedPhil Hay added,

Sky Sports News HQ @SkySportsNewsHQ
BREAKING: Sky Sources: Sergi Canos to have @BrentfordFC medical ahead of £2.5m move: http://skysports.tv/T7iSsY  #DeadlineDay #SSNHQ

Nå kommer vel Pedraza i stedet, men dette er jo et eksempel på at loan-with-option-to-buy-taktikken har noen klare svakheter. Spillere kan glippe fordi man taper mot dem som er villige til å ta risikoen med å kjøpe.
Ikke så overraskende. Canos var lån i Brentford i 15/16-sesongen, og ville tilbake til sin tidligere klubb.

Virker som en tribunesliter har mer lyst å spille for nr 15 i championship enn nr 4 (kjenner ikke lønnstilbud).

Slik jeg leser det er han redd for å bli sittende hos oss også.

Move on, ingenting for oss.
 

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1626 på: Januar 31, 2017, 11:18:18 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1 tfor 1 time siden

Sullivan also saying West Ham don't look like signing anyone and don't look like letting anyone go. Not promising re: Fletcher. #lufc

Da handler vi ikke Fletcher. Håper vi har en back up plan. Jeg tipper dessverre at det kun blir Alfonso som signerer for Leeds i dag, og ingen spiss...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

willum

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1627 på: Januar 31, 2017, 11:20:46 »
Phil Hay Retweeted Sky Sports News HQ
Canos to Brentford. This went cold at Leeds a while ago. Offer of loan with option to buy wasn't what Norwich wanted

Sky Sports News HQ @SkySportsNewsHQ
BREAKING: Sky Sources: Sergi Canos to have @BrentfordFC medical ahead of £2.5m move: http://skysports.tv/T7iSsY  #DeadlineDay #SSNHQ

Nå kommer vel Pedraza i stedet, men dette er jo et eksempel på at loan-with-option-to-buy-taktikken har noen klare svakheter. Spillere kan glippe fordi man taper mot dem som er villige til å ta risikoen med å kjøpe.
Ikke så overraskende. Canos var lån i Brentford i 15/16-sesongen, og ville tilbake til sin tidligere klubb.

Virker som en tribunesliter har mer lyst å spille for nr 15 i championship enn nr 4 (kjenner ikke lønnstilbud).

Slik jeg leser det er han redd for å bli sittende hos oss også.

Move on, ingenting for oss.

Jeg gråter ikke over Canos, men det var uansett ikke poenget i innlegget mitt over. Canos fikk tilsynelatende aldri velge mellom Leeds og Brentford, siden Leeds ikke ville kjøpe direkte, bare låne først. Denne policyen har sine fordeler, og passer fint for en klubb som er lite villig til å ta risiko, men den har klare svakheter i slike budrunder.

Blank_File

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1628 på: Januar 31, 2017, 11:21:35 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1 tfor 1 time siden

Sullivan also saying West Ham don't look like signing anyone and don't look like letting anyone go. Not promising re: Fletcher. #lufc

Da handler vi ikke Fletcher. Håper vi har en back up plan. Jeg tipper dessverre at det kun blir Alfonso som signerer for Leeds i dag, og ingen spiss...

auren

Og det er i utgangspunktet ikke så steika galt syns jeg. Men hadde selvsagt foretrukket en backup spiss i tillegg.

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1629 på: Januar 31, 2017, 11:22:13 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1 tfor 1 time siden

Sullivan also saying West Ham don't look like signing anyone and don't look like letting anyone go. Not promising re: Fletcher. #lufc

Da handler vi ikke Fletcher. Håper vi har en back up plan. Jeg tipper dessverre at det kun blir Alfonso som signerer for Leeds i dag, og ingen spiss...

auren

Har og gått noen rykter om denne Bogle fra Grimsby.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1630 på: Januar 31, 2017, 11:45:01 »
Gjør det enkelt: Boro`skal ha 9 mill £ for Rhodes.  Kjøp ham. Han er verdt det.
Business done.
 

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1631 på: Januar 31, 2017, 11:52:22 »
Gjør det enkelt: Boro`skal ha 9 mill £ for Rhodes.  Kjøp ham. Han er verdt det.
Business done.

Monk vil ha en backup til Wood.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1632 på: Januar 31, 2017, 11:57:19 »
Gjør det enkelt: Boro`skal ha 9 mill £ for Rhodes.  Kjøp ham. Han er verdt det.
Business done.

Monk vil ha en backup til Wood.

Ja, og det er han da absolutt.han er jo klasse... ;)

Hvordan er det ift lånespillere, er det 5 som er max i tropp, eller på banen samtidig?
Noen som vet?
Vi har jo Sacko, Grimes, Bartley, Jansson........så vi kan ta inn 1 til?
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1633 på: Januar 31, 2017, 11:58:01 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1 tfor 1 time siden

Sullivan also saying West Ham don't look like signing anyone and don't look like letting anyone go. Not promising re: Fletcher. #lufc

Da handler vi ikke Fletcher. Håper vi har en back up plan. Jeg tipper dessverre at det kun blir Alfonso som signerer for Leeds i dag, og ingen spiss...

auren
Og der røk Monks spiss-plan for annen gang. Jeg håper ærlig talt at man har blinket seg ut flere alternativer. Man må også kunne klare å finne alternativer som det ikke behefter så mye "dersom atte, hvis atte" ved. Skuffende. Vel så skuffende er at vi fortsatt må avfinne oss med Antonsson som back-up for Wood. Tror vi kan skyte en hvit pil etter direkte opprykk nå. Skal slite med å beholde plassen blant de 6 øverste.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1634 på: Januar 31, 2017, 12:06:41 »
Robbie Keane e god back up
Pontus ❤

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1635 på: Januar 31, 2017, 12:09:16 »
Gjør det enkelt: Boro`skal ha 9 mill £ for Rhodes.  Kjøp ham. Han er verdt det.
Business done.

Monk vil ha en backup til Wood.

Ja, og det er han da absolutt.han er jo klasse... ;)

Hvordan er det ift lånespillere, er det 5 som er max i tropp, eller på banen samtidig?
Noen som vet?
Vi har jo Sacko, Grimes, Bartley, Jansson........så vi kan ta inn 1 til?

Promotion hadde postet dette i en annen fane i går, så da er den grei :) :

Her er reglene for lån i England:

Lagene kan bruke 4 spillere på lån i samme kamp, og ha 5 lånespillere i troppen! 
 

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1636 på: Januar 31, 2017, 12:09:46 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1 tfor 1 time siden

Sullivan also saying West Ham don't look like signing anyone and don't look like letting anyone go. Not promising re: Fletcher. #lufc

Da handler vi ikke Fletcher. Håper vi har en back up plan. Jeg tipper dessverre at det kun blir Alfonso som signerer for Leeds i dag, og ingen spiss...

auren

Har og gått noen rykter om denne Bogle fra Grimsby.

Absolutt en spennende spiller, men ville vært feil å kjøpe ham i dette vinduet. Vi trenger noen som går rett inn og hever elleveren/benken, ikke et ungt og ubeskrevet talent med kun erfaring fra L2. Husk vi må signere spillere som også kan være gode nok for PL kanskje allerede til neste sesong...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1637 på: Januar 31, 2017, 12:10:12 »
The oldman Robbie Keane hadde gjort backup jobben, hvorfor ikke bruke han, ihvertfall ut sesongen.

Robbie Keane says he's had no approaches from former clubs Leeds United and Wolverhampton Wanderers

https://www.google.no/amp/amp.hitc.com/en-gb/2017/01/18/robbie-keane-says-hes-had-no-approaches-from-former-clubs-leeds/


Sent from my iPhone using Tapatalk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1640 på: Januar 31, 2017, 12:27:36 »
Barrow inn?
http://www.footballinsider247.com/leeds-fans-blown-after-after-club-reportedly-in-talks-to-land-international-ace/

Please nei! 2 mål på 51 kamper for Swansea og 9 kamper og 0 mål på to utlån i NPC.

https://en.wikipedia.org/wiki/Modou_Barrow

auren
Det var Monk som hentet han til Swansea i sin tid. Ellers går Ulloa og surmuler i Leicester, etter at klubben har avslått flere tilbud.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1641 på: Januar 31, 2017, 12:31:49 »
Barrow inn?
http://www.footballinsider247.com/leeds-fans-blown-after-after-club-reportedly-in-talks-to-land-international-ace/

Please nei! 2 mål på 51 kamper for Swansea og 9 kamper og 0 mål på to utlån i NPC.

https://en.wikipedia.org/wiki/Modou_Barrow

auren

Enig! Svært lite sugen på denne Barrow! Bogle har eg tro på. Håper vi kjøper han.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1642 på: Januar 31, 2017, 12:35:50 »
Barrow inn?
http://www.footballinsider247.com/leeds-fans-blown-after-after-club-reportedly-in-talks-to-land-international-ace/

Please nei! 2 mål på 51 kamper for Swansea og 9 kamper og 0 mål på to utlån i NPC.

https://en.wikipedia.org/wiki/Modou_Barrow

auren

Enig! Svært lite sugen på denne Barrow! Bogle har eg tro på. Håper vi kjøper han.
Men det er Barrow vi går etter, all tid han er Monks mann.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1643 på: Januar 31, 2017, 13:05:15 »
Barrow inn?
http://www.footballinsider247.com/leeds-fans-blown-after-after-club-reportedly-in-talks-to-land-international-ace/

Please nei! 2 mål på 51 kamper for Swansea og 9 kamper og 0 mål på to utlån i NPC.

https://en.wikipedia.org/wiki/Modou_Barrow

auren

Enig! Svært lite sugen på denne Barrow! Bogle har eg tro på. Håper vi kjøper han.
Men det er Barrow vi går etter, all tid han er Monks mann.

Jeg har ikke sett stort av Barrow, men det lille jeg så virka friskt nok. Det kan selvsagt ha vært et isolert øyeblikk.

Ellers ser jeg at han er oppvokst i Sverige. Tydelig at klubben linkes mye til våre naboer for tiden.
Marching on together!

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1644 på: Januar 31, 2017, 13:15:30 »
Vedrørende Barrow:

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  42 minfor 42 minutter siden

Not getting the impression that Swansea's Mo Barrow is a live option for Leeds yet. Focused on getting Pedraza done. Having his medical.

Vi får satse på at Hay har rett. Tror nok det kun blir med Pedraza. Dog har jeg veldig troen på denne spanjolen!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1645 på: Januar 31, 2017, 13:27:45 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1 tfor 1 time siden

Sullivan also saying West Ham don't look like signing anyone and don't look like letting anyone go. Not promising re: Fletcher. #lufc

Da handler vi ikke Fletcher. Håper vi har en back up plan. Jeg tipper dessverre at det kun blir Alfonso som signerer for Leeds i dag, og ingen spiss...

auren
Og der røk Monks spiss-plan for annen gang. Jeg håper ærlig talt at man har blinket seg ut flere alternativer. Man må også kunne klare å finne alternativer som det ikke behefter så mye "dersom atte, hvis atte" ved. Skuffende. Vel så skuffende er at vi fortsatt må avfinne oss med Antonsson som back-up for Wood. Tror vi kan skyte en hvit pil etter direkte opprykk nå. Skal slite med å beholde plassen blant de 6 øverste.

Du er i godt humør om dagen du..  ;)

Tenker at det er greit å vente til overgangsfristen har gått ut før man trekker så drastiske konklusjoner.. Hvilken plan har nok engang  skjært seg, og hva var den første planen?
 Kanskje det aldri har vært snakk om Fletcher, kanskje blir et ukjent navn ala han spanjakken tryllet frem?

Viktigste er ny ving i mine øyne, og det ser ut til å skje. I serien vil nok Doukara og Roofe bli foretrukket som vikar fremfor Antonsson om det ikke blir handlet inn en ny spiss, så helt krise er det ikke. Vil vel påstå at det har funket frem til nå, eller?

Vil påstå at man er over gjennomsnittet negativ hvis man tror alt rakner og vi havner utenfor topp 6 fordi man ikke får kjøpt en ny reserve spiss, samt kvittet seg med Mowatt som knapt har hatt spilletid.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1646 på: Januar 31, 2017, 13:47:23 »
jeg synes vi skal hente tilbake Matt Smith som cover for Wood.
Kjenner denne divisjonen, ville ikke bli solgt sist - og er en meget bra hodespiller/gamechanger.

QPR er på nå...det burde vi også!
Ikke god nok
Ikke enig!
Matt Smith er garantert god nok som innbytter i det systemet som Monk har. Dessuten har han noen år på baken i championship :-)
Et lag har alltid bruk for en "Jostein Flo" i dette tilfellet Matt Smith!
Bring him back ;)

Nei takk. Ikke i nærheten av god nok for Leeds, hverken tidligere eller nå.

Matt Smith:

21 kamper (2148 minutter)  12 mål og 6 assist (målratio 0,88) og dette når vi var elendige og hadde elendige trenere uten plan og vi løp rundt som hodeløse kyllinger (McDermott, Hockaday og Redfearn)

Målratioen til McCormack til sammenligning var 0,47

Konklusjon: Mer enn god nok som backup for Wood!

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1647 på: Januar 31, 2017, 14:15:08 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1 tfor 1 time siden

Sullivan also saying West Ham don't look like signing anyone and don't look like letting anyone go. Not promising re: Fletcher. #lufc

Da handler vi ikke Fletcher. Håper vi har en back up plan. Jeg tipper dessverre at det kun blir Alfonso som signerer for Leeds i dag, og ingen spiss...

auren
Og der røk Monks spiss-plan for annen gang. Jeg håper ærlig talt at man har blinket seg ut flere alternativer. Man må også kunne klare å finne alternativer som det ikke behefter så mye "dersom atte, hvis atte" ved. Skuffende. Vel så skuffende er at vi fortsatt må avfinne oss med Antonsson som back-up for Wood. Tror vi kan skyte en hvit pil etter direkte opprykk nå. Skal slite med å beholde plassen blant de 6 øverste.

Du er i godt humør om dagen du..  ;)

Tenker at det er greit å vente til overgangsfristen har gått ut før man trekker så drastiske konklusjoner.. Hvilken plan har nok engang  skjært seg, og hva var den første planen?
 Kanskje det aldri har vært snakk om Fletcher, kanskje blir et ukjent navn ala han spanjakken tryllet frem?

Viktigste er ny ving i mine øyne, og det ser ut til å skje. I serien vil nok Doukara og Roofe bli foretrukket som vikar fremfor Antonsson om det ikke blir handlet inn en ny spiss, så helt krise er det ikke. Vil vel påstå at det har funket frem til nå, eller?

Vil påstå at man er over gjennomsnittet negativ hvis man tror alt rakner og vi havner utenfor topp 6 fordi man ikke får kjøpt en ny reserve spiss, samt kvittet seg med Mowatt som knapt har hatt spilletid.
Ikke negativ. Bare realistisk. Denne tynne stallen har vært påpekt av Monk selv, og det er han, ikke jeg, som har poengtert viktigheten av et par nysigneringer i januarvinduet, for å holde tritt med konkurrentene. Monk har vært ute etter en spiss i begge overgangsvinduene, og det har vært den samme: Fletcher. Så ja: planen med å skaffe oss Fletcher har skjært seg. To ganger attpåtil. Grunnen til Monks interesse for Fletcher? Vi er vel tynt besatt på spiss-plassen, da. Det jeg så av Wilks på søndag overbeviser ikke meg at han kan være den spiss-forsterkningen Leeds trenger på kort sikt.

Hyggelig at du vet hva som er viktigst for Leeds, man nå har faktisk Monk selv sagt at det er viktig å få tak i en ny spiss. Stoler mer på hans vurderinger.

Og "over gjennomsnittet negativ", hva er det for slags utsagn? Et gjennomsnitt er faktisk et tall. Det til opplysning.

Nå skal de sies at ryktene går om Bogle fra Grimsby i stedet. Leeds skal angivelig ha bydd £1M for han. Siden Fletcher-overgangen nok en gang røk, er vi avhengige av at vi får en erstatter, på spissplass. Pedraza er sikkert god, men han er tenkt som ving, som cover enten for Sacko eller Dallas.

Når det gjelder Mowatt, hadde han vært et utmerket cover for Hernandez i 10-er rollen. Så selv om han ikke lenger hadde en nøkkelrolle i laget, kunne han allikevel ha bidratt som nyttig squad-player. Så, dette salget er forhastet, og svekker en allerede tynn stall.

Ã… ja, ting kan ha funket fram til nå. Monk har tynt mange bra prestasjoner ut av den tynne stallen. Imponerende gjort er det. Men, dette januarvinduet skulle få spillere inn, ikke ut. Dette er viktig, for serieinnspurten skjer nå, og en svekkelse av stallen vil kunne koste oss verdifulle poeng. Tvert imot bør stallen styrkes. En skade av lengre opphold på Wood, vil være svært skadelig for play off-ambisjonene, da brorparten av Leeds' mål har blitt scoret av han. Wood behøver ikke en gang bli skadd, en formdupp vil være nok, og vi kan ikke forvente at en spiller skal være i knallform gjennom en hel sesong. Så her trengs det forsterkninger, om ikke annet for å klare og opprettholde status quo.

Så inntil en ny spiss kommer inn, kommer jeg til være meget nøktern i mine forventninger om en fortsatt topp 6 plassering.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1648 på: Januar 31, 2017, 14:39:40 »
jeg synes vi skal hente tilbake Matt Smith som cover for Wood.
Kjenner denne divisjonen, ville ikke bli solgt sist - og er en meget bra hodespiller/gamechanger.

QPR er på nå...det burde vi også!
Ikke god nok
Ikke enig!
Matt Smith er garantert god nok som innbytter i det systemet som Monk har. Dessuten har han noen år på baken i championship :-)
Et lag har alltid bruk for en "Jostein Flo" i dette tilfellet Matt Smith!
Bring him back ;)

Nei takk. Ikke i nærheten av god nok for Leeds, hverken tidligere eller nå.

Matt Smith:

21 kamper (2148 minutter)  12 mål og 6 assist (målratio 0,88) og dette når vi var elendige og hadde elendige trenere uten plan og vi løp rundt som hodeløse kyllinger (McDermott, Hockaday og Redfearn)

Målratioen til McCormack til sammenligning var 0,47

Konklusjon: Mer enn god nok som backup for Wood!

Holder for meg.......hent Smith!
Syns det ikke er rykter om dette da....
 

testo

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1649 på: Januar 31, 2017, 14:40:30 »
Everton will reportedly let Aaron Lennon leave on loan; should Leeds United bring him home?

http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/31/everton-let-aaron-lennon-leave-on-loan-should-leeds-united-br/


Sent from my iPhone using Tapatalk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje