Skrevet av Emne: Dokker e som fattern!!  (Lest 2382 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oddball

Dokker e som fattern!!
« på: Juni 02, 2016, 21:24:04 »
Fattern,84 år, ihuga Liverpoolsupporter, sir før hvær kamp; Ã…næi, vi tape nok den hær. XXX e knallhard å møte. Når dem tape kan han si, KA VA DET Æ SA? Når dem vinn, Næhh, det hær hadde æ ikke trudd! Gi Monk en sjanse og ætter sesongen kan dokker kom tilbake i den hær tråden å si: KA VA DET Æ SA!
 

lojosang

Sv: Dokker e som fattern!!
« Svar #1 på: Juni 02, 2016, 22:18:03 »
Send denne meldingen til vår eier i California eller i rettssalen på Sardinia eller hvor han nå holder til for tiden heller.
- Leif Olav

Jon R

Sv: Dokker e som fattern!!
« Svar #2 på: Juni 02, 2016, 22:47:08 »
Monk kommer inn med blanke ark han og bør få en sjanse før han dømmes nord og ned. Dessverre er det også blanke ark når det gjelder filosofi, kultur og ideer om hvordan vi skal spille fotball, i en klubben som har blitt drevet etter innfallsmetoden siste årene. Med andre ord håpløse arbeidsbetingelser fra dag en.  Monk skal ha helt spesielle egenskaper for å lykkes. Har han det? :-\
Jon R.

flynn

Sv: Dokker e som fattern!!
« Svar #3 på: Juni 03, 2016, 09:52:46 »
Det er vel tross alt bedre med en god head coach i en kaotisk klubb enn en dårlig head coach i en kaotisk klubb?

flynn

Gufrias

Sv: Dokker e som fattern!!
« Svar #4 på: Juni 03, 2016, 15:43:17 »
Det er vel tross alt bedre med en god head coach i en kaotisk klubb enn en dårlig head coach i en kaotisk klubb?

flynn
I hvert fall mye bedre enn ingen head coach (som vi i realiteten har hatt siden sesongslutt).
Hekta på Leeds siden 1974

ØBS

Sv: Dokker e som fattern!!
« Svar #5 på: Juni 03, 2016, 15:48:07 »
Monk kommer inn med blanke ark han og bør få en sjanse før han dømmes nord og ned. Dessverre er det også blanke ark når det gjelder filosofi, kultur og ideer om hvordan vi skal spille fotball, i en klubben som har blitt drevet etter innfallsmetoden siste årene. Med andre ord håpløse arbeidsbetingelser fra dag en.  Monk skal ha helt spesielle egenskaper for å lykkes. Har han det? :-\

Ja.....  HAR han det...?

Ikke en signering som skaper forventninger hos undertegnede, ei heller grunn til pessimisme.  Min fordel med dette er at jeg ikke møter kommende sesong med skyhøye forventninger og muligheten for å bli skuffet desto mindre.

Men for all del, la nå dette nye samarbeidet få en mulighet til å lykkes.  Realisten i meg sier at dette blir vanskelig og ser på en topp ti-plassering kommende sesong som ok og stabiliserende, play-off en suksess.

Men om det utrolige skulle skje, at vi rykker opp, har vi musklene til å holde oss der, eller blir vi bare et nytt Burnley eller Hull...?

Som sagt, ikke pessimistisk, bare realist som belyser de faktiske forhold slik jeg ser dem...

MOT

PS: Long time, no nothing Jon...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Jon R

Sv: Dokker e som fattern!!
« Svar #6 på: Juni 03, 2016, 18:06:27 »
Monk kommer inn med blanke ark han og bør få en sjanse før han dømmes nord og ned. Dessverre er det også blanke ark når det gjelder filosofi, kultur og ideer om hvordan vi skal spille fotball, i en klubben som har blitt drevet etter innfallsmetoden siste årene. Med andre ord håpløse arbeidsbetingelser fra dag en.  Monk skal ha helt spesielle egenskaper for å lykkes. Har han det? :-\

Ja.....  HAR han det...?

Ikke en signering som skaper forventninger hos undertegnede, ei heller grunn til pessimisme.  Min fordel med dette er at jeg ikke møter kommende sesong med skyhøye forventninger og muligheten for å bli skuffet desto mindre.

Men for all del, la nå dette nye samarbeidet få en mulighet til å lykkes.  Realisten i meg sier at dette blir vanskelig og ser på en topp ti-plassering kommende sesong som ok og stabiliserende, play-off en suksess.

Men om det utrolige skulle skje, at vi rykker opp, har vi musklene til å holde oss der, eller blir vi bare et nytt Burnley eller Hull...?

Som sagt, ikke pessimistisk, bare realist som belyser de faktiske forhold slik jeg ser dem...

MOT

PS: Long time, no nothing Jon...
PS : Jammen da går vi vel og tar en øl i parken snart da.  :)
Jon R.

Xern

Sv: Dokker e som fattern!!
« Svar #7 på: Juni 03, 2016, 20:28:27 »
Monk kommer inn med blanke ark han og bør få en sjanse før han dømmes nord og ned. Dessverre er det også blanke ark når det gjelder filosofi, kultur og ideer om hvordan vi skal spille fotball, i en klubben som har blitt drevet etter innfallsmetoden siste årene. Med andre ord håpløse arbeidsbetingelser fra dag en.  Monk skal ha helt spesielle egenskaper for å lykkes. Har han det? :-\

Ja.....  HAR han det...?

Ikke en signering som skaper forventninger hos undertegnede, ei heller grunn til pessimisme.  Min fordel med dette er at jeg ikke møter kommende sesong med skyhøye forventninger og muligheten for å bli skuffet desto mindre.

Men for all del, la nå dette nye samarbeidet få en mulighet til å lykkes.  Realisten i meg sier at dette blir vanskelig og ser på en topp ti-plassering kommende sesong som ok og stabiliserende, play-off en suksess.

Men om det utrolige skulle skje, at vi rykker opp, har vi musklene til å holde oss der, eller blir vi bare et nytt Burnley eller Hull...?

Som sagt, ikke pessimistisk, bare realist som belyser de faktiske forhold slik jeg ser dem...

MOT

PS: Long time, no nothing Jon...
PS : Jammen da går vi vel og tar en øl i parken snart da.  :)
You know nothing, Jon (snow).  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

arneg

Sv: Dokker e som fattern!!
« Svar #8 på: Juni 03, 2016, 20:44:24 »
Jeg føler meg mer og mer sikker på at de som klager mest og lager negative tråder uansett, er de samme som klager at det er få folk logget på under kampene. Alt henger sammen sies det....
Og jeg vet om eier og alt som skjer rundt klubben men jeg blir dritt lei av bare syting. Vi er Leeds. Vi er vant til det meste.