SESONGEN 2006 - 2007

Started by Leeds04, April 29, 2007, 07:29:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeds04

En forferdelig sesong ender i et forferdelig resultat.
Vi må bare innse at vi er ikke fortjener bedre. Vi fortjener ikke plassen i CCC slik vi har spilt i år.

Neste år spiller vi mot lag som flere ikke engang har hørt navnet på... Ja, det er trist, og det kommer til å gjøre vondt lenge, men Leeds er en klubb som vil reise seg igjen!

Nedrykket i dag er ikke pga årets sesong, men pga alle de katastrofale feilene som er blitt gjort tidligere år.
Vi kunne aldri i verden trodd at det skulle gå slik, men hjertet har hele tiden trodde noe annet. Hjertet tok feil! De som brukte hodet, har sannsynligvis forstått det lenge...

Frustrasjonen til fansen i dag forteller det meste! Men det viktigste av alt, de stormet banen av kjærlighet til klubben. Elles ville de gitt faen, og gått hjem. Vi er mange som ikke gir faen, og vi vil reise oss!

Det skal bli godt å vinne kamper igjen!

"Why settle for more, when you can settle for less"

peacock

"Det skal bli godt å vinne kamper igjen! "

Det er nok ikke så enkelt. Vi vinner ikke kamper i denne divisjonen automatisk. Forskjellen i nivå er marginal, og hvem vet hva vi stiller med i august?

Promotion 2010

Sesongen 2006-2007?

Blir fint å få kjøpt videoen............. [:(]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

var utrolig nedtrykkende dette og blir spent på hvilket spiller matriell vi stiller med i august igjen:/ var flere som hadde stor pågång på siden her igår og jeg kom ikke inn her for å dele min frustrasjon men kom desverre ikke inn

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Budda

quote:
Originally posted by raggen

var utrolig nedtrykkende dette og blir spent på hvilket spiller matriell vi stiller med i august igjen:/ var flere som hadde stor pågång på siden her igår og jeg kom ikke inn her for å dele min frustrasjon men kom desverre ikke inn

Tipper en god del ikke spiller hos Leeds neste sesong. Her er mine forslag:    
Neil Sullivan, Gary Kelly, Jonathan Douglas, Radostin Kishishev,
Alan Thompson,Tore Andre Flo,David Healy,Michael Gray,Eddie Lewis,Robbie Elliott,Jemal Johnson,Kevin Nicholls,Rui Marques?, Richard Cresswell,Armando Sa,Jermaine Beckford

Er en del lånespillere og noen har kontrakter som går ut. Jeg håper vi kan gi ny kontrakt til Margues og Lewis og beholde Beckford og Cresswell, men resten er vel tapt. Trur ikke Douglas, Healy og resten av "stjernene" er så interessert i League One. Blir en ny hektisk sommer på Elland Road
Endre

dexter90

quote:
Originally posted by Promotion 07

Sesongen 2006-2007?

Blir fint å få kjøpt videoen............. [:(]

Jeg er helt sikker på at det ikke blir laget noe video av denne sesongen[;)]

Leeds04

quote:
Originally posted by Budda

quote:
Originally posted by raggen

Tipper en god del ikke spiller hos Leeds neste sesong. Her er mine forslag:    
Neil Sullivan, Gary Kelly, Jonathan Douglas, Radostin Kishishev,
Alan Thompson,Tore Andre Flo,David Healy,Michael Gray,Eddie Lewis,Robbie Elliott,Jemal Johnson,Kevin Nicholls,Rui Marques?, Richard Cresswell,Armando Sa,Jermaine Beckford

Er en del lånespillere og noen har kontrakter som går ut. Jeg håper vi kan gi ny kontrakt til Margues og Lewis og beholde Beckford og Cresswell, men resten er vel tapt. Trur ikke Douglas, Healy og resten av "stjernene" er så interessert i League One. Blir en ny hektisk sommer på Elland Road

Enig! Vi må starte helt på nytt. Bygge opp et lag. Helst med unge spillere fra Leeds. Etter det jeg har forstått skal det være mange gode unge spillere.
Men vi må for all del ikke selge unna de unge spillerne som vi har solgt så mange av de siste årene...men med spill i Div1 er vel det vanskelig...????

Promotion 2010

Her er vel noen av grunnene til at det gikk skikkelig galt den sesongen:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

15 lånespillere på EN sesong! Jeg måtte telle to ganger for å få det helt riktig. I forhold til denne situasjonen er jo dagens utgangspunkt himmelen , selv om vi sparker tre trenere pr sesong.

lojosang

Quote from: Promotion 2010 on July 11, 2016, 22:35:47
Her er vel noen av grunnene til at det gikk skikkelig galt den sesongen:

Som vel igjen kan oppsummeres med Dennis Wise. Herre skaper. Foxe som høyreback! Nei, Bates gjorde definitivt sine blundere da han ansatte managere. Colin og Giftdvergen.
- Leif Olav

Jon R

Quote from: Josch on July 11, 2016, 23:07:21
15 lånespillere på EN sesong! Jeg måtte telle to ganger for å få det helt riktig. I forhold til denne situasjonen er jo dagens utgangspunkt himmelen , selv om vi sparker tre trenere pr sesong.
Enig i det. Vi hadde jo faktisk noe på gang sesongen før og selv ikke Ken Bates forventet nestenopprykk allerede i sesong to etter nedrykket fra PL.  Den påfølgende sesongen rotet Bates det skikkelig til etter å ha sparket Blackwell og erstattet han med paranoide Dennis Wise. I lys av historien skulle man nesten tro det var tilsiktet....

Ting ser bedre ut akkurat nå enn i 2007, men ikke bedre enn utsiktene våren 2006, noe som viser at pendelen kan snu svært raskt i profesjonell fotball, både på godt og vondt.
Jon R.