Skrevet av Emne: EX-Spiller: Marcus Antonsson  (Lest 52948 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
EX-Spiller: Marcus Antonsson
« på: Juni 21, 2016, 14:24:33 »
Ser ut som vi kan gjøre klar en ny tråd. :)

Ifølge svenske Fotballskanalen har han bestått 'läkarundersökningen" - og koster ca £1,6mill :)

Uppgifter: Allsvenske-skyttekungen klar för Leeds
 
Marcus Antonsson lämnar Kalmar.
Anfallaren är klar för Leeds, enligt Fotbolldirekt. 

Marcus Antonsson har haft en kanonvår i Kalmar och har på deras tolv matcher spottat in tio baljor. Vilket han är bäst med hittills i allsvenskan.

Den fina våren drog utländska ögon åt sig.

Fotbolldirekt har tidigare rapporterat om att Antonsson skulle vara på väg till den engelska Championship klubben Leeds. Något Fotbollskanalen också har erfarit. Cardiff, Aston Villa och franska Toulouse ska också ha varit på tapeten.

- Jag kan inte uttala mig om några klubbar eller summor, sa klubbens sportchef Thomas Andersson Borstam i förra veckan till Fotbollskanalen.

Nu avslöjar Fotbolldirekt att Antonsson är klar för Leeds, han ska ha klarat läkarundersökningen och att ett kontrakt har kritats på tre år. 

Enligt sajten ska övergångssumman vara omkring 20 miljoner.

http://www.fotbollskanalen.se/england/uppgifter-allsvenske-skyttekungen-klar-for-leeds/


« Siste redigering: Juli 14, 2018, 22:30:56 av Promotion 2010 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 24
« Svar #1 på: Juni 21, 2016, 16:44:14 »
Bekreftet :)

Annesj

Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 24
« Svar #2 på: Juni 21, 2016, 16:44:33 »
Phil Hay

Confirmed from the Leeds end that Antonsson deal is fully agreed. Fee rising to close to £2m. #lufclive
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

lojosang

Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 24
« Svar #3 på: Juni 21, 2016, 16:56:30 »
Lovende! Håper vi har kjøpt en ny Viduka, og ikke en ny Strandli. Noen som kan fortelle oss hva slags spillertype han er?
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 24
« Svar #4 på: Juni 21, 2016, 17:40:28 »
Lovende! Håper vi har kjøpt en ny Viduka, og ikke en ny Strandli. Noen som kan fortelle oss hva slags spillertype han er?
http://www.hitc.com/en-gb/2016/06/20/olof-lundh-gives-leeds-fans-insight-into-marcus-antonssons-playi/?

Sitat
Olof Lundh gives Leeds fans insight into Marcus Antonsson's playing style; suggests effective Wood partnership
(...)
When you consider the 25-year-old has scored 13 goals in 18 matches for his club this season, and has 25 in 47 appearances in total for them, Leeds fans would be forgiven for getting excited. And now TV4 journalist Olof Lundh has been speaking to West Yorkshire Sport about what Whites fans can expect if he does arrive at Elland Road this summer.

“He is a quick forward who works hard and he is also a very good goal-scorer,” Lundh said. “Considering he is not playing for a top team he has had really good success.

“He has been very open that he wants to take the next step in his career. Kalmar need the money and he is pretty much their only valuable asset.

“I think he would be the perfect partner for Chris Wood; if you go back to the glory years with Rod Wallace and Lee Chapman I would say it was pretty much the same.”
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 24
« Svar #5 på: Juni 21, 2016, 17:48:00 »
Mer om Antonsson og at Roofe neppe kommer når prisen er 3 millioner (!)

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-whites-roofe-deal-is-in-doubt-1-7973786

auren

Var jo en litt stiv pris det for en L2 spiller...
Tja, kan jo være en ny Shearer da....hvis Cellino skal kjøpe spillere med maksgrense på £2mill kan vi belage oss på en ny 10.plass. Aldri i verden at vi klarer å bygge et opprykkslag på sparebluss, til det er det altfor mange utskiftninger i trenerapparat, og det har vist seg at speidingen i denne klubben suger. Vi er IKKE flinkere enn andre klubber i divisjonen på dette >:(
Skulle vi virkelig ha betalt £3m for en spiller som du var skeptisk til?
Hekta på Leeds siden 1974

Lundewhites

Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 24
« Svar #6 på: Juni 21, 2016, 21:28:26 »
Lovende! Håper vi har kjøpt en ny Viduka, og ikke en ny Strandli. Noen som kan fortelle oss hva slags spillertype han er?

Han er garantert mer sammenlignbar med Strandli enn viduka. 2 mill £ ... Er skuffet hvis vi har brukt 20-25% av transferbudsjettet på denne karen. Måtte jeg ta feil, men dette trur jeg ikke blir en suksess..
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Kato

Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 24
« Svar #7 på: Juni 21, 2016, 21:30:00 »
Lovende! Håper vi har kjøpt en ny Viduka, og ikke en ny Strandli. Noen som kan fortelle oss hva slags spillertype han er?

Han er garantert mer sammenlignbar med Strandli enn viduka. 2 mill £ ... Er skuffet hvis vi har brukt 20-25% av transferbudsjettet på denne karen. Måtte jeg ta feil, men dette trur jeg ikke blir en suksess..

Enig. Skeptisk til at en ukjent svenske skal skyte oss til PL.
 

Jon R

Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #8 på: Juni 21, 2016, 21:34:35 »
 :)
Jon R.

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #9 på: Juni 21, 2016, 21:35:57 »
Er det bekreftet?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lundewhites

Sv: Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #10 på: Juni 21, 2016, 21:37:07 »
Mer om Antonsson og at Roofe neppe kommer når prisen er 3 millioner (!)

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-whites-roofe-deal-is-in-doubt-1-7973786

auren

Var jo en litt stiv pris det for en L2 spiller...
Tja, kan jo være en ny Shearer da....hvis Cellino skal kjøpe spillere med maksgrense på £2mill kan vi belage oss på en ny 10.plass. Aldri i verden at vi klarer å bygge et opprykkslag på sparebluss, til det er det altfor mange utskiftninger i trenerapparat, og det har vist seg at speidingen i denne klubben suger. Vi er IKKE flinkere enn andre klubber i divisjonen på dette >:(

https://en.wikipedia.org/wiki/Kemar_Roofe

Gutten er 23,5 år og har utelukkende (nesten) spilt i L2. Han hadde en svært god sesong i fjor, men jeg synes det er alt for risikabelt å gi Oxford 3 millioner pund for en spiller som har prestert 1 god sesong.

auren


Støttes!!

Men 2 mill £ for en 26 åring som har prestert i en halv sesong i Allsvenskan er greit??  Jeg ville heller satset på Roofe  :-\
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #11 på: Juni 21, 2016, 21:52:04 »

Mer om Antonsson og at Roofe neppe kommer når prisen er 3 millioner (!)

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-whites-roofe-deal-is-in-doubt-1-7973786

auren

Var jo en litt stiv pris det for en L2 spiller...
Tja, kan jo være en ny Shearer da....hvis Cellino skal kjøpe spillere med maksgrense på £2mill kan vi belage oss på en ny 10.plass. Aldri i verden at vi klarer å bygge et opprykkslag på sparebluss, til det er det altfor mange utskiftninger i trenerapparat, og det har vist seg at speidingen i denne klubben suger. Vi er IKKE flinkere enn andre klubber i divisjonen på dette >:(

https://en.wikipedia.org/wiki/Kemar_Roofe

Gutten er 23,5 år og har utelukkende (nesten) spilt i L2. Han hadde en svært god sesong i fjor, men jeg synes det er alt for risikabelt å gi Oxford 3 millioner pund for en spiller som har prestert 1 god sesong.

auren


Støttes!!

Men 2 mill £ for en 26 åring som har prestert i en halv sesong i Allsvenskan er greit??  Jeg ville heller satset på Roofe  :-
Ville heller satset på Messi, men nå er Antonsson klar og jeg ønsker han velkommen til klubben. Får bare håpe at verdens beste fans ikke ødelegger ham før jul...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #12 på: Juni 21, 2016, 23:06:22 »
Mer om Antonsson og at Roofe neppe kommer når prisen er 3 millioner (!)

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-whites-roofe-deal-is-in-doubt-1-7973786

auren

Var jo en litt stiv pris det for en L2 spiller...
Tja, kan jo være en ny Shearer da....hvis Cellino skal kjøpe spillere med maksgrense på £2mill kan vi belage oss på en ny 10.plass. Aldri i verden at vi klarer å bygge et opprykkslag på sparebluss, til det er det altfor mange utskiftninger i trenerapparat, og det har vist seg at speidingen i denne klubben suger. Vi er IKKE flinkere enn andre klubber i divisjonen på dette >:(

https://en.wikipedia.org/wiki/Kemar_Roofe

Gutten er 23,5 år og har utelukkende (nesten) spilt i L2. Han hadde en svært god sesong i fjor, men jeg synes det er alt for risikabelt å gi Oxford 3 millioner pund for en spiller som har prestert 1 god sesong.

auren


Støttes!!

Men 2 mill £ for en 26 åring som har prestert i en halv sesong i Allsvenskan er greit??  Jeg ville heller satset på Roofe  :-\

Jeg er også skeptisk til Antonsson. Han har dog hatt minst halvannen god sesong for Kalmar, og Allsvenskan er tross alt et høyere nivå enn engelsk fjerdedivisjon. Det er vel snakk om ca halvannen million pund, men som kan stige til nærmere 2 millioner pund. Jeg synes det er ganske høyt for en helt anonym svensk spiss. Jeg håper han overbeviser oss!

3 millioner pund for Roofe ville vært galskap uansett.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lundewhites

Sv: Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #13 på: Juni 21, 2016, 23:46:33 »

Men 2 mill £ for en 26 åring som har prestert i en halv sesong i Allsvenskan er greit??  Jeg ville heller satset på Roofe  :-\
[/quote]

Jeg er også skeptisk til Antonsson. Han har dog hatt minst halvannen god sesong for Kalmar, og Allsvenskan er tross alt et høyere nivå enn engelsk fjerdedivisjon. Det er vel snakk om ca halvannen million pund, men som kan stige til nærmere 2 millioner pund. Jeg synes det er ganske høyt for en helt anonym svensk spiss. Jeg håper han overbeviser oss!

3 millioner pund for Roofe ville vært galskap uansett.

auren
[/quote]

nøyer meg med å si en halv sesong. 7 spillemål på 29 kamper i forrige sesong i Allsvenskan imponerer ikke meg... heller ikke totalt 3 assist på halvannen sesong.
« Siste redigering: Juni 21, 2016, 23:55:36 av Lundewhites »
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Gufrias

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #14 på: Juni 22, 2016, 05:30:51 »
http://weareleedsunited.co.uk/marcus-antonsson-kalmar-ff-fan-view/

Hvis han lever opp til dette er han en god signering.

Sitat
1. – What style of player is Antonsson and what’s his best position?

Johan – “His best position is striker. Very good pace and works very hard. Can finish with both left and right foot well.”

2. – Simply, do you think he is worth £1.25 million (pounds)?

Johan – “Yes, I reckon he is”

3. – Is he the sort of player that will make it in the English league?

Johan – “Yes I think so. Great attitude, always works very hard and hates to lose. These are good attributes for a player who is going to play in England.”

4. – If you could compare him to a player in England based on style, who would you pick?

Johan – “Very tricky question but I would have to say Jamie Vardy.”

Now, before I continue with the questions I will speak about the answer to question 4. When I saw pictures of Antonsson I assumed (wrongly) that he was a target man. However, as I continued the chat with Johan it became very apparent he isn’t that type of player at all. I will add Johan’s other comments on his style at the end, it took me by surprise.

5. – What does Antonsson need to improve on to make it in England?

Johan – “He needs to be more involved in the whole game. Sometimes he “disappears” in games.”

6. – He seems to be a big favourite with the fans at Kalmar FF, why is this?

Johan – “They love him because of his attitude and of course they love that he scores the goals at the club.”

7. What sort of goals is Antonsson known for scoring?

Johan – “He’s very good at finding space behind the opponents back-line. He scores a lot of goals by running in behind. He’s very quick.”

8. – If he does join Leeds, are you disappointed to see him leave?

Johan – “No, I’m very happy for him, he deserves the chance.”

As the conversation continued Johan added a few more points.

“Kalmar normally play a 4-4-2 and he is best playing alongside a target-man. (I had mentioned Chris Wood and the 4-5-1 by this time) He likes to link up play and in a 4-3-3 he would actually play in the wide positions rather than the lone striker.” Johan was very keen at pointing out the pace that Antonsson possesses, something that we are lacking in.

Johan added, (when asked if he honestly thought he would make it in the Championship) “Yes I honestly do. Like I said, he has all the attributes to make it in England even though it’s a tough league. It’s going to be interesting to follow his career over the next few years.”

I can’t thank Johan enough. His English was fantastic and he was very friendly. Hopefully this gives us some more insight into potentially our first signing of the summer.

Johan also sent me this link to Antonsson goals…

http://www.barometern.se/sport/tv-se-alla-antonssons-mal-i-ar/
Hekta på Leeds siden 1974

B_Ød

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #15 på: Juni 22, 2016, 08:25:16 »
blir spennenede dette...kan vel gå litt begge veier, men jeg krysser fingrene jeg  ;D
Ups & Ups!!

ibster

Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 24
« Svar #16 på: Juni 22, 2016, 10:12:18 »
Lovende! Håper vi har kjøpt en ny Viduka, og ikke en ny Strandli. Noen som kan fortelle oss hva slags spillertype han er?

Han er garantert mer sammenlignbar med Strandli enn viduka. 2 mill £ ... Er skuffet hvis vi har brukt 20-25% av transferbudsjettet på denne karen. Måtte jeg ta feil, men dette trur jeg ikke blir en suksess..

Enig. Skeptisk til at en ukjent svenske skal skyte oss til PL.

Han er heldigvis ikke ukjent for Clotet. Det er et godt tegn. Satser på et fruktbart samarbeid med Wood. Velkommen er han uansett.

HåvardK

Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 24
« Svar #17 på: Juni 22, 2016, 12:29:01 »
Lovende! Håper vi har kjøpt en ny Viduka, og ikke en ny Strandli. Noen som kan fortelle oss hva slags spillertype han er?
Vet lite om vedkommende, men ser ikke bort fra at ordet rask kan bli brukt om ham; enten som substantiv (høyst sannsynlig) eller som adjektiv (mindre sannsynlig).

Sydhagen

Sv: Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #18 på: Juni 22, 2016, 12:32:34 »

Men 2 mill £ for en 26 åring som har prestert i en halv sesong i Allsvenskan er greit??  Jeg ville heller satset på Roofe  :-\

Jeg er også skeptisk til Antonsson. Han har dog hatt minst halvannen god sesong for Kalmar, og Allsvenskan er tross alt et høyere nivå enn engelsk fjerdedivisjon. Det er vel snakk om ca halvannen million pund, men som kan stige til nærmere 2 millioner pund. Jeg synes det er ganske høyt for en helt anonym svensk spiss. Jeg håper han overbeviser oss!

3 millioner pund for Roofe ville vært galskap uansett.

auren
[/quote]

nøyer meg med å si en halv sesong. 7 spillemål på 29 kamper i forrige sesong i Allsvenskan imponerer ikke meg... heller ikke totalt 3 assist på halvannen sesong.
[/quote]

Og hva er det med Roofe sin statistikk i L2 (en svakere liga) som sier deg at det er lurere å satse på han?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #19 på: Juni 22, 2016, 15:36:20 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #20 på: Juni 22, 2016, 15:58:54 »
Merkelig at det ikke står noe på de offisielle sidene enda. Andre lag er jo raske med å legge ut bilder av spilleren med en drakt

Josch

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #21 på: Juni 22, 2016, 16:55:57 »
Antonsson blir ikke førstevalg når sesongen begynner. Det vil være en sensasjon om han slår til fra start. Han er vel en teknisk og  "smart"  spiller som er flink til å gå i rom (sier han selv). Og nese for mål. Ingen duellspiller. Selv understreker  han fast spilletid og tillit fra trener grunnen  til sukessen i Kalmar.  Det spørs derfor hvordan han fikser å sitte på benken og spille  10 min på slutten av kampene. Ikke moden for ch.ship ennå. Men hvis kurven blir like bratt som f.eks Eirk Bakke (fra benk til regular) er jeg mer enn fornøyd. Kan bli god i løpet av sesongen med Monk's spillestil.

Blank_File

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #22 på: Juni 22, 2016, 17:18:56 »
Antonsson blir ikke førstevalg når sesongen begynner. Det vil være en sensasjon om han slår til fra start. Han er vel en teknisk og  "smart"  spiller som er flink til å gå i rom (sier han selv). Og nese for mål. Ingen duellspiller. Selv understreker  han fast spilletid og tillit fra trener grunnen  til sukessen i Kalmar.  Det spørs derfor hvordan han fikser å sitte på benken og spille  10 min på slutten av kampene. Ikke moden for ch.ship ennå. Men hvis kurven blir like bratt som f.eks Eirk Bakke (fra benk til regular) er jeg mer enn fornøyd. Kan bli god i løpet av sesongen med Monk's spillestil.
Må regne med at han levere i løpet av første sesongen i noen grad. Litt vilt å betale så mye for han hvis ikke. Tenker på sesongkortene som Cellino må refundere hvis vi ikke når Playoff. :-D

Men jeg skal gi han tid jeg. Er bare redd at gjennomsnittsupporteren ikke gjør det til den prislappen.

GeirO

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #23 på: Juni 22, 2016, 21:00:49 »
Merkelig at det ikke står noe på de offisielle sidene enda. Andre lag er jo raske med å legge ut bilder av spilleren med en drakt
Da er vel ikke alt klart ennå.
MOT

Cherry

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #24 på: Juni 23, 2016, 09:52:30 »
Merkelig at det ikke står noe på de offisielle sidene enda. Andre lag er jo raske med å legge ut bilder av spilleren med en drakt
Da er vel ikke alt klart ennå.

Helt klart IKKE klart ennå - da hadde det vært på hjemmesiden.
GFH vil jo ikke gå inn med penger, kun høste hvis klubben blir mer verdt med spillere
Cellino kjøper for "sine" penger.  Uakseptabelt selvsagt for Massimo...forstår han godt da.

Ekstraordinært styremøte i dag mener jeg.
 

Kato

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #25 på: Juni 23, 2016, 09:57:00 »
Burde vel vært i Sveriges EM-tropp om han var så voldsomt god. Forunderlig bruk av penger er førsteinntrykket.
 

willum

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #26 på: Juni 23, 2016, 10:25:57 »
Merkelig at det ikke står noe på de offisielle sidene enda. Andre lag er jo raske med å legge ut bilder av spilleren med en drakt
Da er vel ikke alt klart ennå.

Helt klart IKKE klart ennå - da hadde det vært på hjemmesiden.
GFH vil jo ikke gå inn med penger, kun høste hvis klubben blir mer verdt med spillere
Cellino kjøper for "sine" penger.  Uakseptabelt selvsagt for Massimo...forstår han godt da.

Ekstraordinært styremøte i dag mener jeg.

En situasjon han selv har satt seg i. Har ingen andre å skylde på.

Tipper GFH lo godt da de signerte denne, for klubben ulykksalige, avtalen med Cellino.

Frode

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #27 på: Juni 23, 2016, 10:26:36 »
Burde vel vært i Sveriges EM-tropp om han var så voldsomt god. Forunderlig bruk av penger er førsteinntrykket.
Ja, merkelig signering. Guidetti og Marcus Berg er tannløse og totalt ufarlige foran mål, men likevel rangert foran Antonsson. Har null forventninger, og kan således kun bli positivt overrasket:)
 

Bjorn

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #28 på: Juni 23, 2016, 10:51:15 »
Burde vel vært i Sveriges EM-tropp om han var så voldsomt god. Forunderlig bruk av penger er førsteinntrykket.
Ja, merkelig signering. Guidetti og Marcus Berg er tannløse og totalt ufarlige foran mål, men likevel rangert foran Antonsson. Har null forventninger, og kan således kun bli positivt overrasket:)

Ut ifra det du sier høres jo disse to helt ubrukelige ut... Men.. Det er vel sjelden at du kan måle å spille en hel sesong med lagkamerater du kjenner og et system du trives mot landslaget som med en helt annen arena, annen motstand og andre lagkamerater over relativt kort tidsperspektiv. Synes det blir feil å trekke slike konklusjoner.
Se heller ikke bort ifra at Antonsson, om han får spilletid og gjør det bra i starten hos oss, er med i den neste svenske landslagstroppen. Mange variabler. Nå blir det jo forresten en spissplass ledig da..  ;)

Marching On! 4276

Kato

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #29 på: Juni 23, 2016, 11:00:52 »
Burde vel vært i Sveriges EM-tropp om han var så voldsomt god. Forunderlig bruk av penger er førsteinntrykket.
Ja, merkelig signering. Guidetti og Marcus Berg er tannløse og totalt ufarlige foran mål, men likevel rangert foran Antonsson. Har null forventninger, og kan således kun bli positivt overrasket:)

Ut ifra det du sier høres jo disse to helt ubrukelige ut... Men.. Det er vel sjelden at du kan måle å spille en hel sesong med lagkamerater du kjenner og et system du trives mot landslaget som med en helt annen arena, annen motstand og andre lagkamerater over relativt kort tidsperspektiv. Synes det blir feil å trekke slike konklusjoner.
Se heller ikke bort ifra at Antonsson, om han får spilletid og gjør det bra i starten hos oss, er med i den neste svenske landslagstroppen. Mange variabler. Nå blir det jo forresten en spissplass ledig da..  ;)

Et førsteinntrykk av en spiller de aller færreste av oss har hørt om, og sannsynligvis ingen har sett spille, gjøres jo ut fra de variablene vi har. Og det er 10 mål på en halv sesong i Allsvenskan, og ikke rangert som 1 av de 4 beste spissene til Sverige (EM-troppen).  Cellino legger lista på opprykk, da antar jeg også Gary Monk legger lista på signeringer på opprykksnivå. Vi kan ikke bruke millioner av pund på spillere som trenger tid på å tilpasse seg championship (noe vel rykter tyder på i dette tilfellet). Toget går i august, innkjøpte spisser bør ligge på 20 ligamål om ambisjonene skal passe med spillermaterialet. Da snakker vi McCormack, Hernandez, Vokes og Forestieri-nivå. Er vi der med denne karen? Jeg frykter svaret er nei, men håper jeg tar kraftig feil.
« Siste redigering: Juni 23, 2016, 11:03:28 av Kato »