Skrevet av Emne: Ex-spiller: Eoghan Stokes  (Lest 3841 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Ex-spiller: Eoghan Stokes
« på: Juni 29, 2016, 21:24:10 »
Spennende ung spiss med ny kontrakt.

STOKES SIGNS UNITED EXTENSION

Stokes, who has represented the Republic of Ireland at Under-19s level, put pen to paper at Thorp Arch on Wednesday afternoon after being offered an extended stay earlier this summer.
The 20-year-old, a 2012 arrival on scholarship terms from Dublin side St Kevin’s Boys Club, was the joint top scorer for our Under-21s last season after netting eight times from 23 appearances.
Stokes, who can play in a number of attacking roles, has been training with the United first team under new boss Garry Monk since returning to Thorp Arch for pre-season earlier this week.
“I’m happy to have extended my contract and hopefully I can kick forward now and push towards the first team,” he told leedsunited.com. “I want to push on this season and see where it goes from there.
“It’s been good to come straight back into training with the first team and hopefully I’ll stay there for the whole season and make an impression.
“I felt like I had a good season last year, I scored a lot of goals and I thought I played really well.
“I enjoyed last season, it was probably the best season I’ve had at the club and I’ve been rewarded now with a new deal.
“I’m going into my fifth year at the club now. I’m enjoying it here and I’ll just keep going and try to push on.”
Stokes arrived at the club as a striker four years ago but recent seasons have seen him utilised in slightly deeper roles.
“During my scholar years I was mainly playing up front,” he explained. “But since my first year as a professional I’ve dropped more into the number 10 role.
“I’ve mainly been playing off the centre-forward or even playing on the left or the right in a three behind the centre-forward.
“When we were playing with a diamond, I was playing anywhere in midfield. It’s good for me that I can play in many positions – I’m very versatile, so I can play in midfield and up front. That’s a bonus for me.”
- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/j0nzj82otns31sx527322kgb3/title/stokes-signs-united-extension#sthash.mEKI1YzY.dpuf
« Siste redigering: Februar 01, 2018, 20:21:55 av Promotion 2010 »
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Eoghan Stokes
« Svar #1 på: Juni 05, 2017, 23:25:39 »
Kanskje bull...


TRANSFER NEWS | Cork City looking to sign Leeds United and Ireland U-21 striker Eoghan Stokes. #LUFC #CCFC84

http://www.the42.ie/cork-city-pursuing-leeds-united-striker-3428141-Jun2017/

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Eoghan Stokes
« Svar #2 på: August 22, 2017, 19:45:06 »
Etternavnet er greit, men fornavnet......


It's pronounced owe inn (eoghan)


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Ung spiller: Eoghan Stokes
« Svar #3 på: August 22, 2017, 19:49:16 »
Etternavnet er greit, men fornavnet......


It's pronounced owe inn (eoghan)

Kanskje irsk måte å skrive Owen på?
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Eoghan Stokes
« Svar #4 på: August 22, 2017, 19:51:10 »
Etternavnet er greit, men fornavnet......


It's pronounced owe inn (eoghan)

Kanskje irsk måte å skrive Owen på?


Gaelisk, tror jeg!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Killa

Sv: Ung spiller: Eoghan Stokes
« Svar #5 på: August 22, 2017, 20:32:15 »
Etternavnet er greit, men fornavnet......


It's pronounced owe inn (eoghan)

Kanskje irsk måte å skrive Owen på?


Gaelisk, tror jeg!  ;)

For å slippe å tulle oss helt bort i gaelisk og irsk og kaudervelsk så har jeg et enkelt forslag:

Vi kaller han ganske enkelt for Johan!! ;D ;D ;D

Bromancer

Sv: Ung spiller: Eoghan Stokes
« Svar #6 på: August 22, 2017, 20:35:21 »
Etternavnet er greit, men fornavnet......


It's pronounced owe inn (eoghan)

Kanskje irsk måte å skrive Owen på?


Gaelisk, tror jeg!  ;)

For å slippe å tulle oss helt bort i gaelisk og irsk og kaudervelsk så har jeg et enkelt forslag:

Vi kaller han ganske enkelt for Johan!! ;D ;D ;D

Perfekt. Case closed  ;D

RoarG

Sv: Ung spiller: Eoghan Stokes
« Svar #7 på: August 22, 2017, 20:39:51 »
Godt han ikke leser disse forumsidene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Ung spiller: Eoghan Stokes
« Svar #8 på: August 22, 2017, 21:00:05 »
Etternavnet er greit, men fornavnet......


It's pronounced owe inn (eoghan)

Kanskje irsk måte å skrive Owen på?


Gaelisk, tror jeg!  ;)

For å slippe å tulle oss helt bort i gaelisk og irsk og kaudervelsk så har jeg et enkelt forslag:

Vi kaller han ganske enkelt for Johan!! ;D ;D ;D

Perfekt. Case closed  ;D

Enig. Mye bedre enn det en dessverre opplever av og til på flyplassen: Gate closed.
MOT

Killa

Sv: Ung spiller: Eoghan Stokes
« Svar #9 på: August 22, 2017, 21:43:28 »
Etternavnet er greit, men fornavnet......


It's pronounced owe inn (eoghan)

Kanskje irsk måte å skrive Owen på?


Gaelisk, tror jeg!  ;)

For å slippe å tulle oss helt bort i gaelisk og irsk og kaudervelsk så har jeg et enkelt forslag:

Vi kaller han ganske enkelt for Johan!! ;D ;D ;D

Perfekt. Case closed  ;D

Enig. Mye bedre enn det en dessverre opplever av og til på flyplassen: Gate closed.

Ja det er hvertfall helt Johan... ::)

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Eoghan Stokes
« Svar #10 på: August 22, 2017, 21:44:13 »
I dag har det ikke funket for Stokes i 10er rollen!

Må vel ut snart!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Killa

Sv: Ung spiller: Eoghan Stokes
« Svar #11 på: August 22, 2017, 21:49:46 »
Er vel usikkert om Johan får flere sjanser på ei stund med mindre vi mislykkes med å hente en ny spiss...

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Eoghan Stokes
« Svar #12 på: Februar 01, 2018, 20:21:33 »
YEP

Leeds have also announced that another development squad player, Eoghan Stokes, has left the club after his contract was terminated by mutual consent.

The 21-year-old forward made one appearance for United’s first team having started in the 5-1 victory against Newport County in the second round EFL Cup tie at Elland Road back in August.





Det ble lite spilletid på Stokes.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ex-spiller: Eoghan Stokes
« Svar #13 på: Februar 15, 2018, 19:40:59 »
Bohemians FC

#Bohs are delighted to announce the signing of striker Eoghan Stokes from Leeds.

Subject to international clearance, the 21-year-old will go straight into the matchday squad for tomorrow's sold-out SSE Airtricity League opener against Shamrock Rovers at Dalymount Park.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Ex-spiller: Eoghan Stokes
« Svar #14 på: Juni 04, 2021, 12:42:12 »
Tidligere Leeds-spiller Eoghan Stokes bytter beite. Skotske Dumbarton er nyeste arbeidsgiver. Ikke alle talenter blir nøkkelspillere i Leeds. Stokes har ført en nomadetilværelse etter at han ble solgt til Bohemians i 2018. Dumbarton foreløpig siste stoppested.

https://www.dumbartonfootballclub.com/news/?id=4936&mode=view
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020