Skrevet av Emne: Ex-spiller: Kemar Roofe  (Lest 106814 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Ex-spiller: Kemar Roofe
« på: Juli 07, 2016, 13:04:19 »
http://www.leedsunited.com/news/article/19e2f16xtwobx1h2zp33jcg6b9

Velkommen!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: August 06, 2019, 23:15:01 av Hallgeir * »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #1 på: Juli 07, 2016, 13:22:41 »
Må si det kjøpes og lånes kjapt nå. Ny dag, ny spiller. Er positiv til Roofe. Håper han tar nivået....
MOT

Blank_File

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #2 på: Juli 07, 2016, 13:22:55 »
Det tar snart av!

arneg

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #3 på: Juli 07, 2016, 13:30:27 »
Det antydes at sistemann kostet i området tre millioner pund. Det er lenge siden Leeds har handlet for så mye. Pengene skal komme rett fra Italieneren selv. Nå er det faktisk ganske spennende foran neste sesong.
 

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #4 på: Juli 07, 2016, 13:50:53 »
3 mill pund...

18 mål på 40 kamper på nivå 3 for Oxford forrige sesong.

Veldig skeptisk, men ønsker han velkommen og masse lykke til  :)

auren

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #5 på: Juli 07, 2016, 14:04:00 »
Han scoret 26 mål på 49 kamper. Har kun en god sesong bak seg. Kanskje en late bloomer, men kan også være en ny Ajose.

Vi har vel heller ikke brukt særlig mer penger enn i fjor sommer. Da hentet vi Wood og Dallas til ca samme summer som Antonsson og Roofe.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cbas10an

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #6 på: Juli 07, 2016, 14:34:30 »
Virker som et bra kjøp.
Skyter godt med begge ben.
Målene i fjor kom fra 20 meter og inn.
Virker som at han har en evne til å være på rett sted til rett tid.
Så spørs det om han tar nivået da.
Vi har sett det før med Dele Alli.
Får vi se det igjen?

For første gang på mange år har jeg en svært god følelse.
MOT


Joachim

samadhi

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #7 på: Juli 07, 2016, 15:21:00 »
Dette synes jeg ser ut som en fantastisk signering.
Ung spiller som virker som han er jaget av en rekke klubber i divisjonssystemet.
Har alle egenskaper vi har vært ute etter.

Utrolig hvordan det har eksplodert på overgansfronten siste dagene. Vanskelig å holde oversikten nå.

Nå kan vel ingen klage på at det ikkje skjer noe i vertfall. Ei heller at det ikke brukes penger  :)
marching on together,
derudaf forever...

Svada

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #8 på: Juli 07, 2016, 15:25:42 »
https://twitter.com/OptaJoe/status/751009486165405696

"37 - Kemar Roofe was involved in more goals than any other player in the top four tiers in all comps in 15/16 (26 goals, 11 assists). Raise."

Må bli bra det her ;)
 

Annesj

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #9 på: Juli 07, 2016, 15:44:55 »
Roofe er en type signering jeg jubler for ja. Grimes vet jeg lite om. Men rapportene sier vel en tekniker å akkurat det vi trenger. En kreativ boksåpner. Ung også han. Håper inderlig disse blomstrer fra start.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sølvreven

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #10 på: Juli 07, 2016, 18:49:22 »
Nå er det nesten som at jeg begynner å bli optimistisk før sesongen starter. WTF  :o
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Jon R

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #11 på: Juli 07, 2016, 20:46:18 »
Og der kom Pre-seasons første følelese av begeistring! Blir utrolig spennende å se hvordan han tar Championship nivået, jeg tipper han gjør det med glans!
Jon R.

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #12 på: Juli 07, 2016, 23:46:29 »
Meget positivt. Slike kjøp ønsker jeg at Leeds skal gjøre. Spillere som herjer i L1/L2.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #13 på: Juli 07, 2016, 23:57:30 »
Meget positivt. Slike kjøp ønsker jeg at Leeds skal gjøre. Spillere som herjer i L1/L2.

Bare synd det ikke er oppskrift på opprykk. Langsiktig tenking med slike spillere er bra. Men herreminjeezus. Vi snakker om Leeds, Ikke Leicester eller Scumchester som gir slike spillere tid på å ta steget og utvikle seg

Lundewhites

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #14 på: Juli 08, 2016, 00:18:38 »
Den første signeringen i år som jeg kjente at jeg ble litt glad for når jeg hørte det  :) Men så kom Cook nyheten og ødela den følelsen. Men Ja, denne karen trur jeg kan vokse seg stor i løpet av et par år.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

baste

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #15 på: Juli 08, 2016, 02:01:50 »
Nå er det nesten som at jeg begynner å bli optimistisk før sesongen starter. WTF  :o

Bra signering dette. Men vi kom jo fort ned på landjorda igjen...


Time "ll show

We are LEEDS

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #16 på: August 11, 2016, 08:51:54 »
Her har vi skutt gullfuglen!
Makan til artig spiller har vi ikke hatt siden Gradel herjet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #17 på: August 11, 2016, 09:08:54 »
Her har vi skutt gullfuglen!
Makan til artig spiller har vi ikke hatt siden Gradel herjet.

Når de andre blir bedre, laget spiller bedre så vil denne karen få mer rom og lage mer rom til de andre. En meget viktig spiller som var litt uheldig i går med skuddene.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cannavaro

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #18 på: August 11, 2016, 10:24:57 »
Roofe kommer til å levere mye bra for oss denne sesongen. Han har god følelse med ball, god teknikk og en herlig rytme og fint steg i seg. Livlig, og et uromoment for motstander. Jeg tipper han vil levere 10-15 mål denne sesongen.  Det første kanskje allerede lørdag.
MFLU - Miracles For Leeds United

Kato

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #19 på: August 11, 2016, 10:26:06 »
Roofe kommer til å levere mye bra for oss denne sesongen. Han har god følelse med ball, god teknikk og en herlig rytme og fint steg i seg. Livlig, og et uromoment for motstander. Jeg tipper han vil levere 10-15 mål denne sesongen.  Det første kanskje allerede lørdag.

Og ikke minst gjennombruddskraft. Garanterer for minimum 10 mål om han forblir skadefri.
 

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #20 på: August 11, 2016, 12:05:10 »
Kvalitetsmässigt minst lika bra som Cook. Dock på en annan plats
 

ibster

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #21 på: August 25, 2016, 12:42:54 »
Etter å ha sett høydepunktene fra møtet med Luton må jeg si at Roofe imponerer. Han er lynrask med ballen i beina, teknisk god og det later til at han vet hvor målet står. Doukara er ikke god nok i mine øyne, til nøds en super-sub.

edit: Ja, han burde putta to mål men syns han er uheldig på den første han setter i stolpen og keeper gjorde en megaredning på supersjansen i sluttminuttene.
« Siste redigering: August 25, 2016, 12:48:30 av ibster »

RoarG

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #22 på: Oktober 13, 2016, 21:23:18 »
I Cook-tråden argumenterte jeg i mot å låne spillere, grunnet at vi trener opp andre klubbers talenter. Da bør den motsatte logikken gjøre seg gjeldende m.h.t. til utlån. Hvis vi låner ut våre spillere, vil de få kamptrening i andre klubber. Denne artikkelen mener at Leeds bør låne ut Kemar Roofe og Lewie Coyle i januarvinduet, da de ikke får nok spilletid i A-laget pr. dags dato.
http://footballleagueworld.co.uk/garry-monk-simply-must-loan-out-these-2-leeds-united-players-in-january/3/

PS. Det samme kan kanskje også gjelde vår unge keeper Bailey Peacock-Farrell?
« Siste redigering: Oktober 13, 2016, 21:39:48 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #23 på: Oktober 13, 2016, 23:04:10 »
I Cook-tråden argumenterte jeg i mot å låne spillere, grunnet at vi trener opp andre klubbers talenter. Da bør den motsatte logikken gjøre seg gjeldende m.h.t. til utlån. Hvis vi låner ut våre spillere, vil de få kamptrening i andre klubber. Denne artikkelen mener at Leeds bør låne ut Kemar Roofe og Lewie Coyle i januarvinduet, da de ikke får nok spilletid i A-laget pr. dags dato.
http://footballleagueworld.co.uk/garry-monk-simply-must-loan-out-these-2-leeds-united-players-in-january/3/

PS. Det samme kan kanskje også gjelde vår unge keeper Bailey Peacock-Farrell?
Viktig med erfaring. Taylor var jo i L2 på et lånopphold.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #24 på: Oktober 13, 2016, 23:04:39 »
Han har ikke blitt den umiddelbare hiten vi alle håpet på dessverre. Et utlån er trolig den beste løsningen, med mindre han plutselig skulle få et gjennombrudd her i årets siste måneder.
Jon R.

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #25 på: Oktober 14, 2016, 03:04:48 »
Tippar han startar på lördag
 

Bjorn

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #26 på: Oktober 14, 2016, 09:00:37 »
Håper han finner sin plass i systemet og viser noe av driven han besitter. Kanskje det er nå det løsner for han?

Marching On! 4276

auren

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #27 på: Oktober 14, 2016, 09:06:07 »
Han har sannsynligvis vært brukt feil frem til nå. Roofe er best som spiss evt i 10-er rollen. Han er ikke så bekvem på vingen. Og med Sacko som offansiv ving på høyresiden så kan ikke Monk tillate å spille med to svært offansive vinger fra start, som begge har mangler defensivt. Derfor har Dallas nå fått tillit pga sin arbeidsvilje til å jobbe hjemover. Det er nå min synsing på grunnen til at Roofe ikke har fått spille så mye/blomstret så langt i Leedskarrieren.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #28 på: Oktober 14, 2016, 09:09:47 »
Han har sannsynligvis vært brukt feil frem til nå. Roofe er best som spiss evt i 10-er rollen. Han er ikke så bekvem på vingen. Og med Sacko som offansiv ving på høyresiden så kan ikke Monk tillate å spille med to svært offansive vinger fra start, som begge har mangler defensivt. Derfor har Dallas nå fått tillit pga sin arbeidsvilje til å jobbe hjemover. Det er nå min synsing på grunnen til at Roofe ikke har fått spille så mye/blomstret så langt i Leedskarrieren.

auren

Men vil han benke Hernandez til fordel for Roofe tro? I så fall ganske 'gutsy'.
Marching On! 4276

auren

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #29 på: Oktober 14, 2016, 09:13:35 »
Han har sannsynligvis vært brukt feil frem til nå. Roofe er best som spiss evt i 10-er rollen. Han er ikke så bekvem på vingen. Og med Sacko som offansiv ving på høyresiden så kan ikke Monk tillate å spille med to svært offansive vinger fra start, som begge har mangler defensivt. Derfor har Dallas nå fått tillit pga sin arbeidsvilje til å jobbe hjemover. Det er nå min synsing på grunnen til at Roofe ikke har fått spille så mye/blomstret så langt i Leedskarrieren.

auren

Men vil han benke Hernandez til fordel for Roofe tro? I så fall ganske 'gutsy'.

Neppe. Men han har et "luksusproblem" i og med at begge har sin beste plass som nr. 10. Pablo spilte også litt på vingen tidligere, men var ikke så god der.

Men sesongen er lang og vi har behov for begge. Mowatt er jo også en spiller som kriger om 10-er rollen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.