Skrevet av Emne: Ex-spiller: Pablo Hernandez  (Lest 87326 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Ex-spiller: Pablo Hernandez
« på: August 01, 2016, 10:16:24 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 13 sekfor 13 sekunder siden 

Pablo Hernandez has passed a medical and will join #lufc from Qatari club Al-Arabi on an initial six-month loan.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 55 sek56 sekunder siden 

Leeds have an agreement with Al-Arabi in place which will convert Hernandez's loan to a permanent deal in January. #lufc


Meget spennende signing. Måtte han være den første av flere gode signeringer denne uka!

Velkommen Pablo! Vis oss litt spansk lekenhet!  :)

auren
« Siste redigering: Juli 22, 2021, 16:42:13 av Hallgeir * »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #1 på: August 01, 2016, 10:21:57 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 13 sekfor 13 sekunder siden 

Pablo Hernandez has passed a medical and will join #lufc from Qatari club Al-Arabi on an initial six-month loan.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 55 sek56 sekunder siden 

Leeds have an agreement with Al-Arabi in place which will convert Hernandez's loan to a permanent deal in January. #lufc


Meget spennende signing. Måtte han være den første av flere gode signeringer denne uka!

Velkommen Pablo! Vis oss litt spansk lekenhet!  :)

auren
Dæven, nå ligner det noe! ENDELIG!!!!!!!

auren

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #2 på: August 01, 2016, 10:27:21 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 4 minfor 4 minutter siden 

Hernandez is going to be Monk's number 10. He's 31 now but got through 35 games in La Liga last season, on loan at Rayo Vallecano.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #3 på: August 01, 2016, 10:29:35 »
James Marshment ‏@marshyleeds  3m3 minutes ago 
Fantastic coup for #LUFC and Garry Monk landing Pablo #Hernandez. Should be an absolute gem at this level in a No 10 role.

Tipper likevel Mowatt spiller i 10-er rollen på søndag mot QPR, men Hernandez blir nok å se på benken og kommer sannsynligvis innpå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #4 på: August 01, 2016, 10:44:32 »
Får vi nå inn en midtbanespiller og en midtstopper, så har vi et lag som kan kjempe om opprykk.
Gi laget 1-2 mnd på å spille seg sammen, så blir dette et fyrverkeri! :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

AndyMathie

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #5 på: August 01, 2016, 11:13:02 »
Nå snakker vi vår nye Strachan signering. En mann av dette kaliberet på dette nivået er overraskende, men det viser at Monk har hatt en meget bra tilknytning til Hernandez da de var sammen i Swansea. Dette er en kanon signering og har stor tro på at han blir å herje i Championship.

Endelig ser det ut til at det igjen kan bli vanvittig artig å følge Leeds. Det har vært veldig mye opp og ned. Og liker bedre når vi synger at vi har hatt opp og nedturer enn at vi fortsatt har dem :D
We are Leeds and we are proud of it!

lojosang

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #6 på: August 01, 2016, 11:49:04 »
Slett ikke ille. En mann som har åtte år igjen på å nå sin beste alder vil gi et ellers ungt lag sårt tiltrengt erfaring, og med fartstid fra Swansea bør engelsken sitte også.

Tar takeover-champangnen ut av kjøleskapet og setter den i beredskap i nærheten av det i stedet for.
- Leif Olav

Borge

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #7 på: August 01, 2016, 12:01:29 »
Kjempe!!!
Det viktigste er vel nå å få en solid midtstopper på plass så det blir tett bakover.  Da kan dette bli en bra sesong☺
Borge

DW

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #8 på: August 01, 2016, 12:12:17 »
Begynner sakte men sikkert å få troa på en morsom sesong!  ::)

Håkon

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #9 på: August 01, 2016, 12:49:08 »

 :) positivt dette ! håper han tar 10 rollen. Mowatt skal få hard konkuranse !
enten har mowatt den fremgangen han må ha denne sesongen eller blir han utkonkurert
av Hernandez. Mowatt virker litt for treig.

Mangler Bridcutt og en midtstopper, så har jeg troen på topp 6
Leeds for alltid

Nørgaard

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #10 på: August 01, 2016, 13:06:21 »
Bedste signing siden Schmeichel  ;D
Dette kan blive en udmærket sæson.

Gufrias

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #11 på: August 01, 2016, 15:10:33 »
Dette kan bli bra!
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #12 på: August 01, 2016, 15:29:07 »
Skrytevideoen er ganske så bra:

https://m.youtube.com/watch?v=s1Enzf4Orrs

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #13 på: August 01, 2016, 15:34:24 »
With Leeds United closing on a deal to sign Pablo Hernandez from Swansea City (Yorkshire Evening Post), it is clear to see that Garry Monk is a big admirer of the attacking midfielder.

Monk worked with Hernandez during his time in charge at Swansea City, and he utilised him in an attacking midfield role.

Hernandez thrived in a more central position, and Monk’s words about the 31-year-old back in 2014 show just how highly he rates him.


“Pablo is a very good player and I like him a lot,” Monk said to the South Wales Evening Post.

“I think he can offer the squad a lot of quality.

“He has got a very good passing range and he has also brought that work ethic you need into his game — that’s the other side of it.

“All credit goes to Pablo for doing that, and he is a very important player for us right now.”

Monk seems to have been given more control over transfers at Leeds than other managers, and there is no doubt that Hernandez is his choice.

(Swansea manager Garry Monk)


Hernandez’s impending arrival at Leeds is set to create great excitement, as he is arguably the highest profile player the Yorkshire club have signed in some time.

Hernandez is likely to go straight into Leeds’ starting line-up and play a key role over the upcoming season
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #14 på: August 01, 2016, 15:36:48 »
Storveis signering, dette her. ;D
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #16 på: August 01, 2016, 16:28:48 »
Slett ikke ille. En mann som har åtte år igjen på å nå sin beste alder vil gi et ellers ungt lag sårt tiltrengt erfaring, og med fartstid fra Swansea bør engelsken sitte også.

Tar takeover-champangnen ut av kjøleskapet og setter den i beredskap i nærheten av det i stedet for.

Spennende spiller!

Men varm sjampis, da mann.... ?  ;)
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #17 på: August 01, 2016, 16:34:45 »
Slett ikke ille. En mann som har åtte år igjen på å nå sin beste alder vil gi et ellers ungt lag sårt tiltrengt erfaring, og med fartstid fra Swansea bør engelsken sitte også.

Tar takeover-champangnen ut av kjøleskapet og setter den i beredskap i nærheten av det i stedet for.

Spennende spiller!

Men varm sjampis, da mann.... ?  ;)
Kuldeblanding av grovsalt, vann og is i oppvaskkummen gjør flaska drikkeklar på en halvtime uansett. :-)
- Leif Olav

stian

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #18 på: August 01, 2016, 19:38:25 »
Dette tror jeg vil vise seg å være en kanonsignering! Man skal ikke legge for mye i sånne skrytevideoer, men det ser ut til at han har et variert repertoar: gode tilrettelegginger, dribleferdigheter, en del dype løp og smarte bevegelser inn i bakrom. Hvis dette er i nærheten av representativt for nivået kan han bli assistkonge og samtidig levere 10+ mål selv.

Jeg kjenner den snikende, forræderiske følelsen av optimisme. Nå må det snart skje noe negativt for å få oss ned under jorda igjen. Det er ikke slik det skal være å være Leeds-supporter!

« Siste redigering: August 01, 2016, 21:21:41 av stian »

sportcarl1

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #19 på: August 01, 2016, 21:19:00 »
Iceing of the cake
 

GeirO

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #20 på: August 01, 2016, 22:46:18 »
Jeg er litt tilbakeholden foreløpig (er jeg den eneste?). Han kommer fra arabisk liga og i videoen var det litt for mange hælspark (synes nå jeg...).

Har mer tro på Roofe.
MOT

arneg

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #21 på: August 01, 2016, 22:50:46 »
Jeg er litt tilbakeholden foreløpig (er jeg den eneste?). Han kommer fra arabisk liga og i videoen var det litt for mange hælspark (synes nå jeg...).

Har mer tro på Roofe.
Roofe har jeg også stor tro på men han kommer ikke fra arabisk liga. Sist år var han utlånt fra arabisk liga til spansk primera divisjon så langt jeg fikk med meg. Der spilte han 35 kamper mener jeg å huske,
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #22 på: August 01, 2016, 22:53:59 »
Vi får håpe overgangen går i orden, eller rettere sakt, vi får stole på Hay.

auren

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #23 på: August 01, 2016, 23:03:10 »
Vi får håpe overgangen går i orden, eller rettere sakt, vi får stole på Hay.

Jepp. Merkelig stille etter at de offentliggjorde det for mer enn 12 timer siden…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #24 på: August 01, 2016, 23:44:17 »
Vi får håpe overgangen går i orden, eller rettere sakt, vi får stole på Hay.

Jepp. Merkelig stille etter at de offentliggjorde det for mer enn 12 timer siden…

auren

Du linket vel selv til info om at klubben ventet på papirene fra Dubai! Vi får bare vente!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #25 på: August 01, 2016, 23:53:32 »
« Siste redigering: August 01, 2016, 23:59:07 av Rudi G. »

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #26 på: August 01, 2016, 23:54:23 »
Lufcdata
Pablo Hernández in La Liga last season:

29 chances created
27 games
26 take-ons
4 assists
3 goals

#LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #27 på: August 01, 2016, 23:57:46 »
Offisielt:

Leeds United

We are delighted to confirm that a deal has tonight been agreed for Pablo Hernandez: leedsunited.com/news/article/d… #lufc


http://www.leedsunited.com/news/article/dc9p0qi3350119su9vl23hatn
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #28 på: August 01, 2016, 23:59:12 »
HERNANDEZ DEAL AGREED
United set to finalise the signing of Spanish international winger...

PUBLISHED 01 AUGUST 2016 AT 10:00

Pablo Hernandez
 0 0PABLO HERNANDEZ
We are delighted to confirm that a deal has been agreed to bring Spanish international winger Pablo Hernandez to the club on a six-month loan with a view to a permanent switch from Qatari side Al-Arabi.

The 31-year-old will officially be announced as a Leeds United player on Tuesday morning when he links up with his new team-mates at Thorp Arch.

Intense media speculation put Pablo’s move in jeopardy but the Club is pleased to have reached an agreement and Pablo would like to thank the fans for their support.

Official announcement to follow on Tuesday August 2 here on leedsunited.com.

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/dc9p0qi3350119su9vl23hatn#sthash.DCMEgWtr.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #29 på: August 02, 2016, 00:04:51 »
HERNANDEZ DEAL AGREED
United set to finalise the signing of Spanish international winger...

PUBLISHED 01 AUGUST 2016 AT 10:00

Pablo Hernandez
 0 0PABLO HERNANDEZ
We are delighted to confirm that a deal has been agreed to bring Spanish international winger Pablo Hernandez to the club on a six-month loan with a view to a permanent switch from Qatari side Al-Arabi.

The 31-year-old will officially be announced as a Leeds United player on Tuesday morning when he links up with his new team-mates at Thorp Arch.

Intense media speculation put Pablo’s move in jeopardy but the Club is pleased to have reached an agreement and Pablo would like to thank the fans for their support.

Official announcement to follow on Tuesday August 2 here on leedsunited.com.

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/dc9p0qi3350119su9vl23hatn#sthash.DCMEgWtr.dpuf

Intense media speculation put Pablo’s move in jeopardy but the Club is pleased to have reached an agreement and Pablo would like to thank the fans for their support!!!!