Skrevet av Emne: Ex-spiller: Pablo Hernandez  (Lest 87339 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #60 på: April 03, 2017, 11:44:26 »
Har titta på Pablo og hva han står for.
Ikke til å unngå at han er god offansiv med en lettbent teknikk som ofte kan gi åpninger for blandt annet Wood. Men når jeg ser nøyere etter, ja da blir man ofte blendet av teknikken hans. Litt som Sacko. Glimrende teknikk, men så stopper det.
Hernandez i 10`r rollen blir for lett med kun tre på midten. Skal Leeds bli bedre offansivt så må vi ha en spiller med mere kraft sentralt. Ihvertfall når vi kun er tre på midten. I et system med 5 sentrale midt. Ja da er Hernandez sine ferigheter som hånd i hanske, men desverre slik han har vært de siste kampene. Ja da holder han desverre ikke høy nok standard for et lag om skal kjempe om å rykke opp. Få inn en indreløper og putt Vieira opp sentralt på midt, så får vi større tyngde fremover. Og da vil Pablo komme mere til sin rett

Runar

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #61 på: April 03, 2017, 13:53:57 »
Har titta på Pablo og hva han står for.
Ikke til å unngå at han er god offansiv med en lettbent teknikk som ofte kan gi åpninger for blandt annet Wood. Men når jeg ser nøyere etter, ja da blir man ofte blendet av teknikken hans. Litt som Sacko. Glimrende teknikk, men så stopper det.
Hernandez i 10`r rollen blir for lett med kun tre på midten. Skal Leeds bli bedre offansivt så må vi ha en spiller med mere kraft sentralt. Ihvertfall når vi kun er tre på midten. I et system med 5 sentrale midt. Ja da er Hernandez sine ferigheter som hånd i hanske, men desverre slik han har vært de siste kampene. Ja da holder han desverre ikke høy nok standard for et lag om skal kjempe om å rykke opp. Få inn en indreløper og putt Vieira opp sentralt på midt, så får vi større tyngde fremover. Og da vil Pablo komme mere til sin rett

Nå er jeg først å fremst enig at Pablo ikke er så god som noen skal ha det til, men her er det jo så mye at jeg føler jeg må stille noen spørsmål.

5 sentrale? Hvor og hvem har noen gang spilt fotball med 5 sentrale midtbanespillere?
Sacko imponerer med teknikk? Sacko imponerer først og fremst med fart, teknikken hans er begrenset.

Få inn en indreløper? Så ut med Pablo og rollen som nummer 10 og inn med en indreløper (noen forslag på hvem) - forstår jeg deg riktig her?
Putt Vieira opp på sentralt på midtbanen? Hvor tror du Vieira spiller i dag? Foruten om extraomgangene mot Norwich i cupen som høyreback og til høyre et det virvaret Monk fikk til i andre omgang mot Reading så er det vel nettopp sentralt på midtbane Vieira spiller!

Fint om du redegjør utdyper tankene dine slik at oss vanlig dødelige supportere kan få et bilde av hva du mener
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #62 på: April 03, 2017, 14:00:30 »
Har titta på Pablo og hva han står for.
Ikke til å unngå at han er god offansiv med en lettbent teknikk som ofte kan gi åpninger for blandt annet Wood. Men når jeg ser nøyere etter, ja da blir man ofte blendet av teknikken hans. Litt som Sacko. Glimrende teknikk, men så stopper det.
Hernandez i 10`r rollen blir for lett med kun tre på midten. Skal Leeds bli bedre offansivt så må vi ha en spiller med mere kraft sentralt. Ihvertfall når vi kun er tre på midten. I et system med 5 sentrale midt. Ja da er Hernandez sine ferigheter som hånd i hanske, men desverre slik han har vært de siste kampene. Ja da holder han desverre ikke høy nok standard for et lag om skal kjempe om å rykke opp. Få inn en indreløper og putt Vieira opp sentralt på midt, så får vi større tyngde fremover. Og da vil Pablo komme mere til sin rett

Nå er jeg først å fremst enig at Pablo ikke er så god som noen skal ha det til, men her er det jo så mye at jeg føler jeg må stille noen spørsmål.

5 sentrale? Hvor og hvem har noen gang spilt fotball med 5 sentrale midtbanespillere?
Sacko imponerer med teknikk? Sacko imponerer først og fremst med fart, teknikken hans er begrenset.

Få inn en indreløper? Så ut med Pablo og rollen som nummer 10 og inn med en indreløper (noen forslag på hvem) - forstår jeg deg riktig her?
Putt Vieira opp på sentralt på midtbanen? Hvor tror du Vieira spiller i dag? Foruten om extraomgangene mot Norwich i cupen som høyreback og til høyre et det virvaret Monk fikk til i andre omgang mot Reading så er det vel nettopp sentralt på midtbane Vieira spiller!

Fint om du redegjør utdyper tankene dine slik at oss vanlig dødelige supportere kan få et bilde av hva du mener

Kanskje feil skrevet. Men fire bak. En midtbane som varierer mellom 4-4-2 og 4-5-1, alt etter motstanderen.
Hvis vi spiller 4-4-2. Ja da er ikke Pablo på banen. Da må vi ha rene vinger og 2 midtbanespiller som kompletterer hverandre. Litt som Strachan og Mc Allister
Spiller vi 4-5-1. Ja da kan Pablo være den litt offansive midtbanespilleren, og Vieira den litt defensive. Så har vi en ballfordeler på midten samt 2 reine vinger som utfordrer og kommer til innlegg,
Men neste sesong bør 2 defansive være historie. For med 2 defansive så blir vi får baktunge og kommer til for få sjanser

Runar

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #63 på: April 03, 2017, 14:07:20 »
Har titta på Pablo og hva han står for.
Ikke til å unngå at han er god offansiv med en lettbent teknikk som ofte kan gi åpninger for blandt annet Wood. Men når jeg ser nøyere etter, ja da blir man ofte blendet av teknikken hans. Litt som Sacko. Glimrende teknikk, men så stopper det.
Hernandez i 10`r rollen blir for lett med kun tre på midten. Skal Leeds bli bedre offansivt så må vi ha en spiller med mere kraft sentralt. Ihvertfall når vi kun er tre på midten. I et system med 5 sentrale midt. Ja da er Hernandez sine ferigheter som hånd i hanske, men desverre slik han har vært de siste kampene. Ja da holder han desverre ikke høy nok standard for et lag om skal kjempe om å rykke opp. Få inn en indreløper og putt Vieira opp sentralt på midt, så får vi større tyngde fremover. Og da vil Pablo komme mere til sin rett

Nå er jeg først å fremst enig at Pablo ikke er så god som noen skal ha det til, men her er det jo så mye at jeg føler jeg må stille noen spørsmål.

5 sentrale? Hvor og hvem har noen gang spilt fotball med 5 sentrale midtbanespillere?
Sacko imponerer med teknikk? Sacko imponerer først og fremst med fart, teknikken hans er begrenset.

Få inn en indreløper? Så ut med Pablo og rollen som nummer 10 og inn med en indreløper (noen forslag på hvem) - forstår jeg deg riktig her?
Putt Vieira opp på sentralt på midtbanen? Hvor tror du Vieira spiller i dag? Foruten om extraomgangene mot Norwich i cupen som høyreback og til høyre et det virvaret Monk fikk til i andre omgang mot Reading så er det vel nettopp sentralt på midtbane Vieira spiller!

Fint om du redegjør utdyper tankene dine slik at oss vanlig dødelige supportere kan få et bilde av hva du mener

Kanskje feil skrevet. Men fire bak. En midtbane som varierer mellom 4-4-2 og 4-5-1, alt etter motstanderen.
Hvis vi spiller 4-4-2. Ja da er ikke Pablo på banen. Da må vi ha rene vinger og 2 midtbanespiller som kompletterer hverandre. Litt som Strachan og Mc Allister
Spiller vi 4-5-1. Ja da kan Pablo være den litt offansive midtbanespilleren, og Vieira den litt defensive. Så har vi en ballfordeler på midten samt 2 reine vinger som utfordrer og kommer til innlegg,
Men neste sesong bør 2 defansive være historie. For med 2 defansive så blir vi får baktunge og kommer til for få sjanser

Så aldri fem sentrale midtbanespillere? Godt å høre.

Nå spiller vi jo 4-2-3-1 i dag, men Pablo som offensiv midtbane og to stk bak han. Men det du mener med to defensive er typen og rollen de utfører ikke posisjonen de har på banen?

De fleste lag spiller jo 2-3-1. Det gjorde vi også når vi var veldig sterke offensiv i 10/11 sesongen.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #64 på: April 03, 2017, 14:12:55 »
Har titta på Pablo og hva han står for.
Ikke til å unngå at han er god offansiv med en lettbent teknikk som ofte kan gi åpninger for blandt annet Wood. Men når jeg ser nøyere etter, ja da blir man ofte blendet av teknikken hans. Litt som Sacko. Glimrende teknikk, men så stopper det.
Hernandez i 10`r rollen blir for lett med kun tre på midten. Skal Leeds bli bedre offansivt så må vi ha en spiller med mere kraft sentralt. Ihvertfall når vi kun er tre på midten. I et system med 5 sentrale midt. Ja da er Hernandez sine ferigheter som hånd i hanske, men desverre slik han har vært de siste kampene. Ja da holder han desverre ikke høy nok standard for et lag om skal kjempe om å rykke opp. Få inn en indreløper og putt Vieira opp sentralt på midt, så får vi større tyngde fremover. Og da vil Pablo komme mere til sin rett

Nå er jeg først å fremst enig at Pablo ikke er så god som noen skal ha det til, men her er det jo så mye at jeg føler jeg må stille noen spørsmål.

5 sentrale? Hvor og hvem har noen gang spilt fotball med 5 sentrale midtbanespillere?
Sacko imponerer med teknikk? Sacko imponerer først og fremst med fart, teknikken hans er begrenset.

Få inn en indreløper? Så ut med Pablo og rollen som nummer 10 og inn med en indreløper (noen forslag på hvem) - forstår jeg deg riktig her?
Putt Vieira opp på sentralt på midtbanen? Hvor tror du Vieira spiller i dag? Foruten om extraomgangene mot Norwich i cupen som høyreback og til høyre et det virvaret Monk fikk til i andre omgang mot Reading så er det vel nettopp sentralt på midtbane Vieira spiller!

Fint om du redegjør utdyper tankene dine slik at oss vanlig dødelige supportere kan få et bilde av hva du mener

Kanskje feil skrevet. Men fire bak. En midtbane som varierer mellom 4-4-2 og 4-5-1, alt etter motstanderen.
Hvis vi spiller 4-4-2. Ja da er ikke Pablo på banen. Da må vi ha rene vinger og 2 midtbanespiller som kompletterer hverandre. Litt som Strachan og Mc Allister
Spiller vi 4-5-1. Ja da kan Pablo være den litt offansive midtbanespilleren, og Vieira den litt defensive. Så har vi en ballfordeler på midten samt 2 reine vinger som utfordrer og kommer til innlegg,
Men neste sesong bør 2 defansive være historie. For med 2 defansive så blir vi får baktunge og kommer til for få sjanser

Så aldri fem sentrale midtbanespillere? Godt å høre.

Nå spiller vi jo 4-2-3-1 i dag, men Pablo som offensiv midtbane og to stk bak han. Men det du mener med to defensive er typen og rollen de utfører ikke posisjonen de har på banen?

De fleste lag spiller jo 2-3-1. Det gjorde vi også når vi var veldig sterke offensiv i 10/11 sesongen.

Kan kanskje si det på den måten. Problemet er at vi blir for dype. Kanskje er de 2 defansive nesten for defansive. Bridcutt er ikke god nok ki så måte. Greit nok at han rydder opp enkelte ganger. men med ryddegutta vi har på stopperplass bør vi ha mere komplette defansive midtbanespillere som er med offansivt for laget. Det har vi ikke i dag. Og ta ut Pablo fra kampen. Og vi har ingen verdens ting å bruke mot det andre laget offansivt

Sydhagen

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #65 på: April 03, 2017, 16:50:11 »
Formasjonen har ikke så mye å si. Svaret på din problemstilling er å sette hele laget litt høyere i banen. Dette vil skape et mer offensivt trykk, men samtidig skape større risiko bakover. Kvaliteten på spillerne er avgjørende for om dette vil fungere. Fungerte glimrende mot Derby.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #66 på: April 03, 2017, 18:45:52 »
Formasjonen har ikke så mye å si. Svaret på din problemstilling er å sette hele laget litt høyere i banen. Dette vil skape et mer offensivt trykk, men samtidig skape større risiko bakover. Kvaliteten på spillerne er avgjørende for om dette vil fungere. Fungerte glimrende mot Derby.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Vi er ikke like farlige på offensive cornere etter at Pontus ble "borte". Lag legger seg bakpå mot oss og Hernadez for sjelden spilt stikkere i bakrom til en av kantene.

Vi spilte vel egentlig vår beste fotball når Roofe spilte for Hernandez?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #67 på: April 04, 2017, 00:05:41 »
Pablo på sitt beste er en attraksjon på dette nivået, på dårlige dager blir han en negativ faktor for laget. Mot Reading var han mer opptatt av å gestikulerte med armene og kjefte på dommeren enn å vinne ballen tilbake hver gang han tapte en duell. Det er irriterende at lagets mest rutinerte utespiller ikke er mer profesjonell når det butter i mot. Monk bør fortelle spanjolen hvor skapet står og at alle må brette opp ermene for laget. 
Jon R.

Jon R

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #68 på: Mai 17, 2017, 17:11:03 »
Jon R.

Kato

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #69 på: Mai 17, 2017, 21:42:42 »
Viktig.
 

Annesj

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #70 på: Juli 13, 2017, 19:05:36 »
Føler meg ganske sikker på hernandez blir om ikke noen a de nye er tenkt erstatte han. At man ikke har hørt om folka bryr jeg meg fint lite om. Fotballverden er stor. Hvem hadde hørt om mahrez før leicester? Men ja, de skal prestere før jubelen går i taket
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jon R

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #71 på: Juli 13, 2017, 19:19:38 »
Ser det skrives om Pablos mulige avgang i flere tråder nå. Foreslår at vi samler det her. Forørvrig overraskende hvis det skjer med tanke på at han forlenget med et år så sent som i mai.

http://www.footballinsider247.com/leeds-fans-react-twitter-top-flight-club-opens-talks-Hernandez
« Siste redigering: Juli 13, 2017, 19:21:12 av Jon R »
Jon R.

roaldv

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #72 på: Juli 13, 2017, 19:56:22 »
Pablo har meget bra toppnivå, så jeg håper han blir! Kampen  mot Derby forrige sesong var noe av det beste jeg har sett av en Leeds-spiller på en del år https://youtu.be/6an6bxOJ7pc
« Siste redigering: Juli 13, 2017, 19:58:22 av roaldv »

Nørgaard

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #73 på: Juli 13, 2017, 20:20:35 »
Pablo var fantastisk i mange kampe sidste år, men problemet var at alt kreativt skulle komme fra ham. I år virker det som om vi har flere strenge at spille på som kommer til at gavne ham.
Håber han blir.

Blank_File

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #74 på: Juli 13, 2017, 23:49:08 »
Pablo var fantastisk i mange kampe sidste år, men problemet var at alt kreativt skulle komme fra ham. I år virker det som om vi har flere strenge at spille på som kommer til at gavne ham.
Håber han blir.
Enig. Viktig at vi denne sesongen har to-tre slike spillere som Pablo i fjor. Det ble for enkelt for motstander å lese oss.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #75 på: Juli 13, 2017, 23:51:21 »
Likevel lurt men noen seniorspillere på laget!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #76 på: Juli 24, 2017, 13:33:33 »
Pablo Hernandez has agreed to become the president of the newly formed LUSC based in Malaga in Spain.
Gerry. fb.me/6OIOUS4EB



Chuffed t announce that Leeds' 1st ever Spanish signing now Honorary President of España LUFC Supporters Club
@LUSCExec @LUFCesp @WACCOE





Da blir han, tenker jeg!!!
« Siste redigering: Juli 24, 2017, 13:35:27 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Killa

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #77 på: Juli 24, 2017, 13:53:31 »
Pablo Hernandez has agreed to become the president of the newly formed LUSC based in Malaga in Spain.
Gerry. fb.me/6OIOUS4EB



Chuffed t announce that Leeds' 1st ever Spanish signing now Honorary President of España LUFC Supporters Club
@LUSCExec @LUFCesp @WACCOE





Da blir han, tenker jeg!!!

Det håper vi!!  ;D

Kato

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #78 på: Juli 24, 2017, 17:13:06 »
Meget viktig spiller for oss, boksåpner.
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #79 på: August 06, 2017, 20:01:32 »
Lufcstats

Pablo Hernández vs. Bolton:

93 touches (most)
90% pass acc.
5 chances created (most)
2 interceptions
1 assist
1 shot

Big performance

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #80 på: August 19, 2017, 21:18:12 »
Pope

Injury to Hernandez is a "contusion" on his hip bone so is not too bad. Unsure about extent of Ekuban's injury. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #81 på: August 19, 2017, 22:08:30 »
var vel etter kollisjonen med o`kane :-\ :-\
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #82 på: August 21, 2017, 15:05:17 »
I pre-match intervjuet med TC sa han at Pablo hviler i morgendagens kamp, men at han er klar igjen til helgen. Godt nytt!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #83 på: September 12, 2017, 09:18:44 »
Leeds United: Hernandez happy to be role model and playmaker for in-form Whites

Phil Hay
Published: 06:00 Tuesday 12 September 2017
 Pablo Hernandez scores to make it 3-0 against Burton Albion.
Pablo Hernandez scores to make it 3-0 against Burton Albion.
It is telling that Leeds United’s reliance on Pablo Hernandez last season was felt not only by observers of the club but in the dressing room too.


“A lot had to go through Pablo,” said Pontus Jansson on Saturday, highlighting the change in a squad who now have more strings to their bow.

 Thomas Christiansen.
Thomas Christiansen.

The spread of creativity on offer to Thomas Christiansen is such that Gjanni Alioski, his Macedonian winger, took in Saturday’s 5-0 rout of Burton Albion from the bench and form is no guarantee of a place in his team.


The availability of a fresh Alioski for tonight’s game against Birmingham City does not easily answer the question of who Christiansen should drop.

Hernandez is the eldest of United’s outfield players, a creative mind who was stretched and overused as Leeds reached for the play-offs in the second half of last season, but his masterful takedown of Burton told Christiansen that he has lead in his pencil and won’t go quietly.

Pierre-Michel Lasogga – the club’s two-goal debutant – took the man-of-the-match award on Saturday but Leeds’ rhythm came from Hernandez: one goal, six key passes, 89 touches and a free role which baffled Burton’s defence.

Pontus Jansson.

Now 32, Hernandez tells a story about the current method of squad-building at Elland Road. He is the only outfield footballer over 30 and, for a couple of hours before last month’s transfer deadline as Leeds released goalkeeper Rob Green and signed Andy Lonergan as his replacement, he was United’s oldest footballer full stop.

Leeds have built a team for this season in the knowledge that the spine of it might serve them for several years to come.


“I know I’m the oldest player but my feeling is that I’m young,” Hernandez said. “The important thing for me is that I’m an example for the young players.

“I always play 100 per cent, I always work on the training ground 100 per cent. Because for young players, if they watch older players not running or not working then it’s a mistake. This is my role. I know that.”

When Leeds signed another Spaniard, Samuel Saiz, from Huesca in July, he was touted as the cog which was missing last season: an alternative who would avoid the need to flog Hernandez at number 10 indefinitely. Faced with the dilemma of which playmaker to use, Christiansen has followed his own mind and accommodated both, fielding Saiz behind a lone striker and playing – or at least starting – Hernandez on the left.

On Saturday, Christiansen’s line of three in support of Lasogga were fluid to the point of outright abandon: dropping deep, running long, switching positions and drifting out wide, all the while with enough intelligence to monitor each other’s movement. Burton were peppered by 30 shots on goal and lucky to concede only five.


“We hold our hands up and move on,” said a philosophical Stephen Warnock, Burton’s captain.

Christiansen was a Spain international as a player, a Danish-born striker who married a Spaniard and took up Spanish citizenship in Barcelona. Most of his backroom team hail from Spain. Garry Monk had assistant Pep Clotet on his staff last season but Leeds maintained a domestic feel under Monk; organised, rigid but less adventurous than Christiansen’s side are making themselves look.

Monk was responsible for signing Hernandez a year ago, bringing his former Swansea City colleague back to England from Qatar. Hernandez had only just earned an extension to his contract in May when Monk resigned from his job as head coach and left to take charge of Middlesbrough.

“I arrived here because Garry called me but it’s football and football sees continuous change,” Hernandez said. “When he left it wasn’t good for me but I had a contract here and I was happy to continue with the club and a new gaffer.

“I’m very happy with (Christiansen) because he knows my style. His style is very Spanish because he’s a Spanish gaffer and all his staff are Spanish. I think this helps me to show my best football.”


By the standards of the EFL, United’s squad is contracted to the hilt. Many of their new signings received four-year contracts and existing players have been handed lengthy extensions over the summer. Hernandez stands out as having less than 12 months on his deal, a reflection of his age and his time of life.

“I have one year more but I don’t think too much about this,” he said. “When a player thinks too much about the future, his contract, he can’t give his all on the pitch.

“More important for me is to play, play good, and help the team to go to the Premier League. I’m sure that if I play good the club will offer me a new contract in the future. It’s more important for me to play. In this moment it’s not easy getting into the first XI.”

The influx of 16 news signings has nonetheless failed to crowd Hernandez out. If anything, Christiansen is as enthusiastic about his ability as Monk was. He is one of only four players who have started every league game so far, amassing 14 points and giving Leeds the chance to move top of the Championship against Birmingham tonight.

“When I arrived here I’d played in the Premier League and the first division in Spain but I felt this club was a big club,” Hernandez said.

“It’s a Premier League club and this club deserve to play in the Premier League. I hope it will play there in the future – and hopefully next year.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #84 på: November 22, 2017, 00:15:03 »
LUFCdata

Pablo Hernández's @SkybetChamp record since joining Leeds:

8 goals
10 assists
92 successful crosses
132 chances created
1,804 successful passes

Magician. #LUFC #MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #85 på: November 22, 2017, 12:20:36 »
En ting er hvor god han er, men det siste året syns jeg at han har tilegnet seg en veldig god innstilling. Svært tydelig på banen at han bryr seg, og at han har en del erfaring.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #86 på: November 22, 2017, 15:50:05 »
En ting er hvor god han er, men det siste året syns jeg at han har tilegnet seg en veldig god innstilling. Svært tydelig på banen at han bryr seg, og at han har en del erfaring.
Ikke minst var arbeidskapasiteten hans forrige kamp strålende.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #88 på: Desember 04, 2017, 10:10:32 »
Ser ut til å rekke helgens kamp mot QPR:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-hernandez-looking-good-to-start-at-loftus-road-1-8890760


auren
Veldig bra. Hernandez er viktigere enn noen gang da de fleste motstandere ser ut til å fokusere alt de kan på Saiz. Tror det er en viktig faktor for at Hernandez ser mer fremoverrettet nå enn tidligere (og at Saiz ser mindre fremoverrettet ut).

Ps. Hvor blei det av Kato? Jeg savner kommentarene hans.

B_Ød

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #89 på: Desember 04, 2017, 10:48:11 »
Ps. Hvor blei det av Kato? Jeg savner kommentarene hans.

ja, hvor ble han av mon tro?
Ups & Ups!!